5197x bekeken
Ik lach me vaak kapot als ik sommige grietjes zie lopen. Maar ach, zolang zij zich in hun nakie net zo prettig voelen als ik in m'n niet-nakie, heb ik er geen problemen mee. En als ik me er echt aan ga ergeren, kijk ik gewoon de andere kant op.
Maar een ding weet ik wel: MIJN dochter gaat zo echt de deur niet uit later!
Maar een ding weet ik wel: MIJN dochter gaat zo echt de deur niet uit later!
Vraag ik me trouwens ook af he:
Op DV liep een meisje met een witte string en daar overheen een wit transparant jurkje. Verder niets! Het jurkje kwam tot halverwege haar bil en op haar tepels zaten hartjes.
Voelt iemand zich daar nou echt lekker in? Je moet volgens mij toch ook nog een stukje over straat (naar de auto, trein of bus ofzo). Ik zou me dan toch niet echt op m'n gemak voelen.
Op DV liep een meisje met een witte string en daar overheen een wit transparant jurkje. Verder niets! Het jurkje kwam tot halverwege haar bil en op haar tepels zaten hartjes.
Voelt iemand zich daar nou echt lekker in? Je moet volgens mij toch ook nog een stukje over straat (naar de auto, trein of bus ofzo). Ik zou me dan toch niet echt op m'n gemak voelen.
Ik heb zelf ook wel eens korte rokjes of hotpants aan naar een feest. Maar naar mijn mening is dat niet sletterig. En ik doe het echt niet omdat ik aandacht nodig heb van jongens. Maar gewoon omdat ik me daar op een feest prettig in voel. En het leuk vind staan. En ik snap ook niet hoe mensen dan kunnen zeggen dat als je zoiets aan hebt dat je dan niets mag zeggen als een gozer aan je zit!! Je hebt er dan toch niet om gevraagd of wel dan. Hoe je er ook uitziet niemand hoort aan je te komen als jij geen toestemming geeft!!