Partyflock

Forumonderwerp · 622707
4688x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom vinden sommige grietjes het leuk om er op feesten bij te lopen alsof ze net van de rode brug af komen :vaag:

En dan zit het nogeens zwaar ongemakkelijk ook (lijkt mij) Dan kan je tog nie lekker :bounce: ?

En het ziet er niet uit :/

Waarschuw beheerder
Sletterig kan leuk zijn weet je.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar soms is het te (vind ik) dan issut gewoon hoerig
Waarschuw beheerder
donateur
wat vind je dan TE hoerig :s ik wordt er ook wel es voor uitgemaakt :jaja:

Waarschuw beheerder
hoe hoeriger hoe geiler :jaja: :9

Waarschuw beheerder
donateur
same here. maar stampertje en ik hebben dan ook dezelfde smaak ;-)

en wie bepaalt wat TE hoerig is?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik van die outfits waar je tieten nog net nie uitrollen, er halve schaamlippen onder het broekje uitkomen enzo. Of van die halve sm pakjes

Dat KAN tog niet lekker dansen

Waarschuw beheerder
donateur
hoeriger rulezz :yes:

Waarschuw beheerder
op een feest maakt het toch allemaal niet uit. daar draag je wat je leuk vind of het nou kan of niet!

Waarschuw beheerder
Wil PLORKJE het liefst er zelf ook zo bij lopen, maar door d'r minderwaardigheidsco­mplexje het niet durven en dan maar afgeven op meisjes die het wél kunnen hebben?

%-)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ach het boeit mij toch niet :D
Maar okeej ik zie wel eens meiden dan denk ik sjeeh zelfs ik doe dat niet aan :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dat danst tog niet lekker voor de 100e x.

Dan staan ze daar heel rustig te bewegen omdat anders de tieten eruit rollen.

Daar kom je tog nie voor op een feest?

Waarschuw beheerder
Hoerig is lekker :)
maar het zou niet mijn vriendin kunnen zijn :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
hoe minder kleding hoe makkelijker je danst, vind ik dan :)
ik voel me bijvoorbeeld zwaar ongemakkelijk in een spijkerbroek: te warm, belemmert je dansen.. nee ik vind het nix.

maar ja ieder zn smaak denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
Wil PLORKJE het liefst er zelf ook zo bij lopen, maar door d'r minderwaardigheidsco­mplexje het niet durven en dan maar afgeven op meisjes die het wél kunnen hebben?

Ik kan het wel hebben, wil er alleen niet zo bijlopen :)

Waarschuw beheerder
Heel veel meiden zijn natuurlijk vrijgezel en komen ook om gezien te worden.

Maakt toch niet uit? :)

Inge

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom vinden sommige grietjes het leuk om er op feesten bij te lopen alsof ze net van de rode brug af komen

Daar hebben ze vaak nog wat minder aan hoor :o

Zandpad de geilste :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik word ook weleens uitgemaakt voor "slet" omdat ik er schijnbaar niet uitzie als de gemiddelde hardcoreliefhebber..­.Hou er gewoon van om me uitdagend en apart te kleden,ik hoef er niet uit te zien zoals iedereen

En een meisje die toevallig wat "bloots" laat zien is meteen een slet?Ik heb al een tijdje een vaste relatie,en doe het ZEKER niet met jan en alleman ( alleen met Kees :D (L) )

Nou ja in ieder geval,zeik niet zo over sletten, de ene keer zijn het weer "nazi's" die er verkeerd uitzien dan weer meisjes die er te sletterig uitzien :S Wees gvd blij dat er verschillen zijn! Anders zou het zo fucking saai worden

En je mag best laten zien wat je in huis hebt :) Ik vind het zwaar sexy staan als meisjes zich uitdagend kleden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk wil je er leuk uitzien, maar er is tog wel een grens :/

Je hebt ze erbij en die komen ALLEEN om gezien te worden. Daar is een feest tog nie voor bedoeld

Waarschuw beheerder
donateur
En ik heb niemand (in dit topic dan) een slet genoemd, je snapt het nie helemaal wat ik bedoel geloof ik

Waarschuw beheerder
donateur
maar zwork, niet ELK meisje dat er halfnaakt bij loopt, komt automatisch alleen om mooi te zijn toch? tuurlijk heb je die erbij zitten, maar ik ken ook zat meisjes die helemaal uit hun dak gaan in niet veel meer dan hun ondergoed.
dat vind ik echt kicken (y)
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar feit blijft dat je wel wat doet met die kleding je kan het mooi vinden zoals ik maar ik vind de aandacht eromheen ook leuk
ik wil gezien worden das gewoon waar
en sommigen maken het idd wel erg bont

Waarschuw beheerder
Het is idd maar waar je je prettig in voelt. Soms heb ik zin om heel weinig aan te doen als ik uitga en de andere keer weer een lange broek ofzo.

Het kan ook nog allebei! :D

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Als jij helemaal uit je plaat gaat in je hoerenoutfit is dat (y)

Maar als je de hele avond een beetje wazig erbij staat omdat je niet kan dansen omdat je tiet dan misschien wegschiet tja......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind het er net van afhangen hoe zo'n meisje zich dan gedraagd als ze zulke kleding aanheeft,doet ze gewoon normaal,oke (y)
Maar gedraagd ze zich ook al eens slet,tsja..dan vraag je er zelf om ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is zeg maar de combi van de kleding EN de houding van zoiemand....

Waarschuw beheerder
* Maar als je de hele avond een beetje wazig erbij staat omdat je niet kan dansen omdat je tiet dan misschien wegschiet tja......

hahaha (y)

Maar wat ik persoonlijk dan weer jammer vind...

