En iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is wordt er toch weer iets verzonnen om het nog erger te maken
Het kan nog erger, kijk maar:
http://noisey.vice.com/nl/blog/ok-edm-es-reicht-204
Vind het echt vooral triest voor al die jongens die de afgelopen 5-8 jaar wel bij hun roots zijn gebleven en gewoon die echte sound zijn blijven maken (kan zo vele honderden tracks noemen), maar omdat de meeste van deze tracks op relatief 'kleinere' labels zijn uitgebracht (en niet op een platenlabel van een vriendje van Armin) hebben al deze deunen niet de waardering en bekendheid gekregen die ze zouden verdienen!
Ik snap nooit helemaal waarom je je hier zo ontzettend druk over maakt. De grote namen zijn ook gewoon te negeren. Ik vind het persoonlijk niet echt belangrijk wat de grote masse leuk vindt en wat de heren als Armin, Ferry, Tiesto en consorten draaien. Een enkele keer een positieve uitschieter, die pik je er dan voor jezelf uit. Waar ik me wel aan stoor is dat popiejopie gedrag van de heren: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dat overdreven gedoe achter die draaitafel, mc-en, hartjes maken, overal roepen dat ze het beste publiek zijn, etc. En zie Armin bijvoorbeeld met zijn achterlijke armbanden. Eigenlijk wilde hij een grote tattoo op zijn onderarm, maar dat durfde hij niet...