Partyflock

Forumonderwerp · 622479
48 volgers · 1012828x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 15 mei 2007 om 20:52:
Maarre JG wat is er loos dan?

Ik heb geen flauw idee.. :( Contactpersoon is offline helaas. Als ik meer weet, laat ik het je weten :lief:

Voor de teleurgestelden onder ons:

Jay G - D.U.T.C.H. Episode 74

Tracklist:
01 Chris Lake - Carry Me Away (Original Club Mix)
02 Delerium - Lost and Found (Blank & Jones Electrofied Remix)
03 The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (Original Mix)
04 Markus Schulz vs Chakra - I Am (Mat Zo Remix)
05 Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
06 Everwake - Twilight Rising (Nick Thompson Remix)
07 Summer Sessions feat. Tiff Lacey - By my Side (Signalrunners Fierce Mix)
08 Corderoy - Drifting (Sassot Goes Dirty Remix)
09 Armandi pres. Mandy Reid - Up The Tempo
10 Filo & Peri feat Eric Lumiere - Anthem (John O'Callaghan Remix)
11 Under Sun - Capture (Sebastian Brandt Remix)

http://www.dj-jayg.com/dutch/Jay%20G%20-%20D.U.T.C.H.%20Episode%2074.mp3

:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
die tracklist is al genoeg reden om deze set binnen te halen.. is weer eens wat nieuws, om al een set te hebben voordat deze is uitgezonden! O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik download blind.

De prullenbak is nog lang niet vol ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 15 mei 2007 om 21:40:
Ik download blind.

nou hier dan

[img width=257 height=220]http://www.ajaxlive.nl/spelers/dannyblind.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog meer mensen die naar TATW luisteren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 15 mei 2007 om 21:52:
Ik download blind.

of hier mss kan dat helpen

[img width=420 height=216]http://www.nvbsnoordhollandnoord.nl/mobiliteit/stok1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van schwingg op dinsdag 15 mei 2007 om 21:52:
nou hier dan

:no:

Uitspraak van Qouri op dinsdag 15 mei 2007 om 22:03:
of hier mss kan dat helpen

:no:

Maar bedankt voor jullie meedeleven/meedenken :D

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 15 mei 2007 om 21:59:
nog meer mensen die naar TATW luisteren?

Ja, was lekker, maar de guestmix... mwah, not my kind...

*edit*
not my kind

Ik zet lekker JG op , veeel lekkerder :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op dinsdag 15 mei 2007 om 22:38:
Ja, was lekker, maar de guestmix... mwah, not my kind...

vind dit juist wel lekker voor de verandering :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jay G op dinsdag 15 mei 2007 om 21:18:
The Doppler Effect

Wat een naam zeg... geweldig.
Had er nog nooit van gehoord (in deze context dan)
Waarschuw beheerder
donateur
fijne tracklist weer deze week van TATW, hopelijk heb ik snel een download-link voor jullie :)

Above & Beyond - Trance Around The World 164 (incl. Guestmix by Coco & Green) [15.05.07]

1. Oliver Smith "Nimbus" (Anjunabeats)
2. Armin van Buuren "Rush Hour" (Armind)
3. Joonas Hahmo "Sound Of Sunday" (Anjunadeep)

Record of the Week
4. Thrillseekers feat. Aruna "Waiting For You" (Night Music Edit) (Adjusted)

5. Darren Tate "Echoes" (Mondo)
6. Purple Mood "One Night In Tokyo" (Above & Beyond Respray) (Anjunabeats)
7. Lange "Angel Falls" (Lange's Firewall Mix) (Lange Recordings)
8. Alex M.O.R.P.H vs Rank 1 "A Life Less Ordinary" (Rank 1 Mix) (High Contrast)
9. Slusnik Luna "Baas" (Algarve Remix) (Ava Recordings)
10. Activa "Flashpoint" (Deep Mix) (Liquid Recordings)

Web Vote Winner
11. Factoria "Revive" (Static Blue Mix) (Breeze Records)

