Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1008023x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
Ik stond zaterdag in Cafe d'Anvers in Antwerpen en daar draaiden ze minimal geloof ik. Ook ik ben geen kuddedier maar als het niet echt jouw muziek is dan gaat het vervelen na anderhalf uur ofzo. Het is behoorlijk eentonig haha!

Wat Thijs zegt vind ik ook, er MOET rekening gehouden worden met de liefhebbers van verschillende stromingen. Dit vind ik voornamelijk omdat sensation white toch altijd bekend stond als trance-achtig...

Fedde le Grand lijkt me op zich welkom op zon feestje, sowieso omdat 90% van de nederlandse bevolking deze meneer kent, maar het is echt schandalig dat er geen rekening wordt gehouden met de trance-liefhebbers. Als er een line-up is met alleen maar trance-dj's dan zou ik het op mijn beurt ook vervelend vinden voor de mensen die komen voor de wat meer clubby en house-dj's... Het is toch weer een godsvermogen wat je jezelf achteraf liever zou besparen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 23:40:
Als er een line-up is met alleen maar trance-dj's dan zou ik het op mijn beurt ook vervelend vinden voor de mensen die komen voor de wat meer clubby en house-dj's... Het is toch weer een godsvermogen wat je jezelf achteraf liever zou besparen.

als je naar sensation gaat puur voor de muziek, kun je beter andere feesten uitzoeken..

je betaald 60 euro voor de ervaring en ambience, niet omdat de muziek zo hoogstaand is.

de mensen kopen de kaartjes toch wel.. als iedereen ging puur voor de muziek zou heus wel eerst de linuep afgewacht worden :p..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Terechte line-up voor Sensation White. Trance = uit, 'Sneakerz' = in. Al mis ik Roog, Gregor Salto en/of Sydney Samson wel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op maandag 11 juni 2007 om 23:01:
Jij en house wil niet... prima maar zeur niet

ik mag toch zeggen wat ik wil he? het is niet omdat jij hier in een trance topic altijd over house dj's bezig bent dat ik niet mag zeggen wat ik goed en slecht vind... al zeg ik hier 10x fedde le grand zou beter fedde petite noemen.

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
zo dan! Ben er ff een paar dagen niet geweest :D

Iedereen bedankt voor de felicitaties :cheer:

Ik was niet in staat om eerder online te komen, maar ik wil iedereen bedanken!

:cheers: :cheers:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 10:04:
Ik was niet in staat om eerder online te komen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 10:04:
:bier::bier:

het was gezellig? :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 10:09:
het was gezellig?

:x :x :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanjes op maandag 11 juni 2007 om 23:54:
Terechte line-up voor Sensation White. Trance = uit, 'Sneakerz' = in.

sad but true
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op maandag 11 juni 2007 om 23:01:
En een heeeeeeeel irritant groen mannetje ipv de gebruikelijke donkere kippevelbezorgende Sensationstem.

Die was echt MEGA IRRITANT idd. Bleef maar slap ouwehoeren over het thema!!! MCen is leuk maar die mochten ze echt na 5 min. zijn mond dichtplakken wat mij betreft!!!!!

Een paar keer SW is OK, moet iedereen zeker één keer meemaken! Maar sinds vorig jaar hoeft het voor mij niet meer zonodig, tenzij er een hele vette lin-up is :-) En dat zie ik nu niet meer zo gauw gebeuren.
Waarschuw beheerder
Uitmelk concept :yes: dat hele sensation. Waarom staan er in het buitenland wel namen dan en wel trance dj's.

De som is simpel : sensation verkoopt altijd uit a 60 euro. Geen line up want ja het maakt niet uit wie er staat het verkoopt toch wel uit. Dus geen namen maar gewoon dj's die ook goed zijn hoor begrijp me niet verkeerd :respect: to all dj's. Duideijk niet wat de liefhebber wil. Er moet gewoon minimaal een trance/ hard trance dj staan.

Ik las in het topic van vorig jaar mensen zeggen dat Tiesto de man van de avond was :s :s. Hij heeft 25 minuten gedraait waarvan 30 minuten meuk. het was gewoon een act voor dance4life. totaal niet wat tiesto is of doet kwa draaien. Als dat dan de man moet zijn die de avond moet maken van 00.00/00.30 :gaap:

De eerste sensation :respect: wat een knal feest. Daarna DRAMA. absoluut geen 60 euro waard maar dan ook echt niet onder geen enkele voorwaarden.

