Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1007905x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Artiest Jerom
Waarschuw beheerder
Mag wel even gezegd worden, wat een 2-tal vette eigen producties achter elkaar hier!!
Waarschuw beheerder
Nu een oudje: Wave Of Emotion..... van 2004, maar ik hou nog steeds van dit nummer, omdat het het eerste numme ris dat ik ooit gemaakt heb...
Waarschuw beheerder
Je hoort wel dat ik supersaw-lover ben... ;)
Waarschuw beheerder
En nog een lekker plaatje:
Diaphane - Ode...

Slechts 2 platen hebben op nummer 1 gestaan dit jaar in mijn wekelijkse top 100... Diaphane is er 1 van met een kleine 10 weken op nummer 1... de 2e nummer 1 van dit jaar volgt dadelijk nog in de mix....
Waarschuw beheerder
O ja, die Samuelzone remix van dit nummer is ook top.... maar ik vind het origineel nog net iets beter, is iets darker....
Waarschuw beheerder
Haha ja, tis echt top gewoon!! :)
Waarschuw beheerder
Up next: Vincent de Moor - Flowtation.... niet de Roy Gates remix......
Maar een andere remix.....
Waarschuw beheerder
Up next:

Traxxus - As Her Smile (DJ Space Raven & Petersen Remix)

Heerlijke uplifting sound!.... Van Space Raven gaan we nog HEEL veel horen in de toekomst, daar kunnen we zeker van zijn!
Waarschuw beheerder
Up next:

Alex Bartlett & Andy Guess - Universe Inside (Talla 2XLC Remix)

De 2e plaat die al wekenlang nummer 1 staat in mijn chart.... Jammer dat deze release ietwat ondergesneeuwd is door die andere release van Bartlett: Touch The Sun.... Touch The Sun had hij eigenlijk per ongeluk iets te vroeg naar Armin gestuurd, waardoor de opvolger van Universe Inside nog eerder gespeeld werd dan Universe Inside zelf.... Maar Touch The Sun haalt het niet bij de geweldige remixen van M.I.K.E. en Talla....
Waarschuw beheerder
Klinkt lekker!! :)
Waarschuw beheerder
En als laatste plaat:

Lisaya VS Petersen - Embracing Sunlight (Matt Pincer Remix)

Hier is ook een geweldige Space Raven VS Mat Silver remix van, maar die mogen jullie beluisteren als de vinyl binnenkort (eind juni) gaat uitkomen (op het label van Megara VS DJ Lee) met enkele megagoeie mixen!
Waarschuw beheerder
Wat een guestmix, gruwelijk goed!! :)

Setjes worden ge-upload naar www.crystalclouds.com nu ;)

Heb hierboven even de volledige tracklists nog aangevuld ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op vrijdag 8 juni 2007 om 21:13:
line-up sensation:

Hoofdpodium 1

Darren Emerson
David Guetta
Erick E
Fedde le Grand
Junior Jack
Kid Crème
Mason
MC: Gee

MC: Gee....hmmm is dat niet Rob Gee van Black 2006? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 9 juni 2007 om 17:58:
wat vinden jullie trouwens van mijn interview met Menno?

Leuk interwiew!! Interessant om te lezen. Ga zo door, Ilan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hamerling op zaterdag 9 juni 2007 om 14:11:
Ik heb geen 64 euro over om een erick e of fedde te zien.
niet omdat ik ze niet goed vind, maar ze staan ook in de locale clubs waar je voor een 10tje binnenkomt

IDD voor 10 euri kun je lekker in een om de hoek Club terecht voor Erick E & Fedde LG ... of zelf beter op de vele strandfeestjes waar deze DJs regelmatig te vinden zijn..... goedkoper en leuker dan SW!!!

Uitspraak van Cicatrix op zaterdag 9 juni 2007 om 17:58:
aanspreken die in hun nieuwste witte outfit erheengaan om zoveel mogelijk "gezien" te worden om elkaar tegen het eind van de avond te ergeren omdat hun shirt niet meer smetteloos is..

