Partyflock

Forumonderwerp · 622479
50 volgers · 1023561x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
Sound-Storm, djvictory heeft Skin - Faithfulness op ongeveer +5.5 gepitch.. lijkt wel hardtrance zo :p
Waarschuw beheerder
Ja precies, Nederland is toch een van de grondleggers van de Trance sound

:|

slechtste opmerking sinds tijden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trance blijft gwoon KUT!!

Waarschuw beheerder

Een heleboel mensen vinden dat ook van hardstyle :yes:
Maar goed, je bent nu vast heel blij dat je je standpunt ff duidelijk hebt gemaakt!
Smaken verschillen gewoon...

Waarschuw beheerder

Dan heb je het bericht van die knuppel onder je nog niet gelezen...

Het minderwaardigheidscomplexje...

Waarschuw beheerder
Ik hou niet echt van trance, maar om te relaxen vind ik het altijd wel lekker:yes:
Verschil moet er zijn...
Waarschuw beheerder

Hij bedoelt natuurlijk dat hij het zo kut vindt dat trance muziek zo goed is maar dat hij dat niet mag zeggen omdat hij anders niet meer cool overkomt bij zijn hardstyle vriendjes...

Trance is gewoon altijd lekker, om bij te relaxen, voor thuis, in de auto, op een party.... trance is tenminste meer dan alleen maar gebeuk met wat rare geluidjes erbij....
Waarschuw beheerder
donateur

Je bedoelt dat jij trance niets vind. Prima, maar ik zeg toch ook niet dat hardcore muziek voor debielen is? Allebei die opmerkingen slaan als een lul op een drumstel.
Waarschuw beheerder
Trance is echt zwaar relaxed.
Ben een trouwe luisteraar van de A State of Trance uitzendingen van Armin van Buuren op ID&T :D

Waarschuw beheerder
Sound-Storm, djvictory heeft Skin - Faithfulness op ongeveer +5.5 gepitch.. lijkt wel hardtrance zo

Ik vind het nergens naar klinken :P
Waarschuw beheerder
dit is een lekker nr-tje ATN-Miss a Day(F&W Remix)
Way_out_west met killa is ook erg chill:)
Waarschuw beheerder
2Neil-S:

Heb ff dat stukje geluisterd, klinkt goed!
Vin t knap dat je zow n goedklinkende plaat die t waarschijnlijk goed gaat doen maakt.. Doet idd wel n beetje denken aan de commerciele sound, maar commercieel is in veel gevallen gewoon goed dus of daar iets mis mee is is een tweede..
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Hey leeft dit topic weer? :D

Ace Da Brain - Tales Of Dusk And Dawn (Sunrise Mix)

(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Idd veel te weinig trance feesten in Nederland
Het zou wel zo eerlijk als het een beetje verdeeld was he :)

Nou ja, zo blijft het wel voor de liefhebber en kan de commercie het niet verpesten

Hmz....
Moeilijk
Voor tranceliefhebbers is het toch wel leuk als er wat vaker een goed trance feestje is :)

Nu heb ik het geluk dat er in de Asta hier in Den Haag vaak goede feesten zijn en zoals al eerder gezegd werd is de sfeer daar echt super relax!
Aanrader dus!

Ook de Panama in Amsterdam is 1 van mijn favoriete tenten
Lekkere sfeer & veel Trance :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
Ja precies, Nederland is toch een van de grondleggers van de Trance sound

nou...... er staat toch duidelijk "een van de"
en als je eens na gaat denken over klasieke trancenummers, dan zijn er toch wel verdacht veel door Nederlandse producers gemaakt!! en we hebben ook verdacht veel Nederlandse trance-dj's in de dj-wereldranglijst staan!!! :yes:

enne... slechte opmerkingen.... die vind je genoeg in het "ik haat trance" topic :)
Waarschuw beheerder
meen je dit nou?

en als je eens na gaat denken over klasieke trancenummers, dan zijn er toch wel verdacht veel door Nederlandse producers gemaakt!!