Mensen die gaan fijne avond, zelf wil ik er voor niks nog niet heen. Mooi naar het strand :yes: op 7 juli :bounce:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 12 juni 2007 om 11:07:
Ik las in het topic van vorig jaar mensen zeggen dat Tiesto de man van de avond was . Hij heeft 25 minuten gedraait waarvan 30 minuten meuk. het was gewoon een act voor dance4life. totaal niet wat tiesto is of doet kwa draaien. Als dat dan de man moet zijn die de avond moet maken van 00.00/00.30

Kan niet anders zeggen, dan dat je gelijk hebt!
Ikke helemaal blij toen ze hem gingen aankondigen :-) totdat'ie ging draaien :-( wat een afknapper was dat..... commerciele meuk idd. Geen klap aan!!! En dat zeg ik niet zo snel van Tiësto!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kim72 op dinsdag 12 juni 2007 om 11:15:
Kan niet anders zeggen, dan dat je gelijk hebt!
Ikke helemaal blij toen ze hem gingen aankondigen totdat'ie ging draaien wat een afknapper was dat..... commerciele meuk idd. Geen klap aan!!! En dat zeg ik niet zo snel van Tiësto!

Hij was nog niet een schim van zichzelf op dat feest. jammer jammer maar ja zou allemaal wel doorgesproken zijn wat die moets draaien. Weet ik niet zeker hoor maar daar leek het wel verdomt veel op.

Jean is nog het grootste drama, enige lichtpunt van deze line up is dat hij er niet is. Durf hard op te zeggen dat een Just-d, larry-d misja menno ikzelf enz enz enz sensation 2004 beter afgesloten hadden als die jean.

Hij was zo van de kaart dat die 2 keer 2 dezelfde platen draaide. Fuck ik heb me ect door zitten irriteren aan die gast. met ze zwarte pet op :gaap:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 12 juni 2007 om 11:07:
Hij heeft 25 minuten gedraait waarvan 30 minuten meuk

Dat is heel knap, als je dat kan :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 12 juni 2007 om 11:21:
Jean is nog het grootste drama, enige lichtpunt van deze line up is dat hij er niet is. Durf hard op te zeggen dat een Just-d, larry-d misja menno ikzelf enz enz enz sensation 2004 beter afgesloten hadden als die jean.

Hij was zo van de kaart dat die 2 keer 2 dezelfde platen draaide. Fuck ik heb me ect door zitten irriteren aan die gast. met ze zwarte pet op :gaap:.

Same op Trance Energy dit jaar, ik snap niet dat hij nog steeds zo vaak geboekt wordt, wat een sufferd is dat zeg :S
Waarschuw beheerder
Durf hard op te zeggen dat een Just-d, larry-d misja menno ikzelf enz enz enz sensation 2004 beter afgesloten hadden als die jean.

Dat durf ik met je te zeggen!!!! DJ Jean vind ik persoonlijk helemaal niets aan! I vote for: Just-D, Menno, Misja en Small dan als het kan :D
Artiest {SHOWLIST artist 26805, 44848}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 23:09:
vind je het heel vreemd dat mensen in jou ogen gaan mekkeren

In wie zijn ogen dan ook bekeken.
Ik vind niet dat iemand die kaarten voor Sensation white heeft mag mekkeren.
Dat mag toch erg duidelijk wezen als je blind kaarten koopt voor een feest waar van je van te voren niet weet wie er gaan komen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 11:30:
Dat is heel knap, als je dat kan

jean kan alles

ook met 100 draaitafels tegelijk
Uitspraak van A3. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:21:
Ik vind niet dat iemand die kaarten voor Sensation white heeft mag mekkeren.
Dat mag toch erg duidelijk wezen als je blind kaarten koopt voor een feest waar van je van te voren niet weet wie er gaan komen..

idd !! dat is vragen om moelijkheden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op dinsdag 12 juni 2007 om 11:49:
Same op Trance Energy dit jaar

Na lange tijd van kritiek op Dj Jean, stond op Trance Energy dit jaar een Jean zoals ik hem ken van een jaar of 10 geleden.
Voor mij was het 1 van de helden van de avond!!
Het overige publiek dacht er denk ik ook zo over want de tent ging goed los!

Vorig jaar was hij zwaar bout.
Vooral die eerste set van hem die leek op 1 grote sound chek.
Waarschuw beheerder
dus ID&T heeft geen schuld...de schuldigen zijn hier de schaapjes die elkaar gek lopen maken om als n speer kaarten voor SW te kopen....Eigenlijk moeten we paginagroot in de telegraaf opdragen om dit volgend jaar niet meer te doen en ID&T maar eens te laten werken voor de NL editie van SW
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 12 juni 2007 om 15:31:
schaapjes

klapvee of kuddedieren, noem het zoals je wilt maar het dekt de lading wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:29:
Na lange tijd van kritiek op Dj Jean, stond op Trance Energy dit jaar een Jean zoals ik hem ken van een jaar of 10 geleden.
Voor mij was het 1 van de helden van de avond!!

