Partyflock

Forumonderwerp · 620409
Vanavond ga ik weer aan de DXM:

Nu is dit niet bekend bij heel veel mensen, maar ik wou toch vragen of hier mensen zijn met veel ervaring met DXM? Ik zelf gebruik het iets van 5 keer in een jaar ofzo de afgelopen 2 jaar.

Ik neem gewoon simpelweg dampo hoestcapsules tegen droge hoest in. Actieve bestandsdeel > DXM.

Ik ben begonnen met 100 mg, toen naar 150, 200, 300, 450, 600 en ik heb ook 900 mg gehad. Ik had zelf het idee dat voor mij rond de 600 mg de lekkerste trip is en vooral in combinatie met weed... ik heb 2 of 3 jointjes voor tijdens mijn trip klaar liggen waardoor alles nog veel maffer en nog veel vetter wordt.

Mijn vraag was... euuh, ow jah of hier veel mensen zijn die dit wel is gebruiken en zo jah hoeveel gebruiken ze dan en in combi met iets? En zijn er nog mensen in staat om boven de 450 mg DXM gewoon rond te lopen. Dit is mij de laatste keer wel gelukt, erg wazig.

Verder was ik erg benieuwd aan mensen die zelf Peyote & San Pedro cactus hebben staan of mensen die gewoon met vage drugs experimenten hebben gedaan. Tell me! Ik ben erg nieuwsgierig! :D

En zal je zo de link geven waar we ze in nederland gekocht hebben.

Oooké dan, kom maar op met die link...!:)
Stuff:
2 pakjes Dampo Hoestcapsules bij droge hoest
4 strips van 10 capsules
1 capsule 15 mg dextromethorfanhydro­bromide
600 MG DXM

1-2 gram Weed verdraaid in 7-10 joints

gister middag 13:00 > voor het laatst gegeten
van 19:00-21:00 > gesquashed met een maat van me
22:00 > bijna alle pillen tegelijk ingenomen (op 7 na), vriend van mij (Maarten) nam ook 275 mg DXM
23:00 > ik nam resterende 7 pillen
23:12 > begin me zweteriger te voelen, en loop dronken te lullen, vriend van mij voelt nog niks. We steken 1 joint op en beginnen te lullen over vage dingen.
23:14 > het lijkt al een paar uur geleden dat we joint gerookt hebben, ik krijg redelijk last van een spraakgebrek. Na nog 1 joint word ik wat helderder en kunnen we vaag gesprek voortzetten. Maat van mij begint het ook een beetje te voelen.
23:17 > tijd lijkt eeuwig langzaam te gaan, we zijn beide enthousiast dat we nog zo intellectueel kunnen praten en niet voor pampus liggen.
Voorbeelden gesprek:
ik zeg: "Maart je de biet helpen de koe te vragen voor het graven van een zwembad"
Maart zegt: Naja kan het niet nadoen volgens hem een soort Mister Bean talk
23:22 > Ik begin iets minder dronken te voelen en nog wat vager, we zetten Daft Punk op en ik begin waus te dansen.
23:24 > Maart zegt weer iets van de tijd dat we nog maar net bezig zijn terwijl het al heel lang lijkt te duren. We besluiten nog een joint te roken. We roken een joint die bijzonder goed smaakt, de muziek wordt intenser. De muziek begint met golven door me hoofd te lopen. Ik zeg tegen Maarten dat we stil moeten zijn want "Praten doet inbreuk op de bond van de vrede". We zijn het hier allebei mee eens en concentreren ons weer op de muziek.
23:45 > Maarten en ik eten een appel, we beginnen te praten (weet niet meer waarover). Concluderen allebei dat we wel met elkaar praten maar dat we voor ons gevoel niet echt erbij zijn. Zo'n gevoel alsof je wel praat maar dat je het toch niet doet... Ik begin me al flink vaag te voelen, de tv staat uit omdat ik dat wou. Ik zie nu in de tv een soort schilderij. Maart verteld mij dat dat de lamp is, maar ik zie iets wat niet werkelijk kan zijn maar toch werkelijk is.
0:04 > Ik steek nog een joint op en we zitten nu behagelijk op de bank voor mijn ventilator. Af en toe lopen we naar de fan en praten er doorheen. Ik begin te dansen schop me voeten alle kanten op, Maarten lacht en rookt een paar cigaretten achterelkaar.
0:23 > De 2e lading DXM klapt nu goed in over mijn eerste dosis heen. Ik kom moeilijk uit me woorden. We doen het licht uit en beginnen half te trippen. Ik zie een lichtpunt, het wordt weer donker en ik val in een gat aan weerzijden staan mensen met armen te zwaaien/graaien (hun huid is pikzwart) ik val dieper, ik probeer me te concentreren zodat ik in deze trip blijf maar lukt niet. Meteen daarna zie ik allerlei gezichten voor me, voornamelijk de ogen. Ik open me ogen beweeg me linkerhand snel heen en weer en merk een vierkanttje felgroene substantie op me pink op. Hoe hard ik ook schut het blijft zitten.

