Partyflock

Forumonderwerp · 619774
Waarschuw beheerder
ik heb geen bron maar ik heb een maat en meer mensen horen zeggen dat de burgemeester van utrecht besloten heeft dat de leeftijdgrens op thunderdome 21 jaar en ouder is vanwege het jonge publiek op trance energy en het drugsgebruik....

ik denk als dit waar is dat het wel moeilijk wordt voor bepaalde mensen om binnen te komen....(mezelf eigenlijk ook)

denk je dat als dit door wordt gezet dat je toch makkelijk binnen komt of dat er serieus aan iedereen legetimatie gevraagd zal worden..

Waarschuw beheerder
Net als je op de laatste TD ook niet op kisten naar binnen mocht zal de organisatie zichzelf hierdoor echt niet laten naaien...
Waarschuw beheerder
donateur
1 Ik denk dat hier helemaal nix van waar is
2 Mocht het wel waar zijn dan denk ik dat de security soepel is met conrole
3 Een kopie van je legitimatie is genoeg.. en jongens.. een klein beetje handigheid met Photoshop maakt je snel een jaartje ouder :)
Waarschuw beheerder
Mocht dat het geval zijn dan gaan we een MEETING maken voor het stadhuis van UTRECHT!!
Ik heb zo'n schijthekel aan die oma, dat wil je niet weten!!!
Dus mocht het wel zo zijn dan maken we een meeting voor het huis, maar ik kan me niet voorstellen dat ze het zover laat komen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik word op TD 20 net 1 jaartje te jong

BOEIE ze kennen de tering krijgen slaat nergens op.. als het waar is..
maarja het is niet waar gewoon gelul :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik kom sowieso wel binnen :devil:

maar volgens mij zullen idd wel soepel zijn,
maar ben je jonger als 18 heb je volgens mij gewoon pech.
Waarschuw beheerder
dikke poep kga gewoon naar td 21 jaar of nie (kben 20)
Waarschuw beheerder
nou denk dan ook nie dat het echt super druk wordt !!:S:S
Waarschuw beheerder
zou opzich nie echt zo erg zijn heb je niet van dat meeloop kindergrut maakt de sfeer wel weer beter

Werkzaam bij Creative Elements
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sinds wanneer bepaald de gemeente dat ?

rijbewijs... 18
scooter / brommer 16
bier etc. 16
mixdrankjes vaak 18

en wat betreft feesten loopt dat vanaf 16 ivm het mogelijke alcohol gebruik..

Drugs is officieel niet eens toegestaan op een feest dus als de gemeenteraad daar bijvoorbaat al een conclusie uit trekt door de leeftijd zo te verhogen dat je op je 21e schijt kan hebben aan de regels dan zijn ze toch wel raar bezig.

Naar mijn idee kun je een feest als deze vanaf 16 organiseren met voorkeur 18. En het drugsgebruik is er wel maar nogmaals.. Als ze er zo heilig van overtuigd zijn dat deze jonge mensen zichzelf op zo'n avond finaal naar de klote helpen dan komt de organisatie niet eens aan een vergunning. En die hebben ze WEL.. en omdat deze organisatie altijd alles goed voor elkaar heeft zullen ze echt niet akoord gaan met zo'n belachelijke eis... Zoiets kun je trouwens ook aanvechten.. Net zoals met Trance Energy waarmee ze het bezoekersaantal mee omhoog wisten te krijgen..

En dan nog iets.. Waarom zou je een feest met zo'n belachelijke leeftijd dan nog organiseren ? Zo'n organisatie is ook niet gek.. Het grootste deel is rond de 18 jaar. Dat betekend bijvoorbaat al dat je veeeeeeeeeeeeeeeel minder kaarten kan verkopen want dan wordt je doelgroep veel kleiner.. en het lijkt me nou net niet dat ze daarom naar de jaarbeurs verhuizen :)

daarom geloof ik het ook niet ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
THUNDERDOME.........­....till we die!!!
Waarschuw beheerder
denk dat je helemaal gelijk heb! :D zo had ik het niet bekeken...maarja ik denk ik meld het gewoon ff...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het zal me niks verbazen als die vieze alcoholistische kuthoer van een Brouwer (burgemeester van Utrecht) dit heeft verzonnen... Die verzint namelijk wel vaker onzinnige dingen als ze weer eens een fles Sherry naar binnen heeft zitten werken...