Chicks die zich zo kleden niks mis mee...

Maar dan zie je de achterkant...draaien ze zich om en dan schrik je soms toch je ballen uit je broek...wat een lelijke mensen zich soms zo kleden... Zo van nou mijn lijf is het enige wat ik heb...dus laat ik dat dan maar in de strijd gooien:S beetje jammer...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Je noemde ook niemand een slet maar had het even over mezelf, door de kleren die ik draag op feesten word ik zo weleens genoemd...

En je kan het aan iedereen vragen die me kent ik ga niet langs de kant staan,bang zijn dat mijn rokje omhoog kruipt of wat dan ook! Ik ga altijd helemaal los hoor :) En 1 voordeel, ik heb het nooit warm ;)
En natuurlijk is het ook de aandacht die je krijgt, op de een of andere manier toch wel leuk.

Al weet ik, ook uit ervaring dat je niet moet gaan blerren als je dan word lastig gevallen door jongens of ze komen vragen " of je mee naar buiten wilt" Maargoed ik ga daar niet op in!En de meisjes die dat wel doen..moeten dat lekker zelf weten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen leker moet doen waar ie zin in heeft!

Goddomme dit is het zoveelste topic alweer hierover. Sommigen zijn nou eenmaal wat excentrieker als een ander, dat heeft geen ruk met "slettrigheid" temnaken.

Ik liep op Extrema ook in een string rond, so fucking what? Waarom toch altijd maar lopen katten op alles wat anders is?

Laat mensen in hun waarde. Of ze nou in een jogginbroek of een kort rokje rondlopen. Blot is nieta ltijd "sletterig", dat is meer iets wat in je karakter zit. En al zijn meiden "sletterig", laat ze lekker, lig jij er wakker van???

:kots:

Waarschuw beheerder
donateur
Gaan we schelden? :|

*ban*
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet wel zeggen dat ik me irriteer aan mensen die alleen mooi willen zijn en dan de hele avond als een paspop moeten lopen wil er geen bal lip tiet weet ik vel wat uitvallen

maja dat komt omdat ik gewoon lekker wil :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoel ik dus

Ik word altijd verkeerd begrepen :'(
Waarschuw beheerder
donateur
haha neejhoro ik snap je wel maar ik ben ook niet iemand die in broek en gewoon shirt heengaat k laat graag zo nu en dan es wat zien :p

maar overal waar te voor staat tsjah....
maja wanneer is te te? Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ok

Ik zeg tog ook nie dat ik alleen maar in spijkerbroek en een gewoon shirt loop

tuurlijk wil je er leuk uit zien

Maar ach laat ook maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
eindeloze discussie
de 1 vind het mooi, de ander niet :)
Waarschuw beheerder
Waarom irriteer je je in hemelsnaam aan zulke mensen dan stampertje? Weetje, ik ZIE het niet eens. Al loopt iemand heel de avond mooi te doen, ik vier mn eigen feestje hoor, daarnaast, dat is vaak ook maar een masker. Eens een keer wat verder kijken dan je neus lang is, of gewoon helemaal niet kijken, scheelt je een hoop frustratie en dan hoeven er ook niet om de haverklap zulke topics geopend te worden!
Waarschuw beheerder
donateur
k wordt er niet gefrustreerd van ik irriteer me das wel even wat anders hoor
en ik ga echt niet de hele avond naar ze zitten te kijken heb wel wat anders te doen :bounce: ik vraag me alleen af wat die mensen op zon feest doen ga lekker op een tafeltje staan op de dam ofzo krijg je er nog geld voor
Waarschuw beheerder
ik vind dat je er best gedurft uit mag zien op een feest. ALS JE HET KAN HEBBEN. soms zie je van die lekker stevige varkentjes rondlopen die een broekje tergrote van een tissue aanhebben. Dat kan gewoon echt niet.... :bah: vind ik.
Waarschuw beheerder
Beter je kleden als en slet dan dat je een slet bent......he LvdP *ZWORK* aka "Relatie: ja, met Cheiz aka Roadkill, maar toch beschikbaar!" :P
Waarschuw beheerder
donateur
wat is er nou weer mis met een slet zijn :p

Waarschuw beheerder
Zelfs als iemand dik is mag ze van mij zulke kleren dragen, dat moet die persoon toch zelf weten?

Er zijn genoeg mannen die stevige vrouwen helemaal het einde vinden.

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Kings 31 juli 2003 15:29
Hoerig is lekker
maar het zou niet mijn vriendin kunnen zijn

Same here (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk mag het maar je moet wel bedacht zijn op reacties. Als ik een te dik meisje zie in kleding waarvan ik denk hmmm da's te klein voor mn cavia. Dan trekt dat mijn aandacht. Zowieso door de kledi8ngkeuze en ook ja idd door het lichaam daaronder (waaronder? ) en dan krijg je heibel

hetzelfde als je als vette punker gaat, weet ik veel een bochel hebt en die groenverft noem wat leuks het trekt de aandacth
Waarschuw beheerder
ja goh.........als niks meer de aandacht trok dan zou het feesten ook wel weer erg saai worden! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
whaaaa het boeit me niet dat het de aandacht trekt ik bedoel alleen dat het irritant is als mensen daar niet mee om kunnen gaan

laatst ook een dik wijf met megaballen indr shirt ik moest echt effe in mn ogen wrijven en ik kan gewoon slkecht acteren ik bleef maar kijken met grote ogen zei meteen over de rooie en dikke ruzie dan denk ik tsjah je vraagt er wel een beeeeeeeetje om. Klein beeeeeetje dan
Waarschuw beheerder
humz...sja....van megaballen kan ik ook nooit mijn ogen af houden :P

Nee, tuurlijk heb je gelijk. Dat is toch ook deel de lol van het feesten al die maffe mensen ontmoeten en/of bekijken :) Maar verder is het triest om te zeggen van dat kan of mag niet......laat iedereen lekker doen wat hij of zij wil!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoerig is lekker
maar het zou niet mijn vriendin kunnen zijn

trieste opmerking.
waarom zou je geen vriendin willen hebben die er sexy bijloopt, maar jou wel gewoon trouw blijft?

