Toch vaag altijd....ASOT is altijd super....z'n sets zijn dan weer wat minder. Tiesto vind ik z;n radioshow weer wat minder maar z'n sets zijn altijd helemaal geweldig.
Meer mensen deze ervaring?
(GEEN KINDER DISCUSSIE STARTEN SVP!!!)
Personeel vind ik het niets, een wekelijkse show. Het is voor mij niet afwisselend genoeg. Luister liever om de zoveel tijd een paar goede live-sets en wat podcasts. Om die manier geniet ik ervan en blijft het vernieuwend.
Armin is gericht op het hele trancegebeuren,
Essential mixen van BBC1
De enige show die ECHT het hele trancegebeuren beslaat is Welcome To the Club van Klubbingman
Ik ben dit jaar trouwens al 15 jaar werkzaam voor Siris Radio in Someren. "vroeger" deed ik daar het programma Bassline en nu al een jaar of 8 het programma Dancemania!
Zal ik ook een Vengaboy$$$-achtig project beginnen? Hmmmm
Welcome To the Club van Klubbingman
08. Armin van Buuren - Control freak (Sander van Doorn remix)
En ik had vandaag een "top feestje" op t strand, t zwarte pad in Scheveningen, bij de Karavaan gelegen... de héle dag echt heerlijke muziek, lekker progressive(trance)... en zelfs isos 3 gehoord... Bacardi Blom en ik hebben genoten... van t weer, de sfeer, de muziek, en die prachtige zonsopndergang op t eind....sjugt... 21:21 uur was ie dan ook echt in de zee gezakt...
pfff, what a perfect day
ik las dat het al bijna uitverkocht zou zijn
Armin en Tiesto ..... tegelijk draaien
Zal toch niet. Ik neem aan dat ze na elkaar op de main draaien (hoop ik...) dan kan Armin nog eens goed kijken hoe het nou echt moet
dan kan Armin nog eens goed kijken hoe het nou echt moet.
precies mijn mening.
(gen kinderdiscussie, krijg ik nu een lolly???)
Zal toch niet. Ik neem aan dat ze na elkaar op de main draaien (hoop ik...) dan kan Armin nog eens goed kijken hoe het nou echt moet.