Maar de uitvoering lijkt me erg onwaarschijnlijk... 18 jaar = meerderjarig en dus mag je drinken, roken, neuken, drugs gebruiken, etc (onder eigen verantwoording)... met andere woorden je bent volwassen en hebtr niet meer de goedkeuring nodig van een volwassene...
Waarschuw beheerder
mooie is brouwer was eerst onze burgemeester woehahaha dank je utrecht om amersfoort van haar te verlossen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou rollie.... Je mag r terug hebben... Stinkwijf :@
Waarschuw beheerder
ik zou het niet erg vinden een keer een hc feest met 21+ publiek....

kan me vriendin alleen nie meer (he bah :P)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is toch bullshit

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vorig jaar mog je ook geen kisten aan
had me kisten aan en kwam gewoon binnen nadat iedereen in de trein en stations zij dat ik niet binnen kwam
Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er geen zak van.

Al lijkt het me wel een keer leuk om met wat ouder publiek te zijn!
(ben zelf ook zo ontzettend oud namelijk ;P )

Waarschuw beheerder
Sowieso zal men bij de kaartverkoop al rekening moeten houden met de leeftijd.

Maar goed, ik zou me er niet druk om maken! :-)
Waarschuw beheerder
Wat maakt iedereen zich weer in godsnaam druk om helemaal nix. De leeftijdsgrens van alle ID&T evenementen ligt op 18 jaar en dat zal bij Thunderdome ook echt niet anders zijn hoor. Vind het verder ook triest om de burgemeester uit te schelden terwijl je het niet eens zeker weet! Erg stoer.. :vaag:
Waarschuw beheerder
lol.burgemeesteres.v­an.utrecht.is.gewoon­.poep.weten.we.in.af­oort.alles.van...
Waarschuw beheerder
Hoezo Hurricane???
Ik mag schelden als ik dat nodig vind!!
Vroeger was het leuk om in Amersfoort te stappen totdat Mevrouw brouwer daar als burgemeester kwam!!
Nu zit ze in Utrecht en verpest hier ook de boel nog eens en met het voetbal in Utrecht precies hetzelfde!!Het is gewoon een oud wijf die schijt aan iedereen heeft en met niemand rekening houd.
Zo simpel is het gewoon!!Ik had liever Opstelten nog gehad maar goed het is niet anders!!
Enne waarom is dat stoer als je zoiets zegt??
Als ik dat vind dan zeg ik dat en daar hoef ik echt niet stoer voor te zijn!
Volgende keer zeg ik het midden in je gezicht en dan ben ik misschien wel stoer!!
Net wat Rollie zegt Brouwer is gewoon poep hahaha:-D
Waarschuw beheerder
In mijn reply noemde ik geen enkele naam, leuk dat je je aangesproken voelt Raimond.

Wees blij dat ze toestemming heeft gegeven voor Thunderdome ipv allemaal op te sommen wat ze fout doet.
Waarschuw beheerder
Tja je vraagt erom om aangesproken te worden.
En of ik dat doe of een ander dat maak niet uit!!
Je hoeft ook geen naam te noemen maar als jij zo op een topic reageert dan vraag je erom!
Maak mij niet uit hoor, maar ik zeg het gewoon tegen je!!
En waarom moet ik blij zijn dat ze toestemming hebt gegeven??
Maak mij dat nu uit waar het gegeven wordt als het maar gezellig wordt.
Ik moet maar weer zien hoe ze er in het echt over denkt en ik zal het utregs nieuwsblad wel effe volgen;-)

Artiest Nemesis
Waarschuw beheerder
donateur
op TD ben ik net 15 dagen 17 dus wedden dak wel heen ga.
en zoniet dan maar die meeting die al eerder gevallen was hier!
Waarschuw beheerder
Tja.... Wat moet ik hierop nou zeggen !

BULLSHIT !!! Waar haal je die info weg man !
Waarschuw beheerder
donateur
ach, ook al is het zo. dan ben ik 21, whehe

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad bullshit ja, ze kunnen beter kisten en slonsdale niet toelaten :P
Waarschuw beheerder
donateur
was het niet zo dat het gruwlijk moeilijk was om vergunningen voor hardcore feesten in utercht rond te krijgen?

Waarschuw beheerder
donateur
Bla bla bla bla bla.....
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Zal wel onzin zijn..

Tjeerdo?? weet jij hier iets van?
Waarschuw beheerder
Ja die Brouwer moeten ze aan de hoogste boom hangen. Het enige wat die hoer doet is over alles lopen te zeiken!