12. Jes "Ghost" (Phynn Mix) (Blackhole)
13. Super8 & Tab "Suru" (Martin Roth Nu-Style Remix) (Anjunabeats)
14. Mike Foyle "Firefly" (Armind)
15. Adam Nickey "Never Gone" (Above & Beyond Respray) (Anjunabeats)

Guest Mix 2Devine

1. Imogen Heap "Hide & Seek" (Edit) (RCA)
2. Kharma 45 "Where's Your Spirit Man?" (My Digital Enemy Mix) (Warner)
3. Axwell "I Found You" (Axtone)
4. Jorge Jaramillo & Nino Anthony "Welcome To The Funk Shop" (Dub Mix) (Subliminal)
5. Junk Science "My Name Is Jacques" (Anjunadeep)
6. 2Devine feat. Cara Dillon "Black Is The Colour" (Coco & Green Mix) (Anjunabeats)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 15 mei 2007 om 22:57:
Wat een naam zeg... geweldig.

die geproduceerd is door de 16 bit lolita's :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2007 om 23:23:
die geproduceerd is door de 16 bit lolita's

(y)
Zo zie je maar... een mens leert iedere dag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 15 mei 2007 om 22:59:
hopelijk heb ik snel een download-link voor jullie

http://www.megaupload.com/?d=EIAGO57D :)

truste! :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
16 bit lolita's

16 Bit Lolitas promomix for groovecollection.nl - April 2007

01. Art Of Tones - Praise
02. Francois Dubois - I Try (Jamie Anderson Remix
03. Bio Nic - Da Vibe
04. 16 bit Lolitas - Feel so Good
05. 16 bit Lolitas - Uniqueness
06. ID - ID
07. 16 bit Lolitas - Earball
08. 16 bit Lolitas - Good Voodoo
09. 16 bit Lolitas - High Altitude Haze
10. 16 bit Lolitas - TBA
11. Ossie - ID

Ik ga eens even luisteren :)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 15 mei 2007 om 19:38:
...voor een gratis feest wel ja.

ook als het betaald zou zijn hoor! Dikke line-up :respect:

Uiteraard ben ik aanwezig :) Was vorig jaar echt gezellig, alleen een beetje nat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 09:25:
ook als het betaald zou zijn hoor! Dikke line-up

Smaken en meningen verschillen :flower:

Uitspraak van bloesem op woensdag 16 mei 2007 om 08:33:
16 Bit Lolitas promomix

Lekker heur :P
Zou nóg lekkerder zijn als je op een bedje aan t strand ligt mmmmm
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 16 mei 2007 om 09:43:
Smaken en meningen verschillen

Ik ben er ook nog nooit geweest. Publiek trekt me niet zo. heeeeel misschien dit jaar maar eigenlijk komt het er nooit van :D Het is ook niet helemaal mijn ding wat muziek betreft.

Vrees sowieso dat er heel wat feestjes geskipt gaan worden deze zomer. Ben echt beetje oververmoeid en zit financieel ook gewoon ruk.
Waarschuw beheerder
die geproduceerd is door de 16 bit lolita's :D

Vette plaat, alleen dan zonder vocals.
Een aantal dj's draaiden de dub mix, alleen die hebben ze niet uitgebracht... :@
Waarschuw beheerder
donateur
god, wat ergerde ik me gister aan een artikel in de Metro waarin Gregor Salto trance een slap aftreksel van klassieke muziek noemt.. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 mei 2007 om 11:33:
waarin Gregor Salto trance een slap aftreksel van klassieke muziek noemt..

En dan te bedenken dat ie zelf alleen maar op van die wannabe Sneakers feestjes draait en tmf-house maakt.

Hij moet zijn bek houwe :lol:
Waarschuw beheerder
Valt trouwens ook wel mee wat ie zegt Gobb:

"Want trance is eigenlijk gewoon een slap aftreksel van de klassieke muziek. De beste trance-platen die ik ken proberen met een goeie melodie een sterk emotioneel gevoel teweeg te brengen. Heel lang geleden gebeurde dat ook al, op een veel complexere manier, met klassieke muziek. Maar trance blijft nog wel leuk hoor!"