Vorig jaar was hij zwaar bout.
Vooral die eerste set van hem die leek op 1 grote sound chek.

Ik vond Jean echt triest op Trance Energy!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op dinsdag 12 juni 2007 om 15:33:
Ik vond Jean echt triest op Trance Energy!

Waarschijnlijk omdat je Jean niet kent, en omdat ie geen Trance Draaid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:35:
Waarschijnlijk omdat je Jean niet kent, en omdat ie geen Trance Draaid.

sowieso omdat hij Airwave draaide vlak voor Rank 1 op kwam, sufferd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op dinsdag 12 juni 2007 om 15:38:
sufferd!

Als je mijn naam niet weet mag je ook wel meneer zeggen.:D

En wat is er mis om een plaat van Airwave te draaien voor dat Rank 1 op komt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:50:
Als je mijn naam niet weet mag je ook wel meneer zeggen.

En wat is er mis om een plaat van Airwave te draaien voor dat Rank 1 op komt?

Sufferd was op Jean gericht Aai! enneh ik heb het over Airwave van Rank 1...
Waarschuw beheerder
Iemand nog een lekker setje in de aanbieding dat iets meer neigt naar de progressieve kant, zoals Gabriel&Dresden ? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanjes op maandag 11 juni 2007 om 23:54:
Terechte line-up voor Sensation White. Trance = uit, 'Sneakerz' = in. Al mis ik Roog, Gregor Salto en/of Sydney Samson wel.laatste aanpassing 12 juni 2007 00:02

Trance leeft als nooit tevoren !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Se7en:: op dinsdag 12 juni 2007 om 17:53:
Trance leeft als nooit tevoren !!

maak dat de kat maar wijs :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Se7en:: op dinsdag 12 juni 2007 om 17:53:
Terechte line-up voor Sensation White. Trance = uit, 'Sneakerz' = in. Al mis ik Roog, Gregor Salto en/of Sydney Samson wel.laatste aanpassing 12 juni 2007 00:02

het gaat er toch niet om wat in is..
zo een mooie boel worden als iedereen maar artiesten neer gingen boeken die in waren..
gelukkig niet zeg:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardermach op dinsdag 12 juni 2007 om 18:00:
het gaat er toch niet om wat in is..
zo een mooie boel worden als iedereen maar artiesten neer gingen boeken die in waren..
gelukkig niet zeg

hehe..

nou.. zo werkt het dus he ;)
Waarschuw beheerder
Dancepanel -Wordt lid en maak kans op kaarten voor een evenement.

Jaarlijks wordt bij een aantal evenementen van ID&T onderzoek onder de bezoekers afgenomen door Ruigrok|Netpanel. Hierdoor kunnen de evenementen nog beter en vetter worden gemaakt.

Ook jij kunt inspraak hebben door je op te geven bij het Dancepanel, daarmee maak je Kans op kaarten voor een evenement.

http://onderzoek.netpanel.nl/idtpanel/
http://www.id-t.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .oO Sanne Oo. op maandag 11 juni 2007 om 23:29:
Ik kan begrijpen dat de vaste Sensation-bezoeker trance verwachtte in de line-up.

Dat is het hele eiereneten, bijna al die bekrompen zieltjes hier, willen precies horen wat ze verwachten, krijgen ze dat niet, dan lopen ze massaal te zeiken, daar zijn wij Nederlanders goed in, zeker als het gaat om ID&T afzeiken.

AdriaanB

Ook niet bepaald een verrijking voor het forum :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 12 juni 2007 om 19:22:
Ook niet bepaald een verrijking voor het forum :S

Wat is er mis met mij dan? Ik geef gewoon mijn mening over Jean en dat wordt niet in dank afgenomen, prima maarreh laat mij dan ook in me waarde ajb!