Waarschuw beheerder
geloof dr geen fuck van maar goed :S

en anders stuiter ik meself wel naar binne :D
fak it :)

Waarschuw beheerder
KingNL SC : ik geloof het ook niet,
maar is zien en dan geloven zeggen ze he:D

Waarschuw beheerder
boeeeeiend, er is altijd wel een achteringang:d
Waarschuw beheerder
Ik ben toch 21 dus boeiend!! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HUURICANE >>

Ik geloof niet, dat jij als Groninger enig recht van spreken hebt als het over de burgemeester van Utrecht gaat. Zal aan dat takkewijf vragen of ze na Utrecht nu alsjeblieft groningen wil verzieken... Kijken of je dan nog zo wijs reageerd...

Wat maakt iedereen zich weer in godsnaam druk om helemaal nix. De leeftijdsgrens van alle ID&T evenementen ligt op 18 jaar en dat zal bij Thunderdome ook echt niet anders zijn hoor. Vind het verder ook triest om de burgemeester uit te schelden terwijl je het niet eens zeker weet! Erg stoer..

Wees blij dat ze toestemming heeft gegeven voor Thunderdome ipv allemaal op te sommen wat ze fout doet.

Brouwer heeft VEEL kapot gemaakt in Utrecht... En geloof me, daar kan zo'n kut Thunderdome echt niet tegenop... Wat is een feestje nou eigelijk? Stelt toch niks voor man. als het daar allemaal om gaat... pffff

Verder niks persoonlijks!
Waarschuw beheerder
donateur
Thunderdome 21 jaar en ouder

Nou en????

Thunderdome in Utreg

Saaaaa!!!!

Burgemeesteres v­an utrecht is poep en maakt VEEL kapot

Zal wel..:-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een bullshit, ken nooit... hoe moeten ze dan in godsnaam die 20000kaarten verkopen als de minimumleeftijd 21 is
Waarschuw beheerder
Wow pacpakkie!!!
Ik volg je opvatting voor geen meter:-S
Maar goed zal wel goed zijn;-)
Dat wijf is in ieder geval voor alles in staat!!
Ach het zal allemaal wel meevallen!
Ik heb er trouwens nog helemaal niks over gelezen dus ik weet niet waar die leeftijdgrens vandaan komt:-S

Waarschuw beheerder
donateur
Zou wel humor zijn :D :D

Waarschuw beheerder
Ik geloof er niets van maar dat mens is lijp genoeg!!
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Hmmm hoe maak ik mezelf 21 ?
Waarschuw beheerder
ik hoop dat ze iedereen weigeren die nazi is of probeerd te zijn, de leeftijdsgrens mag er zijn van mij, hebben we al die puberende naziboertjes ook niet hier
Waarschuw beheerder
now way dat is gewoon niet te doen dat zal de rustigste td ooit worde...

Ken niet dan gaan ze in de min lopen zal vast wel wat op gevonde worde...voor de party people..

Waarschuw beheerder
nee, doe me dit niet aan zo'n mooi feest en dan voor 21 jaar en ouder

Zeg dat het niet waar is!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!

Waarschuw beheerder
Het was toch zo dat er nu eindelijk weer wat house party's in utrecht mogen zijn in vechtsebanen, jaarbeurshallen enzo. Dus jullie moeten brouwer dankbaar zijn hehehe

Waarschuw beheerder
2 ingen terror---> doen de meesten wel zeggen dat het niet waar is en ik sluit me daar bij an.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
asjeblieft zeg dat het waar is!!!!!
van mij mogen al die kleutertjes weg blijven! van mij mogen ze het boven de 23 stellen dat zou beter zijn!
ns een keer geen kleuters op een hardcore feest!
dan wil ik wel weer een keertje gaan!
Waarschuw beheerder
Para shit zeg! Je mag wel als je 18 bent: auto rijden, het leger in om je eiges kapot te laten knallen. Maar feesten? Zou dat dan echt zo gevaarlijk voor je zijn? Rot ff gauw een eind op.
Wat anderen hierboven zeggen van al die kleine kleutertjes ik heb mij ook niet kapot lopen ergeren aan jullie toen jullie nog kleine kleutertjes waren. en begonnen te feesten hoe oud waren jullie toen 25? Dacht het toch niet! Gewoon RESPECT voor elkaar hebben. Als die (kleine kleutertjes) er niet waren dan werd er helemaal nergens meer hardcore gedraaid!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben helemaal mee eens, maar ik begon met feesten toen ik 18 en misschien wel 19 was. De rede waarom je 21 moet zijn begrijp ik ook niet.
Waarschuw beheerder
donateur
De gemeente kan ook als voorwaarde gesteld hebben dat id&t een vergunning krijgt als de leeftijdsgrens 21 is :)