Gewoon een vrij laffe krantenkop. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op woensdag 16 mei 2007 om 11:52:
"Want trance is eigenlijk gewoon een slap aftreksel van de klassieke muziek. De beste trance-platen die ik ken proberen met een goeie melodie een sterk emotioneel gevoel teweeg te brengen. Heel lang geleden gebeurde dat ook al, op een veel complexere manier, met klassieke muziek. Maar trance blijft nog wel leuk hoor!"

Dan nog vind ik het bullshit :) Ik zeg toch ook niet dat house een slap aftrekjes van commerciele hitjes is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 11:58:
Dan nog vind ik het bullshit Ik zeg toch ook niet dat house een slap aftrekjes van commerciele hitjes is?

Het is ook bullshit. For some reason is het voor niet-trancers vaak leuk om trance af te doen als commerciele meuk. Maarja, wat dat betreft hoeven die Nederlandse house-djs helemaal niks te zeggen. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
die laatste zin staat er in mijn ogen om 't goed te praten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cicatrix op woensdag 16 mei 2007 om 11:33:
Gregor Salto

Wie is dat? Nooit van gehoord van die man...... :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op woensdag 16 mei 2007 om 12:29:
Wie is dat? Nooit van gehoord van die man......

Zoals Ultravibe al zei: de man van Sneakerz.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 12:32:
Sneakerz

Ook nog nooit van gehoord.... :nee:
Waarschuw beheerder
Gregor Salto
is gewoon jarloers op dat geweldig sound trance want trance is wat verder dan latin house, Hij moet ook een beetje respect tonen aan onze stijl, omdat house nu een beetje te commercieel word dan worden ze een beetje preuts, daar kan ik absolute niet tegen ik kan dj's die ook house draaien maar ze hebben wel respect voor onze stijl en de top dj's van de wereld zo als tiesto armin van buuren ferry corsten Menno de jong ron van den beuken Re:locate etc Die draaien allemaal trance dus trance is gewoon een topgenre:d Aldus mijn worden van mr Gregor Salto
is Een verwende producer die zich te groot voelt voor trance hij zakt is een keer weer in:) en als volgende Want trance is eigenlijk gewoon een slap = ik vind de combinatie house met klassiek niet zo geweldig en klassiek met trance is gewoon te gruwelijk :) dat is mijn mening over Gregor Salto Deze man moet een beetje respect tonen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 juli 2003 om 11:32:
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek

Ik niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op woensdag 16 mei 2007 om 12:47:
Ook nog nooit van gehoord....

jawel man! Tuurlijk wel, je kent de sneaker feesten toch wel? Maandelijks in de panama?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van =Peter= op woensdag 16 mei 2007 om 12:29:
Wie is dat? Nooit van gehoord van die man......

Uitspraak van =Peter= op woensdag 16 mei 2007 om 12:47:
Ook nog nooit van gehoord....

:lol:
Grapjas.

Waarschuw beheerder
beter zeg ik niks meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChrisHs op woensdag 16 mei 2007 om 12:48:
Gregor Salto

Goh, ik kan me ook herinneren dat nog niet zo lang geleden de beste man een heel stuk op hyves had geplaatst over "rukker dj's" die nog niet gereleasde tracks van hem draaiden. Hij scheerde meteen ook maar even alle dj's over 1 kam... ik las het op het aboutdj forum hier: http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?id=436

Ik weet niet wat zijn probleem is maar hij maakt zich niet echt populair onder de mensen zo. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 13:19:
beter zeg ik niks meer

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-W op woensdag 16 mei 2007 om 13:31:
Goh, ik kan me ook herinneren dat nog niet zo lang geleden de beste man een heel stuk op hyves had geplaatst over "rukker dj's" die nog niet gereleasde tracks van hem draaiden. Hij scheerde meteen ook maar even alle dj's over 1 kam... ik las het op het aboutdj forum hier: http://www.aboutdj.nl/forum/viewtopic.php?id=436

Ik weet niet wat zijn probleem is maar hij maakt zich niet echt populair onder de mensen zo.