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker geen trieste opmerking zit gewoon tussen sommige mannen hun oren.......dus triest slaat nergens op......:S

Waarschuw beheerder
donateur
Beter je kleden als en slet dan dat je een slet bent......he LvdP *ZWORK* aka "Relatie: ja, met Cheiz aka Roadkill, maar toch beschikbaar!" :P

(y)

Waarschuw beheerder
is zeker niet triest...maar als jij met je vriendin op een feest loopt en je hoort met je :vaag: kop om de 5 meter "ooow kijk haar lekker zijn" of andere bullshit ...

daar word je wel redelijk gek van lijkt me zo!
Waarschuw beheerder
donateur
wacht....... komt iets aan...........
............
..
*wahahahahhahahahaha­*

(lache topic)

Waarschuw beheerder
donateur
ja dus?

ze kiest toch voor jou?
je is toch op jou gevallen?
en ze gaat toch met jou mee naar huis?

Waarschuw beheerder
donateur
Mistery my man :respect:

Dat is iets wat vrouwen nooit zullen begrijpen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind niet dat iemand in sletterige kleding meteen een slet is MAAR ik snap wel dat mensen snel zo'n conclusie trekken van Ooooow check die, die is egt makkelijk

Waarschuw beheerder
2 kinkybinky: idd vrouwen zullen dat niet snel begrijpen :)

*ja dus?

ze kiest toch voor jou?
je is toch op jou gevallen?
en ze gaat toch met jou mee naar huis?

Duzz waarom zal je je gaan kleden...net of dat de hele wijk er vanavond nog overheen mag?? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Binky & Mistery > Volgens mij heeft dat meer te maken met jullie eigen onzekerheid...

Waarschuw beheerder
donateur
dazzle :respect:

Duzz waarom zal je je gaan kleden...net of dat de hele wijk er vanavond nog overheen mag??

misschien omdat je het leuk vind die pakjes aan te doen?
omdat je ze mooi vind?
dat mag dan ineens niet meer omdat je een vriend hebt die het niet aankan als zn vriendin veel aandacht krijgt? :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 dazzle!: mischien is dat wel onzekerheid idd..

Maar als je met een dame op stap gaat die zo gekleed gaat...

Dan krijg je pas in de gate wat voor honden sommige kerels zijn:P en de lamste versierpogingen krijg je dan te zien:)

kun je om lachen de 1ste 5 x maar daarna word ut wel irritant...

beetje jammer van je feestje...

k heb er niks op tegen hoor dames die zich zo kleden laten we dat even voorop stellen...

Maar ik zou er moeilijk mee om kunnen gaan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
sexy = :kwijl: = (y) :yes:
Waarschuw beheerder
Mistery> Maar die meiden doen het toch zelf?! Dus zullen ze het wel leuk vinden om er zo bij te lopen en nemen ze alle aandacht maar voor lief of vinden ze misschien al die aandacht wel leuk?! In beide gevallen zou ik mijn vriendin niet willen verbieden om iets te doen wat ze leuk vind ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor maar al loopt me meisje er zo bij en ik sta met er te dansen of weet ik het wat word er zelfs aan mij gevraagd of het me vriendin is:S NEEH ME MOEDER NOU GOED??? :vaag:

Waarschuw beheerder
mensen moeten zelf weten wat ze aantrekken..ik kan er ook wel redelijk bloot bij lopen, maar ook heel gewoontjes...ligt aan de dag, het weer, het feest e.d.
Waarschuw beheerder
donateur
laat ik 't zo zeggen:

't oog wil ook wat :9

Waarschuw beheerder
2dazzle:! ik had het ook niet over verbieden!:P

op die manier trekt een dame idd meer aandacht naar haar toe...en dat !kan! vervelend worden...

Waarschuw beheerder
het ligt er dan ook aan hoe je vriendin erop reageerd..
als ze erop ingaat is het irritant
de 1e keer kun je er idd wel om lachen, maar als het vaker gebeurt begin je toch te balen.
als het meisje niet ingaat op die jongens valt het wel mee denk ik.
met erop in gaan bedoel ik dan van die meisjes in hele blote kleren die als ze een vriend hebben toch nog bij andere jongens om de nek hangen..

ik vind blote kleren niet lelijk, draag zelf ook vaak genoeg blote kleren, ligt eraan wat voor bui ik heb. maar ik de houding van het meisje zelf ook mee tellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom vinden sommige grietjes het leuk om er op feesten bij te lopen alsof ze net van de rode brug af komen

En dan zit het nogeens zwaar ongemakkelijk ook (lijkt mij) Dan kan je tog nie lekker ?