Nou dan ken je nog zo volwassen zijn en nog zo goed mogen drinken etc......

maar dan kom je toch echt niet binnen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor alle ID&T feesten geldt 18 jaar en ouder, dus waarom hier niet. Nou als het wel zo is lezen we het wel op de site van ID&T.
Waarschuw beheerder
Bryan 11 juli 2003 18:34
Hmmm hoe maak ik mezelf 21 ?

hier sluit ik me bij aan :D
Waarschuw beheerder
|
|
v

Gewoon wachten tot het zover is, gaat helemaal vanzelf! ;D

Waarschuw beheerder
donateur
Goede zaak (y)

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://www.smiliegenerator.de/s17/smilies-33487.png[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Stem tegen :)
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)

weg met dat kleine grut

Waarschuw beheerder
Ik ben wel voor een iets ouder publiek, springen tussen breezersletjes van 14 kan ik ook in een tent een paar kilometer van m'n huis. Aan de andere kant vind ik het wel jammer voor de mensen die echt graag willen maar dus niet mogen.

Ik hoop en denk dat het niet waar is. Volgens mij heeft ID&T z'n leeftijdsgrens gewoon 2 jaar hoger gemaakt dan de leeftijd die ze iegenlijk willen omdat ze weten dat jongere mensen toch binnen komen. Toen ik voor het eerst naar Trance Energy toe ging was de grens nog 16, alle ID&T party's erna was het 18... Op mijn eerste TE liep naar mijn mening dan ook veel te veel volk van <16.

Waarschuw beheerder
donateur
bullshit dus

18 jr is volwassen in NL dusja 21 kan niet

stond volges mij ook bij club x bij de regels nou moe je es binnen kijken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou al blij zijn als ze 18 jaar beter zouden controleren!!

Waarschuw beheerder
donateur
Strak plan! Hulde aan Annie.

Lui die 3-4 jaar jonger zijn dan officieel mag, komen toch altijd wel binnen. Maar misschien blijven de 12-jarigen deze keer dan thuis.
Waarschuw beheerder
altijd dat gezeik op de jongeren.... :dood:
jullie waren vroeger toch ook super blij dat je binnenkwam op een feestje wat eigenlijk voor 18 jaar en ouder was. Nou dat is nu voor ons ook zo.
Je moet blij zijn dat de jongere generatie die het wel snapt er is. We Are The FuTuRe!

Waarschuw beheerder
dus ik ben 19 en volgens sommigen hier dan een kleuter?? kom op zeg, 18 jaar is precies goed
Waarschuw beheerder
Mjah, dat zou niet mooi zijn...

Waarschuw beheerder
donateur
mr. partyfock 18 juli 2003 15:41

asjeblieft zeg dat het waar is!!!!!
van mij mogen al die kleutertjes weg blijven! van mij mogen ze het boven de 23 stellen dat zou beter zijn!
ns een keer geen kleuters op een hardcore feest!
dan wil ik wel weer een keertje gaan!

och hier is er ook een net 24 geworden :S:S:S

Artiest OLdStyLe
Waarschuw beheerder
donateur
21 jaar en ouder is goede zaak alleen dan is de tent niet vol en hebben we minder lol maar goed 18 jaar en goed controlleren .

zie jij het gebeuren ik niet..
Waarschuw beheerder
Beter een dresscode,
air maxen, aussie/cavello en anders niet naar binnen.

Maar vanaf 21 jaar is een goed begin...

ik zou het niet erg vinden een keer een hc feest met 21+ publiek....

kan me vriendin alleen nie meer (he bah )

Sluit ik me helemaal bij aan...;)

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
18 is een goede zaak... 21 gaat te ver... Van mij mogen ze strenger letten op de leeftijd want ik zie wel eens kindertjes van 15 rondlopen met mega doppen in hun ogen.
Waarschuw beheerder
tsssssssss kleine grut.....je bent gvd zelf ook jong geweest!!!
Waarschuw beheerder
2 Stampgast: Liep je zelf ook nie rond met grote doppen toen je 15 was op een feessie?sorry hoor maar dat gezeik over zogenaamde kleuters altijd....meeste mensen vergeten dat ze zelf ook 16,17 waren toen ze begonnen,ben ook maar 17 maar wil ook heel graag weer naar thunderdome vorig jaar was echt vet dus dat word meloenen in me beha knallen en hoge hakken aan en een dikke laag make up :hm: .. kom wel binnen ..gewoon undercover onder de baard van een hele oude gabber die zich nie meer kan scheren doordat ie te stijf is van t hakkuh al die jaren :D ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik was ook 17 op mijn eerste feestje, maar me eerste dope nam ik pas op mijn 19e...Ik vindt het ook triest dat er kindertjes onder de pep op feestjes rond lopen.
Waarschuw beheerder
hmm denk echt niet dat de security iedreeen gaat kontroleren op leeftijd enz. mja ik vind het nergens op slaan. ow en ik las dat Utrecht moeilijk was om daar een feestlicentie te krijgen. waarom wrodt er dan ook nog een Ghostown gegeven. enne dat van die meisie en jongens van onder de 18 jaar die onder invloed zijn tja dat doen ze toch echt zelf. oww en MR Montana dat van die Dresscode slaat ook nergens op. dat is het enige wat ik er over zeg.

