Partyflock

Forumonderwerp · 622479
52 volgers · 1034626x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op donderdag 4 juni 2015 om 06:27:
Doelde niet op jou... ;-)

weet ik, maar heb ook zelfkennis dus moet ik eerlijk toegeven dat ik me nog niet echt als een bijna 35 jarige gedraag 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op woensdag 3 juni 2015 om 18:41:
Sommige mensen lijken echter nooit volwassen te worden...(zonder verder namen te noemen

Wat is dit voor politiek correct gedrag? Gewoon de namen op tafel!!
Waarschuw beheerder
+6
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 5 juni 2015 om 06:06:
Wat is dit voor politiek correct gedrag? Gewoon de namen op tafel!!

Je naam staat niet op je profiel zakkenwasser! ;-)
Artiest Jerom
Waarschuw beheerder
Heerlijke zomerdeun dit! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op dinsdag 9 juni 2015 om 18:27:
Heerlijke zomerdeun dit! :)

Aan het afkicken van de uplifting sound?..... Klinkt wel okay maar heeft voor mij de net-niet-factor....
Waarschuw beheerder
Damn, dit klinkt best wel leuk, op die filmscore sound in het midden na dan......

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet zo zeer, al ruim 2 jaar nu meer horizonverbreding, komt teveel kwalitatieve progressive trance uit waar echt muziek in zit! :)
Waarschuw beheerder
donateur

(L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op woensdag 10 juni 2015 om 18:25:
;)

En heb je er ook een die niet die vreselijke standaard plucks heeft die inmiddels honderduizend keer gerecycled zijn? Een track moet wel echt een heel erg sterke melodie hebben wil ik zoiets nog mooi vinden..... Die Bluskay valt in zoverre nog wel mee maar het meeste wat tegenwoordig uitkomt in deze stijl is echt puin.....

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 10 juni 2015 om 21:35:
maar het meeste wat tegenwoordig uitkomt in deze stijl is echt puin.....

Haha ja man, hou op zeg... Het is echt niet te bevatten hoeveel slechte tracks er uit komen! In deze track zit gelukkig nog tenminste echt muziek, die pluck ken ik idd ook wel, maar qua muzikaliteit is dit in ieder geval al zoveel beter dan 99% van al die andere zooi die men nog trance durft te noemen ook :P

Uitspraak van JANINE. op woensdag 10 juni 2015 om 21:10:
(L)

Ook zeker lekker! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op dinsdag 9 juni 2015 om 22:36:
Damn, dit klinkt best wel leuk, op die filmscore sound in het midden na dan

Ik vind dit echt wel een fijn plaatje! Alleen dat filmstukje is jammer, maar voor de rest een prima track.

Ik kwam deze track tegen in FSOE van afgelopen week. Erg lekker!!!
Solis & Sean Truby - Armadillo:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 13 juni 2015 om 22:51:
Solis & Sean Truby - Armadillo:

Deze track doet me een beetje denken aan het oude spul van Alphazone....
Geweldige track!.....
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DJ Jerom op zaterdag 13 juni 2015 om 11:52:
Briljantie! (L)

Die track wordt toch echt wel beetje tune of the year zo :D

Leuke release van vorige week:

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van DJ Jerom op maandag 29 juni 2015 om 14:52:
Die track wordt toch echt wel beetje tune of the year zo :D

Oh echt? ;) Ik zet m'n geld op een andere track in! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 4 juli 2015 om 12:08:
Oh echt?

Ja, en dan bedoel ik dat meer voor mezelf ;) Ik weet waar jij op doelt, maar daar kan ik niks mee... :P

Populair bij de massa of wat hoog staat in lijstjes betekend niet meteen dat het goed is of dat ik het als individu ook goed vind of moet vinden ;)
Waarschuw beheerder
+1
Ik zet m'n geld op een andere track in!

Laat het feit dat de scene Anahera zo omarmt een signaal zijn dat men dit graag weer als baseline ziet voor Ferry. Heb hem vorige week nog op Luminosity gehoord, gedraaid door Kearney, gelukzalig momentje. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op zondag 5 juli 2015 om 09:06:
Laat het feit dat de scene Anahera zo omarmt een signaal zijn dat men dit graag weer als baseline ziet voor Ferry.

