Partyflock

Forumonderwerp · 623043
4962x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De laatste tijd worden ik, en een aantal van m'n vriendinnen continue lastig gevallen door verschillende marokkanen.
Als we over straat lopen, komen ze je achterna, ze roepen naar je en tot overmaat van ramp was ik er laatst getuige van hoe één van hun een vriendin van me sloeg! :S

Ik ben absoluut niet racistisch of wat dan ook, maar het valt me wel op dat het steeds weer marokkanen zijn! En ik ben niet de enige die ik het hoor zeggen.

Ik en vele andere meiden, durven gewoon niet meer alleen over straat tegenwoordig! Zeker niet na het incident van laatst. En dat vind ik echt heel erg.

Maar wat ik me dan vooral ook afvraag: wordt er dan niks aan gedaan???
Waarschuw beheerder
Dit probleem word alleen maar erger!

Ik zal ook niet te veel zeggen want dan ben ik een rascist en dat is nog het ergste!!
Je mag je mening niet meer geven in je eigen land.

Maar ik weet zeker dat als het zo door gaat dat het een keer heel erg fout gaat....
Waarschuw beheerder
Ik ben het grotendeels met Biebels eens. Het gedrag van deze Marokkanen begint natuurlijk bij de opvoeding. Dit is een groot probleem, niet alleen bij Marokkanen maar bij meerdere groeperingen. Het is jammer dat daar zo weinig aan gedaan wordt. De overheid trekt jaarlijks miljoenen uit om hier wat aan te doen, alleen heb ik het idee dat dit geld verkeerd geinvesteerd wordt (maar dat is een andere discussie)
Waarschuw beheerder
ben meerdere keren in gouda geweest... eerste keer viel het mee... ging een medepartyflockster bezoeken .. had niet zo veel last..

Tijd daarna weer.. ik had een lonsdale jas aan... (nee geen racist.. halve familie is donker.. voordat je dat gezeik weer krijgt) en meteen 3 om me heen of ik problemen had... (was op het station btw in de stationshal vlak voor zo'n trap) Kwam een maat van me mij ophalen .. (turkse jongen) en toen ging het mis ... ruzie met 3 marokkanen.. is goed afgelopen hoor .. ons mankeerde niks .. maar heb verder niet echt persoonlijk last van ze gehad tot nu
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met Goldraver eens en ik verwacht idd dat het nog eens een keer helemaal verkeerd gaat in Nederland...:s
Waarschuw beheerder
Jah en dan gaat het nog eens flink fout!

Wat gebeurde er toen met het WTC Stonden ze hier in Ned. feest te vieren.
En toen Pim overleed.......?
En wat had er gebeurd als het een 'murk' was geweest die Pim had vermoord!!!

Kdenk ook dat de 'oude' generatie moslims, zogezegd, moet uitsterven in Ned. Ze houden de jongelui TE erg onder de duim, wat alleen maar averechts werkt, dat hebben we allang gezien.
Die meisjes-murken ook. Of ze zweren bij Allah, hoofddoekje en trouwen snel, of ze lopen in strakke spijkerbroeken en korte rokjes de slet uit te hangen in de stad.
Zo ook bij de jongens, ze WETEN zich echt geen houding te geven.
Ze zijn STIKJALOERS op onze vrijheid en uit zich zo, door alles van ons te STELEN........
:devil:

Waarschuw beheerder
Ik heb geen Marokkanen in mijn vriendengroep...dat zegt al genoeg toch?

Ik zal dan wel vooroordelen hebben, maar dat komt omdat ik er geen één vertrouw.De Marokkanen die ik ken zijn allemaal ratten.

Waarschuw beheerder
laatst toen ik terug kwam van amsterdam, stond ik rond 8 uur op eindhoven station.... er was geen mens te zien!
Ik was super gaar van de nacht ervoor (3 steps ahead) en opeens zie ik drie van die marokkaanse jochies.... 1 op zijn fiets! En ze kwamen recht op me af! En ze sloten me gewoon in.... Nou ik wist echt niet wat ik moest doen hoor!
Ik had al gezegd dat ze op moesten rotten... maar ja dat helpt ook niet he! IK VOND HET ECHT NIET LEUK! Er gaan dan ook rare gedachtes in je hoofd rondspelen, gelukkig net op dat moment belde iemand me.. en toen heb ik er nog tussenuit kunnen glippen.... en toen zag ik net een kerel lopen.... en daar ben ik naartoe gegaan en maar ff gevraagd of ik met em mee mocht lopen! Klinkt stom... maar voor hetzelfde geld was er iets heel anders gebeurd
Waarschuw beheerder
haha geef mij maar een nest met ratten (ipv marokkanen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
over 10 jaar 57% allochtonen in NL
hallo WAKKER WORDEN!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Aaaahh lieff :lief: ratjess :)

Waarschuw beheerder
donateur
MDMeye DOTF FAN......