Waarschuw beheerder
haha maakt mij niet uit ik wordt 18 augustus 21 :[ en al mn vrienden zijn toch ouder dus wordt vast een leuk feest :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To: TerrorPlop aka TergDwerg

ff over die dresscode:

Het ging mij om die mensen met kisten met witte veters, omgeslagen broekspijpen en alle andere dingen die we allemaal in American History X hebben gezien.

Ik ben heb ook wel is staat hakken op multigroove in me pantalon en me overhemdje omdat ik zo vanuit me werk kwam en ja ik heb ook g-sus shirts...

Who cares, Zo lang je maar van feesten houdt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjonge jonge waar sommige mensen zich allemaal wel niet druk om kunnen maken...pffff

DENK OM JULLIE HART,JE BENT NOG JONG! :P
Waarschuw beheerder
hoop dat het allemaal bullshit is want ik sta er ook
Waarschuw beheerder
het is altijd 18 jaar op feesten van ident dus ik maak me geen zorgen en het is pas in oktober dus als ik me er zorgen over ga maken als het wel zo is doe ik het wel op de dag zelf haha

Waarschuw beheerder
Maakt mij niet uit.. 13-10 wordt ik toch 21. Maar het lijkt me wel onzin.
Waarschuw beheerder
Ach, je weet toch wel hoe dat gaat....net zo als altijd...die controles stellen geen fuck voor...

Waarschuw beheerder
daar ben ik het helemaal mee eens.
je hoort wel vaker van te voren dat er strenge controles zijn maar uiteindelijk stelt het dan niks voor
Waarschuw beheerder
Kan alleen maar beter zijn:)Zijn eindelijk al die kleuters is pleite:)

Waarschuw beheerder
Fuck ID & T... Ze lopen te zeiken dat je er niet met kisten in komt en vervolgens lopen er tig mensen op kisten waarvan zelfs een paar met witte veters dus neem dat soort dingen over leeftijd al helemaal niet serieus.

Iedereen moet gewoon kunnen dragen wat hij wil... En 18 is een goede leeftijd...
Waarschuw beheerder
kisten heb je aan als je in het leger zit;)Ziet er niet uit die mannetjes met die vage dingen
Waarschuw beheerder
donateur
denk toch niet dat ze 21 en ouder van maken, zo kunnen officeel veel mensen niet naar binnen die anders wel zouden gaan, loopt ID-T veel geld mis ( en ID-T :kwijl: op Geld)
Waarschuw beheerder
donateur
O vind ik ik no nie eens zo erg...!! ;d
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik blij dat ik 21 ben...
Lekker :bounce: :D

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Lijkt me een prima plan. Laten controleren door gemeente ambtenmaren, geen 21 opzouten dan!
Die broekies hebben er niets te zoeken!
Waarschuw beheerder
donateur
broekies??!! waar slaat dat nou weer op??!!
zeker nooit 18 geweest
flapdrol

Waarschuw beheerder
18? nee die heb ik toevallig overgeslagen, mocht direct naar 19.

Bedoel die piepeltjes van nog jonger....18 is nog te doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goh hoe oud was jij toen je naar je eerste feest ging???

Waarschuw beheerder
19 En nu?
Waarschuw beheerder
jij wel legaal dan:) maar het merendeel die hier zit te zeiken over (kleuters) ging zelf ook toen ze 16 waren:S:S dat vind ik gewoon onzin

Waarschuw beheerder
:X ;)
Waarschuw beheerder
ik was 17 ...Thunderdome a decade:)

Waarschuw beheerder
18 jaar en ouder vindt ik prima hoor, maar dan moeten ze die security gasten goede instructies geven:
-Naar legitimatie vragen
-Kleding voorschriften
-Weed mag binnen, enkel(e) pilletje(s) voor eigen gebruik ook

Dan maakt het toch niet uit of iemand 18 jaar 0f 35 is?
Iedereen komt om te feesten (99,9% dan).