zoals?

en we hebben ook verdacht veel Nederlandse trance-dj's in de dj-wereldranglijst staan!!!

anno 2004 ja ;)

de nederlandse "trance-industrie" begon pas toen het in de rest van europa allang dood en uitgescheten was.
al die jaren dat trance populair was en massaal geroduceerd werd, luisterde NIEMAND in nederland naar trance, laat staan dat het geproduceerd werd

nederland heeft NIKS bijgedragen aan het onstaan van trance en is staat dus op de laatste plek als het om grondleggers gaat.

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie hiervan ?

Vandaag afgemaakt. Neil-S 'No way out'. Dit is een internet preview, dus niet al te hoge kwaliteit (128 kb/s), en zonder intro en outro. In de uiteindelijke versie zijn nog wat dingen gewijzigd, maar goed. Duurt uiteindelijk nog meer dan 8 minuten.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

www.mission-n.com/music/neil-s-nowayout-preview.mp3

Gr. Neil-S

Leuk nummer, alleen die vocal vind ik niet zo..

is ondertussen al de orignele versie al online?
Waarschuw beheerder
Ferry Corsten feat. Elles de Graaf - Show You My World!!!

Fantastic!!! :-)

Waarschuw beheerder
Leuk nummer, alleen die vocal vind ik niet zo..

is ondertussen al de orignele versie al online?

Thanx. Ik heb de track nog wat herzien, die vocal geschrapt (alleen 1x aan het begin en 1x aan het eind te horen) Verder nog net ff wat krachtiger beats etc. Die versie ga ik niet online zetten btw.

Gr. Neil-S

Waarschuw beheerder
oke dan..:)

Waarom zet je hem niet online? :o

ik vond het wel een vet nummer.. :D

Waarschuw beheerder
Omdat ie naar 2 topjocks is gestuurd die 'm gaan draaien en naar diverse labels. Je weet maar nooit, en sowieso wil ik die plaat ff exclusief houden voor die gasten. (en Lake 10 :P )

Gr. Neil-S
Waarschuw beheerder
:gaap:

maar ieder zijn smaak (Y)

laat jullie in jullie waarde :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Omdat ie naar 2 topjocks is gestuurd die 'm gaan draaien en naar diverse labels. Je weet maar nooit, en sowieso wil ik die plaat ff exclusief houden voor die gasten. (en Lake 10 :P)

Gr. Neil-S

Ja oke, het is te begrijpen :)

(y)
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Trance is gewoon de mooiste dance genre dat er is. In welke andere style van de dance muziek komt er nu meer gevoel en emotie los dan bij deze muziekstijl. Voor mij al jaren de muziek.

Nog 2 plaatjes die mij het best zijn blijven hangen dit jaar. Phynn - lucid en Riley & Durrant - Feels like home (wat een plaat is dit zeg een combi van de vroegere trance en nu. heerlijk!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb net een cdtje van Armin gekocht echt heerlijk!!! :D

Universal Religion 2004
Live From Armada @ Ibiza

Tracklist
Synergy – Hello Strings
Tilt – The World Doesn’t Know
Lolo – Why?
Ridgewalkers – Find (Andy Moor Mix)
Audioholics – External Key
Perry O’Neil – Waveforce
Deepsky – Talk Like A Stranger (Markus Schulz mix)
Probspot – Foreplay
Tranquility Base – Surrender
Mirco De Govia – Voller Sterne (Super 8 mix)
EnMass – CQ (Seek You)
Activate sight – Out Of Our Lives
Signum – The Timelord
Armin vs. M.I.K.E - Intruder

aan 1 stuk genieten en oogjes dicht en je ziet zo dat zonnetje ondergaan en lekker feesten daar op ibiza :D

Waarschuw beheerder
Die Synergy Hello Strings is echt goed :)
Waarschuw beheerder
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek

ik niet

Waarschuw beheerder
ik niet

Ik wel ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het een van de goede stijlen binnen de dancescene. B-)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik vind het een van de goede stijlen binnen de dancescene.