Daar ben ik het niet met je eens Ilan... juist dat iedereen in het wit gaat is onwijs mooi.... mijn eerste SW zal ik nooit vergeten... zo MOOI die hele deinende witte massa te zien "Beautiful"!!!! Visueel een heel mooi plaatje
Alleen hoort daar voor mij wel ook de muziek bij die ik dit jaar qua DJs zeer matig vind.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Mensen snappen niet dat fedde en erick e "slechts" de muziek verzorgen in het geheel dat sensation heet. Zo'n vergelijking slaat gewoon nergens op :). Je krijgt in je locale club geen 38.000man en ook die locale club van je heeft niet zo'n dik show-element.

Dat je liever in een locale club staat dan op sensation, dat kan... maar de vergelijking die je maakt slaat nergens op natuurlijk.
Waarschuw beheerder
klopt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beat op zondag 10 juni 2007 om 14:40:
Dat je liever in een locale club staat dan op sensation, dat kan... maar de vergelijking die je maakt slaat nergens op natuurlijk.

ik ga liever voor die prijs 2 dagen naar Nature One O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kim72 op zondag 10 juni 2007 om 14:37:
Daar ben ik het niet met je eens Ilan... juist dat iedereen in het wit gaat is onwijs mooi.... mijn eerste SW zal ik nooit vergeten... zo MOOI die hele deinende witte massa te zien "Beautiful"!!!! Visueel een heel mooi plaatje
Alleen hoor de daar voor mij wel ook de muziek bij die ik dit jaar qua DJs zeer matig vind.

oh ja, dat geloof ik ook wel dat dat een machtig gezicht is, alleen doelde ik er meer op dat de meesten daar komen om gezien te worden en niet voor de muziek komen..
Waarschuw beheerder
donateur
Aly & Fila - Spiritual Moment #048 (08-06-2007)

01. Alex Losy - Never Ending Sunset (Original Mix) [CD-R] [WorldPremier]
02. Lange Pres. Firewall - Angel Falls (Original Mix) [Lange Music]
03. Neoblizz - Crying Skies (Original Mix) [Deep Blue Recordings]
04. Johan Gielen - Magnitude (Album Mix) [Blackhole Recordings]
05. Matt Abbott & Chris Chambers - Never After (Aly & Fila Remix) [Alter Ego Records]
06. Santiago Nino & Giuseppe Ottaviani - Beyond Your Thougths (Original Mix) [Dub Tech Recordings]
07. Gutto Putti - Roma (Danilo Ercole Dub Mix) [CD-R]
08. Frase - Module One (Activa Pres. Mekk Remix) [Eve Records]
09. Aly & Fila VS. FKN Feat. Jahala - How Long? (Original Mix) [CD-R]
10. Kimito Lopez - Sub Runner (Original Mix) [Intuition Recordings]
11. Kai Jee N Eidan - Time 2 Time (Original Mix) [CD-R] [WorldPremier]
12. Adrian Ivan - Before Sunset (Cristian Fuentes Remix) [Well Mixed Recordings]
13. Neal Scarborough - Stung On The River (Sean Tyas Remix) [Discover] Records
14. Graham Gold - ID [CD-R] [WorldPremier]
15. Factoria - Revive (Static Blue Remix) [Breath Music]
16. DJ Eco - Light At The End (Martin Roth Edit Of Lost World Remix) [Lunatique]
17. Aly & Fila Pres. A&F Project - Uraeus (Nitrous Oxide Rework Of Frase Remix) [Offshore/Ligaya Recordings]
18. Lost Witness VS. Miguel Sassot - Whatever (Aly & Fila Remix) [Armada Records]
19. Joey Shine - Take My Hand (Original Mix) [CD-R] [WorldPremier]

http://www.flyupload.com/get?fid=6765802
http://depositfiles.com/files/993795

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op zaterdag 9 juni 2007 om 20:24:
Voor Trance ga je toch gewoon naar Trance Energy?