Komen nog meer leuke dingen aan ;)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van DJ Jerom op zaterdag 4 juli 2015 om 12:35:
Populair bij de massa of wat hoog staat in lijstjes betekend niet meteen dat het goed is of dat ik het als individu ook goed vind of moet vinden

Dat zeg ik ook nergens ;) Ik heb trouwens wel altijd het idee dat zodra iets van een bekende naam is of zodra iets bekend aan het worden is, dat jij het bijna automatisch al niet meer goed vind. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar het valt me wel op. Maar ga er vooral lekker mee door hoor, is geen aanval maar een constatering ;)
Waarschuw beheerder
-1
Dat kan je idd vinden, maar daar kan ik niks aan doen... ;) Dan moeten die zogenaamde 'bekende/grote' namen maar eens met betere kwaliteit muziek komen en dat hoor ik helaas al jaren niet meer :)

En ik luister gewoon objectief naar trance, het gaat niet om namen maar om de kwaliteit van de muziek (ongeacht naam/populariteit van diegene of een bewuste track)... Ik kan er dan ook niks aan doen dat al ruim 5-8 jaar de betere muzikale trancers door meer onbekende jongens gemaakt worden (of op 'kleinere' labels worden uitgebracht), zo zie ik t gewoon :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dancemania op maandag 6 juli 2015 om 16:22:
Ik heb trouwens wel altijd het idee dat zodra iets van Ferry Corsten is, dat jij het bijna automatisch fantastisch vindt. Moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar het valt me wel op. Maar ga er vooral lekker mee door hoor, is geen aanval maar een constatering

XD
Waarschuw beheerder
Shit, jullie hebben me na al die tijd gewoon door.... :o
Waarschuw beheerder

Vandaag 8 jaar geleden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op dinsdag 7 juli 2015 om 21:11:
Vandaag 8 jaar geleden...

Mooi om te zien Twan, heerlijk ook die sounds! :) Dit bedoel ik dus een beetje, toen werd wat je als mainstream kon bestempelen nog behoorlijk gedomineerd door muzikale kwaliteit :) Dat mis ik nu wel een beetje, gelukkig is er nog genoeg maar dan moet je goed zoeken (het meeste komt niet meer voorbij in een ASOT of iets dergelijks)...

Vandaag 14 jaar geleden...

Waarschuw beheerder
Oh echt? ;) Ik zet m'n geld op een andere track in! :P

Je bedoelt natuurlijk deze.....

Inderdaad, wat een track! De 2 grootheden verenigd in 1 track... Puur muzikaal eargasm!..... Niet voor niets al meer dan 15 miljoen keer bekeken op Youtube....

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mijn eigen track of the year zou best wel eens deze kunnen worden:

Of misschien deze die weliswaar al van 2014 is en die ik pas vrij laat ontdekte maar die de laatste paar maanden op repeat stond bij mij...

En natuurlijk deze topper, die niet de standaarden volgt maar die altijd zijn eigen unieke sound heeft. Dit is gewoon de perfecte kruising tussen trance/hardtrance met hedendaagse invloeden...

En kort achter deze 3 komen deze 2 nog:

En nog een eervolle vermelding voor deze:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 8 juli 2015 om 00:05:
Inderdaad, wat een track! De 2 grootheden verenigd in 1 track... Puur muzikaal eargasm!.....

Zo ongelooflijk slecht dit, echt een lachwekkend niveau... :lol:

Uitspraak van Gewoon Handig op woensdag 8 juli 2015 om 00:15:
misschien deze die weliswaar al van 2014 is

Die is van vorig jaar inderdaad, vooral de Dub Mix was een van mijn favorieten, de vocal is niet supersterk maar die break en melodie zijn briljant :)
Waarschuw beheerder
Dit blijft toch een lekker plaatje......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op maandag 6 juli 2015 om 16:20:
Komen nog meer leuke dingen aan

Homeward, die had je hier wel mogen spammen kerel! Juweeeltje :)
Waarschuw beheerder
-1
Hoogtepunt van de trance-era lijkt nu toch wel te zijn bereikt met Armin die hardstyle draait en mc't op Tomorrowland...hoogtepuntje! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op maandag 27 juli 2015 om 20:23:
Homeward, die had je hier wel mogen spammen kerel! Juweeeltje :)

Lijkt trouwens wel een beetje op Madagascar met die pluckjes vanaf 2.44....

Homeward is zeker niet slecht, Ferry heeft hopelijk de liefde voor trance weer een beetje gevonden met deze track en Anahera....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op maandag 27 juli 2015 om 21:34:
Hoogtepunt van de trance-era lijkt nu toch wel te zijn bereikt met Armin die hardstyle draait en mc't op Tomorrowland...hoogtepuntje!

