Partyflock

Forumonderwerp · 622479
50 volgers · 1025379x bekeken

Waarschuw beheerder
+31-9
Ik vind Trance nog steeds de beste dance muziek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 14 augustus 2008 om 20:25:
Dance Tour in Eindhoven

ben ik ook bij! :D

jeuj, heb vandaag "War" (Re-Mastered) van U2 gekocht incl. een bonus disc met o.a. Ferry Corsten's Radio en Extended Mix) van New Years Day :9

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1000004006172417&Section=MUSIC&lgl=1&plid=aaKR5Lc7fI8AAAEbgbq52sKU&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Beachball :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op maandag 11 augustus 2008 om 22:17:
Ik heb er ook een keer een rondleiding gehad, echt super om te zien hoe dat allemaal in z'n werk gaat! Erg leerzaam! :)

leuk filmpje, en die man is tenminste echt eerlijk hoe het er voorstaat met zijn bedrijf en met vinyl in het algemeen.
Waarschuw beheerder
Wat een held is Armin!
The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time (Simon Bostock remix)@Amnesia Ibiza!!! Woohoo!!
Waarschuw beheerder
donateur
zo maar eens downloaden dan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardermach op donderdag 14 augustus 2008 om 21:11:
leuk filmpje, en die man is tenminste echt eerlijk hoe het er voorstaat met zijn bedrijf en met vinyl in het algemeen.

Ja precies, helaas gaat het niet super goed met de vinyl industrie. Erg jammer, zelfs de grote labels hebben er last van en gaan steeds minder vinyl uitbrengen.
Ook de toekomst van de CD (maxi) single ziet er triest uit. Echt super zonde, zeker voor verzamelaars zoals ikzelf! ;)

Ik heb liever een mooie vinyl / CD in de kast staan, met cool artwork ipv een MP3-tje op m'n harde schijf ...

En mooie aankoop Ilan! Ik heb 'm uiteraard ook, heb ook gelijk die andere 2 geremasterde CD's besteld. En bij Bol zijn ze i.d.d. het goedkoopst! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op donderdag 14 augustus 2008 om 21:36:
The Thrillseekers feat. Fisher - The Last Time (Simon Bostock remix)@Amnesia Ibiza

Goede remix inderdaad. Voor de rest vind ik zijn set erg bout en met erg veel oudjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 14 augustus 2008 om 21:45:
Voor de rest vind ik zijn set erg bout en met erg veel oudjes.

Eens!! Doe mij maar een gewone ASOT uitzending...zoals ik al zovaak zeg: z'n ASOT uitzendingen zijn altijd SUPER vet...en DJ set op de één of andere manier wat minder!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancemania op donderdag 14 augustus 2008 om 21:39:
En mooie aankoop Ilan! Ik heb 'm uiteraard ook, heb ook gelijk die andere 2 geremasterde CD's besteld. En bij Bol zijn ze i.d.d. het goedkoopst!

heb 'm bij Media Markt vandaan, even duur (minus de verzendkosten ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 14 augustus 2008 om 22:02:
heb 'm bij Media Markt vandaan

Ja, die hebben we geen in Asten! :p

Toch vind ik het wel een eer voor Ferry dat U2 zelf alsnog graag die remixen op de CD wou hebben! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ypl op donderdag 14 augustus 2008 om 21:50:
en DJ set op de één of andere manier wat minde

Jep zijn livesets kunnen mij ook nauwelijks meer boeien. Het is meestal dof gedreun, oude hits en veel oude eigen tracks. Weinig boeiend helaas meer. Dat komt omdat hij veel te vaak voor mainpubliek wil draaien. Laat hem gewoon terug gaan naar kleine clubs van 2500 man.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancemania op donderdag 14 augustus 2008 om 22:59:
Ja, die hebben we geen in Asten!

ik ook niet in Culemborg! :P

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 14 augustus 2008 om 23:20:
Jep zijn livesets kunnen mij ook nauwelijks meer boeien

dus je blijft voortaan weg op zijn feestjes? :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 14 augustus 2008 om 23:40:
ik ook niet in Culemborg! :p

ja hier in kampen ook niet :p

Maar wel een primerawinkel waar je kaarten van Paylogic kan halen
dat dan weer wel :p Hulde!!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wat is er mis met e-tickets? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op donderdag 14 augustus 2008 om 23:46:
wat is er mis met e-tickets?