C U @ Thunderdome
Waarschuw beheerder
Ik was 14 :) Thunderdome 99 :D
Enne ag iedereen komt tog wel binne joh ;)

Waarschuw beheerder
Tuurlijk, als je er al een beetje oud uit ziet dan kom je gewoon binnen.
Waarschuw beheerder
kheb net mijn kaartje gekocht en daar staat gewoon op dat de minimumleeftijd 18 jaar is.

Het is dus niet waar gelukkig, anders zouden ze echt veel minder kaartjes verkocht hebben.
Waarschuw beheerder
Gewoon alle feesten 18+ houden, en goed op legetimatie controleren.

21 gaat te ver.
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen moet eens niet zo zeiken over de leeftijd tuurlijk lopen er wel irritante kleuters van 15/16 rond ja en? denk je dat als je 25 bent dat je niet meer een irritante kleuter kan zijn? ik ken genoeg mensen van 15/16 die verstandiger zijn dan iemand van 25
Enne voor de mensen die hier zitten te zeiken dat de leeftijd 21 moet worden.. volgens mij kunnen jullie het niet hebben dat jullie niet op je 14/15/16/17 uit je dak stond te gaan op een feest (met of zonder drugs)

:)
Waarschuw beheerder
donateur
To antidope --> Oh dan is het goed ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat met het verhogen van de leeftijds grens..het drugs gebruik niet minder zal worden..

maar goed of t nou wel of niet zo is...I'll be there 8)
Waarschuw beheerder
Ja idd, sashanna!! tis al erg hoeveel mensen onder de 18 binnenkomen. grens zal echt nie verlegd worden hoor! en alsof ze aaallll die mensen om legitimatie gaan vragen...no way!! worden ze moe van! :P

kuss

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GVD wat lopen jullie te zeiken ik ben 14 JA IK HEB T NAAR ME ZIN OP FEESTEN!!!!!!! :bounce:
en niemand is ooit naar me toe gekomen van wat doe jij hier je hoort nog in de zandbak te spelen!!
ze zijn juist positief!! en iedereen die er over loopt te zeiken moet zijn MUIL HOUWEN!!!! :yes:
:respect: stoeipoes!!! (Y)
ohw ene wat is er mis met KISTEN!!? :[
je ken niet vroeg genoeg beginnen!! B)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
wat lope jullie nouw te zeike over the next generation........he­t is de toekomst of sloop je liever iets waar je van houw

een echte gabber kan je niet zien aan de leeftijd of aan de kleding.......het is inside !!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja mensen zo is dat er is niks mis mee met kisten en lonsdale enzo

][-][ //-\\rDc(())Re \/\/i][_][_ ][\][e\/Er dIe
Waarschuw beheerder
to hardcore queen......nou dank je.....het moest ff bevestigd worden dat het vanaf 18 is.....

dus hoeven we ons niet meer druk te maken...sorry als je misschien ff bang werd......maar ik melde gewoon ff wat ik had gehoord.....

daaaaaaag
Waarschuw beheerder
:gaap: ik ga toch wel :D
Waarschuw beheerder
ik wil net zeggen! is bullshit allemaal!! ik heb me kaartje binnen bijna 19 dus kom gewoon lekker binnen op het kaartje staat ook 18 jaar en ouder dus...

Waarschuw beheerder
Naja, dan moeten ze beter op drugs controleren. ik ben 19, ennuh ik ga gewoon heen hoor, ik heb geen kleuter gedrag dus voel met ook absoluut niet aangesproken. drugs gebruiken doe ik ook al niet, dus tja, ik ben er gewoon :D ik heb er zelfs zin in :D

Waarschuw beheerder
ik ben 17, en ik ga... ben ik nu n ongewenste kleuter???
Waarschuw beheerder
donateur
alster nu op het kaartje 18 staat kunnen ze er niet 21 van gaan maken zou betekenen dat iedereen jonger met kaartje ineens zn kaartje weer moet gaan verkopen. klinklare onzin dus
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
21 vin k wel relaxd :P. Mah beeje vreemd als ze dat zouden doen :S
Waarschuw beheerder
nou dat vind ik nix,
ben je eindelijk 18 jaar (inmiddels 19)
mag je daar nie naar binnen!!
dan ga ik flippuh hoor :(
mja ik zie het ook nie gebeuren..

