Partyflock

Forumonderwerp · 624355

Waarschuw beheerder
Zou dat een goed plan zijn of.........

Waarschuw beheerder
Ik ben voor!! :D

Waarschuw beheerder
Nee, dan zouden er ook ipv wietjunkies ook heeeel veel harddrugsjunkies zijn..

Denk ik..:/
Waarschuw beheerder
donateur
Alle drugs?

Pep
Sos
Pillen enz?

TEGEN

ppff
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Zouden er dan nog mensen nuchter de week doorbrengen? :S
Waarschuw beheerder
zeker geen goed idee!!! ik ben er wel voor dat er gratis morphine weggegeven mag worden aan junkies, er is best veel onzuivere heroine tegenwoordig(of valt dat wel weer meee???)

Waarschuw beheerder
Wat dacht je ervan als ze drugs gewoon bij de AH of C1000 gingen verkopen? Niks illegaal gewoon alles legaliseren!

Sta je bij de frisdrank en haal je daar een liter G uit de schappen! Lijkt me leuk!

Waarschuw beheerder
Ik verheug me nu al op de wekelijkse aanbiedingen!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk heeft iedereen de eerste maanden zoveel gebruikt dan, dat ze er allemaal genoeg van hebben daarna!

Waarschuw beheerder
in de koffieshop moeten ze alleen weed en hasj verkopen en de rest moet gewoon verboden blijven
Waarschuw beheerder
Alles moet gelegaliseerd worden.

Ik vind niet dat de overheid het recht heeft om mij van bepaalde spullen af te houden.
Baas in eigen Brein!

en het is nog steeds belachelijk dat cannabis illigaal is, komop je kan toch geen plant verbieden :S

Waarschuw beheerder
Want? weed en hasj richten geen schade aan?
Waarschuw beheerder
Het lijkt mij dat de party/smartdrugs, de zware drugs en de softdrugs een beetje gescheiden gehouden moeten worden.

Heroine en cocaine alleen bij de apotheek, smartshops ook XTC, LSD en 2CB e.d., en de softdrugs gezellig in de coffeeshop.

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
slecht plan. Een van de redenen waarom ik niet zo veel gebruik, is omdat ik zelf niet zoveel dealers ken. Als het overal te koop was, zou ik denk ik veel meer gebruiken!
Waarschuw beheerder
donateur
ik niet :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dus omdat jij je niet in kan houden Terror-Jan?

Waarschuw beheerder
Sommige mensen hebben een grens nodig :/

Waarschuw beheerder
slecht idee, bevorderd alleen maar het gebruik:S

Waarschuw beheerder
(Y) iedee!
Waarschuw beheerder
Dat is wel heel Triest Terror-Jan...

Ik ben TEGEN deze stelling want ik denk dat de drempel om een keer iets te gebruiken wordt verlaagd. En dat kan toch niet de bedoeling zijn.

grz ICE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoezo een keer kan toch geen kwaad?
oke sommige mensen gaan er dan mee verder maar je hebt echt lui die gewoon een keer iets pakken en verder niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Geen goed idee.

Het moet anders dan nu, maar hoe?
Dat zal wel altijd moeilijk blijven...
Waarschuw beheerder
gewoon vrijgeven.
Ik denk dat in de toekomst drugs wel legaal gaan worden. Er is geen enkele reden waarom de staat dit kan verbieden.
Er zullen ook veel minder ongelukken voorkomen, als het in een soort staatsapotheek zou worden verkocht met deskundig personeel.
Je hebt nooit meer versneden spul met troep, alles tegen redelijke prijzen, en je bent altijd zeker van wat je koopt.
ongelukken met psychedelische drugs zullen veel minder voorkomen omdat mensen nu de dosis weten.

Veel problemen onstaan nu nog omdat mensen de dosis of inhoud van hun pilletje/ghb buisje/Blotter/capsu­le/seal niet weten.
Ook is drugs dan minder stoer, denk ik.
Hopelijk zullen er dan ook betere studies + betere voorlichting komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hoezo moet dat de drugs ken je nou toch al met gemak regele als ze het altyd in de cofeeshop gaan verkope kome ook jochies van 15 en jonger eraan en dat is niet de bedoeling
Waarschuw beheerder
nu is het probleem juist dat er geen leeftijd op HardDrugs zit, ik ken echt lui die op hun 14de meer pillen dan mij hebben geslikt.