En het ziet er niet uit

Haha ! helemaal met je eens...
Waarschuw beheerder
Hahah wat een onzinnige discussie zeg. Als ik iets blots aantrek doe ik dat echt niet om de aandacht, en daarnaast, alsof je elke 5 meter ook daadwerkelijk iets te horen krijgt. Zegt meer iets over JULLIE dan, want genoeg kerels zien iemand die "blote" kleding aanheeft gewoon als apart en anders en niet als zijnnde "daar kan ik overheen".

Ik heb zelf vaak genoeg weinig kleding aan, en ook al toen ik nog vriendjes had, die vonden het alleen maar leuk dat ik gewoon deed waar ik zin in had en geen van hen heeft mij ooit in een coltrui willen steken. Tuurlijk, ik kies vor hen, maar zij ook voor mij toch?

Zinloze discussie dit, iedereen moet gewon lekker doen waar ie zin in heeft!!!
Waarschuw beheerder
ik ga ook weleens flink uit me dak in alleen maar een onderbroek!!! Echt waar...

oké dan zit ik thuis ID-T te luisteren als er weer techno op is of hardcore
Waarschuw beheerder
Fuck mensen, wrom weer een discussie over kleding??

Laat iedereen toch dragen waar hij of zij zin in heb wat voor reden daar ook achter zit.

Let lekker op jezelf en op de mensen waar jij mee te maken heb dan is er niets aan de hand.

:)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm... denk dat we dit al eens gehad hebben...

LEKKER BOEIUH ALS ZE NIX OF WEINIG AAN HEBBEN. ALS ZE DAT WILLEN, LEKKER LATEN GAAN!
Waarschuw beheerder
Trouwes, als was ik vrouwelijk had ik me ook zo gekleed :P :D
Waarschuw beheerder
Ik vind trouwens dat er een groot verschil is tussen sexy en 'sletterig'
Waarschuw beheerder
donateur
Zegt meer iets over JULLIE dan, want genoeg kerels zien iemand die "blote" kleding aanheeft gewoon als apart en anders en niet als zijnnde "daar kan ik overheen".

beweer ik dat dan? Helemaal niet juist en er is zoals hierboven idd een verschil in sexy of erg bloot en sletterig.

Waarschuw beheerder
ik vindt het bij sommigen wel leuk staan.. maar ik zal het noooooit doen.. ik hoef niet zo in de belanfstelling te staan.. het is maar net waar je van houdt

Waarschuw beheerder
Ik hou me liever meer bezig met het beuken op het feest dan het beoordelen op hoe de mensen zich kleden!! ja tog niet dan :D

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen zich moet kleden zoals hij of zij dat wil....
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk of ik mensen tegen kom die zich als een slet kleden dat zijn mijn zorgen niet k zal dr ook niet minder om slapen snachts
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens er is wel een groot verschil tussen sexy en sletterig hoor! Sexy (imho) is stijlvol, vrouwelijk, kan bloot zijn maar straalt wel iets uit. Sletterig is gewoon zo naakt mogelijk om de aandacht te trekken. Zo definieer ik sexy en sletterig.

Als ik dan van die wijven op parties zie die stiletto hakken aanhebben (waar je niet op kan dansen de hele avond) en het kortste rokje op het feest en een BH bijvoorbeeld, naja dat heeft niets met stijl te maken, das gewoon om aandacht te vragen. Denk niet dat ze voor de muziek komt, anders had ze wel wat makkelijkers (gympen oid) aangetrokken om in te dansen. Meestal zie je die wijven ook om de vijf minuten met andere gasten sjanzen en ranzig dansen. Die gasten zijn dan vaak ook weer van die kansloze figuren die maar gewoon voor het makkelijkste meisje op het feest gaan om maar te scoren.

Naja soms erger ik me dus aan die typische gevallen van slet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jongens er is wel een groot verschil tussen sexy en sletterig hoor! Sexy (imho) is stijlvol, vrouwelijk, kan bloot zijn maar straalt wel iets uit. Sletterig is gewoon zo naakt mogelijk om de aandacht te trekken. Zo definieer ik sexy en sletterig.

Als ik dan van die wijven op parties zie die stiletto hakken aanhebben (waar je niet op kan dansen de hele avond) en het kortste rokje op het feest en een BH bijvoorbeeld, naja dat heeft niets met stijl te maken, das gewoon om aandacht te vragen. Denk niet dat ze voor de muziek komt, anders had ze wel wat makkelijkers (gympen oid) aangetrokken om in te dansen. Meestal zie je die wijven ook om de vijf minuten met andere gasten sjanzen en ranzig dansen. Die gasten zijn dan vaak ook weer van die kansloze figuren die maar gewoon voor het makkelijkste meisje op het feest gaan om maar te scoren.

Naja soms erger ik me dus aan die typische gevallen van slet

Precies!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Leuk toch als mensen er zo bijlopen.

Waarschuw beheerder
Wat een jaloerse mannen hier zeg.
Mijn vriend vindt het juist leuk als ik er bloot bij loop.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou ik heb er geen problemen mee als vrouwen er halfnaakt bij lopen.
zelf zou ik het niet doen.maar iedereen moet dragen wat hij of zij lekker vind zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
soms heb je gewoon een sletterige bui :$ :P

Waarschuw beheerder
Zonder sletten zijn er ook geen gewone meiden, alleen dankzij de sletten kunnen de "normale" zich afzonderen en zeggen -> dat is een slet

:-)

Waarschuw beheerder
donateur
tjsa hun manier van aandacht trekken..

wak dan alleen dom vind is als ze dan aandacht krijgen ze meteen roepen dat ze aangerand zijn terwijl ze er zelf om vragen

DOE DAN JE OMA'S JURK AAN!!