Als ik zeg dat ik het een kansloze actie van hem vond op Trance Energy dan heb ik het gevreten :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamerling op dinsdag 12 juni 2007 om 18:06:
hehe..

nou.. zo werkt het dus he ;)

zo werkt het vaak wel.
maar heus niet bij alle evenementen/feesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op dinsdag 5 juni 2007 om 18:54:
17:00 - 18:00 Galen Behr
Tracklist:
01 Jonas Steur Feat. Jennifer Rene - Fall To Pieces (Original Mix)
02 Albert Vorne - Formentera What? (Gareth Emery Remix)
03 Kyau & Albert - Always A Fool (Club Mix)
04 Galen Behr Feat. Elle - Weak (Vocal Club Mix)
05 Kimito Lopez – Sub Runner [Intuition]
06 Breakfast - The Sunlight (JPL Remix)
07 Galen Behr & Hydroid - Carabella (Galen Behr & Orjan Nilsen Remix)
08 Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)
09 Joint Operations Centre - Shortwave [Armada]
10 Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Mix)

http://rapidshare.com/files/34905786/33_Galen_Behr_-_1YAMC___Afterhours.FM_-_PS.mp3
http://www.megaupload.com/?d=UE6UXIVR
http://www.filefactory.com/file/20f6d5/

Quick, thanx voor al die linkjes van Afterhours fm!!!! O.a. deze set is heerlijk!!!! :bounce: jammer dat de geluidskwaliteit mn bij de eerste track zo slecht is.... maar ja mag de pret niet deren!!!
Geweldige set! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op dinsdag 12 juni 2007 om 19:27:
Wat is er mis met mij dan?

Gaat niet om je opmerking over Jean, maar heb je nog niet een fatsoenlijke opmerking zien posten in de topics waar ik je ben tegengekomen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 12 juni 2007 om 19:47:
Gaat niet om je opmerking over Jean, maar heb je nog niet een fatsoenlijke opmerking zien posten in de topics waar ik je ben tegengekomen!

het zal wel
Waarschuw beheerder
donateur
D.U.T.C.H. is begonnen :cheer:

heerlijk plaatje Jay :flower:
Artiest LarryD
Waarschuw beheerder
Durf hard op te zeggen dat een Just-d, larry-d misja menno ikzelf

Goh, ik voel me vereerd...

Wellicht kunnen we onze eigen Sensation Blue ;) organiseren met bovenstaande lineup voor de mensen die dit idee wel aardig vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:29:

Ook met die remix van dat Jeckyll & Hyde nummer die Oakenfold draaide. Er zaten daarna een aantal te zeiken op fora, maar daar in de main ging het toch goed los.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CC ook weer goed vertegenwoordigd op Intuition Sessions. :)
Waarschuw beheerder
Clubcharts, het forum der talenten. ;p
Eelke Kleijn, Fine Taste, en Cliff Coenraad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
da's lang geleden voor mij.. :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanjes op dinsdag 12 juni 2007 om 20:36:
Clubcharts, het forum der talenten.
Eelke Kleijn, Fine Taste, en Cliff Coenraad, Audiophox

:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 12 juni 2007 om 19:22:
Dat is het hele eiereneten, bijna al die bekrompen zieltjes hier, willen precies horen wat ze verwachten, krijgen ze dat niet, dan lopen ze massaal te zeiken, daar zijn wij Nederlanders goed in, zeker als het gaat om ID&T afzeiken.

Waar baseer jij dit domme gelul op joh?
Je bent godver 1 x op Sensation White geweest zie ik in je lijstje!

IK kan je uit ervaring vertellen WAAROM ik loop te zeiken op de line-up van Sensation..
Omdat ie vergeleken met de vorige 6 x dat ik geweest ben, gewoon KUT is..
En ook de vorige keren heb ik kaartjes gekocht, voordat ik de line-up wist, omdat die line up het jaar daarvoor gewoon wel top was!
JIJ daarentegen kunt het alleen maar van horen zeggen hebben als je er maar 1 keer bent geweest..dus lul niet zo stom!

En dan ga JIJ over iemand anders ook nog ff zeggen dat ie geen verrijking is op dit forum?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op dinsdag 12 juni 2007 om 21:30:
En dan ga JIJ over iemand anders ook nog ff zeggen dat ie geen verrijking is op dit forum?????

jij ook niet

want je bent hier nu voor het eerst, en je loopt nu al rellen te schoppen

Uitspraak van C&G op dinsdag 12 juni 2007 om 21:30:
En ook de vorige keren heb ik kaartjes gekocht, voordat ik de line-up wist, omdat die line up het jaar daarvoor gewoon wel top was!

ja juist door dit soort dingen , gebeurd het dat sensation de lineup pas later prijs geeft.. iemand iedereen er zo nodig erbij moet zijn..

de consument geeft id&t juist de mogelijkheid om zoiets te flikken..

stel ze waren met 7 onbekende namen gekomen? had je dan je geld terug geclaimd ? :D

het is gewoon je eigen domme schuld..
laatste aanpassing