(K)
:bounce:
Waarschuw beheerder
ik heb nu ook een kaartje...en er staat 18....dus ik maak me nu nergens meer druk over....
Waarschuw beheerder
ik heb een kaartje :)
en ik kom heus wel binnen :S nog nooit problemen gehad ergens .....
jah in de plaatselijke discotheek, maar dat ging niet om leeftijd ...
ach ja
tot de 25e :)
Waarschuw beheerder
Ik ga toch wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
net alsof er geen kleuters van 18+ rondlopen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zojuist me kaartje gehaald, en daar staat op "Minimum leeftijd 18 jaar". Dus dat verhaal van min. 21 is onzin. Dan zou dat ook op het kaartje moeten staan.
Waarschuw beheerder
donateur
ja vind ik een goed plan kinderen hoor niet thuis op feesten en jochies van net 18 ook niet :)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb vanmiddag mn kaartje gehaald en daar staat toch echt:

Minimum leeftijd 18 jaar!!!

Lekker duidelijk:vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 61279}
Waarschuw beheerder
donateur
kut roddels altijd!

om schijtziek van te worreh... :-(
Waarschuw beheerder
gewoon 18+ is best ok....
Kinderen horen er niet, maar hoe was je zelf, toen je net 18 (of jonger) was?!

Waarschuw beheerder
hmm zou het waar zijn?
hoop het niet, ben zelf ook pas 19

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat un zeik topic...:D

Waarschuw beheerder
Op mijn kaartje staat minimum leeftijd 18 jaar dus ik kom wel binnen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Op mijn kaartje staat minimum leeftijd 18 jaar dus ik kom wel binnen

idd minimum age 18
Waarschuw beheerder
doe maar vanaf bouwjaar 1980

komen er tenminste echt gabbers
Waarschuw beheerder
Dat zou dus betekenen: 23 jaar en ouder?! humanoid?

kan me ergens voorstellen dat de oude generatie gabbers er zo over denken,.... maar waarom zou iemand van 19 geen echte gabber kunnen zijn???
en waarom zouden wij niet net zo van de muziek kunnen genieten als de oude generatie gabbers?

ik krijg ook kippenvel als ik daar binnen sta en die bass hoor. op dat moment zou ik willen dat t nooit over zou gaan.

vraag me af waar jullie t op baseren dat wij geen echte gabbers kunnen zijn,.....!

maar nogmaals, alle respect dat jullie zo denken. ik kan me daar zeker wel iets bij voorstellen

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Hardcore queen (Y)

-------------------------

Idd,ik kreeg laatst van een persoon te horen dat ik net zo als de rest van de meelopers was,en ik vroeg me af waarop dat gebaseerd was.Maar ja zal ook wel weer met de leeftijd te maken hebben gehad.
Net zoals hardcore queen al zegt waarom zou de jonge generatie geen gabber kunnen zijn??
De tijd is nu!

Ik kan me wel iets voorstellen bij de gedachte dat ouwere gabbers zich meer gabber voelen maar er zijn er ook zat die de hardcore in de steek hebben gelaten van de oude garde.

Over TD dan...het is 18 jaar en ouder en als TD is ben ik over minder dan 3 weken 19 dus ik kom wel binnen.

Het gezeik over kisten en lonsdale moet ook es kappen want iedereen moet dragen wat hij wil.
Ik draag zelf dan het bovenstaande maar als ik uitga naar discotheken of naar familie of gewoon een keer de stad in trek ik gewoon andere kleding aan,tis maar net waar ik me die dag lekker in voel.

Me beste maat is 100% gabber en die draagt geen lonsdale en ook geen kisten,en die word ook gewoon geaccepteerd.
Dus fuck die hele kleding discussie.
Waarschuw beheerder
21 vind ik wel wat overdreven maar van mij mogen ze bepaalde feesten de leeftijd en de controlle daarvan bestwel wat opschroeven .
ik gun ieder zijn lol maar ik vind het niets om tussen al die 16 en 17 jarige wannabee"s te lopen op zon groot feestboven die lopen die of altijd in zeer ongepaste uitgaans kleding ront te stappen of als een stel kuddedieren in het zelfde "L" UNIFORM en zijn het net een stel kudde dieren .boven dien zijn het altijd de genen die de boel verpesten door teveel te expirimenteeren met drugs waar door er geen vergunningen meer afgegeven worden.

