Partyflock

Forumonderwerp · 619774
ik heb geen bron maar ik heb een maat en meer mensen horen zeggen dat de burgemeester van utrecht besloten heeft dat de leeftijdgrens op thunderdome 21 jaar en ouder is vanwege het jonge publiek op trance energy en het drugsgebruik....

ik denk als dit waar is dat het wel moeilijk wordt voor bepaalde mensen om binnen te komen....(mezelf eigenlijk ook)

denk je dat als dit door wordt gezet dat je toch makkelijk binnen komt of dat er serieus aan iedereen legetimatie gevraagd zal worden..

heb me kaartje ook al:D

ben alleen wel 17 dus ik hoop maar dat ik binnenkom :S
laatste aanpassing

:gaap:

Goed idee, feest wordt er alleen maar beter van. Voor iedereen onder de 21;

Ga maar lekker bij pappie en mammie op de bank zitten
Mensen moet eens niet zo zeiken over de leeftijd tuurlijk lopen er wel irritante kleuters van 15/16 rond ja en? denk je dat als je 25 bent dat je niet meer een irritante kleuter kan zijn? ik ken genoeg mensen van 15/16 die verstandiger zijn dan iemand van 25

komt vooral omdat jezelf nog niet zo oud bent
laatste aanpassing

Onzinnig!!
gewoon gaan dan zie je t vanzelf wel...

idd niet zo zeuren allemaal!!!
Gewoon lekker gaan...

wat ik dan wel dom vind:

Ik lees hier dat enkele 16/17-jarige een kaartje gekocht hebben. Er staat toch minimaal 18 ? Ik hoop dat ze goed controleren !
jij had nog nooit auto gereden voor je 18e?

nee
komt vooral omdat jezelf nog niet zo oud bent

En jij bent al zo oud :| :o

:X:X:X:X:X
laatste aanpassing
:yes: helemaal mee eens verleg de grens maar naar 21 jaar is beter dan blijven al die waziej figuren tenminste ook eens een xtje weg van housepartiejs.. tis wel jammer voor degene die er wel altijd un leuk feestjuh van weten te maken en die jonger zijn dan 21 maar jah.. tis nie anders..

Ik heb ff opgezocht, als dit uberhaubt kan zal thunderdome in ieder geval 45% minder bezoekers moeten verwachten. Ik heb dit van de leeftijdmediaan bij de agenda. dus procenteel gezien zit de doelgroep voor thunderdome voor 45% tussen de 18 en de 21 jaar.
het is gewoon groot gelul...

ze vrage nooit naar legitimatie teminste aan mij niet

nah geld is geld voor die lui die kijken nooit hoe oud je bent en als ze t nah wel doen hebben ze misschien 100 mensuh die wel binnuhkomen...
t zal wel erruh dom van ze zijn ....