Als het in een staatsapotheek zou worden verkocht, zou dat veel beter zijn.
Die apotheken zitten er dan niet uit winst, en coffeeshops wel dus shops's zijn eerder geneigd om aan jonge mensen te verkopen.
Waarschuw beheerder
mja daar zit wel iets in, maar HD zomaar verkopen lijkt me toch echt HEEL erg onverstandig... dan is het voor iedereen TE makkelijk om er aan te komen(iemand waar ut kut mee gaat hoeft dan maar weinig moeite te doen en komt eerder in de verleiding)

Hasj en wiet mogen gewoon in sigaretten winkels enzo verkocht worden vind ik... al is het geen ramp dat dat nu nog niet zo is(die tijd komt heus nog wel)

Waarschuw beheerder
hoe lang zou het duren voordat de zgn staatsapotheek leeggeroofd is??
Waarschuw beheerder
zal wel meevallen denk k, hele grote hoeveelheden zullen ze niet hebben en er zal ook wel een beveiliginsysteem zijn...
zoals kluizen met tijdsloten enzo...
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha, wel een goed idee, serieus, ik zie de voordelen er wel van in.

Maar dan ga je dus naar zo'n apotheek waar de moeder van het vriendinnetje van je buurjongen achter de toonbank staat:

Dag mevrouw van Haren, heeft u misschien 10 mdma-pillen, een kwart liter GHB en een pakje speed voor mij?

Dat is dan € 94,99

Wacht, ik heb nog een vasteklantenpas!

Oh, dan wordt het € 87,65! En een prettige dag nog!

Dat zal wel lukken!
Waarschuw beheerder
nee man, je kan gewoon online bestellingen doen, en dan staat er een zakje voor je klaar. heb je gewoon een nummer en dan pakken ze het zakje en klaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Drugs is ook zo lekker voor je hersens

Denk je nou echt dat ze met een xtc pil komen die niet schadelijk voor je is? daarom is die zooi verboden omdat het schadelijk voor je is denk je nou echt dat ze zoveel moeite doen om die drugs smokkel tegen te houden om het maar over 10 jaar legaal te maken?

Ik vind het een dom idee
kan je niet zonder ofzo?

:X
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, ik vond mijn situatie leuker. Schaam me nergens voor hoor! :)

Bla bla stoeipoes, net wakker ofzo?

Afkickverschijnselen­?
Waarschuw beheerder
ja maar omdat het nu allemaal illigaal is kan er te weinig onderzoek naar verricht worden.
Wist je dat er varianten van xtc zijn die niet neurotoxisch zijn?
over de schade aan je hersens is trouwens nog niet veel bekend. Maar als ze nou srri's erbij verkochten, die blokken volgens veel bronnen de neurotoxische schade, dus geen/amper schade na xtc gebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn dat dan M_M?
Waarschuw beheerder
wat?

Waarschuw beheerder
wat een stomme vraag........:|
Waarschuw beheerder
Sja. Weer zo'n raar topic van haar...

Waarschuw beheerder
2 hupka -> ik en waarschijnlijk vele andere

2 iceman -> triest?? waar slaat dat nou weer op. Das tog alleen maar logisch. Als het overal te koop is, dan is het tog ook veel makkelijker om ff de fiets/auto te pakken, en ff te gaan halen??? of ben ik nou helemaal parra?
Waarschuw beheerder
Op die manier haal je de drugs wel uit het criminele circuit. En mensen die graag willen gebruiken, gebruiken toch wel. Dus als je het legaal, en dus ook van goede kwaliteit, verkoopt dan is dat in het voordeel van de gebruiker en van de regering, aangezien er op die manier een hoop criminele activiteiten zullen verdwijnen.