rond 1:00-1:30 > Staat huisgenoot plotseling voor de deur, ik ontnuchter iets en besluit haar te vertellen dat ik en Maart aan het trippen zijn. Vage gewaarwoording, ik praat met haar maar ik versta haar niet toch schijnt zij niet te merken dat ik haar niet versta. Ze praat nu heel langzaam en ik versta haar, ze wil met mij de dag erna naar een recreatieplas toe. Ik zeg haar dat morgen nog is te vragen.... Ik kijk naar haar ogen die steeds groter worden, me hele beeld trilt nu en ik kan moeilijk blijven staan. Ze vraagt aan Maart die nog in de bank hangt of hij morgen meekan, nee zeg ik omdat ie gaat squashen..... Maart staat en komt bij ons staan. Ik zeg volgens mij dat ik mijn huisgenoot heel aardig vind en ik begin haar te aaien op haar hoofd. Ik blijf dit nog een tijd doen, Maart praat en ik praat en zij praat en ik zou niet weten wat we zeggen. Opeens gaat zij weg en gaan Maart en ik weer zitten. Allebei iets nuchterder en komen tot de conclusie dat we zonet in de bank zaten wel erg ver heen waren en dat als we willen praten je makkelijk kan praten, maar dat het heel verleidelijk is om je ogen dicht te doen en naar de muziek te luisteren en allerlei kleuren te zien.

+/- 1:45 > Ik zeg tegen Maart dat ik vet trip, hij vraagt wat. Ik heb het gevoel alsof ik door een cigarette naar buiten kijk. Mijn letterlijke woorden waren volgens Maart "ik zit in de mond van een cigarette" en Maart rookte mij op en ik vond het vet bruut.
+/- 3:00 > Maart zegt dat ie op bed gaat liggen, hij vraagt of dat mag, ik zeg ok. Maart gaat liggen en steek een joint op, bij elke hijs beland ik in een korte trip.. voornamelijk bestaand uit kleuren.

hierna niet meer op klok gekeken en geen tijdsbesef meer:
Ik draai nog een joint en begin er aan te hijsen. Weer wordt me trip steeds intensiever, ik begin nu te denken dat ik alle talen kan leren die ik wil. Ik zie arabische tekens, spaans, frans etc... voor me hoofd langsschieten en ik kies uit Spaans. Ik zie teksten spaans, hoor spaans praten en stamel iets van tu hable spanol ofzo... Ik bedenk dan dat ik me hersens nu anders kan inrichten, ik zet me handen tegen me hoofd en begin alle informatie in me hoofd te rankschikken. Ik heb het idee dat ik geniaal ben.

Ga afwisselend zitten, liggen op de bank. zie plotseling me video lampje branden, vind het irritant of negatief en gooi er een broek overheen. Ik zie me stereo lampen branden ook dat is vervelend en besluit een dam om de stereo te bouwen. De dam bestond (vanmorgen gevonden) uit chips, petje, sokken, cd's en een berg papier. Verder brande waaklampje van de tv, na lang zoeken kon die ook uit...

