1 volger · 105418x bekeken
Dat is al heel wat genuanceerder. En een rechter mag best gaatjes hebben en in zijn vrije tijd daar wat in doen, maar bellen boven zijn toga, dat kan inderdaad echt niet
Geloof mij nou maar, dat je bij de meeste banen, ook al heb je ze niet in, maar tijdens het netwerken en de anderen zien dat jij gaatjes hebt in je oren, dat je al op -5 begint
In de bouwvak etc waar je de meesten ziet met oorbellen etc heb je dat niet idd.
Persoonlijke mening is verder dat het geen porum is als je volwassen bent
Kan tot je 16de, erna is het voor meisjes!
Een echt steekhoudend argument heb je niet, hè ? Eerst suggereer je dat mijn echtgenote iets te kort zou komen en dan weer dat mijn zeilervaring achterhaald zou zijn.
Ik zeg:
laatste aanpassing
Valt wel mee hoor; je spelletje is alleen niets nieuws onder de zon.
laatste aanpassing
Te grote (nep)diamanten passen ook bij "petjes"
Ach, als iemand het leuk vindt om ze te hebben... Toch niks op tegen ? Het is niet verplicht !!!
Of mensen leuk zijn of niet, heeft verdomd weinig te maken met òf ze iets en wat voor iets ze in hun oren hebben.
Goed, je ziet het net iets vaker bij een beetje "foute" types, maar "fout" kan best leuk zijn. Een "foute" auto kan ook best leuk zijn, nietwaar ? Het is alleen niet voor iedereen weggelegd, je moet er de lol natuurlijk wèl van inzien. En vooral jezelf niet TE serieus nemen.
Ach, als iemand het leuk vindt om ze te hebben... Toch niks op tegen ? Het is niet verplicht !!!
Of mensen leuk zijn of niet, heeft verdomd weinig te maken met òf ze iets en wat voor iets ze in hun oren hebben.
Goed, je ziet het net iets vaker bij een beetje "foute" types, maar "fout" kan best leuk zijn. Een "foute" auto kan ook best leuk zijn, nietwaar ? Het is alleen niet voor iedereen weggelegd, je moet er de lol natuurlijk wèl van inzien. En vooral jezelf niet TE serieus nemen.
Ach, wat die die serieuze baan betreft: je kunt ze overdag toch ook gewoon uit doen?
Ik ga binnenkort stage lopen. Ik zag mijn stagebegeleidster direct al naar mijn oren kijken, waarop ik mijn oorbellen zelf al uit deed. Prima toch? Aan het eind van de dag uiteraard alle drie weer in.
Lekker als je tunnels hebt
Even op vakantie.
Hier in Australië zie je ontzettend veel mannen met oorbellen. Alternatieverige jongens met stretches, keurige mannen van een eindje in de zestig met één of twee oorringen, maar altijd alleen maar links. In Melbourne maar één jongen gezien met gaten in beide oren en die waren dan meteen ook weer een centimeter of drie...
En Chocoladekat, tunnelgaten kun je ook dichtstoppen met huidkleurige doppen. Dat kun je wel zien, maar het valt vrijwel niet op, tenzij ze erg groot zijn natuurlijk.
Tijd voor de borrel nu. Het is even over zes hier. Bovendien een graad of 22 en geweldig zonnig. Nieuwjaarsdag heb ik meegemaakt hoe 42 graden voelt in het Oosten van Victoria, da's dan weer wat minder lekker.
Hier in Australië zie je ontzettend veel mannen met oorbellen. Alternatieverige jongens met stretches, keurige mannen van een eindje in de zestig met één of twee oorringen, maar altijd alleen maar links. In Melbourne maar één jongen gezien met gaten in beide oren en die waren dan meteen ook weer een centimeter of drie...
En Chocoladekat, tunnelgaten kun je ook dichtstoppen met huidkleurige doppen. Dat kun je wel zien, maar het valt vrijwel niet op, tenzij ze erg groot zijn natuurlijk.
Tijd voor de borrel nu. Het is even over zes hier. Bovendien een graad of 22 en geweldig zonnig. Nieuwjaarsdag heb ik meegemaakt hoe 42 graden voelt in het Oosten van Victoria, da's dan weer wat minder lekker.
Oorbellen kunnen exht niet meer bij kerels. Hou op heur. Van die gouden aso-ringen of die lelijke wannabe hiphopfiguurtjes met glimmertjes in hun oren.
Gewoon beter stretchen dan.
Gewoon beter stretchen dan.
Oorbellen kunnen exht niet meer bij kerels.
Niet mee eens! Gisteren nieuwe set oorbellen gekocht: oorringen om precies te zijn.
goudu ringe is wel mooi maar die blingbling troep mag je weggooien
of gwn helemaal niks
laatste aanpassing
diamanten zijn voor negers en nep turken en zo n ringetje voor boeren
Feit
Uitspraak van Hardcore079 op donderdag 19 januari 2012 om 19:53:
goudu ringe
Tokkie
ook en feit
Sexyyy !!