1 volger · 102345x bekeken
(permanent verbannen)
Heb al jaartje of 10 twee oorbellen (elke kant 1) en k weet niet beter meer; de tijd dat oorbellen voor patsers waren is allang voorbij, dus dat argument slaat als een tang op een varken; het is gewoon een kwestie van smaak..
Maar als k geen oorbellen draag is t net of k iets vergeten ben, alsof je je sokken bent vergeten aan te doen; maar dat heb ik trouwens met al mn sieraden...
Maar als k geen oorbellen draag is t net of k iets vergeten ben, alsof je je sokken bent vergeten aan te doen; maar dat heb ik trouwens met al mn sieraden...
Ik vind oorbellen mooi bij jongens...maakt het compleet vind ik. Sommigen vinden het meisjesachtig, maar ik vind het meisjesachtig als ze alleen aan 1 kant zijn. Als een jongen oorbellen heeft is het alleen mooi aan 2 kanten. Ringetjes zijn mooi, liefst groot, heb ik ook voormijn broertje gekocht. Diamantjes zijn ook wel leuk wat je veel ziet, maar dat moet staan bij die jongen.
LaDy-VaNa aka TeRRoRHoLiC 4 augustus 2003 23:01
Ik vind oorbellen mooi bij jongens...maakt het compleet vind ik. Sommigen vinden het meisjesachtig, maar ik vind het meisjesachtig als ze alleen aan 1 kant zijn. Als een jongen oorbellen heeft is het alleen mooi aan 2 kanten. Ringetjes zijn mooi, liefst groot, heb ik ook voormijn broertje gekocht. Diamantjes zijn ook wel leuk wat je veel ziet, maar dat moet staan bij die jongen.
hoezo dan?
meisjes hebben ze juist aan beide kanten...
ik heb er ook 2 aan 1 kant
http://party.snt.utwente.nl/~partydata/images/5871/main/47441.jpg
laatste aanpassing
Ik vin t wel seksie en ik zou t ook wel seksie vinde bij me vriend maar die wil t nie 
ja enig, doe er gelijk een rokje bij aan