Waarschuw beheerder
Ach soms moet ik het wel aan voor mijn werk, vind het dan wel leuk.
Maar zal er nooit in gaan stappen.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar zo mag je wel met mij op stap hoor :9

Waarschuw beheerder
Dat is dus ook werkkleding
Waarschuw beheerder
Tja ik zou me er ook niet fijn in voelen, maar als een meid zich er wel prima in voelt nou prima toch (y)

Waarschuw beheerder
Als je je er goed bij voelt dan moet je het gewoon doen! Die meiden hebben gewoon lef!
Waarschuw beheerder
donateur
Lef????!??!?!??? Zo min mogelijk aandoen om vervolgens hordes wanhopige gozers achter je aan te krijgen? Das geen lef, das gewoon dom... en in sommige gevallen zelfs onzeker.

Waarschuw beheerder
donateur
whehehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
idd Djeice :yes:
Waarschuw beheerder
Achja sletterig... Vergeleken met de engelse vrouwen die ik heb gezien op vakantie hebben alle nederlandse meiden stijl...! Tering in die kleding lopen ze hier nog niet eens op het zandpad...!

Waarschuw beheerder
donateur
Die engelse wijven zijn ook eng ranzig en dik :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
wak dan alleen dom vind is als ze dan aandacht krijgen ze meteen roepen dat ze aangerand zijn terwijl ze er zelf om vragen

DOE DAN JE OMA'S JURK AAN!!

ook al loop je er naakt bij.. NEE = NEE
en niemand heeft het recht om zomaar aan je te zitten :@

Waarschuw beheerder
donateur
Nancy heeft gesproken ;p
Waarschuw beheerder
En het ziet er niet uit

Zeg dan: IK vind dat het er niet uitziet.
Jouw mening is niet die van iedereen..

Beter is denk ik dat je helemaal je mond houdt.
Waarschuw beheerder
2 wackyjacky, Djeice, Nancy ---> (y)

Waarschuw beheerder
donateur
en niemand heeft het recht om zomaar aan je te zitten

als je je zo kleed dan vraag je er toch om dat ze aan je zitten en als je dan nee gaat roepen vind ik dom, dus wil je niet dat ze aan je zitten.. moei dat niet gaan dragen.. maarja
Waarschuw beheerder
als je je zo kleed dan vraag je er toch om dat ze aan je zitten en als je dan nee gaat roepen vind ik dom, dus wil je niet dat ze aan je zitten.. moei dat niet gaan dragen.. maarja

hahahha, jij bent grappig...
:S
maf wijf!!

Waarschuw beheerder
djeice>>helemaal mee eens!

enne niemand heeft het recht om zomaar aanje te zitten,hoe jeje ook kleed!vind ik dan hoor ,zou wel beetje raar weze als dr meisie super gekleed en lekkur uitziet,dat je dan maar ff aan mag zitte kep altijd geleert dat je dr met je pote af moet blijve als zij dat nie wil
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is waar... Wat een meisje ook draagt, dwing haar nooit tot iets. Nee is nee. Als je echter als meisje zoiets draagt moet je gewoon wat vaker nee zeggen ;)

Waarschuw beheerder
nah mijn ex droeg gewoon een kort rokje....was altijd super. ze kon gewoon losgaan, en tog kon je dr niet onder kijken...naja, alleen ik dan [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/yummie.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm.. Ik vind het op zich niet zo erg hoe andere mensen erbij lopen. Maar het kan natuurlijk ook tè erg zijn. Dat het er gewoon vies en asosiaal uit ziet.. :kots:

Waarschuw beheerder
ajh dat zie je owk veel jah. op HR was zo'n wijfie met een zilver jurkje. dr tieten sprongen dr uit en dr kont kwam dr ondervandaan.
Ag ieder zo zn smaak. maar doe mij maar tog liever iets meer stof, alhoewel het een meisje soms owk weer heel mooi kan maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind iets sletterig als je duidelijk je kont ziet,zoals zo'n christina aguilera broek.Of als je zo ongeveer in je blote tieten rond loopt.Ook hotpants en die kousen/jarretels enz vind ik sletterig

Waarschuw beheerder
Op 3sa4l had ik een topje aan, dat de hele tijd over mn tieten heen kwam als ik ging stampen, omdat ik best grote borsten heb. Heel irritant, mn tieten hingen steeds half uit, maar gelukkig had ik wel dezelfde kleur BH aan.. :D
Waarschuw beheerder
Hoe sletteriger hoe beter. Who cares. Fuck iedereen die altijd commentaar heeft op anderen. Iedereen moet doen wat ie zelf wil.

Waarschuw beheerder
donateur
Mooi bloot is heel wat anders dan sletterig, het moet gewoon niet alles laten zien, is toch ook niet leuk voor de mannen, als ze alles al weten ;)

Maar kijk dan es naar danseressen bij sommige feesten, maar das een ander verhaal...
Waarschuw beheerder
donateur

FOUT.. Al loop je ergens naakt rond dat is absoluut GEEN vrijbrief voor wie dan ook om ongevraagd met zijn tengels aan je te zitten!
Maar dat terzijde..

Er is idd een significant (moeilijk woord :P ) verschil tussen sletterig en bloot.. Ik heb meiden gezien die heel erg weinig aanhadden maar wel met stijl en ze deden normaal.. Het is wat anders als je een ultrakort rokje, twee driehoekjes op je tepels en dik hoge hakken aanhebt, er als een sloerie bijloopt met extra wiegende heupen, geile blik in je ogen en tegen mensen aan loopt te rijden.. Dat is imo sletterig.. Maar bloot is niet per definitie sletterig vind ik!