Het leek of ik iets minder begon te trippen, dus besloot ik snel een joint te bouwen. Handen waren vochten en voelden raar aan dus het ging langzaam. Joint opgestoken terwijl ik uit het raam hing, zag met flitsen schaduwen door de straat gaan en mensen die onder me raam liepen leken allemaal een buitenlandse taal te praten

Ik ging in me bed liggen en toen weer op de bank zitten. Kreeg toen een halve uit me lichaan treed ervaring. Eerst dacht ik dat ik mezelf zag zitten alleen ik zag geen gezicht dus ik dacht dit is niet echt. Toen zat ik met me handen op me knieen en ik voelde mezelf steeds hoger stijgen tot ik onduidelijk de bovenkant van me hoofd zag en mezelf zo zag zitten. Hierna voelde ik alsof ik een klein hoofd had en enorme armen en benen.

Daarna weer in bed gaan liggen en voor de rest herinner ik me niet veel.....

Vanmorgen wakker geworden, voel me nu ander mens, ben nog niet 100% nuchter... Het was weer een interessante trip.

Van mijn 900 MG ervaring weet ik niet veel, alleen dat de visualiesaties erg echt waren en dat ik totaal het gevoel van iets zijn verloren had en niet meer wist of ik nou iets was of niets of wat er aan de hand was. Die ervaring heeft me wel geleerd dat dat ik soms op plekken half wakker schrok midden in me trip terwijl ik geen idee had waar ik was of hoe ik daar was gekomen. ben naar me eigen idee achterstevoren de trap op gekropen verder zag niets eruit wat het was... Weet er niet veel meer van en kan het moeilijk onder woorden brengen, was wel enorm overweldigend.
de berichten hierboven gingen dus over dinsdagavond.

Nu nog interessant, gister overdag voelde me nog redelijk waus. Lag in de zon in de tuin en soms leek ik half terug te keren in me trip. Gisteravond begon rond 5 uur 's middags buikpijn te krijgen, naja soort wee gevoel in me maag. Ik ging maar 's avonds rond 10 blowtje roken, rond 11 nog 1 en toen in bed gaan liggen en ik begon weer te trippen.

Het was onduidelijke trip, ik zag allemaal pikzwarte blaadjes heel snel ronddraaien en allerlei vormen kwamen er. Verder werd alles opeens heel grijs en kwam er een rode opening ergens in beeld en mensen zwaaiden armen (Pikzwart) langs mij heen.. Zag nog wat vage vormen... Dit duurde iets van 30 min, daarna in slaap gevallen.

Nu is het donderdag, ben ik gelukkig weer helemaal de oude en ik voel me topfit :) en blij :)

Tot zover mijn tripverhaal :)
---------------------------------

wat ik ook wel weet is dat je zowieso boven de 600 DXM een sombere trip sitter erbij moet hebben, ik had dat eerst altijd wel gelezen maar dacht ach het zal wel, alleen je beland ergens en je hebt geen gevoel voor realiteit meer, dus je kan jezelf verwonden of je kamer slopen of weet ik wat. Dus be carefull en lees je altijd in, met veel info over nieuwe drugs wat je probeert :)

Gaaf verslag zeg, geeft me een goede indruk!

Heb je er een soort van kater aan overgehouden, of niet? Ik denk toch dat ik de eerste keer het bij 250 hou ofzo…
Okay, heb nu mijn eerste DXM ervaring.

Shit:
- Daro DXM tegen hoest (helaas met gereguleerde afgifte) 10 capsules met 29,5 mg per capsule.

- 3 voorgedraaide joints (zelluf voorgedraaid)met een 1/2 grammetje wiet per joint

Omdat er op stond dat de afgifte van de stoffen wrdt gereguleerd heb ik besloten om dat afgeven maar te laten beginnen buiten mijn maag. In een glas water met jus d'orange heb ik de inhoud van 7 capsules gedaan en een uurtje laten staan, af en toe roeren en shaken.

