Joah, dat we'k wa... ik veul mien ok niet meer zo alleenig
ie heb tow eerder nogal völle drukk'emaakt met de "Paralastrada" ofnie? Of hek dat noe helemoal verkeerd?
donateur
Hey Deztr0, doar hey lieke an, ik waarn vrogga fan de SAT, heb toen ook betje met de spuutbus en varf rondwez az MEAN!! Heb bej PARALASTRADA ok altied met ne muziek doan, betje hiphop plaoties en oale acid dreej'n... Kwam ie doar ok aait dan??
Ik bun dr nooit actief'ewes. Ik heb ow doar wal gezien met Kaos (Younez), Tim (Joriz) en den aander'n doar. Ik hoal toen alleenig van oldschool rep en de rest ha'k nie völle an. Ik kwam dru alleenig moar veur ut plezier doar....
Mooiman, klein'n weerl'd o nie.... Ik had ut zelde, ik ken al die leu ook wal, op ne gegev'n moment ontspoord in dat ACID heh, en toen in house, kheb völ houzen doan... Hahaha
Joa, dat he'j helemoal goed. Kwet nog wa hoe ik doar stond as ne klein blaag, stoan te kiek'n noar al den leu doen doar ant daans'n waarn ... ant "breaken" enzo ... Joa, da was mie mooi man!
donateur
Mooi arms en beens brekk'n, maar da was toen daans'n, hahahaha... Hoe hejút met de muziek dan, buj no ne betje ant klooj'n met den kraom..?
Nog aaltied dreej'n in Danspaleis veur zolang ut duurt. Vanaf eind vant joar de amerikaanse markt verken'n en dward der deurhen nog wat lawaai maak'n met ne kameroad bi'j Nordcore....
de meeste mensen weten niet echt hoe ze et moeten schrijven... ik spreek zelf wel dialect, maar dat doe ik alleen als mensen et tegen mij spreken... dus doorgaans gewoon NL!