Heel veel ben nog steeds te lui om printer aan te schaffen :p
en zo heb je ook geen gezuer dat je besetlleling verkeerd gaat ofzo ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op donderdag 14 augustus 2008 om 23:48:
ben nog steeds te lui om printer aan te schaffen

en ik m'n voordeelurenkaart :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op donderdag 14 augustus 2008 om 23:43:
Daar kun je je gebruikersnaam aanpassen!

haha nee:) Ik ben niet iemand die met stromingen meeloopt omdat hij me nu even niet bevalt. Zijn album vind ik wel erg goed en zijn ASOT ook over het algemeen wel. Alleen zijn livesets zijn niet echt boeiend meer.
Artiest {SHOWLIST artist 140061, 48145}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 15 augustus 2008 om 00:13:
haha nee Ik ben niet iemand die met stromingen meeloopt omdat hij me nu even niet bevalt. Zijn album vind ik wel erg goed en zijn ASOT ook over het algemeen wel. Alleen zijn livesets zijn niet echt boeiend meer.

Slechte zaak.. een echte fan slikt toch wel wat zijn idool uitspuugt :P

Waarschuw beheerder
Airbase - Spion :kwijl: :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MDK_2 op vrijdag 15 augustus 2008 om 09:47:
een echte fan

blijkbaar niet dus..

Waarschuw beheerder
een held is nooit helemaal perfect, er zullen altijd wel hier en daar wat minder leuke platen tussen zitten die je zelf niet mooi vindt of dat gewoon een keer een set niet leuk is, en is natuurlijk lariekoek dat je alles maar moet inslikken, dus als armin bijvoorbeeld k3 draait moet je dat dat ook maar inslikken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 14 augustus 2008 om 23:20:
Jep zijn livesets kunnen mij ook nauwelijks meer boeien. Het is meestal dof gedreun, oude hits en veel oude eigen tracks. Weinig boeiend helaas meer. Dat komt omdat hij veel te vaak voor mainpubliek wil draaien. Laat hem gewoon terug gaan naar kleine clubs van 2500 man.

of omdat er geen boeiende nieuwe trance maar gemaakt wordt ? :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ramoz op vrijdag 15 augustus 2008 om 22:47:
of omdat er geen boeiende nieuwe trance maar gemaakt wordt ?

vind juist dat de laatste tijd weer goede producties uitkomen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:00:

idd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:00:

:P

ja ach ik roep ook maar wat om de boel op te schudden :lol:... vond dat er wel wat lekkere plaatjes in de set van armin@nature one zaten, maar titels hou ik eigenlijk niet meer bij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ramoz op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:07:
armin@nature one

is idd een fijn setje.. live ook! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:19:
is idd een fijn setje.. live ook!

luckz0rs :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delphin op maandag 11 augustus 2008 om 19:33:
DJ Dazzle @ FFWD 2008. DJ Dazzle sucks (Chupa Chups)truck

OMG, waarom kom ik er nu pas achter dat je die hier hebt neergeknald?? :/
Waarschuw beheerder
donateur
zo erg zijn ze niet hoor..
Waarschuw beheerder
Ik heb liever een mooie vinyl / CD in de kast staan, met cool artwork ipv een MP3-tje op m'n harde schijf ...

eigenlijk heeft iedereen dat:$.. maar toch gaan we over naar mp3:/
En bij Bol zijn ze i.d.d. het goedkoopst! :D

klopt, vaak is bol.com een van de goedkoopste!
Waarschuw beheerder
Play.com heeft ook veel goedkope cd's en verzending is gratis...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 22:42:
een held is nooit helemaal perfect, er zullen altijd wel hier en daar wat minder leuke platen tussen zitten die je zelf niet mooi vindt of dat gewoon een keer een set niet leuk is, en is natuurlijk lariekoek dat je alles maar moet inslikken, dus als armin bijvoorbeeld k3 draait moet je dat dat ook maar inslikken.