Nou ja, ik moet zeggen dat ie in dat stuk wel gelijk heeft hoor!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 13:54:

Ja... punt 1 en 2 wel. Maar als je die respecteert moet je over 3 niet zo moeilijk doen. Maak me er ook wel schuldig aan als ik een vette track wil draaien in een set. Zal niet snel (zeg maar nooit) een setrip draaien, maar als een promo aangeboden wordt op willekeurig welke site, dan is de verleiding wel groot.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2007 om 13:54:

Ik ben het opzich met de meeste punten ook wel eens, maar ik denk niet dat hij dan wel het heilige boontje is, of de voorbeeldfunctie moet zijn van de hedendaagse eervolle dj :P . Maar afgezien van het feit of het wel/niet waar is, erg subtiel en respectvol is ie niet met zijn verhalen.

En kijk als iemand op straat of een verdwaalde hardcore fan in deze thread tegen mij zegt 'trance is ruk' dan word ik daar niet warm of koud van. Maar zodra je zoiets zegt in een veelgelezen krant kun je misschien toch iets subtieler zijn. Het is echt zinloos om een 'ik vind deze stijl ruk omdat...' opmerking te plaatsen denk ik dan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van =Peter= op woensdag 16 mei 2007 om 14:09:
Ja... punt 1 en 2 wel. Maar als je die respecteert moet je over 3 niet zo moeilijk doen. Maak me er ook wel schuldig aan als ik een vette track wil draaien in een set. Zal niet snel (zeg maar nooit) een setrip draaien, maar als een promo aangeboden wordt op willekeurig welke site, dan is de verleiding wel groot

Tuurlijk! Doe ik ook. Maar wees dan in godsnaam niet zo stom om een track van iemand te draaien die dan ook aanwezig is :/

Uitspraak van J-W op woensdag 16 mei 2007 om 14:10:
maar ik denk niet dat hij dan wel het heilige boontje is

Dat zegt ie toch echt duidelijk aan het einde. Dat ie zich zelf ook wel eens schuldig maakt aan zulke dingen.

Maar ik denk dat het waar is wat hij zegt: Het ligt aan de manier hoe je daar mee omgaat.

Uitspraak van J-W op woensdag 16 mei 2007 om 14:10:
En kijk als iemand op straat of een verdwaalde hardcore fan in deze thread tegen mij zegt 'trance is ruk' dan word ik daar niet warm of koud van. Maar zodra je zoiets zegt in een veelgelezen krant kun je misschien toch iets subtieler zijn. Het is echt zinloos om een 'ik vind deze stijl ruk omdat...' opmerking te plaatsen denk ik dan.laatste aanpassing 16 mei 2007 14:11

Ja daar ben ik het helemaal met je eens!
Waarschuw beheerder
wow zeg.. die gregor salto heeft lef.. las ook dat stukkie in de metro , daar was ik ook wel zeer over verbaasd..overigens vind ik die hele sneaker house niet echt boeiend in vergelijking met betere buitenlandse house artiesten ,maar dat terzijde.

volgens mij snapt ie niet dat juist de bedroom djs ervoor zorgen dat zijn tracks groot worden.. stel ik hoor zijn nieuwe track in de locale club.. dan kan het zijn dat die track illegaal is, maar het zal mij misschien wel triggeren om die track te gaan kopen..
mensen die zijn nieuwe tracks draaien ook al zijn het gelekte promo's , dat is toch een compliment naar hem omdat de dj het een dope track vindt ? daarvoor doe je het toch als producer? ... overigens is het zijn eigen schuld dat zijn promo dan uitlekt, omdat het zelf degene is die hem naar zijn zogenaamde 'vriendengroep' stuurt.
draaien met setrips heb ik persoonlijk nog nooit gezien, kan me ook niet voorstellen dat er mensen zijn die dat doen..