16.55: eten van 1 franse vleesschotel

17.30:voordraaien van joints

18.00:zuip de hele kolere zooi ineen keer naar binnen. Bah bittere zooi, maar goed, dan weet ik dat er al een gedeelte is opgelost.

18.15: neem nog 1 extra capsule dosis is nu ongeveer 240mg.

18.30: begin me nu een beetje dronken te voelen, beetje wazig, errug sloom, ik begin voor mijn gevoel scheel te kijken. Verder niets, geen kleuren ofzo, nope niks.

19.30: mijn vriendin komt thuis, we praten wat over het overlijden van mijn oma die dag. Met 240mg in mijn mik ziet mijn vriendin helemaal niets. Ook ben ik instaat om een normaal gesprek te voeren. Als ik op sta voel ik mijn kop echt wazig zijn, meer dan dat is er niet.

Ik heb geen gevoel van verandering in stemming, ik voel me niets lekkerder dan daarvoor en begin me zelfs een beetje kut te voelen.

20.00: jeuk, bah ik krijg gewoon jeuk, en niet zo'n klein beetje ook, overal moet ik krabben, en het help maar heel even, echt kut. Nog steeds geen visuals. Geen verandering meer in de situatie, het wordt niet meer.

21.00: Omdat ik het gevoel heb dat mijn handen super heet zijn besluit ik ze even onder de koude kraan te houden, aaaaaaaaaaah lekker, das beter. Ik heb het nog steeds warm, kan mijn ei niet kwijt, en lig te draaien op de bank. Joint smaken echt niet lekker nu, wordt er wel wazig van maar niet moe, en ik was voor mijn trip begon echt moe, nu niet meer, kan ik dadelijk wel slapen?

22.00: Na het drinken van 2 glazen Ice-tea krijg ik het gevoel dat het begint af te zwakken, ik steek een nieuwe joit op, rook hem voor de helft op. Ik ga naar bed en om 22.30 uur slaap ik.

Opvallend: de hele tijd scheten laten (zal wel door het eten komen, want dat heb ik met paddo's ook altijd, trippen met een volle maag is schijten)

Dus met 240mg (en gereguleerde afgifte)vond ik het nog niet echt heftig. Mischien komt het door de daro capsules, dat is mij in dieder geval verteld. Weet ik veel, volgende keer gaan we gewoon voor dampo. Ook alles in 1 keer, en dan ga ik ook meteen voor een plateau 3 of 4. Ik heb nu met 240mg nog niet eens het gevoel dat ik op plateau 1 zit, maar okee.

Volgende keer ga ik voor minimaal 400mg, en ik denk dat ik maar meteen 600mg doe.

FF voor al die mensen die dan gaan zeggen dat je voorzichtig moet beginnen. IK KEN MIJN LICHAAM EN WEET 100% ZEKER DAT IK MEER NODIG HEB DAN NORMAAL.

Ik bedoel ik heb altijd meer nodig dan anderen met:
- wiet
- paddo's
- pillen
- speed
- coke
- dxm (blijkt nu)

Dus ik wist het vantevoren al, maar doordat dan weer iedereen gaat zeggen dat je de eerste keer moet uitkijken ga je dan toch weer voorzichtig beginnen. Niet nodig dus, ik ken mezelf goed genoeg......

Maar meer zodra ik de dampo heb gehaald, want die daro beviel niet zo.

Als dampo nou ook tegenvalt dan doe ik het noooooooooooit meer...
laatste aanpassing
Ik ga zelf de volgende keer, eind van deze vakantie ofzo denk ik voor een trip van 750 MG. 900 MG was eerst te heftig voor mij, maar ik hou van een zware trip. Ik ga kijken hoe 750-800 MG bevalt, met iemand erbij dan :).

MJah Fastcore, jammer dat je helemaal geen visuals ofzo hebt gekregen :/ En ik zweer bij Dampo hoestcapsules :) die zijn piepklein en je kan er zo 30 in je mond gooien en webspoelen met water, geen vieze smaak niks...