Naast hardstyle.
Artiest Clyde
Waarschuw beheerder
trance is voor mij alles ik kan mijn gevoel in kwijt ik ben dj ik hoop dat ik ergen mag draaien lijkt me toppi a kan ik mijn trance muziek aan andere laten horen dus als iemandt weet waar ik me kan op geven bij een discotheek of een andere feest mail het met dan afz dj clyde
Waarschuw beheerder
Toppertje again!

Human Evolution - Glide Slope

Met weer zo'n megasaw erin, ik hou wel van die zaagmuziek...

Waarschuw beheerder
Naast hardstyle.

Jij misschien, ik heb smaak.
Waarschuw beheerder
haha... "mijn goedkope commerciele muziek is beter als die van jou!"

Waarschuw beheerder
haha... "mijn goedkope commerciele muziek is beter als die van jou!"

Richting wie ging die? Lijkt me wel handig om dat even te vermelden.
Waarschuw beheerder
naar alle "mijn muziek is beter" roepers ;)

Waarschuw beheerder
Human evolution - glide slope, dat nummer is misschien wel de impuls die de trance stroming nodig heeft!

Vette plaat!

Chris

Waarschuw beheerder
naar alle "mijn muziek is beter" roepers

Ik weet genoeg. B-)
Waarschuw beheerder
donderdag jaaroverzicht bij Armin..
wordt zeker wel een lekker setje met alles erin :D:D:D
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Trens (n)...beter luister je Techno! (y) B)

Waarschuw beheerder
trance is altijd mooi..techno is ook vet als ik in de stemming ben

Waarschuw beheerder
trance is altijd mooi..techno is ook vet als ik in de stemming ben

Heb ik ook, alleen dan precies andersom...En heel af en toe "ouderwets" hakkuh...Is ook wel leuk :yes:..
En alles bij elkaar kan je dus beter alleen van techno of alleen van trance houden,zou voor mij denk ik een stuk goedkoper zijn :D
Ik ben eigenlijk maar een housejunky denk ik nu :S
Waarschuw beheerder
Weet iemand iets over Trance Classics? Dat feest zou ergens in Nederland plaatsvinden op 26 februari volgens http://www.dumonde.de aangezien DuMonde daar zou draaien. Maar ik kan nergens iets vinden over dit feest. Waar vindt het plaats? Of is het toch gewoon House Classics van Q-Dance maar dan met een aparte zaal o.i.d. met trance?

Waarschuw beheerder
trance is boring :)
Waarschuw beheerder
neeeee De trance is het leven... :-)

1 Tiesto
2 Ferry Corsten
3 Armin

:p
Waarschuw beheerder
1 Markus Schulz
2 Above and beyond
3 Gabriel & Dresden

Waarschuw beheerder
hm..Trance like Corsten,Gielen,Tiesto etc. I only can listening @ home ;) hihi...For partys and good fun that music isn't so interesting :/

Waarschuw beheerder
1 Armin van Buuren
2 Lange
3 Paul van Dyk
Waarschuw beheerder
Lake10 4 januari 2005 01:44

Weet iemand iets over Trance Classics? Dat feest zou ergens in Nederland plaatsvinden op 26 februari volgens http://www.dumonde.de aangezien DuMonde daar zou draaien. Maar ik kan nergens iets vinden over dit feest. Waar vindt het plaats? Of is het toch gewoon House Classics van Q-Dance maar dan met een aparte zaal o.i.d. met trance?

Ik heb niks gehoord over dit feest maar het lijkt me heeel erg sterk dat er op House Qlassics een aparte trance classics zaal zal zijn want naar mijn weten is Q-Dance helemaal gestopt met trance nu.. De line-up van In Qontrol in vergelijking met vorig jaar zegt meer dan genoeg lijkt me!!