12068x bekeken
Nou dano,ik zie je in deventer wel(of liever gezegd ,hoor je wel),ben blij dat je oldschool gaat draaien.
PS: Als het lukt ,en het komt zo uit ,zou je CYANIDE-RELATIC kunnen draaien?
En NEBJUH paarden kunnen niet vliegen,hahahaha,en als je 78 bent heb ik nog wel een looprekje voor je van mijn opa,interesse?
PS: Als het lukt ,en het komt zo uit ,zou je CYANIDE-RELATIC kunnen draaien?
En NEBJUH paarden kunnen niet vliegen,hahahaha,en als je 78 bent heb ik nog wel een looprekje voor je van mijn opa,interesse?
laatste aanpassing
Ha dano ..........ff een vraagje Ik ben op zoek naar een plaat en of jij die heb ????Whats out for bisness Het is een oudje hoor 89, 90 ,wil je er 100 euro voor geven.Ps kwam pas nog je eerst plaat tegen 2000& one (mega)nou de groetjes Dj THE SCREAMER ........www.radiomaagzuur.tk
je weet wel die temuslijer uit zoetermeer (hakkuhhhh ) hahaha mzzl
je weet wel die temuslijer uit zoetermeer (hakkuhhhh ) hahaha mzzl
Holah,o nee.....ciao,
In Rome zijn ze gek! Ik moest daar zondag draaien.
Kom daar nog een beetje suf aan door mindcontroller.Rijdt die gast die me ophaalde eerst in een gat in de weg van heb ik jou daar.
BENG,band kapot! staan we daar eerst een bandje te verwissellen.Na deze actie vraag ik hoelaat ik moet draaien.In gebrekkig engels zegt de goeie man:vrom seffen tiel nein. o.k dan denk ik: dat wordt een lange nacht!! scheurt meneer meteen naar de club,om 10 uur s'avonds stond ik buiten en was mijn avond afgelopen.Gekke mensen die romeinen!

Wel een mooie stad btw.ik kan 'm aanraden
In Rome zijn ze gek! Ik moest daar zondag draaien.
Kom daar nog een beetje suf aan door mindcontroller.Rijdt die gast die me ophaalde eerst in een gat in de weg van heb ik jou daar.
BENG,band kapot! staan we daar eerst een bandje te verwissellen.Na deze actie vraag ik hoelaat ik moet draaien.In gebrekkig engels zegt de goeie man:vrom seffen tiel nein. o.k dan denk ik: dat wordt een lange nacht!! scheurt meneer meteen naar de club,om 10 uur s'avonds stond ik buiten en was mijn avond afgelopen.Gekke mensen die romeinen!
Wel een mooie stad btw.ik kan 'm aanraden
laatste aanpassing
Ik weet wel dat rob hem heeft.maar in iedergeval nog bedankt.
Mocht je buzz nog spreken vraag het hem ff.Kan je mij nog herinneren ben toen nog bij je thuis geweest met barry in je oude huis en daar na toen naar de matzo...En als je het echt niet weet HAKKKUHHHHHHH van uit de zaal
( 92 tot 96 ) groetjes Dickydick www.radiomaagzuur.tk
En je telfoon nummer hoeft niet ( geintje )......ben je nu toch wel over heen daan !! kom op man 8 jaar geleden. hoi
laatste aanpassing
zo ff iets voor de Dano fans om naar uit te kijken..
TIMETABLE EXTASE (11-10-03 Hardbeat Rotterdam)
Je kan wel zien dat het van begin tot het einde vol gas geven is!!
23.00 - 00.30 Rob-B (Multigroove, Volume)
00.30 - 02.00 Super Marco May 🇮🇹(Xqlusive,Defqon1)
02.00 - 03.00 Ruthless (Maddox)
03.00 - 04.30 Bountyhunter 🇧🇪(Back 2 School, Multigroove)
04.30 - Einde Dano (Mindcontroller, Thunderdome)

TIMETABLE EXTASE (11-10-03 Hardbeat Rotterdam)
Je kan wel zien dat het van begin tot het einde vol gas geven is!!
23.00 - 00.30 Rob-B (Multigroove, Volume)
00.30 - 02.00 Super Marco May 🇮🇹(Xqlusive,Defqon1)
02.00 - 03.00 Ruthless (Maddox)
03.00 - 04.30 Bountyhunter 🇧🇪(Back 2 School, Multigroove)
04.30 - Einde Dano (Mindcontroller, Thunderdome)
En morgen alweer in rotjeknor
Ben daar ook zeker van de partij.
Maar denk toch ook wel dat ik ff op 15 november kom kijken Dano.Als je oooh shit draait.Je bent een wereld gozar als je ook nog cold sensation (liquid empire,Rhythm device ( Dream trance )en 808 cubik draait... Sorry is een mond vol maar ja te verwend in the house>>>>>>groetjes
Maar denk toch ook wel dat ik ff op 15 november kom kijken Dano.Als je oooh shit draait.Je bent een wereld gozar als je ook nog cold sensation (liquid empire,Rhythm device ( Dream trance )en 808 cubik draait... Sorry is een mond vol maar ja te verwend in the house>>>>>>groetjes
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Daantjuh!!
Er kwamen vroegah meer platen uit dan alleen mokum
Ik schrok me de kolere van al die rode hoezen man!Hitjes je kent het wel 
Stereo murder,Bodymotion,Xtc love,You will never be mine,slaves to the rave,The beat is flown
In combinatie met gruwelijk harde bassen
alla Neophyte
Nee lekker gedraait en Rotterdam is nog niet klaar voor Techno
Alleen het mc'en moet je aan andere over laten
Er kwamen vroegah meer platen uit dan alleen mokum
Stereo murder,Bodymotion,Xtc love,You will never be mine,slaves to the rave,The beat is flown
In combinatie met gruwelijk harde bassen
Nee lekker gedraait en Rotterdam is nog niet klaar voor Techno
Alleen het mc'en moet je aan andere over laten
donateur
ja daniel, kom effe een x lanx 

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)