Waarom zou ik niet nagefloten kunnen worden? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Krankheimer the Wazi killer 2 augustus 2003 23:01
Het is iid nei verstandig om hier een topic over te openen. maar er hoort wel over gesproken te kunnen worden want het is nou eenmaal een allerdaags probleem.

u spreekt zichzelf tegen ?

en dit hoeft helemaal geen rel te worden... gewoon goed kijken naar hoe je bepaalde dingen neerzet dat voorkomt al een heleboel heibel ;)
Waarschuw beheerder
Tja.. wat kan ik er van zeggen... standaard verhaal hè :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Nasenbluten> Mensen met vooroordelen zijn nog 10000 keer zo achterlijk. Hoe dom kan je zijn.
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
och meneer gaat ook eens reageren...damien jij bent 10000 keer zo achterlijker als je zo er zo over denkt...

idioot

Waarschuw beheerder
Ik ben voor Ajax ben ik nu slecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Dus jij vind alle marokanen even slecht. Naja, weet niet eens meer wat voor onzin je neerzette. Want het was blijkbaar zo achterlijk dat iemand je reply al heeft verwijderd
Waarschuw beheerder
T word gewoon tijd voor heropvoedingen, en dan niet alleen voor marokanen of turken maar gewoon iedereen de het woord RESPECT niet kent...

Je kan tegenwoordig je mening nieteens geven of er staan al 40 man voor je deur te mekkeren als een berggeit die epileptisch is...

Het is alleen erg jammer dat er veel extreemrechtse groeperingen misbruik maken van de frustraties van de gemiddelde nederlander en te ver doorslaan.. Na de moord op Pim Fortuyn is er geen een politieke partij meer die echt bezig is met een oplossing... Wie staat er op, en blijft staan?!?!?
Waarschuw beheerder
hmm gezien de reakties die hier worden gegeven was de mijne lang niet zo erg....maar goed ik zal er niet langer over zeuren en niet langer op ingaan....want wie wil er nou in discussie gaan met een Kont als jij....dat doe ik wel als ik je ergens tegenkom op een feest!

Waarschuw beheerder
Het is heel simpel: weet je nog, die Antilliaanse man die z'n dochtertje van het balkon afgooide?

Heel Nederland reageerde heftig op dit incident; die gekke Antillianen toch; dat ze dat maar in hun eigen land doen, maar niet hier!

Later las ik nog een artikeltje dat dit gewoon een man was die psychisch gestoord was en al vaker in psychiatrische inrichtingen had gezeten.

Dagelijks, ja echt dagelijks lees ik kleine berichtjes in de krant over zonen die hun moeders mishandelen, mannen die hun vrouw vermoorden, lijken die worden opgevist uit rivieren enz. Maar zolang het allemaal incidenten betreft waar alleen blanke nederlanders bij betrokken zijn komt het niet zo uitgebreid in het nieuws en als een buitenlander iets flikt komt het meteen heel uitgebreid in het nieuws.

Zo links is de media niet hoor!

Ik weet dat er veel problemen zijn met allochtone jongeren, maar op deze manier veroorzaak je ook vooroordelen. Dan gaan sommige mensen denken dat elke Turk een varken is ofzo.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 Inge, Dat was een Somalier(als je tenminste doelt op dat incident in Sittard)

En wat betreft Marokkanen, je moet niet het hele zooitje over een kam scheren, maar t overgrote deel van de marokkanse (jongens) in NL. is gewoon K#T volk...

Ze hebben schijt aan alles, dealen bij t leven, hebben totaal geen respect voor meisjes of vrouwen en als je er wat van zegt hebbie een mes tussen je ribben....

Als IK toch president van dit land was he......
Waarschuw beheerder
donateur
Nasenbluten> Discusseren doe je niet op een feest. Op een feest kom je om te feesten. Discuseren doe je op een forum
Waarschuw beheerder
duiveltje als je hier alleen maar bent om te provoceren geef ik je niet lang de tijd...

hersenloos figuur .. en dat zegt 30 te zijn

Waarschuw beheerder
ken het word er zelf ook helemaal gek van ...
ik zou me hier maar niet uitlaten hoe ik er verder over denk..
wens niet gebant te worden
Waarschuw beheerder
Gelukkig is het mooi weer!! ook voor marokkanen
Waarschuw beheerder
2 B@RTCORE------> Kijk nu eens wat je intikt, je durft dus nieteens je mening hierneer te zetten, net zoals 60% van heel nederland zijn/haar mond nieteens meer durf open te trekken uit angst...
Als iedereen zijn mond houd en niks doet dan word het alleen maar erger...
Waarschuw beheerder
T word gewoon tijd voor heropvoedingen, en dan niet alleen voor marokanen of turken maar gewoon iedereen de het woord RESPECT niet kent...