Voor Breezer, verbredingsclub, anabolen, zonnebank, zien en gezien worden, en silikonen ga je naar Sensation White :D

Vorig jaar werd er al zeer sterk geminderd met Trance.
Sensation is niks anders dan hype.
Wat nu hype is staat op Sensation White.
Het heet niet voor niet "the world leading dance event"
En voor de klagers die kaarten hebben gekocht;

Welke gek koopt er nou kaarten voor een feest waar de line up niet eens van bekend is?
Ik heb het wel vaker gezegd, ID&T had er net zo goed Frans Bauer en Jan Smit neer kunnen zetten......

*zucht*..ik ga het nog 1 x proberen uit te leggen.

Deze gek heeft WEER Sensation White kaarten gekocht voordat de line-up bekend was, omdat de afgelopen 6 x Sensation White WEL top waren met een goeie line-up, die ook niet vooraf bekend werd gemaakt!

En ben nou eerlijk..als je €60,- betaald voor een kaartje, MAG je toch een paar grote namen verwachten?
Dat ID&T dat niet gedaan heeft, is voor ons DE reden dat we niet meer gaan.

Vind het trouwens wèl typisch dat er veel mensen zijn die een mening hebben over Sensation, terwijl ze er zelf òf nog nooit, òf 1 of 2x zijn geweest..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van C&G op zondag 10 juni 2007 om 17:51:
mensen zijn die een mening hebben over Sensation, terwijl ze er zelf òf nog nooit, òf 1 of 2x zijn geweest..

En daar behoor ík bij.
Ik ben er 1x geweest, 2004.
Ik vond het indrukwekkend om te zien, mee te maken, maar ik ga toch echt voor de muziek (en sfeer) naar feesten, en dan komt Sensation er bekaaid van af.
Dus was het voor mij ééns, maar nooit weer.

Maar ja, het is ondertussen alom bekend, dat ik van de kleinere feestjes hou.
Hoewel Tiesto in Gelredome vorig weekend m'n beste "heel grote indoor feest" was. Alles tamelijk dicht in de buurt qua drank, wc enzo.
Dat scheelt :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op zondag 10 juni 2007 om 16:13:
de meesten daar komen om gezien te worden en niet voor de muziek komen..

Heel irrirant is dat. Komt de sfeer niet ten goede.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 10 juni 2007 om 18:16:
En daar behoor ík bij.
Ik ben er 1x geweest, 2004.
Ik vond het indrukwekkend om te zien, mee te maken, maar ik ga toch echt voor de muziek (en sfeer) naar feesten, en dan komt Sensation er bekaaid van af.
Dus was het voor mij ééns, maar nooit weer.

Hier moet ik Bloesem gelijk in geven :yes:
Al die mensen in 't wit geeft je zeker 'n magisch iets en de muziek was toen ook echt super, maar 't wordt idd ieder jaar minder :/
Maar als ik 't goed begrijp mogen wij daar onze mening niet over geven ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A3. op zaterdag 9 juni 2007 om 20:24:
Welke gek koopt er nou kaarten voor een feest waar de line up niet eens van bekend is?

Toch in de lijn van "ik hoop op trance"

Dat lees je trouwens in veel topics. Prventief een kaartje kopen omdat men toch op iets moois hoopt. voor veel mensen is dat toch trance.

Ook op andere fora merk je de teleurstelling.

Afhankelijk van hoe deze editite valt voorspel ik dat volgend jaar white niet meer in een dag uitverkocht raakt. De echte liefhebbers worden nu vakkundig eruit gewerkt.
En qua muziek moet je maar afwachten of deze white AkA Convertible -XXL gaat werken. Denk het niet. Er zit geen opbouw in de muziek.

Weet ook echt niet hoe ik me die nacht ga vermaken. Ik maak er maar het beste van, maar ik sta niet te juichen en ernaar uitkijken doe ik al helemaal niet meer.
Ik denk dat dit mijn laatste sensation white wordt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op zondag 10 juni 2007 om 17:51:
Deze gek heeft WEER Sensation White kaarten gekocht voordat de line-up bekend was, omdat de afgelopen 6 x Sensation White WEL top waren met een goeie line-up, die ook niet vooraf bekend werd gemaakt!

En ben nou eerlijk..als je €60,- betaald voor een kaartje, MAG je toch een paar grote namen verwachten?
Dat ID&T dat niet gedaan heeft, is voor ons DE reden dat we niet meer gaan.

