Partyflock

Forumonderwerp · 621713
Voor mij is het geen moeilijke keuze maar ik vraag me toch af wat de rest van partyflock.nl denkt.

DanceValley a 75 euro voor 12 uur

of toch maar

NatureOne a 49 euro voor 96 uur stinken, ranzig zijn, zuipen, slikken, snuiven, stampen, niet slapen, mafkezen tegenkomen, BBQ, camperen, okee geluidsapparatuur mee dan, etc...

Nou?
laatste aanpassing
kijk dat is nu eens een origineel topic.

of gaat er nog iemand naar gay pride?

Vet man, je eigen installatie meenemen naar een feest :D:D:D

Vind je t gek dat het zo goedkoop is :P
Die van ons ook niet, zo beter?
uhm moeilijke keuze hoor.... ga voor NATURE ONE ofcourse :BOUNCE:

Nature One Baby!!!!!!!!!!!!!!

Tja Nature One klinkt wel goedkoop....
maar ja, camping is echt GOOR en GAAR!

Dus wil je in hotel ofzo kost het meteen al veel meer!
En wat dacht je van vervoer, eten, drinken, drugs..

Ik ga dit jaar naar DV...
volgens jaar wel weer N1, want het is wel VET:D

(Alleen ff genoeg geld hebben dan!;P)
Gewoon lekker Dance Valley :P

Bij Nature1 komen, zoals Digle al aangeeft, nog een heleboel extra kosten.
En die liggen een stuk hoger dan Dance Valley.

Bovendien heb ik het na 1 dag wel gezien. Hoef geen 3 dagen lang naar de klote. Maandag roept de plicht immers weer.
Ja maar je gaat toch ook niet in een hotel zitten man, dan mis je echt wat!
ik noem geen hotel, ik noem extra kosten.
Denk dan aan eten, drinken, benzine. Feest duurt langer dus meer geld nodig.

Over het geheel genomen kost een weekendje Nature1 meer dan een dagje DanceValley, denk ik.

Als je dat ervoor over hebt, prima toch! :)
laatste aanpassing
Ik stond voor dezelfde keuze. Maar heb voor N1 gekozen... En dat terwijl DV gratis was geweest... Maar ik ben overgehaald door mijn vriendinnetje om met haar mee te gaan... Ze kan me niet missen daar ;-)

FF realistisch denken :D

N1
Kaartje N1 €49
Benzine Mwa €50
Camping ? Wat betaal je voor 3dagen €50?
Hotel 3dagen iig €150
3dagen 3x per dag eten halen, totaal iig €120
Drank :devil: iig €150 (en dan ben je heel zunig)
Drugs reken ik niet mee.

Dus voor mij zou het op de camping denk ik €420 worden. In een Hotel €520 :devil: Hier reken ik niet eens extreme uitgavens.

DV
Kaartje €71.50
Eten €25
Drank €70
Vervoer gem voor alle Nederlanders €25? (ik €0)

€191.50 + €25 voor het vervoer.

Lijkt mij duidelijk, al wil ook ik wel eens bij N1 kijken. Doen we wel wanneer ik ben afgestudeerd en een vaste baan heb.
laatste aanpassing
Artiest Pie
NATURE ONE tuurlijk!!

M.V.P dikke vette bullshit! :-)

Wij hebben 3 overnactingen in een pension à 60 Euro p/n met zijn 2-en. 3x60=180:2=90

Benzine deel je door 2 of misschien nog meer. deel door 2=25

kaarte 52

Eten hof je niet te halen lunch en ontbijt is inbegrepen en 3 x `s avonds kost me echt geen 120 euro hoogstens 50 (kun je zo duur maken als je zelf wil btw)en thuis moet je ook eten halen..:-)

dus 90+25+52+50=217
laatste aanpassing

He als je mij kan aanvullen c.q. verbeteren graag. Wil wel weten wat de gem bezoeker kwijt is.

P.S. ik maak altijd best veel geld op op feesten.

enige nadeel is dat ik geen drugs gebruik maar alcohol drink, dat haat me het meest kosten. Maar neem zowieso flesje vodka mee voor in het pension.
To MPV.... zo kun je het doen. Zo zal het bij mij waarschijnlijk ook gaan ;-)

Maar het kan ook anders....
25 euro vervoer... met z'n 4en in de auto.
50 euro kaartje
8 euro camping (ofzo)
20 euro fles drank smokkel je mee naar binnen
25 euro eten, neem je mee van de supermarkt
40 euro fris om je drank mee te mixen.
168 euro ben je klaar, en voor mensen die alleen maar op de dope gaan vervallen de etenskosten en de fles drank natuurlijk ;-)

Hee Hassan!

