jammer dan ben ik er neit meer en ga ik naar thunderdome! maar thanks liefs mirr
Hoeveel keer in het jaar is HHA eigenlijk? Ik skip het dit keer even, maar ik moet en zal het een keer meemaken (liefst natuurlijk meerdere keren). Dus het zal voor mij wel na deze HHA worden.
Kan ik ook nog even sparen want ik lust wel een biertje of wat op een feest (á 3.15 pond)
Die moet je inderdaad niet missen, RIOT rules! En voor de UK HH liefhebbers: misschien een idee om de Tidy Weekender parties in de gaten te houden: 3 dagen lang UK HH georganiseerd door Tidy Trax.
donateur
uitverkocht...en ook duur (doch vet) geintje denk ik
Inderdaad uitverkocht, maar in die prijs zit wel de accomodatie (in een soort Center Parcs) inbegrepen. Toch maar eens opletten wanneer de volgende is.
donateur
als het rond kerst is....
dan lijkt het me wel wat, even kijken of mn omgeving dan te porren is
Stommylee-> De volgende Hardhouse Academy is dan in maart 2004
Groeten,
Vince
Maart dat duurt nog wel even.. evengoed bedankt Vince!
zekerssss super daar
maar jammer dat er na 2 uur geen bier meer word geschonken en dan moet je nog tot 6 uur
Ik geloof dat ze tegenwoordig wel tot het einde doorschenken maar dat moet ik ff uitzoeken! Enne.. je krijgt daar gewoon halve liter-blikken dus prop je er een paar extra in je broek om de rest van de avond op te teren
Ja, dat danst niet al te lekker heh, ze verzinnen er vast wel wat op
En wij zitten in die bus die zo over de weg stuitert hij is versierd met vlaggetjes dus zeker te herkennen Renkum en aanhang komen er ook bij zitten want die is ook jarig Hiep hiep hoera denk....Haha
Juist, Begin lekker met zuipen voordat je binnen bent, Liefst rond 6 uur. Dan komen we om 9 uur aan, En slapen jullie om 5 uur al terwijl de rest aan het door feesten is
Kan je nog een week van te voren beslissen dan?
Bedoel, De kaartjes zelf zijn uitverkocht (toch?) en bij partynight is het ook vol neem ik aan. Maar goed. Zo niet, geluk dan als je toch voor HHA kiest
Vorig jaar was helemaal goed.....alleen die terugreis.....daarom ga ik niet meer met de bus....Iedereen veel plezier....
laatste aanpassing
Zijn nog ongeveer 10 plekken vrij in de Basic bus naar Hardhouse academy! Liefhebbers, stuur mij ff een berichtje met je mobiele nummer dan bel ik je direct zodat we voor jou een weekendje Londen gaan inboeken! Lastminute prices
Whieeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeee!!!!
Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor......!!!