Helemaal mee eens .. dat gezever over pim niet ..maar ik ben echt voor heropvoedingsinstituten of kampen
Waarschuw beheerder
Ik kan me nog iemand herinneren die er wat aan wilde veranderen( en niet alleen aan de marokkanen)maar die heeft een paar gaatjes in zijn kop gekregen, dit land is zieker dan wij denken!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je.. het zijn eigenlijk meer die jongens die zoveel problemen geven. Van die meiden heb je geen last (heb er zelfs een paar als ex). Die meiden worden meestal zoveel mogelijk binnengehouden terwijl die gasten al vanaf jongs af aan op straat rondhangen. De meeste marrokaanse vaders gaan er van uit dat anderen hun kroost in de gaten houden. Net zoals dat in Marroko gebeurt waar iedereen buiten leeft. ALs je dit echt serieus wilt oplossen zul je als samenleving je af moeten vragen of deze groep misschien een apart soort strafrecht verdient. Veel van die gasten zijn te ver ontspoort. Dat wat die marrokanen allemaal doen heeft ook nadelen voor andere (islamitische) allochtonen.
Waarschuw beheerder
hadden die gosers zich zeker allemaal verkleed als meiden als ik bij school opgewacht werd...flikker toch op allemaal.

Met je deze discussie gaat lekker zo..

de halve nederlandse jeugd is ontspoord...
Of waar denken jullie dat de naam heropvoedingskamp vandaan komt...
en dan dat gezeik iedere keer over respect voor de vrouwen...
Wat zijn jullie kortzichtig zeg...ik snap echt niet waarom dit mag op zo`n site..het word weer steeds erger..
En degene die het hardste roepen hebben alles van horen en van andere,echt eens een gesprek met wat anderen..nee,jullie vinden het leuker om rot op te roepen..
als jullie je eigen maatjes,jullie eigen cultuur dan zo goed vinden,waarom vliegen jullie elkaar dan hier in de haren en bedreigen jullie elkaar??
Met godvers en kankers en alles wat niet mag volgens het beleid??

Zeker nog niet geintergreerd,jezus,­jullie kunnen niet eens met je eigen medemens praten,laat staan met je gekleurde buurman...

Dit land is zeker zieker dan we denken,maar we doen geen ene moer om er iets aan te veranderen,ja,dag 1 roepen we opzouten en dag 2 roepen we tegen de muur...
Wat een veranderingen...:fru­sty:

Waarschuw beheerder
CONCLUSIE;

iedereen zegt dat ze niet rascistisch zijn maar stiekum heeft iedereen een hekel aan die kutmarokkanen!!!!
Waarschuw beheerder
Het zijn mijn vrienden ook zeker niet..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
Waarschuw beheerder
donateur
Toch is het niet zomaar gekomen dat mensen een hekel aan ze heeft gekregen. Ik heb altijd geleerd om respect te tonen voor mensen uit welke cultuur ze ook komen, maar als mensen tegenover mij dan ook geen respect tonen kun je wel verwachten dat bij mij de maat ook vol wordt. Als ik dan de afgelopen keren tel dat ik lastiggevallen ben tijdens uitgaan was toch het overgrote deell marrokaans. Dus dit komt niet zomaar uit de lucht vallen. Ik blijf het toch echt heel jammer vinden omdat ik er ook een heel aantal ken waar ik prima mee kan opschieten. Ik vind het gewoon zonde dat het verpest wordt voor de groep die zich hier in Nederland wel goed heeft aangepast. Het tast gewoon hun imago aan.
Waarschuw beheerder
Je hebt marokanen en zwarokanen...

Een zwarokaan is een nep marokaan, en die mag ik wel (y)

Waarschuw beheerder
"CONCLUSIE;

iedereen zegt dat ze niet rascistisch zijn maar stiekum heeft iedereen een hekel aan die kutmarokkanen!!!!"
---------------------------------------------------------------

toen ik nog op de middelbare zat dacht ik ook echt dat ik rascist was.... vraag me niet waarom, maar het zal waarschijnlijk door mijn omgeving komen!
Maar toen ik uiteindelijk op stap mocht zonder zo-laat-moet-je-thuis-zijn regeltjes en toen ik alleen op vakantie mocht enzo... kwam ik er toch achter hoe oneerlijk sommige dingen lopen! En dan heb ik het dus over rascistische gebeurtenissen! Dan ga je toch wel anders denken!

Ik denk nu, het maakt mij niet uit of je zwart bruin blank geel of groen bent... als je in nederland komt wonen... dan pas je je aan... leer de taal en doe er wat voor om jezelf en/of je familie financieel te steunen! HEB RESPECT VOOR DE NEDERLANDERS... ze geven jullie wel een kans om hier te mogen wonen

Want als je zo nodig van jezelf volgens jou opgevoede cultuur wilt leven... BLIJF DAN LEKKER IN JE EIGEN LAND!