Met wie ga jij??
Met kim met z'n 2en in de auto... Wij gaan vrijdag rond 17.00 erheen. Wou eigenlijk niet gaan, maar kim heeft me overgehaald :-)

euh dat verbaasd me...

ik belde vorig jaar met haar en ze had het helemaal niet naar d`r zin gehad zei ze..

Kan je gewoon eten bij een super halen :D Kijk da's beter.
Drank smokkelen :P mooi!
Pension voor €90 is ook fijn.

Dan valt het wel mee.
Helaas valt het voor mij nooit mee. We waren 2jaar geleden 2weken naar Blanes. 5man heeft tussen de 1500 en 2500 GULDEN opgemaakt, ik en een andere vriend van mij 3600 PIEK :[ En zo gaat het altijd bij mij :[

Maar zo duur hoeft het dus niet te kosten...dus dat is een ander verhaal! ;-)
Bij mij ook altijd. En doordat het in het weekend is kan ook nog es niet werken op vrijdag. Dus dan kost het me dubbel geld. Maar het mag de pret niet drukken :-)

Debs, dat kwam vooral door haar toenmalige vriendje. Hij vond er niks aan en kende ook helemaal niemand daar. Ze heeft veel bij de tent gezeten. Maar dit jaar wil ze het goed overdoen, met Rick. Ik persoonlijk vond het vorig jaar een stuk minder dan de keer daarvoor, waarschijnlijk omdat de eerste keer gewoon super was :-)

Ah misschien wordt het dit jaar dan weer extra leuk! ;-)
Gewoon gezellig maken....
Ik smokkel wel een fles wodka mee naar binnen... Gaan we samen ff zuipen ;-)
N1 is wat betreft prijs/kwaliteits verhouding veeeeeeeeeeeeeeeeeel beter als dancevalley.

2 Debsy, kom jij met Sietz ook nog een wijntje pakken bij ons?

Dat je daar nog over moet nadenken , N1 natuurlijk.
Nature One :respect:
Werkzaam bij Partyflock
ik twijfel nog omdat ik maandag en vrijdag geen vrij kan krijgen en dan word N1 wel heel zwaar :(

dus het zou best eens kunnen dat ik op DV tevinden ben!
Dance Valley.

Door omstandigheden DV.... ;)
Gewoon geen van beide!!

0 + 0 + 0 = 0 :D :D :D

Maar al zou ik moeten kiezen zou ik voor N1 gaan, ik vin DV zo afgezaagd!! UDC suckt imo :)
Nature One...om alles ->
organisatie-sfeer-prijs van een kaartje-line-up-locatie etc

uiteraard nature one :D
locatie??

Wel eens in spaarnwoude geweest dan? ;)
Uiteraard DV!!!!!!!!!!!!!
Je kunt ook met je camper naar Dance Valley gaan en dan je barbeque set meenemen naar binnen...heb je ongeveer hetzelfde effect...heb ik vorig jaar ook gedaan :p, alleen jammer van de regen :devil:
BBQ???
doe dat nu weer dan kom ik zeker effe wat bij je eten!!
Zal een stuk goedkoper zijn dan binnen;-)
Na een paar keer naar DanceValley geweest te zijn (altijd errug goed vermaakt), ga ik nu eens Nature One proberen. Een feest in het buitenland heeft denk ik toch iets extra's......
2 Bronco a.k.a. Dronco : ja 2 x ;)

Artiest SinSuline
als k het kon zou ik kiezen voor N1!!!
maar door hret lieftallige aidsfonds is DV dit jaar gratis voor mij....
duzzzz present bij DV :d
Nature One Natuurlijk.!!
Nature one natuurlijk :d

die sfeer die daar hangt vind je eg niet op DV ;p C U at nature one... ook wij nemen een bbq mee ;p

allebei niet!

Dat lijkt me duidelijk he>> Nature ONE!!!
Idd, natuurlijk nature one enneuh mvp die camping is dus echt geen 50 euro keerl!Vorig jaar iets van 10 euro. 2 x op dv geweest en op zich wel vermaakt maar teveel namen die ik wilde zien voor die prijs die ik moes betalen, daz beetje jammer, bij N1 zet ik gewoon me tentje voor de Century Circus hehe dan mis ik niemand, af en toe naar Tresor of Cocoon bunker (heeft iemand btw die line up voor de cocoon al gezien?? Allejezus wat een dj's!! Dat wordt zwaar genieten) en ask het ff gehad heb met de techno naar de thunderdome tent. Voordeel is ook dat je in en uit kunt lopen met je polsbandje. En de locatie is echt 10 keer beter, Spaarnwoude is wel relaxt op zich maar hier zit je midden op een fucking rakettenbasis. Geeft toch een heel andere sfeer naar mijn mening.
DanceValley. Geen zin in 2 dagen dorgaan en daarnaast vind ik de line-up van DV echt om te smullen! :)

als iemand mij een kaartje voor dv geeft: dv ;)