Anders ga je er nog ff lekker serieus op in ook zeg.. hahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op vrijdag 15 augustus 2008 om 22:47:
of omdat er geen boeiende nieuwe trance maar gemaakt wordt ?

Jep dit is het grootste probleem. 2008 is de grootste bedreiging ooit voor trancemuziek. Nog zo'n jaar en trance ligt definitief op zijn gat.
Artiest Jerom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 16 augustus 2008 om 17:39:
Jep dit is het grootste probleem. 2008 is de grootste bedreiging ooit voor trancemuziek. Nog zo'n jaar en trance ligt definitief op zijn gat.

Ik weet niet waar jij dan kijkt, of welke artiesten je naast Armin specifiek volgt, maar deze opmerking slaat echt nergens op...

Ik kom om in de goede melodieuze, uplifting trance releases de laatste tijd!

Waarschuw beheerder
donateur

Juist, je zegt echt iets wat totaal niet klopt ;)
Waarschuw beheerder

Tis maar net waar je zelf van houdt. Als Armin van Buuren fan zal jij 2002 t/m 2004 (deel 2005) vast wel goed gevonden hebben met al die prog. trance plaatjes in ASOT? Die vond ik zelf namelijk weer dramatisch.

2007 en 2008 daarentegen kom ik weer een hoop goede trance platen tegen. Ook de populariteit van trance dit jaar is alleen maar toegenomen, met vele grote trance headliners op de grote festivals maar ook me de kleine trancefeestjes in discotheken die weer terugkomen. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MDK_2 op zaterdag 16 augustus 2008 om 17:52:
2007 en 2008 daarentegen kom ik weer een hoop goede trance platen tegen. Ook de populariteit van trance dit jaar is alleen maar toegenomen, met vele grote trance headliners op de grote festivals maar ook me de kleine trancefeestjes in discotheken die weer terugkomen. :)

Inderdaad, het is aan het terugkomen

Waarschuw beheerder
Michael & Levan - Reverberations 007 On Pure FM [15-08-2008]
http://rapidshare.com/files/137770076/Reverberations_007_On_Pure_FM__15-08-2008_.mp3.html

01. ID
02. ID
03. ID
04. Spiritchaser - Not Far
05. Grigory Fatyanov - Midnight Express (Michael & Levan Remix)
06. ID
07. ID
08. Arthur Deep - Who We Are
09. Arthur Deep - Inside Me

just amazing! :respect:

iFrolov (guest) - Reverberations 007 On Pure FM [15-08-2008]
http://rapidshare.com/files/137607803/_Reverberations_007_On_PureFM__15-08-2008_.mp3.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op zaterdag 16 augustus 2008 om 17:44:
Ik weet niet waar jij dan kijkt

Haal die oogkleppen eens van voor je ogen en schakel je tunnelvisie uit :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jerom op zaterdag 16 augustus 2008 om 17:44:
Ik kom om in de goede melodieuze, uplifting trance releases de laatste tijd!

namen,titels en links? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik dingen over het hoofd zie.
met vele grote trance headliners op de grote festivals

Dit heeft niks te maken met dat zij trance draaien. Naar dat soort festivals komen vooral het mainpubliek. Die willen graag de grootste dj's horen draaien. En niet zo graag de sound trance. Als Tiesto en Ferry house hadden gedraaid hadden die mensen zich ook prima vermaakt. Die komen echt niet speciaal voor trance maar alleen voor de namen en het festival.