Hier nog 1.

Kaartjes vanmiddag verkocht.

Ging bij mij ook om het geheel,voorpret,maar de moed begon te zakken na lang zwijgen line-up,andere beloftes.

Black had ik al uit me lijst na vorig jaar,2x vond k het maar zozo,vorig jaar dat gezeik van Gee,flinke domper.

En ik had zo zin in White,zie je de line-up.
Nee ga idd zoals Kim zegt geen 60.- betalen voor Djees in de plaatselijke kroeg vor nop.
En dan te bedenken Dancetour,GRATIS.

A.S zaterdag eerst Defqon uit me dak,zie daar wer vele.

En 7 juli Intuition zie ik er ook aardig wat
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 10 juni 2007 om 21:59:
A.S zaterdag

Intuition Sessions! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op zondag 10 juni 2007 om 14:22:
hmmm is dat niet Rob Gee van Black 2006?

Dat zou wat zijn. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Waco op vrijdag 8 juni 2007 om 22:42:
http://www.youtube.com/watch?v=8wC87FH0ld4

damn.. super relaxt man (y) wou dak terug in de tijd kon.....

jmmr dat ze niet iets beter het publiek hebben gefilmd tijdens dat nummer
Waarschuw beheerder
Gisteren onverwacht naar 1 van de mooiste diepe progressive sets mogen luisteren .... ZUCHT..... op het strand bij SAPPH (S'ningen).
Wat kunnen die onverwachtse feestjes toch pareltjes zijn :bloem:
Sinds gisteren heeft Remy er een fan bij: HULDE HULDE HULDE aan die man :respect: !!!!! Heb hem vaker horen draaien maar nog nooit zo lekker diep en vet :lief:
De aanwezigheid van mijn partybuddies: Sander, Jiska en Marco heeft zeker ertoe bijgedragen dat dit een avondje was om lang te onthouden. Guys thanx voor jullie gezelschap!!! Was weer hele mooi start van het Strandfeestjes seizoen :hug:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja het was bere gezellig he? :D

Wat een feestje! En hoe het los ging bij Remy! :kwijl: Geweldig, was de €17.50 meer dan waard :yes:

[Ik ben niet eens zo heel moe, voor iemand die 3 uurtjes slaap heeft gehad, had ik het erger verwacht 8)

Coole boxer trouwens Juut B)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 10 juni 2007 om 21:33:
Afhankelijk van hoe deze editite valt voorspel ik dat volgend jaar white niet meer in een dag uitverkocht raakt. De echte liefhebbers worden nu vakkundig eruit gewerkt.

Sensation is allang geen feest meer voor de echte liefhebbers, het publiek bestaat grotendeels uit dagjesvolk. Volgend jaar is het weer net zo snel uitverkocht denk ik, het gaat immers om het concept Sensation.
Waarschuw beheerder
donateur
Tis maar wat je uitverkocht noemt.... via de reguliere kanalen kan je niet meer aan kaarten komen nee, maar je moet voor de grap eens op Marktplaats kijken naar wat er allemaal aangeboden wordt. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 11:25:
Volgend jaar is het weer net zo snel uitverkocht denk ik, het gaat immers om het concept Sensation

En dat is nou juist het punt. Het concept sensation is nu aan het wankelen. Het was altijd "to unite in white" ongeacht je muziekale achtergrond, of je nou een trancer was of een clubkut bent. Jou mooie stukje kwam vanzelf langs en als het effe niet je meest favoriete muziekstijl gedraait werd dan was het nog gezellig. Samen met alle alle andere mensen in het wit.
Dat "unite" valt er nu vanaf. Muziekaal moeten nu alle neuzen de hele nacht dezelfde kant op staan zonder enige voorm van opbouw of variatie.
laatste aanpassing
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 juni 2007 om 12:15:
En dat is nou juist het punt. Het concept sensation is nu aan het wankelen. Het was altijd "to unite in white" ongeacht je muziekale achtergrond, of je nou een trancer was of een clubkut bent. Jou mooie stukje kwam vanzelf langs en als het effe niet je meest favoriete muziekstijl gedraait werd dan was het nog gezellig. Samen met alle alle andere mensen in het wit.
Dat "unite" valt er nu vanaf. Muziekaal moeten nu alle neuzen de hele nacht dezelfde kant op staan zonder enige voorm van opbouw of variatie