Maar het mooie van DXM vind ik wel dat je zelf van te voren redelijk in de hand hebt hoe hard je gaat trippen en dat je langzaam kan opbouwen.

En als ik van die verhalen lees over gasten die totaal van de wereld af zijn, dan denk ik dat wil ik ook :) Maar rustig opbouwen :) Want DXM blijft een gevaarlijk goedje.
to Doerak ( W ) > naja geen kater, maar ik voelde me nog 1 hele dag vaag en 's avonds nog een keer ff trippen (mede dankzij weed denk ik, maar ik trip nooit op weed)

verder nergens last van

Ok.

en die maat van je met 275mg, hoe lang heeft die getript, en heeft die de dag erna wat gemerkt?
Ik wil ook altijd meer en heftiger.

Ik heb namelijk al ooit een 15 gram droge paddo's naar binnen gewerkt, heavy!!

Volgende keer dampo, en een hogere dosis.
+/- 3:00 > Maart zegt dat ie op bed gaat liggen

hij bleef toen nog ff liggen, maar viel op gegeven moment in slaap. Verder hij tripte klein beetje, gewoon beetje vage kleuren etc.... Door hoeveelheid weed wordt het toch nog wat intenser. Hij heeft die volgende dag gewoon 2,5 uur gesport etc... Hij had helemaal nergens last van, voelde zich prima.
DXM (gesynthetiseerd) 99,9% bestellen?
1 gram = 3 euro
20 gram is 20 euro.

Voor internet site waar ze dxm verkopen:

mij een berichtje sturen!
ME ME ME ME ME ME ME ME ME!

Berichie :-D

Hahahahhahha werkelijk....
Trippen op de hoestdrankjes, moet niet gekker worden.
In de USA duwen ze vaak DMX tussen de mdma zodat ze meer winst maken, lijers...

Chris
wat doet zo'n lelijke rapper nou tussen mdma?
:P
Chris > mjah dat is het enige "minpuntje", mensen vinden het beetje raar dat je op hoestpilletjes kan trippen.

Maar ik kan je wel zeggen je kan er aardig zware tripervaringen mee beleven :)

Mind_Movie (en Chris) > het is DXM niet DMX
DXM (dextromethorphan)
weet k ook wel dat het dxm is alleen toen chris het verkeerd schreef kon niet laten om even zo'n pic + domme opmerking te postten.
ligt het aan mij of mogen een niet nader te noemen aantal mensen Chris niet? Dit baseer ik op de LSD topic :)

Mijn mening:
Die jongen doet gewoon z'n zegje :) Laat hem z'n zegje doen en als je het irritant vind ga niet met em in discussie, anders worden alle topics opeens van die typische inet-ikweethetbeter topics :) Miskien moet het wel zo zijn, et is en blijft inet natuurlijk.

Maar miskien zegt ie wel is iets waar je het wel mee eens bent of iets nuttigs en mijn advies is wacht op dat moment :) ....

TooooOOOOoooooooT

heb je niet een lekker neus spraytje waarvan je gaat trippen :P
was niks persoonlijks tegen chris ofzo.
Hij is juist een van de mensen die nog een beetje weet waar die over loopt te lullen (qua drugs dan).
mjah okeh :)

Ik had ff snel die LSD topic doorgelezen en zag dat er aantal mensen op Chris insprongen en ik dacht dat jij dat nu ook aan het doen was :) Maar was dus gewoon een glapje :)

--KRZA-- > ik weet niet of er een neusspray bestaat met DXM aangezien DXM in iets anders in je maag/lever ofzo moet worden omgezet :) dus je moet et met een andere drugs proberen? Ketamine kan je gewoon snuiven :)

Hehe ja, ik weet niet zoveel van drugs hoor, toevallig wel van mdma, ooh ja en ik weet dat het dxm is whaha LOL.