maar ook me de kleine trancefeestjes in discotheken die weer terugkomen

Ook met deze stelling ben ik het niet eens. Er is altijd behoefte geweest naar dit soort feesten. Ook toen de populariteit van trance aan het afnemen was. Er was toen wel behoefte maar nog geen aanbod van dit soort feesten. Dit aanbod is niet ontstaan doordat er opeens meer behoefte naar was maar doordat de organisaties gewoon ingesprongen op de behoefte die er al lang was. Niet omdat er opeens duizenden nieuwe trancefans bijgekomen zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 16 augustus 2008 om 20:07:
Dit heeft niks te maken met dat zij trance draaien. Naar dat soort festivals komen vooral het mainpubliek. Die willen graag de grootste dj's horen draaien. En niet zo graag de sound trance. Als Tiesto en Ferry house hadden gedraaid hadden die mensen zich ook prima vermaakt. Die komen echt niet speciaal voor trance maar alleen voor de namen en het festival.

En toch zijn nog steeds de grootste namen op festivals de trance dj's, en niet de House-DJ's.. terwijl dat juist nu helemaal in is, al veeeeel ouder, bekender en een stuk populairder dan trance. (Op een aantal uitzonderingen na zoals technoman Carl Cox)

Ook met deze stelling ben ik het niet eens. Er is altijd behoefte geweest naar dit soort feesten. Ook toen de populariteit van trance aan het afnemen was. Er was toen wel behoefte maar nog geen aanbod van dit soort feesten. Dit aanbod is niet ontstaan doordat er opeens meer behoefte naar was maar doordat de organisaties gewoon ingesprongen op de behoefte die er al lang was. Niet omdat er opeens duizenden nieuwe trancefans bijgekomen zijn.

Waarom denk je dat die organisaties het eerder niet aandurfden dan? Omdat de vraag er WEL was?

En trouwens: waarom denk je anders dat die kleine trancefeestjes afnamen op een gegeven moment? Omdat de organisaties het niet leuk meer vonden en liever balkanbeats feestjes gingen organiseren voor de lokale kampbewoners? Of misschien toch omdat de trancefeestjes niet genoeg meer scoorden? ;)

Ik weet overigens niet of jij de afgelopen jaren naar kleine trance feestjes bent geweest, maar uit eigen ervaring kan ik toch zeggen: het is er nu echt een stuk drukker (en gezelliger) dan de afgelopen jaren, bovendien is er een stuk meer keus uit feestjes :)
Waarschuw beheerder
namen,titels en links? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ik dingen over het hoofd zie.

Ik post hier wel eens wat van mn uitgezonden radiosets ;)

Uitspraak van MDK_2 op zaterdag 16 augustus 2008 om 20:20:
bovendien is er een stuk meer keus uit feestjes

Inderdaad wel een vrij opvallend puntje ja, valt me ook op... :)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 20568, 35871}
Waarschuw beheerder
En trouwens: waarom denk je anders dat die kleine trancefeestjes afnamen op een gegeven moment? Omdat de organisaties het niet leuk meer vonden en liever balkanbeats feestjes gingen organiseren voor de lokale kampbewoners? Of misschien toch omdat de trancefeestjes niet genoeg meer scoorden? ;)

Ik heb zelf kleine trancefeesten georganiseerd en ben daar nog altijd goed trots op. De reden dat wij er destijds mee gestopt zijn heeft meer met persoonlijke smaak te maken dan dat het niet meer scoorde. We kwamen altijd weer netjes uit de kosten en mensen hebben de feesten "altijd" goed kunnen waarderen. Dat andere organisaties nu het(zelfde) kunstje flikken en veel meer succes hebben blijft een bittere pil voor me om te slikken maar een feit. Ik heb altijd schijt gehad aan wat de vraag wel of niet was op dat moment.

