kleine piercing in oor laten zetten en om de 2 weken 1 mm dikker staafje of ringetje erdoor heen porren. Totdat je de desgewenste grootte hebt bereikt. Ik vind het zo wel goed, moet niet overdreven groot worden.
Ik heb zelf een diamant boven in me linkeroor. Bij mij had het meer met een vriendschap te maken.
Heb er geen last van, en accepteer iemand zoals die is.
Vind oorbellen bij jongens mooi, maar het ligt wel aan de jongen..
(permanent verbannen)
Kheb der 2 en vind het mooi , maar lang niet iedereen staat het , net zoals dat ik eerst 3 jaar een wenkbrauwpiercing had , en toen had ik hem eruit gehaald , en binnen een half jaar weer een neiwe erin laten zetten dat gezeur dat die terug moet enzo..en eerlijk gezegt vind ik het ook vetter uit zien met wb piercing
wat boeit het nu dat jongens een oorbel hebben... is toch een versiering van je eigen lichaam en als andere er zich aam storen moeten ze er maar niet op letten... al zal het moeilijk gaan want er lopen meer jongens met oorbellen dan zonder denk ik zo ff snel.
zelf heb ik ook een oorbel boven in me oor en krijg alleen maar positieve opmerkingen erover... dus die er nix van moeten hebben zijn ZEIKERDS!!!
Ik vind het niet bij iedereen staan, ik heb zelf wel 2 gouden ringetjes in m'n linkeroor en ik ben er tevreden mee
Heb sinds een paar weken zelf (weer) een grote silveren ring in mn linker oor... Heb het voor de afwisseling gedaan en omdat het gaatje er toch al sinds mn 14de is...
Of het me staat...? Boeie, tis weer is wat anders.
donateur
ik vind het vaak mooi staan bij jongens..
als het maar niet zo`n hele dikke goude ringen zijn ofzo
als je er het koppie voor heb vind ik het ckah mooi! maar niet zo'n supergroot ringetje. klein gouden ringetje ken dus best sexy zijn!