Maar je hebt gelijk Bunzerr, het is gewoon het aspect dat je het "gewone" middel (hoesttabletten) "misbruikt" als tripmiddel wat een beetje vreemd is.

Enige wat ik me eigenlijk afvraag is het volgende, aangezien je lever al die pillenzooi moet afbreken, is dat dan niet slecht voor je lever aangezien je heel veel tabletten naar binnen gooit, in tegenstelling tot bijvoorbeeld xtc wat maat 1 tablet is?

Chris
wat bedoel je met pillenzooi? de dxm zelf?
Nee, het gaat natuurlijk om de stoffen wat je lever moet afbreken. Je kan natuurlijk ook 1 mg MDMA in 1 tablet stoppen en 500 MG MDMA, en het 2e geval is het echt wel veel schadelijker.

Ik weet niet precies hoe het met DXM zit, heb er zoveel info over gelezen maar weet het niet precies uit me hoofd. Ik heb niks gelezen over dat je lever naar de klote gaat. En je hebt natuurlijk ook pillen met 500 mg DXM of pure DXM kristallen.

Waar je alleen bij moet oppassen bij DXM als je het uit hoestpillen/gelcaps wil halen is dat je oplet dat het enige actieve bestandsdeel DXMhydrobromide is. Bij bijvoorbeeld siroop kan het nog wel is zijn dat het ook op alcohol basis is en zuip maar is een liter siroop op, ik weet zeker dat dat goor is :)
btw

Ik moet trouwens ook zeggen, mijn ervaringen met drugs zijn in principe allemaal begonnen met experimenten. Ik heb gehad, coke, speed, xtc, mdma-poedervorm, toad, paddo's, dxm en natuurlijk alle mogelijke soorten weed en hasjies :)

Ik ben iemand die graag iets nieuws probeert, maar ik ga me altijd met zoveel mogelijk info inlezen als ik iets nieuws doe. Meestal dus redelijk verantwoord en met trippen een tripsitter erbij (of iemand die in het bovenstaande geval in mindere mate tript en wel met me praat).
toad = paddegif?
jeps :) naja gif :) okeh gif :)

zware trip iig
niet zo gek, zit 5-meo-dmt in.
op het moment dat ik toad aan het roken was wist ik dat ook niet :) Ik wist niks van doseren of weet ik wat af....

Enige zaken wat ik ervan nog afweet en wat nuchtere mensen mij verteld hebben is:
- miljoenen borsten die uit muren kwamen
- ik zag wapens in me hand als ik eraan dacht, cartoon like
- ik wou niet verplaatsten, terwijl andere mij de stad in wouden hebben
- opeens was ik in de stad, wist niet hoe ik daar was gekomen en werd opgeslokt door de wolken

zoiets :) mjah erg heftig voor me +/- 16 jaar oude zieltje toendertijd :)
klinkt wel heftig ja, maar geen "aliens" ofzo tegengekomen?
Kheb wel gelezen dat je met MDMA+DXM op moet passen!!!

ivm je lever die die 2 moeilijk samen weggewerkt krijgt!
ja wat is lees is niet zo goed te combineren met andere spullen dat dxm.
er staat me vaag iets bij van praten met een een soort opperhoofd, indiaan.... iig ik liep te brabbelen wat men mij vertelde, maar ik weet daar niet veel meer vanaf.

MDMA + DXM is gevaarlijk omdat het allebei je temperatuur omhooggooit. En DXM is geen partydrug, maar een trip-drug. Op het moment dat je temp/hartslag omhoog gaan van MDMA en DXM kan je in je trip heel angstig worden in paniek raken, flauwvallen...

DXM is idd niet echt iets waar je andere zaken mee moet gaan mixen naar mijn mening. En XTC is gewoon iets totaal anders

Verder is MDMA gewoon slecht voor je lever

De bouwstoffen die je nodig hebt na een MDMA trip, worden belemmert door DXM, dus je bouwt nooit echt op. Daarbij is DXM gebasseerd op het verhogen van je lichaamstemperatuur en dat doet MDMA ook en als laatste zijn het beide geestverruimdende middelen en combineren is altijd oppassen.