Prachtig hoe we Kris O'neil / Galen Behr (toen nog passiva zelfs :D) / InterCity boekte in een gekke "jeugdsoos" in Buren :D. Wat ging het daar los met een mannetje of 90-100 hooguit. Reden dat er nu trance gebracht wordt in de Poema is toch ook aan ons avontuur wat betreft trance in de poema te danken. Leuke dingen, leuke ervaring maar ik ga geen feesten meer organiseren en dat heeft dus niets te maken met wat jij stelt :).

Ik weet overigens niet of jij de afgelopen jaren naar kleine trance feestjes bent geweest, maar uit eigen ervaring kan ik toch zeggen: het is er nu echt een stuk drukker (en gezelliger) dan de afgelopen jaren, bovendien is er een stuk meer keus uit feestjes :)

Ben ik het niet helemaal mee eens maar dat kan aan mijn eigen smaak liggen. Het "1 grote familie" idee op de kleinere feesten spreekt me niet altijd aan. Het is leuk bekenden tegen te komen en er zitten altijd toffe peren tussen, maar lief/leuk/aardig doen tegen 40man op een feest waar je bij de helft denkt "wat een figuur" is minder.

Wat mij ook opvalt is dat de meeste trance dj's een tijdje wat experimentele dingen deden maar dat is ook goed over. Had daar toevallig nog een gesprek over met een DJ laatst en die zei... "Ja, ze verwachten gewoon dikke trance knallers, dus die draai ik". Volkomen begrijpelijk als je een voet aan DJ-land wil zetten maar doe mij maar een Mark Norman die "the man with the red face" draait op een trancefeest :9.

(ja, ik had even tijd over ;))
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beat op zondag 17 augustus 2008 om 01:11:
in een gekke "jeugdsoos" in Buren . Wat ging het daar los met een mannetje of 90-100 hooguit.

Heb daar ook nog een paar super feesjes meegemaakt odysee of sound in de soos in Buren. Lekkere hardtrance ook Bas en Ram zijn daar toen een keer geweest.
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf kleine trancefeesten georganiseerd en ben daar nog altijd goed trots op. De reden dat wij er destijds mee gestopt zijn heeft meer met persoonlijke smaak te maken dan dat het niet meer scoorde. We kwamen altijd weer netjes uit de kosten en mensen hebben de feesten "altijd" goed kunnen waarderen. Dat andere organisaties nu het(zelfde) kunstje flikken en veel meer succes hebben blijft een bittere pil voor me om te slikken maar een feit. Ik heb altijd schijt gehad aan wat de vraag wel of niet was op dat moment.

Ja maar goed, verandering van de persoonlijke voorkeur van de organisator doe je toch niks aan.. Dat kan zelfs tijdens de piekdagen van een stroming nog omslaan. Maar feit blijft de feestjes minder werden. Uiteraard respect dat je het zo'n tijd hebt volgehouden :) Dat ze nu er meer mee verdienen is jammer maar je hebt destijds wel een hoop geleerd over het organiseren van die feestjes denk ik. Die kennis kan nooit kwaad want je weet nooit wat de toekomst brengt ;)

Ben ik het niet helemaal mee eens maar dat kan aan mijn eigen smaak liggen. Het "1 grote familie" idee op de kleinere feesten spreekt me niet altijd aan. Het is leuk bekenden tegen te komen en er zitten altijd toffe peren tussen, maar lief/leuk/aardig doen tegen 40man op een feest waar je bij de helft denkt "wat een figuur" is minder.

Dat was eigenlijk ook niet wat ik er mee bedoelde trouwens maar meer de algehele sfeer. Gewoon een hele hoop liefhebbers die er op af komen en wat minder het vervelende kijk-en-zeik volk :) Die heb je nu wel bij house, van die meiden die langs de kant met hun handen in de zakken een beetje heen en weer staan te wiegen en zo boos mogelijk kijken.