Waarschuw beheerder
Doe maar gewoon wat jezelf denk dat het beste is...

Waarschuw beheerder
Vindt het juist minder interessant zo'n schaars geklede dame, ziet eruit als een makkelijk prooi ook al hoeft dat niet zo te zijn.
En dan zeuren dat ze zulke vervelende jongens op zich afkrijgen...Pffffff trek dan wat anders aan.
Waarschuw beheerder
donateur
als zij zich nou lekker voelen in die kleding ? ik vindt het er niet TE sletterig,hoerig uit zien hoor, vindt ut wel geil, op feesten is het gewoon leuk om je gewaagd te kleden als vrouw zijnde, maar het kan ook uitlokkelijk zijn voor mensen met lossen handjes, al loopt ze naakt rond, je MAG er pas aan zitten als ze dat zelf wil, en als ik het MAG wil neit zeggen dat iemand anders het ook MAG, andersom dito

Waarschuw beheerder
ik loop dr ook altyd sletterig bij :D

Waarschuw beheerder
ben het met DEnnuz eens moet je ook niet zeiken als mannen aan je reet of tieten zitten/loeren, daar vraag je in mijn ogen dan ook zelf om
Waarschuw beheerder
nee gelijk heb...
als iemand er bloot bij loopt op een feest ook niet zeuren als er aan je gezeten word:S
loop zelf nooit bloot er bij ten eerste zou het niej durven en ten 2e heb genoeg kleding die er leuk uitziet en WEL gekleed is:D
Waarschuw beheerder
Achja sletterig... Vergeleken met de engelse vrouwen die ik heb gezien op vakantie hebben alle nederlandse meiden stijl...! Tering in die kleding lopen ze hier nog niet eens op het zandpad...!

Hehe, precies!
Ik kom net terug van Tenerife en de standaard outfit van een engelse meid was: superkort rokje (of hotpants), hoge hakken, en een te krap topje.
En dan liepen ze daar over de boulevard heen en weer te lopen.

Ach, het is wel eens een keer leuk om te zien. ;)

Waarschuw beheerder
wat een onzin dat als je je bloot kleed iemand ineens aan je mag gaan zitten :s

iedereen mag aantrekken wat hij/zij wil en niemand heeft het recht zonder toestemming aan een ander te gaan zitten!!!
Waarschuw beheerder
donateur
SweetLayDee, ga eens terug naar je eigen topic ;)

Euhm nee niemand mag aan je zitten, tuurlijk niet. Maar als je een decollete (cleavage is makkelijker) hebt waar je een tros bananen in kunt laten verdwijnen moet je niet zeuren als de mannen met hun tong op hun knieen langs lopen en je aan staan te staren :) Trek dan een tuinbroek aan :P

Waarschuw beheerder
ik vind het juist heel leuk!! op zo'n feest iedereen loopt er anders bij al die kleurige broeken enzo dat vind ik niks om zelf aan te doen maar ik kijk iemand er niet raar om aan laat iedereen lekker lopen in de kleding waar die zich lekker in voelt!! ik ben naar multi geweest als christina aguilera kreeg ook rare opmerkingen ook wel veel leuke.. vind ik gewoon jammer...:D
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom deed miss Aguilera dat? Om te provoceren... Als jij daar dan ook mee gaat lopen is het niet gek dat je ook negatieve reacties krijgt...

Waarschuw beheerder
ik had het ook wel verwacht!! maar het is jammer..

Waarschuw beheerder
Iederren mag er bij lopen zoals die gene dat wil das mijn mening,je kunt het ook anders omdraaien en tegen een vrouw zeggen kleed je eens wat vrouwelijker je ziet eruit als een vent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmmm soms heb ik het idee dat de vrouwen zich er niet lekker in voelen en dat ze het aleen maar doen om GEZIEN te worden. Wees jezelf en dan krijg je ook wel aandacht hoor... als je bllot wil kleden laat het dan functioneel bloot zijn...
Waarschuw beheerder
ik moet vaak wel lachen om meisjes die naar een feest gaan in een topje en een rokje.. loop je de hele n8 met een pakje peuken ed in je jatten
dat lijkt me duz egt a-relext! [img cacheid=00074d6e0008f4e35fe1f4b81a001c8068]http://smilies.crowd9.com/contrib/scorchio/sgrin.gif[/img]

vrouwen met teveel gewicht en te weinig kleren.. [img]http://www.crazycows.nl/G/bitd/forum/uploads/puke2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Een pakje peuke in je broekzak is ook nie alles na een paar uurtjes hakeeeeeee is die ook wel vergaan.
Waarschuw beheerder
ik rook wel aardig wat en deel ook wel peuken uit..

na een paar uur is me pakje peuken op ;p
als je niet steeds op je ass gaat zitten blijft je pakje ook wel goed :D

Waarschuw beheerder
ja jo als jij het zegt
Waarschuw beheerder
donateur
Je ziet vaak zat van die wijven op super hakken en mini rokjes... Kun je lang of kort over praten maar je kunt er niet de hele avond op dansen... Dus waarom dragen ze het? Om gezien te worden... En DAAROM hou ik niet van Sensation en Trance Energy etc., zit vol met dat soort mensen.

Waarschuw beheerder
ik heb meestal ook wel hakjes aan.. niet hoog maar ik zit geen minuut!! en ik heb wel eens in een hotpants gelopen en daar voel ik me echt niet lekker in doe ik ook niet meer!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snap echt niet welke kleding jijbedoelt.. DUS plaats er ff een foto van..