"Maar daar staat tegenover dat ik de afgelopen 20 jaar waarschijnlijk meer platen en cds heb gekocht dan iedereen op het hele clubcharts forum (om er maar 1 te noemen) bij elkaar en als ik iets goed vind dan koop ik t nog steeds gewoon"

op clubcharts zijn mensen als : leon bolier,cliff coenraard, c-quence , phynn , midor , eelke klein etc actief.. dus dit is niet zon hele intelligente opmerking van hem

Uitspraak van ChrisHs op woensdag 16 mei 2007 om 12:48:
omdat house nu een beetje te commercieel word dan worden ze een beetje preuts, daar kan ik absolute niet tegen ik kan dj's die ook house draaien maar ze hebben wel respect voor onze stijl

je loopt als trance dj gewoon achter als je geen house draait in je trance sets, vind ik :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op woensdag 16 mei 2007 om 14:56:
op clubcharts zijn mensen als : leon bolier,cliff coenraard, c-quence , phynn , midor , eelke klein etc actief.. dus dit is niet zon hele intelligente opmerking van hem

En dan vergeet je nog Bart van Wissen en Fine Taste (Johan Vermeulen & Freek de Geuze) ;)
Ik durf trouwens wel te wedden dat user Linchen Gold op CC(op PF: StimmenFieber) meer geld heeft uitgegeven aan platen dan meneertje Salto.
Clubcharts wordt trouwens wel vaker genoemd in blogs en interviews. Boozywoozy en Gielen lieten zich eerder ook al "negatief" over CC uit. :P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
Gregor Salto, zijn laatste plaat met Chuckie is een dikke knaller. Zo heeft hij wel meer dikke knallers gemaakt. Prima DJ en goeie producer. Je moet houden van zijn zomerse gevoel/smaak van house, van mij mag het soms wat meer naar de electro.

Sneakerz feesten :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op woensdag 16 mei 2007 om 14:56:

Gregor heeft wel een andere status dan die mannen die je hierboven noemt natuurlijk. Niets ten nadele van bovenstaande (naar mijn mening) zeer toffe DJ's :)
Waarschuw beheerder
Ach mensen: het bashen van trance zal altijd blijven. Niet teveel over nadenken hehe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zanjes op woensdag 16 mei 2007 om 16:27:
En dan vergeet je nog Bart van Wissen en Fine Taste

Benny R. ook ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 16 mei 2007 om 17:17:
Ach mensen: het bashen van trance zal altijd blijven.

Het is ook leuk aangezien de meeste trance-freaks er ernorm op in gaan. Een echte houseliefhebber boeit het vaak wat minder wat iemand anders vindt valt me op (is niet in 100% van de gevallen natuurlijk).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op woensdag 16 mei 2007 om 17:20:
Het is ook leuk aangezien de meeste trance-freaks er ernorm op in gaan. Een echte houseliefhebber boeit het vaak wat minder wat iemand anders vindt valt me op (is niet in 100% van de gevallen natuurlijk).

De 'echte' trance-, hardcore- en weet-ik-wat-liefhebber ligt hier sowieso niet wakker van. Denk dat Hardcore héél veel meer shitloads over zich heen heeft gekregen, dus ansich mag de trancegeneratie nog niet klagen.

Maar het zou natuurlijk fijner zijn, als we elkaars dancestromingen wat meer zouden respecteren (niet te verwarren met het uiten van een mening) ;).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 16 mei 2007 om 17:18:
Benny R. ook ;)

Ik zie het nu ook in het 'ver-housing' topic. :D

In die blog doet Gregor Salto net of CC een forum is, waar ze maar lukraak downloaden. Dikke onzin en nogal kinderachtig.
Net zoals ie in de Metro afgeeft op trance, erg kinderachtig. Misschien moet ie eens in de spiegel kijken met zijn platte Sneakerz house hitjes.
laatste aanpassing