Partyflock

Forumonderwerp · 620512
Pfff niet normaal zo benauwd het weer eens in NL is. Heb al een grote ventilator naast mun bed staan maar dat helpt ook niet genoeg.
Dan maar ffe een topic openen.

Heb verdomme 3 nachten niet kunnen slapen door die kuthitte!!!! :frusty:

hele aaf je raam dichtlaten tegen de muggen en je ventilator aanzetten, en als je dan gaat slapen je raam open zetten gordijn dicht, en eventueel ventilator aan, en niet de hele tijd denken dat je t zo warm hebt want daar krijg je t alleen maar warmer van. dus doe dit en dan koel je zo af weltruste
Slapen met de hitte.... is kut
Ik heb ook een grote ventilator bij m'n bed staan en dat werkt redelijk....

In je hoeslaken kruipen :jaja:
En Raampje helemaal openzetten :9
is het es een keer lekker weer in NL...zit iedereen weer te zeuren..tis ook nooit es goed...
geen problemen met slapen...
keb geen troubles om in slaap te kome of te blijve slape... meestal kruip ik nog ff lekker diep onder me dikke dekens... kan dan gewoon heerlijk slapen... geen last van:)

Ik slaap op de zolder. Een schuin dak, maar echt de hele dag staat de zon er vol op te schijnen.

Maar slapen gaat wel hoor, als je moe bent is dat toch geen probleem lijkt mij.

buiten slape ook een idee hoor ik ga van8 weer lekker buiten slapen tenminste lekker koel
Weet je wa ok helpt? Een natte, koude handdoek over je benen heen leggen, heb ik in Griekenland gedaan, kun je echt goed slapen!:flower:

Weet je wat ook helpt??

Een lekker biertje drinken voor het slapen gaan!!

Ik heb perfect geslapen vannacht! :bier:

(Joint roken niet doen!! Blijf je ondanks de stonedheid toch wakker!)
2 unit one: das zeker weer nieuw dan? moet je me toch eens uitleggen, want ik werk bij het kruidvat en ik heb er echt nog nooit van gehoord!!

4711 ice

http://www.germandeli.com/47icecoolcol.html
Bestaat al jaren :)
Ik heb deze week n8dienst. Dan is het al helemaal moeilijk om te slapen. Overdag is het al helemaal heet!
Helemaal nergens last van. Gewoon rustig liggen is er niks aan de hand.

rolluiken moet je hebben voo rj ekamer en dan de hele dag naar beneden.... ideaal blijft lekker koel in je kamer...maar is wel prijzig:S