Nou ja ben ik het deels mee eens. Ik snap helemaal je punt. Maar toch de meeste vast bezoekers van sensation white horen echt het verschil niet tussen trance/house/techno. Voor hun is het gewoon dance muziek. Ze gaan alleen naar sensation voor sensation en niet voor de muziek speciaal zoals wij echt trance of andere genre liefhebbers dat wel gaan. Je ziet vaak ook dat sensation white fans aleen naar sensation gaan en de rest van het jaar geen dance feest meer pakken tot het volgende jaar. Daarom verwacht ik volgend jaar dat het gewoon weer uitverkocht is hoor.

Waarschuw beheerder
het publiek bestaat grotendeels uit dagjesvolk

Dank u,dagjesvok ben ik helemaal niet.

Volgend jaar is het weer net zo snel uitverkocht denk ik, het gaat immers om het concept Sensation.

Niet meer aan mij,of ik er ooit nog heen ga,wacht de line-up wel af.

Ik had echt zit wel safe,not dus.

Flikken het gewoon weer,precies hun eigen ding,luisteren zou wel eens wonderen kunnen doen daar:jaja:

Uitspraak van Thijs-BK op maandag 11 juni 2007 om 12:15:
Het concept sensation is nu aan het wankelen

Yep.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 11 juni 2007 om 12:48:
Dank u,dagjesvok ben ik helemaal niet.

ik zeg ook grotendeels

Uitspraak van PDV op maandag 11 juni 2007 om 12:47:
Maar toch de meeste vast bezoekers van sensation white horen echt het verschil niet tussen trance/house/techno. Voor hun is het gewoon dance muziek. Ze gaan alleen naar sensation voor sensation en niet voor de muziek speciaal zoals wij echt trance of andere genre liefhebbers dat wel gaan. Je ziet vaak ook dat sensation white fans aleen naar sensation gaan en de rest van het jaar geen dance feest meer pakken tot het volgende jaar. Daarom verwacht ik volgend jaar dat het gewoon weer uitverkocht is hoor.

Precies wat ik probeer duidelijk te maken. De merknaam Sensation is bekend bij iedereen. Hoeveel mensen zijn er niet die normaal nooit naar feesten gaan en 1x per jaar een uitzondering maken. Die gaan allemaal naar Sensation, omdat dat het bekendst is. De line-up interesseert ze niet, het gaat om de hele setting van Sensation.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 13:09:
De line-up interesseert ze niet, het gaat om de hele setting van Sensation.

Ja! Omdat ik die setting wel gaaf vind had ik bijna nog zoiets van ik ga wel. Maar toen dacht ik terug aan de laatste keer dat ik ging.
Er zijn daar gewoon zoveel mensen die het hele feesten niet begrijpen en dat is jammer. jammer genoeg om niet te gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 15:25:
Ja!

die setting is ook erg vet, daarom vindt iedereen het hier ook zo jammer dat er geen trance meer aanwezig is op Sensation ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JF1978 op zondag 10 juni 2007 om 16:09:
ik ga liever voor die prijs 2 dagen naar Nature One O:)

Terecht! Ik hoop er dit jaar ook bij te zijn :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 13:09:
De line-up interesseert ze niet, het gaat om de hele setting van Sensation.

Klopt in mijn geval. Dat de line-up in mijn ogen ook dit jaar weer goed is, is mooi meegenomen. Heerlijk house de hele avond... dan weet je gewoon dat de eerste tot de laatste klap de moeite waard is. Ben zelf wat kieskeuriger als het om trance gaat.. Een marcel woods ofzo zou ik totaal niet trekken :)
Artiest {SHOWLIST artist 26805, 44848}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zondag 10 juni 2007 om 14:40:
Je krijgt in je locale club geen 38.000man en ook die locale club van je heeft niet zo'n dik show-element.