Waarschuw beheerder
2 Mind_Movie:

Tis zelfs het plan van de overheid om coffeeshops te laten verdwijnen en (na het legaliseren) zelf de teelt in handen te nemen. Dat dan weer verkocht wordt bij je lokale tabakszaak. Begin van het plan is al o.a. het rokersverbod voor coffeeshops :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je plan is geniaal!!
Waarschuw beheerder
en hoe kom je aan deze info =[KorrepZ]=??
Waarschuw beheerder
het zal echt wel mee vallen. als ze het legaliseren dan zal het drugsgebruik echt niet meer gaan worden, de mensen die gebruiken die gebruiken toch wel of het nou legaal of ilegaal is, en de gene die niet gebruiken die gaan echt niet opeens zich vol vreten met pillen of hun neusbotje wegsnuiven! en de junkies die we al hebben ja daaris toch niets meer aan te helpen als hun meer gebruiken ja boeie ze zijn toch al naar de klote en er klopt niks meer van hun lichaam!

en doordeweeks gebruiken, zal ook wel meevallen de meeste personen hebben toch wel een normaal verstand om zich niet helemaal naar de tering te brengen om door de weeks alle dagen te slikken, want ze hebben ook nog werk en school waar ze heen moeten de volgende dag!

ik denk dat legaliseren helemaal niet zo slecht plan is! je voorkomt toch problemen! het moet natuurlijk wel een beetje in de hand gehouden worden! ik denk ook dat de handel op straat een stuk minder zal worden als je het gewoon in de shop kan kopen, en dat je minder vaak ziet dat er weer iemand voor een straat waarden van 5 miljoen aan pillen en coke is aangehouden!

dus ik zeg legaliseren die hap:D
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker houden zoals het nu is hier in Nederland, is perfect :D
Het is onmogelijk om harddrugs te legaliseren met oog op de Europese Unie.
Daarnaast zou het een run betekenen van buitenlandse gebruikers naar de Nederlandse shop.
Waarschuw beheerder
ik denk ook dat er zo veel fout spul uit de handel gaat, als het in shops verkocht mag gaan worden(wat niet gaat gebeuren denk ik, jammer genoeg) dan heb je teminste safe spul zover je het safe kan noemen! maar dat het getest is en noem maar op. als je het nu ergens koopt heb je altijd de kans dat het niet safe kan zijn. iedereen zegt altijd ja ik heb het van een maat die heeft het zelf gemaakt of noe maar op, maar het is zo vaak dat het via via via gaat dat je gewoon niet weet wat je in handen krijgt! dus ik denk dat het ook veiliger is. gewoon eerst een of andere drugs lab pillen laten maken testen enzo zo dat je weet dat er geen spul inzit dat er niet in hoort te zitten endan de shops in! maar er zitten altijd negatieve kanten aan maar ja dat blijf je ook hebben als het legaal blijft dussss...
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Tegen, dan krijg je een groot maatschappelijk probleem..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maatschppelijk probleem is er tog al....

ik ben voor!!!!
Waarschuw beheerder
Mmm ene kant wel andere kant niet!

denk dat de lol er snel afgaat als je pillen enzo gewoon in een coffeeshop kunt kopen.

Dan loopt straks iedereen met een leipe kop rond...

voordeel zou wel zijn dat de drugs er in kwaliteit een stuk op vooruit gaan (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Harddrugs vrijgeven natuurlijk, maar onder voorwaarden.Het beleid werkt nu ook niet.Verbieden ze 2ct, komt een week later 2ct2, een nog vager tripmiddel.Hoe kan je een paddestoel of een (on)kruid verbieden? Er moet vooral duidelijkheid voor de gebruiker komen. Wat er pcies inzit, en hoe te gebruiken. Verkoop in een shop lijkt me minder, ik zou dan ook de apotheek een betere dealer vinden. En kom op,daar worden dikke potten valium e.d. uitgedeeld. Deze legale drugs zijn vaak nog een heel stuk heftiger. En dat iedereen met een strakke kop zou lopen lijkt me ver gezocht.Het haalt de spanning er voor een groot gedeelte af als het sociaal geaccepteerd is denk ik. Ik denk dat we minder drugsdoden krijgen.
Waarschuw beheerder
ja waarschijnlijk word drugs gebruiken dan niet stoer, want ik zie nog een heleboel ventjes die het vet cewl vinden dat ze al een x aantal pillen naar binnen hebben gewerkt (stakkers).
Waarschuw beheerder
maar ja zo heeft alles ze voordelen en ze nadelen, maar ik denk dat de voordelen als je het laat verkopen in een een shop groter zijn dan de nadelen!!