Damn....
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van AREA 51 op maandag 27 juli 2015 om 21:34:
Armin die hardstyle draait en mc't

Ben even vlug door dat setje gegaan (langer hou je ook echt niet vol!) maar wat is die man toch eigenlijk een schande voor het trance-genre... En iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is wordt er toch weer iets verzonnen om het nog erger te maken :lol:

Vind het echt vooral triest voor al die jongens die de afgelopen 5-8 jaar wel bij hun roots zijn gebleven en gewoon die echte sound zijn blijven maken (kan zo vele honderden tracks noemen), maar omdat de meeste van deze tracks op relatief 'kleinere' labels zijn uitgebracht (en niet op een platenlabel van een vriendje van Armin) hebben al deze deunen niet de waardering en bekendheid gekregen die ze zouden verdienen! Terwijl al die tracks juist veel meer (a state of) trance zijn dan veel van die andere meuk die onder de noemer 'trance' wordt geduwd... Incidenteel komt er nog wel eens iets voorbij in ASOT, maar in principe zou hij kunnen doen en draaien wat hij wil (voor het geld hoeft het echt allang niet meer); de massa is een groep blinde volgelingen die hun held/god toch wel blijven aanbidden, ongeacht wat die doet... Maar op deze manier maakt hij (nu inmiddels al jaren) van trance gewoon echt een vies woord, iets dat hij ooit eens over DJ Sammy zei... :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op dinsdag 28 juli 2015 om 11:24:
Maar op deze manier maakt hij (nu inmiddels al jaren) van trance gewoon echt een vies woord, iets dat hij ooit eens over DJ Sammy zei... :lol:

Ik mag aannemen dat het Tomorrowland setje een incident is en dat hij op de wat kleinere feesten wel minstens voor de helft trance gerelateerde platen dropt. Afgelopen jaar viel Armin mij twee dagen achter elkaar ook niet tegen in de Ziggo Dome.
Waarschuw beheerder
+1
En iedere keer als je denkt dat het dieptepunt bereikt is wordt er toch weer iets verzonnen om het nog erger te maken

Het kan nog erger, kijk maar: http://noisey.vice.com/nl/blog/ok-edm-es-reicht-204

Vind het echt vooral triest voor al die jongens die de afgelopen 5-8 jaar wel bij hun roots zijn gebleven en gewoon die echte sound zijn blijven maken (kan zo vele honderden tracks noemen), maar omdat de meeste van deze tracks op relatief 'kleinere' labels zijn uitgebracht (en niet op een platenlabel van een vriendje van Armin) hebben al deze deunen niet de waardering en bekendheid gekregen die ze zouden verdienen!

Ik snap nooit helemaal waarom je je hier zo ontzettend druk over maakt. De grote namen zijn ook gewoon te negeren. Ik vind het persoonlijk niet echt belangrijk wat de grote masse leuk vindt en wat de heren als Armin, Ferry, Tiesto en consorten draaien. Een enkele keer een positieve uitschieter, die pik je er dan voor jezelf uit. Waar ik me wel aan stoor is dat popiejopie gedrag van de heren: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Dat overdreven gedoe achter die draaitafel, mc-en, hartjes maken, overal roepen dat ze het beste publiek zijn, etc. En zie Armin bijvoorbeeld met zijn achterlijke armbanden. Eigenlijk wilde hij een grote tattoo op zijn onderarm, maar dat durfde hij niet...
Waarschuw beheerder
-1
Ja, die goede tracks er uit pikken doe ik toch wel :) En ik maak me er niet echt druk om, maar ik stoor me wel aan het feit dat trance gewoon door dit soort figuren een verkeerde naam krijgt, er wordt zoveel naar buiten gebracht onder de noemer trance terwijl dat het gewoon echt niet is... En datgene wat het wel of meer echt trance is komt daardoor gewoonweg niet aan bod, ook niet op de feesten etc. en dat is gewoon echt heel erg zonde...

Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 28 juli 2015 om 22:30:
dat popiejopie gedrag van de heren

Kan deze mening van je zeer goed delen! ;)
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Degene wie nog steeds hetzelfde doen en altijd bij hun roots gebleven zijn ondanks dat hun label ook onder armada valt is Aly & Fila. Hun sets mag je tenminste nog trance noemen. Hopelijk geen switch naar EDM:)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van AREA 51 op dinsdag 28 juli 2015 om 22:30:
Het kan nog erger, kijk maar: http://noisey.vice.com/nl/blog/ok-edm-es-reicht-204

Echt dat hele EDM ik dacht altijd het is gewoon niet mijn smaak of ding. Ik zit nou eenmaal in het hokje trance. Maar dit slaat echt werkelijk alles. Ongelooflijk het is echt de meest trieste vorm van dance muziek die ik gehoord heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op maandag 27 juli 2015 om 20:23:
Homeward, die had je hier wel mogen spammen kerel! Juweeeltje

Hou Ferry's Soundcloud maar in de gaten, nog meer leuks wat er aan komt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op maandag 27 juli 2015 om 22:53:
Lijkt trouwens wel een beetje op Madagascar met die pluckjes vanaf 2.44....

Ik neem aan dat je het dan over Ferry's remix van "Madagascar" hebt, aangezien dit alles niet in de originele Art Of Trance versie zit ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 1 augustus 2015 om 09:05:
Ja? Doe 'ns!

Haha bijdehandje... :P

Je weet best wat ik bedoel (anderen hier ook, zoals Ruud en Maurice) en dat al die tracks er zijn in de afgelopen 5-8 jaar :)
laatste aanpassing