Waarschuw beheerder
Blijf je lekker kleden zoals je wilt en als mensen er problemen mee hebben is dat hun probleem ik vind dat het een party opfleurd en dat gezeik van je lokt het uit sorry hoor maar dat slaat als een l*l op een drumstel die kerels weten niet wat mooi is of ze kunnen er niet mee omgaan,maar dan blijft dat nog hun probleem en ze hebben er gewoon van af te blijfen.( zal wel een ego probleem zijn),en das mijn mening heeeee we leven in een democratie ook wat kleding betreft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik vind het wel geil hoor!!! Maarja smaken verschillen, maar of het verstandig is???.......
maar goed, dat ligt niet aan de dames, maar idd aan de kerels die er niet mee om kunnen gaan....
Waarschuw beheerder
donateur
=====> hotpants [img]http://www.belamour.co.uk/lingeriea/5049.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
En dan durven ze te zeggen dat dit sletterig is???? Nope.... gewoon lekkerrrrrrr ;p
Waarschuw beheerder
Ik vind zelf dat sletterigheid niet zozeer uit de kleding af te leiden is, als wel uit de manier waarop iemand zich gedraagt.

Trollen in grote truien kunnen ook errug sletterig zijn namelijk, en een meisje dat bloot gekleed is kan het trouwste vrouwtje van het feest zijn.

Maar het is natuurlijk wel zo dat een vrouw die zich sletterig gedraagt meer respons zal krijgen als ze een beetje bloot gekleed is.. Over het algemeen dan!!!

Waarschuw beheerder
donateur
als je het figuur er voor heb waarom zou je het dan niet doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook weleens een hotpants aan van tijgerstof (y) En het boeit me zeeer weinig van anderen daarvan vinden, ik heb het nooit warm in ieder geval ! Doe er gewoon mijn undergrounds onder dus stampen kan ik als de beste :P

EN nu ik het nog kan hebben why not!? Ik kleed me zo al sinds ik uit ga en ga echt niet mijn style veranderen ofzo hoor :S Mijn vriend heeft er ook totaal geen problemen mee, ik ben en blijf van hem en ga toch nooit vreemd ofzo...

Meestal is het ook het "totaalbeeld" dat je van iemand krijgt, je houding erbij maar ik erger me er eigenlijk totaaaal niet aan! Als iedereen zich hetzelfde ging kleden zou het erg saai worden, zeker zonder die "SLETTEN" ;)
Waarschuw beheerder
Denk trouwens dat vrouwen die "sletterigheid" afleiden enkel uit kleding vaak nogal onzeker zijn. Toen ik 16 was zei ik dat ook altijd van sexy geklede meisjes: "Wat een slet!", terwijl ik ondertussen gewoon baalde dat ik er niet zo lekker uit zag! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
(y) precies! Ondertussen willen die meisjes die kleren ook wel dragen maar hebben ze er het lef niet voor...ALs ik een mooi meisje zie die leuk gekleed is dan ga ik naar d'r toe en geef haar een complimentje~! zo kan het ook :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wackiejacky 31 juli 2003 19:26
... en geen van hen heeft mij ooit in een coltrui willen steken.

Coltruitjes zijn leuk/lief! [img]http://www.start2dance.com/forum/html/emoticons/blush.gif[/img]
Waarschuw beheerder
hoe meer slet,hoe beter

alleen om te kijken dan,hehehehe

Waarschuw beheerder
Ik denk dat rotbrab wel in de buurt zit ik denk ook dat er heel veel grieten naar kijken het hoogste woord hebben maar ondertussen denken van hmmmmmmm ik zou er zo ook wel uit willen zien.
Waarschuw beheerder
Denk trouwens dat vrouwen die "sletterigheid" afleiden enkel uit kleding vaak nogal onzeker zijn.

veel wel ja
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker belangrijk ....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahaha "LvdP *ZWORK* -> TechNO zuigt" volgens mij ben je gewoon jaloers op die wijven omdat hun die kleding wel aankunnen en jij daar te dik en te lelijk voor bent!!!

hahah

kussie....

Waarschuw beheerder
ik vind t af en toe wel kewl om me sletterig te kleden..
maar dan blijft t wel bij een kort rokje hoor met eenkorsetje erboven..
mijn kont komt er echt iet onderuit ofzo..
dat vind ik niets..
en ik vind t idd niet een uitdaging van pak me ofzo..
vriend van me zei laatst tegen mij en een vriendin van me dat we op moesten passen dat we niet aangerand zouden worden..
toch vind ik kleding geen reden om iemand aan te randen ofzo..
iedereen mag dragen wat hij of zij wilt..
respecteer dat.

Waarschuw beheerder
Wat maakt het nou uit wat een ander aantrekt. Als diegene zich daar prettig bij voelt is er toch niks aan de hand. Laat iedereen lekker in zijn waarde. Kijk dan zijn er natuurlijk inderdaad wel eens uitschieters daar tussen maar dan kan je toch niet iedereen over een kam scheren ???? I have no problems with it!!!! Zolang ze het naar hun zin hebben en mij ook in me waarde laten :D
Waarschuw beheerder
Op zich boeit het me niet zo veel, als meisjes zich ergens slettetig kleden. Dat moeten ze fuijn zelf weten. Ikzelf doe het nooit, waarom zou ik? Bij veel van die meisjes ziet het er ook echt 'nasty' uit zeg maar. Maar ja, ik kan er alleen om lachen ofzo.