DXM is idd niet echt iets waar je andere zaken mee moet gaan mixen naar mijn mening. En XTC is gewoon iets totaal anders

Opiaten zijn altijd vervelend te mixen.
hahaha ook 1 keer gedaan...
had toen 30 x 15 mg gegeten...
kon zeker niet meer normaal lopen
egt zwaar van de kaart!! :vaag: :vaag: maar wel lachen!!;)
laatste aanpassing

Ey Bunzerr ik ga 350 mg nemen van die dampo dingen! moet ik ze allemaal tegelijk erin pleuren of in etappes? en kan je er lekker op feesten ik heb geen zin om al die dingen te gaan lezen hoe jullie trips waren! heb wel wat gelezen en het waren allemaal positieven dingen toch?
to DonBas,

tis niet echt partydrug ofzo, kan er behoorlijk raar van gaan doen al denk ik dat het bij 350 mg nog wel meezal vallen....
jij bent echt super onverantwoordelijk.
als je een onbekende drug doet kom er dan ook veel over te weten.
Door zulk gebruik onstaan gigantische bad trips en gewonden/doden.
Het is echt belangrijk om wat research te doen.
Als mensen meer wisten over drugs zouden er stukken minder problemen zijn.

maarja dit zal waarschijnlijk ook wel te lang lezen zijn dus ga jij maar lekker 350 mg op een feest slikken en doe er vooral veel mdma bij.

bij mij is nog nooit wat fout gegaan hoor! :vaag: en ik heb wel stukkies gelezen en heb geen slechte dingen erover gehoord! maar moet ik het nou in 1 keer der inpleure of niet :P en 350mg is toch niet zoveel? ik had gezien dat er iemand 900 mg op had!
mischien had die gozer tolerantie voor dat spul??
en wil jij zo super zwaar trippen dan?

Holy jezus, Bunzerr de ervaren man! :D

Tering 900 mg moet er niet aan denken. Dat zijn 3 pakkies van 5 euro :D

neem dit spul zeker niet in combi met xtc anders ben je de dag erna echt op 20% van je reactievermogen!!!!

nee gewoon ff lekker spacen!
neem dan eerst maar eens iets van 150-200 mg en als dat je bevalt kun je altijd nog hoger proberen en eventueel nog wat caps erbij gooien.
en doe het de eerste keer thuis of in een andere vertrouwde omgeving met mensen die ja mag.

hmm ok ik zal wel beginnen met 150 maar ik was het al van plan om het thuis te doen of op het strand ofzo! en sowiezo met vrienden! maar bedankt voor je informatie en het waarschuwen!
ok, enjoy en post je ervaring hier even, altijd leuk leesvoer :P
DonBas,
je kan makkelijk 350 mg hebben voor de eerste keer!
Alleen wat Mind_Movie zegt je kan het best gewoon thuis nemen met vrienden kunnen die namelijk ook nog ff lachen...;)
ps gewoon alls in 1 keer nemen merk je er ut meeste van!!
laatste aanpassing
beter dat ie het eerst beetje opbouwt, stel je voor dat ie allergisch is of supergevoelig.
hij kan best de eerste keer 350 doen,maar wel beter is, als die het beetje opbouwt.
Ik heb de eerste keer 240mg gedaan (zoals in mijn tripreport is vermeld). Dit was voor mij goed te doen, ik had zelfs meer kunnen hebben. Maar ik heb dan ook al wel wat jaartjes ervaring met trippen. Paddo's doe ik nu al 6 jaar, en ik heb daarin behoorlijke zware trips gehad. Ik moet zeggen dat de DXM helemaal niet snel verkeerd zou moeten gaan als ik uit mijn eerste ervaring moet putten. Angstgevoelens en gevoel de werkelijkheid te verliezen heb ik niet gehad, mischien met grotere dosissen dat dit wel kan gebeuren, maar voor mij onder de 300mg geen visuals.