Waarschuw beheerder
ik vind gewoon hoe meer mensen op zon feest hoe beter, ben over drie weekjes 17 en kijk nou naar mij. hier in deventer is geen 1 discotheek met hardcore muziek en dergelijke, dus daarom ga ik ook altijd naar feesten. en het gata gewoon niet om de leeftijd! ik ga ook met een groep om waar de leeftijden van klein naar groot lopen en het liefst gaan wij ook gewoon met zen allen naar thunderdome. hoe meer hoe beter zeg ik maar! dus fuck die leeftijd kussies rosella

Waarschuw beheerder
k denk wel dat de feesten achtien plus meoten en dat er strenger op gecontrolleerd moet worden....

hoe jonger de jongere generatie van tegenwoordig met drugs en dingen in aanraking komen hoe normaler ze dit zullen blijven vinden in de rest van hun FEEST carriere!!!!!!

21 is te hoog maar achtien is minimaal!!!!!

en tuurlijk zegt leeftijd niet zo veel over heo je in me kaar zit maar ik weet uit ervaring DAT de groepjes van onder de 18 slecht met drugs kunen omgaan(vas tniet allemaal hoor)

dus.......

maar ja als ik nog 17 was geweest had ik me der ook tegen verzet hoor~!!!!!!!

tot de 25ste hoor!!!! i l be there!!!! :bounce: :xtc:
Waarschuw beheerder
Op het kaartje staat minimaal 18 jaar, dus het zal dan wel geen 21 zijn:)
Waarschuw beheerder
wat een loos topic

Waarschuw beheerder
ik luisterde al hardcore toen was ik 11 tuurlijk kon ik niet naar TD toen .. kon naar zo''n klein zaaltje hier .. lekker hakken de hele avond .. .. ik ken gruwelijk veel dj's en nummers uit mijn hoofs .. ik ben nu 17 en zeker dat ik op TD ben dit jaar .. wil het voor geen goud missen .. Neophtye staat er .. ouderswets beuken .. heb nog platen liggen van die gasten .. .. duzz fuck leeftijds grensen niemand zal zeggen hey jij bent te jong je komt er niet in .. en anders vraag ik wel aan gabber piet of ik me mag .. NExt generation ?? what the fuck .. nog steeds de selfde alleen toen hardcore Het was .. was ik gewoon te jong om te gaan .. Start The war cause we are on the floor it's neva seen before army of hardcore.... HaRdCoRe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
later je hebt je kaartje, dus je komt er echt wel in!!

Artiest Flash-Back
Waarschuw beheerder
eindelijk gerechtigheid.... gewoon vanaf 21 btr!

Waarschuw beheerder
heb me kaartje ook al:D

ben alleen wel 17 dus ik hoop maar dat ik binnenkom :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Waarschuw beheerder
Goed idee, feest wordt er alleen maar beter van. Voor iedereen onder de 21;

Ga maar lekker bij pappie en mammie op de bank zitten
Waarschuw beheerder
Mensen moet eens niet zo zeiken over de leeftijd tuurlijk lopen er wel irritante kleuters van 15/16 rond ja en? denk je dat als je 25 bent dat je niet meer een irritante kleuter kan zijn? ik ken genoeg mensen van 15/16 die verstandiger zijn dan iemand van 25

komt vooral omdat jezelf nog niet zo oud bent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Onzinnig!!
gewoon gaan dan zie je t vanzelf wel...

Waarschuw beheerder
idd niet zo zeuren allemaal!!!
Gewoon lekker gaan...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat ik dan wel dom vind:

Ik lees hier dat enkele 16/17-jarige een kaartje gekocht hebben. Er staat toch minimaal 18 ? Ik hoop dat ze goed controleren !
Waarschuw beheerder
donateur
jij had nog nooit auto gereden voor je 18e?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee
Waarschuw beheerder
donateur
komt vooral omdat jezelf nog niet zo oud bent

En jij bent al zo oud :| :o

:X:X:X:X:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes: helemaal mee eens verleg de grens maar naar 21 jaar is beter dan blijven al die waziej figuren tenminste ook eens een xtje weg van housepartiejs.. tis wel jammer voor degene die er wel altijd un leuk feestjuh van weten te maken en die jonger zijn dan 21 maar jah.. tis nie anders..

Waarschuw beheerder
Ik heb ff opgezocht, als dit uberhaubt kan zal thunderdome in ieder geval 45% minder bezoekers moeten verwachten. Ik heb dit van de leeftijdmediaan bij de agenda. dus procenteel gezien zit de doelgroep voor thunderdome voor 45% tussen de 18 en de 21 jaar.
Waarschuw beheerder
het is gewoon groot gelul...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze vrage nooit naar legitimatie teminste aan mij niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nah geld is geld voor die lui die kijken nooit hoe oud je bent en als ze t nah wel doen hebben ze misschien 100 mensuh die wel binnuhkomen...
t zal wel erruh dom van ze zijn ....