whehehe meestal
als ik voel dat ik een persoon
of meeredere personen tegen ga komen
gebeurd het bijna altijd wel...best raar
uhmz maar ik geloof er dus wel in...
iedereen geeft wel iets paranormaals
en net wat SabbiE zegt dat heb ik ook
bij mensen die ik lang ken...
hetzelfde denken en zeggen...
onie
als ik voel dat ik een persoon
of meeredere personen tegen ga komen
gebeurd het bijna altijd wel...best raar
uhmz maar ik geloof er dus wel in...
iedereen geeft wel iets paranormaals
en net wat SabbiE zegt dat heb ik ook
bij mensen die ik lang ken...
hetzelfde denken en zeggen...
laatste aanpassing
ga je met iemand samen! en bevalt het je niet ga je weer weg! ze zeg niks over mijn toekomst want je meot neit nara je toekomst leven maar ze geven adviezen en ze kunnen zien wta er in je hoofd om gaat, bij mij met ene foto kunnen ze zien dat ik 2 persoonlijkheden had, dat ik achter mijn lach heel veel zat, veel zorgen etc. en dta was nog op een foto!
maar die mensen hebben er ook voor geleerd he.. ofniet.. maar dat soort mensen houden zich er zo mee bezig en voelen dat ze die kracht hebben blabla
hier in de buurt.. straat verderop woont ook een vrouw die paranormaal is. maar echt, ze spoort niet! iedereen vind haar maar eng. had 2 jaar geleden ruzie met haar.. ze schreeuwde van de overkant van de weg dat ik mijn hond niet mocht uitlaten en dan buiten de stad moest doen en nog wat vreemde dingen
begon werkelijk te koken en scheld lekker terug, heerlijk! ze pakt heus niet haar bezem steel
er zijn wel mensen die langs haar gaan.. en dan het idee dat mijn ouders dat huis dat naast haar huis staat wouden huren voor een jaartje! maar dat ging dus mooi niet door omdat de makelaar zei dat daarnaast een gek mens woonde haha maar ja verdiep me nu meer in dat paranormale gedoe dan toen. alleen dat mens is echt GEK! ik wil gewoon naar iemand die echt lief is enzo en te vertrouwen en dus waarheid verteld.
hier in de buurt.. straat verderop woont ook een vrouw die paranormaal is. maar echt, ze spoort niet! iedereen vind haar maar eng. had 2 jaar geleden ruzie met haar.. ze schreeuwde van de overkant van de weg dat ik mijn hond niet mocht uitlaten en dan buiten de stad moest doen en nog wat vreemde dingen
vaak leren ze er neit voor, dat ehb je in je. De ene is er veel meer mee bezig als de nader. Je heb rare mensen, maar er zijn er zat die wel normala zijn en dan zie je ook niet aan de buitenkant dat ze anders zijn als andere mensen. Een voorbeeld toen mijn vriendinnen me foto's gingen laten zien, moesten ze van mij toestemming hebben. Die vrouw voelt ook echt of ik toestemming heb gegeven! Je kan niet zeggen aj ze heeft toestemming gegeven ze ziet wanneer ze liegt