Maar een paar dagen geleden zag ik een meisje lopen en dat sloeg alles. Ze had mini-mini-hotpants aan, waar haar hele ass uitstak en een mini-mini-topje. En dat was alles, zo liep ze gewoon over straat naar de bus.. :S :S Je zag iedereen echt zo kijken van: :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Nadeel is dat bloot geklede dames vaak wanhopige eikels aantrekken zonder fatsoen die vervolgens handtastelijk worden...

@ RotBrab: Sorry maar ik kan me echt niet voorstellen dat jij problemen hebt/had met je uiterlijk :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heeerlijk, lekker kort rokje strak toppie, dan kan ik mn lol op!

Waarschuw beheerder
Grietjes..... :(
Hoor ik niet bij hoor.
Waarschuw beheerder
Ik lach me vaak kapot als ik sommige grietjes zie lopen. Maar ach, zolang zij zich in hun nakie net zo prettig voelen als ik in m'n niet-nakie, heb ik er geen problemen mee. En als ik me er echt aan ga ergeren, kijk ik gewoon de andere kant op.

Maar een ding weet ik wel: MIJN dochter gaat zo echt de deur niet uit later!

Waarschuw beheerder
En idd rotbraab je ziet er toch goed uit waar maak/maakte jij je druk om????? %(
Waarschuw beheerder
Vraag ik me trouwens ook af he:

Op DV liep een meisje met een witte string en daar overheen een wit transparant jurkje. Verder niets! Het jurkje kwam tot halverwege haar bil en op haar tepels zaten hartjes.
Voelt iemand zich daar nou echt lekker in? Je moet volgens mij toch ook nog een stukje over straat (naar de auto, trein of bus ofzo). Ik zou me dan toch niet echt op m'n gemak voelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelf ook wel eens korte rokjes of hotpants aan naar een feest. Maar naar mijn mening is dat niet sletterig. En ik doe het echt niet omdat ik aandacht nodig heb van jongens. Maar gewoon omdat ik me daar op een feest prettig in voel. En het leuk vind staan. En ik snap ook niet hoe mensen dan kunnen zeggen dat als je zoiets aan hebt dat je dan niets mag zeggen als een gozer aan je zit!! Je hebt er dan toch niet om gevraagd of wel dan. Hoe je er ook uitziet niemand hoort aan je te komen als jij geen toestemming geeft!!
Waarschuw beheerder
Vind t erg onpraktisch :O

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je Party's er best wel bloot uit kan zien. Punt 1: het is meestal toch fucking warm. Punt 2: het staat inderdaad in de meeste gevallen feestelijk.

Waarschuw beheerder
je mot lekkah zelf wete wat je aan trekt en als jij denkt dat je daar de hele nacht in ken zwete en jij "durft" daar in te lope dan mot juh dat lekkah doen ja dan :P

en al die gozahs motte niej ouwehoere want eigeluk vinde ze ut best lekker
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja... Taalgebruik zegt een hoop, laten we het daar op houden :)

Waarschuw beheerder
das ckr waar

Waarschuw beheerder
pfffff zijn jullie er nog nie uit?????????
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha nee dit vereist goedkeuring van beide geslachten :) En de dag dat mannen en vrouwen het eens zijn... Tja... :)

Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk hahahahahahaha dit gaat nog wel ff duren dus.???????

Waarschuw beheerder
denk het wel

Waarschuw beheerder
Als ik het zou durven zou ik het doen! :)
Ik vind het er altijd knetter uit zien!
hihi

Waarschuw beheerder
Miss britt je heb toch niks te klagen over jezelf
Waarschuw beheerder
dat hoop ik niet nee!

Waarschuw beheerder
Vraag me af hoe mensen mij kleding dan dus zouden omschrijven %(
Waarschuw beheerder
op deze foto leuk... :D
Waarschuw beheerder
:X

;) :flower:

Waarschuw beheerder
Mellamoeniemauwe bedankt :)
Ik durf het gewoon niet dan ben ik bang dat iedereen me aan kijkt hahahaha :)
Word ik verlegen van
Waarschuw beheerder
Dat heb je denk ik ook wel als je niet uitdagend gekleed bent... of niet?

Waarschuw beheerder
Daar denk ik niet eens aan. Als ik maar een leuk feest heb ja toch. Vind het altijd mooi hoe mensen zich uit doffen voor een feest. Vind dat hartstikke leuk om naar te kijkuh. En krijg altijd leuke reacties en dat zijn meestal vrouwen

Waarschuw beheerder
Ik wil net zeggen je hoeft niet perse uitdagend gekleed gaan om aan gekeken te worden
Waarschuw beheerder
precies.

je gaat om te feesten en niet voor de vrouwen.

anders ga ik wel in de kroeg zitten

Waarschuw beheerder
Ja dat zeggen alle mannen ;)
Maar ondertussen!!
hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmz ligte eraan hoe ze eruit zien maarjah er is een grens soms zie je ech van die meisjes lope die er gewoon rond lope om genome te worden..

Waarschuw beheerder
tja konden we maar eens kijken in iemands brain,dan weten we het zeker.

Zolang dat niet zo is gewoon laten rondlopen.

Waarschuw beheerder
Ik vind het juist altijd wel (y) als mensen er anders bijlopen dan anderen, of dat nou bloot of iets anders is.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan maar gelijk naakt, of met een groot hakenkruis op je voorhoofd, das ook anders... :s

Waarschuw beheerder
He Djeice was je volgende party da wilk zien,hahahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me geen goed idee... Zowel mij naakt zien als een hakenkruis zijn voor de meeste mensen lichtelijk schokkend... :)

Waarschuw beheerder
Oke.