Dat ben ik wel met je eens.
Je krijgt echter ook niet de (persoonlijke) sfeer als in een locale club.
Ik vraag me bij white dan ook af of er wel muziek liefhebbers komen.
Muziek liefhebbers zoals je ze op een Trance energy of een Awakening, of gewoon een bekende artiest tegen komt.
Als dat wel zo zou zijn, dan zou het Sensation echt niet binnen 2 uur uitverkocht zijn.

Het is precies het zelfde als dat je de arena afhuurt en zegt;
Wie er komen gaat dat zeg ik niet maar er komt over 5 maanden een wereld beroemde band met een wereld beroemde zanger spelen.
Dan is het toch ook niet binnen 2 uur uitverkocht?
Daar uit kun je niks anders concluderen dat Sensation bezoekertechnisch gezien voor 98% een wanabe of een place to be feest is.
Juist door het show element, met alle respect overigens voor haar bezoekers, dat voorop gesteld.
De overige 2% zijn die liefhebbers die hoopten op hun smaak, en die nu hun kaarten te koop aanbieden her en der.

Overigens vind ik de line up beslist niet slecht, en zet ID&T er gewoon weer een groot feest met top artiesten neer.
De artiesten die er staan zijn op David Guetta na niet echt de artiesten naar MIJN zin, dan wel de moeite waard om er voor naar Sensation te gaan.
Niet omdat ik het te duur vind.
De mensen die naar Tiesto zijn geweest hoorde ik ook niet echt klagen over dat bedrag......

Als de Trance scene het voor elkaar weet te spelen dit jaar / komend jaar veel commercieele top 40 hits te scoren, dan staan er volgend jaar weer Trance Dj's.
Als bij spreken van wijze minimal in eens een grote commercieele doorbraak maakt de komende periode tot volgend jaar (ik noem maar een zijstraat) dan heb je er volgend jaar grote minimal artiesten staan
Zo werkt dat nu eenmaal bij Sensation.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A3. op maandag 11 juni 2007 om 17:18:
en zet ID&T er gewoon weer een groot feest met top artiesten neer.

Ik weet niet welke DJ uit het rijtje van de line-up jij een top artiest vindt maar ik kan er geen 1 ontdekken hoor..

Tuurlijk..je hebt voor een deel ook wel gelijk hoor.
Het is en blijft natuurlijk knap dat ze een Arena kunnen vullen met zoveel mensen, voordat ze de line-up bekend hebben gemaakt.
Maar hoe lang kunnen ze dit blijven doen?
Waarschuw beheerder
Stel, ik rij ff naar Amsterdam op 7-7-7, hoe groot is dan volgens jullie de kans dat ik voor 15 euro een kaartje kan kopen? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 17:33:
Stel, ik rij ff naar Amsterdam op 7-7-7, hoe groot is dan volgens jullie de kans dat ik voor 15 euro een kaartje kan kopen? :)

Heb het ff zitten berekenen: 94,8% (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op maandag 11 juni 2007 om 17:33:
Maar hoe lang kunnen ze dit blijven doen?

Dat kunnen ze doen net zo lang als dat ze dat willen, en ze hun ogen openhouden.
Het kan volgens mij niet anders zijn dan dat er bij ID&T mannetjes zijn die continu bezig zijn met marktonderzoek.

Je kan over Trance zeggen wat je wilt, en ik ben zelf ook nog steeds very Trance minded,en zal ook beslist niet beweren dat Trance dood zou zijn, maar wees nu eens eerlijk.
Waar is die tijd gebleven waarin van je bij het uitbrengen van de plaat al kon zeggen dat het een overvalste klassieker zou worden?
Daar mee bedoel ik noem eens een plaat van de laatste 3 a 4 jaar die je nog bijna wekelijks op een feest hoort???
Of kijk zelf eens na hoeveel platen er uit komen, je een paar keer hoort of op een tracklist tegen komt en daarna nooit meer?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 11 juni 2007 om 17:33:
hoe groot is dan volgens jullie de kans dat ik voor 15 euro een kaartje kan kopen?

Een afgescheurde mischien?