Ik ben gewoon een tikkie nationalist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dinnie 4 augustus 2003 19:08
Met godvers en kankers en alles wat niet mag volgens het beleid??

Zeker nog niet geintergreerd,jezus,­jullie kunnen niet eens met je eigen medemens praten

ironisch.......... :jaja:
Waarschuw beheerder
Het gaat mij ook zeker niet om huidskleur.
Geloof intereseert me ook niet (behalve als het geloof het niet eens is met de Nederlandse cultuur en de normen en waarden)
Land van herkomst maakt ook geen bal uit.

Wat wél uitmaakt is dat iemand moet leren en/of werken en zich zo snel mogelijk dient aan te passen, zoniet gelijk opflikkeren naar welk ander land dan ook..
Waarschuw beheerder
Dinnie, je zegt: ik snap echt niet dat dit mag op zo'n site.
Waarom zou deze discussie niet gevoerd mogen worden?
Hier worden bijna alleen negatieve ervaringen opgenoemd, waarom zou dat niet mogen? Er word al veel te weinig gezegd daarover!

De mensen die het hier voor het zeggen hebben hebben het liefste dat er niks gezegd word, zij hebben er ook geen last van want ze wonen lekker in een villawijk in Wassenaar waar ze van deze problemen geen last hebben.

Het is gewoon een feit dat de problemen steeds erger worden, doe je ogen eens open!!!
Het is gewoon aangetoond dat de problemen er zijn en wat wordt er aan gedaan? Niks!
Van alle kanten word er geroepen dat ze strenger aangepakt moeten worden maar ondertussen word het steeds erger.

En ik word al helemaal schijtziek van die mensen die als je er maar iets over zegt meteen roepen: Rascist!
Terwijl zij wel alles mogen roepen en dat wordt allemaal goed gevonden.

Ik ben het weer effe kwijt, kom maar weer op met al het commentaar....
Waarschuw beheerder
In dit land mag je je mening *hoe links dan ook* geven over alles, maar zeg niks wat ook maar een beetje rechts is want dan heb je het gedaan..

Waarschuw beheerder
ik ga zelf wel emigreren :)
Waarschuw beheerder
Kan wel weer gaan meeouwehoeren maar is idd een eindeloze discussie!! Ik had toevallig vorig jaar een marokkaanse collega, vrouwelijk en die haat zelfs de mannetje van 14 tot xx vanwege hun gedrag.... Maar goed... als iemand de oplossing heeft voor die mongolen... en tja.. ik werk me het apelazeres... hun lopen op straat de hele dag.. ik rij een honda.. en zij een mercedes carbio... welke bank geeft hun een lening? Of i de poltie gewooon stom dat ze sommige dingen niet door hebben..... pfft al mn gal is er weer uit!
Waarschuw beheerder
....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is een topic waar je eindeloos over door kunt gaan. het enige is wel dat opvalt dat iedreen hetzelfde zegt. Ik heb zelf een paar vrienden die buitenlands zijn waaronder een marrokaanse jonge. die jongen die schaamt zigg gewoon voor het gedrag van mede-marrokanen. 9 van de 10 keer als een moord word gepleegd hoor je... de dader had een getinte huidskleur of... de dader is vermoedelijk buitenlands... ik ben egnie een rascist anders hebk geen buitelandse vrienden maar ik haat t dat ze MIJN land naar de k*t helpen!!! Wij NEDERLANDERS worden de dupe van hun 8erlijke gedrag. het zijn op zigg niet alleen marrokanen maar ook andere buitelanders. steeds maar weer die ruzies in discotheken... tussen wie gaat t? Juist tusse de buitelandse jongeren... g*dv*r... gedraag jullie nouw eens... als wij in jullie land ware dan zouwe we opgeslote worden of er zouw iets veel ergers gebeure... hun scheure hier rond in auto's betaald met dik zwart geld en de politie doet er nix aan... en wat gebeurd er nog meer? ze maken een kind met een nederlands meisje en dan gaan ze weg... trug naar hun eigen land... nadat ze hier eerst stennis hebbe lope schoppe. het spijt me dat ik gescholden heb maar ik ben het samen met zowals de meerderheid hierow spuug en spuugzat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Probleem bij de Marrokanen is dat ze alles ontkennen, ze geven de schuld aan de samenleving die hen over 1 kam scheert. Ze willen respect maar geven zelf geen respect

Idd
Waarschuw beheerder
En niemand die wat doet, en waarom??? Als je iets wil doen ben je zo kapotgeschreven door de media omdat je 'rechts' bent... Dit is niet rechts, dit zijn feiten en de realiteit...