Ik haat:
achterbakse mensen die recht in je gezicht heel tof lopen te doen (advies: OPSAUTUH!)
mensen die vervelend over je lullen/denken terwijl ze je niet eens kennen!!! Vind aub zelf ff uit of ik werkelijk een klootzak ben. De ware reden zul je dan gewoon krijgen.
chagrijnige lui
chagrijnige ouwelui die je aan zitten te starten alsof je van een andere planeet komt
collega's die denken dat ze de baas zijn, maar die in de werkelijkheid nog dommer zijn dan het achterend van een varken, of het IQ van een visstick
arrogante meiden die denken dat ze heel wat zijn
meiden waar ik eerst een heel goed gevoel bij heb, maar die ineens gemeen doen en verder niks meer zeggen (volgens mij gaat ze gewoon vreemd, ik zie het vanavond wel

)
mensen die altijd zonodig ruzie willen schoppen
mensen die het nodig vinden om andermans eigendommen te vernielen
mensen die je auto als pisbak gebruiken (gelukkig was het mij niet gebeurd maar iemand anders)
dronken mensen die aan muh plaatjes zitten terwijl die net speelt als ik aan het draaien ben
mensen die STINKEN!!! En mensen die, als je net staat te betalen aan de kassa, je ruimte in zitten te pikken zodat je die gore ongewassen gore rotte walm in je neus krijgt!!! (ook vandaag weer voor de zoveelste keer)
als ik dorst heb en het bier is op en de winkels dicht
als me geld op is
heej... mogen we een zeikhoekje maken op PF? kan ik mijn dagelijkse frustraties kwijt