Partyflock

Forumonderwerp · 622365
837x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
1 ding wat ik me nog steeds na al die tijd af vraag is waarom die mensen bestaan?
Ze vinden dat buitenlanders moeten intrigeren, da vind ik ook.Maar dat die ramdebielen dat zelf niet doen dat vind ik achterlijk.Met hun 88 geblaat en dat duits :(.Ze maken van Nederland Duitsland da dacht ik ook.
Kortom wat bezielt hun, en dan ook nog eens in kisten met een bomberjack gaan lopen (volgens mij ook nog ene trui eronder) in de zomer.
Dat spoort toch niet.

Jammer dat dat tuig hier ook op partyflock zit :s
Ligt het nu aan mij of lopen er nu steeds meer wannabees op feesten tegenover vroeger?Of waren het er vroeger meer?Dat van vroeger heb ik niet mee gekregen.

Waarom ik dit topic open is dat hoop ik dat die achterlijke nasi ballen dit lezen die hier op partyflock zitten :P En ben ook wel benieuwd waarom die niet te weigeren zijn op feesten :s Of zijn de organisators bang datz e geld mislopen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als je in kisten loopt en een bomber ben je nog geen nazi

Waarschuw beheerder
donateur
sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten sluiten

blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla blablabla

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap:
Waarschuw beheerder
stampkippetje ... daar heb je dat envelopje voor .. druk er eens op ipv te blaten ...

als je iets moet doen moet je het ook altijd zelf doen he ... ik doe het wel weer :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
dat heb ik al gedaan!!!!!!

Waarschuw beheerder
Tjonge jonge jonge jone... Tjòòòònge jonge jonge jonge jonge...

Wat me opvalt is dat veel mensen zo snel een stempel op hun kop krijgen als zijnde een "nazi" of "wazi". Zelfs ik ben wel eens uitgemaakt voor "nazi" :frusty: :vaag:.

Maar een "nazi" is iemand die wil dat alles 1 Germaans rijk word. Vooral de haat tegen joden is bij dit soort mensen erg groot. Echte "nazi's" bestaan nauwelijks in Nederland.

Als iemand op kisten loopt met witte veters en weet ik veel wat, is het meestal geen "nazi-look" maar de "skinhead-look". Een skinhead hoeft per definitie geen nazi te zijn. Heel veel mensen [en vooral op PartyFlock] halen dat nog wel eens door elkaar.

Vergeet niet dat er ook "extreem-linkse skins" bestaan en die zien er vrijwel het zelfde uit.

Maar goed, ik ben van mening dat iedereen mag denken wat hij/zij wil, maar om nou met je rechter hand omhoog over straat te lopen gaat wel te ver. Nederland mag wel rechtser worden maar extreem rechts is weer te extreem.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
idd dit gaat weer nergens over, en er zijn al genoeg topic's die nergens over gaan, dus sluit je daar maar bij aan