Partyflock
 
Forumonderwerp · 619677
­ Nederland
 
..*hihi* ..

ja waarom niet? ja je partner moet er wel mee eens zijn natuurlijk en goeie afspraken van te voren maken..
Maar het lijkt mij wel spannend :$
Met een extra man of vrouw erbij ....

Jullie weleens gedaan en viel het tegen of JUIST niet ?
 
trio = :kwijl: *bloos*
 
neuhh vind het wel goed zo gna gna :[
 
lijkt mij wel leuk! maar dan wel met een meisje erbij!!
 
Wanneer schat????????
Ik heb m'n handen al vol genoeg aan eentje. Nog één erbij hoeft voor mij niet persé. Alhoewel... misschien toch wel leuk om een keertje te proberen
 
ok, maar nu dan ??? iedereen zit hier nu wel half interessant te doen etc. maar word er nog wat afgesproken of ehh ???
alles keertje proberen hè, wat voor rede vatbaar is dan hè :D
 
Kwil het ook wel es proberen hoor:) Lijkt me best spannend.
 
ik wil het ook wel eens proberen hoor :D
 
Alle kerels die hier zeggen dat ze geen trio met 2 mokkels willen.... Zij OF leugenaars, OF ziek....
 
2 partypeanut!
er zijn genoeg vrijwilligers hier! duzz zoek maar een leuk meisje uit!
hahaha
(k)
 
ja lekkuh toch ,moet wel vrouw zijn hoor :P want 2 mannen vind ik niks.:kots:
Ik ben het helemaal met Utrecht-Noord eens;)!

en zou het dus zelf ook GRAAG eens proberen!;)
laatste aanpassing
 
op zich lijkt t me wel spannend, dan wel met n meissie derbij

maareh, het is toch niets voor mij ...
2 -->> Utrecht-noord.

ja je hebt wel gelijk, maar ik zou dat dan wel willen, maar dan wilde ik vrijgezel zijn, en dan gewoon met 2 meiden, ja echt wel, maar nu heb ik een relatie, en dat deel ik dus echt niet hoor.
maar op zich heb je gelijk.
ghe ghe ghe jammie!!!!!!!!!!
 
het lijkt me zekers wel een vette kick en vooral lekker als het 2 dames zijn natuurlijk *bloos* hahaahahaha wie weet.........
laatste aanpassing
 
michelle en roxy alsjullie nou die man laten zitten wil ik wel die derde vrouw zijn ;)
 
Nee... van ruilen komt :cry: !
laatste aanpassing
 
Het verbaast me eigenlijk hoeveel mensen wel een trio zouden willen :vaag:
 
Hmm:p, is er nog een vrijwillige dame voor halve dagen of in 't weekend?? (F)(6)
Zekah wat is er verkeerd aan, ik vindt t af en toe wel lekker een vrouwtje en gelukkkig heb ik een ventjuh die daar geen probleem over maakt zolang ik er maar eerlijk over ben en hem nie als lucht behandel, dus trio kan zekah!!!!! en af en toe vrouwtje alleen ook!!!
laatste aanpassing
dan weet je nie wat je mist!!!!
En een trio alleen met vrouwen is ook lekker hihihi
laatste aanpassing
leukste is 3 girls ik en mu maat :D

we doen van alles behalve me maat en ik raken elkaar niet aan :kots: dat is walgelijk zeg :S

dus alleen straight sex en de dames spelen et elkaar :$


Dis is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEL leuekr dan een trio
 
Een trio?? nee dank u..
 
:D yups! heb het wel gedaan. zowel met een man en vrouw (dus in totaal 2 vrouwen en een man) en met 2 mannen (ikke vrouwtje en 2 mannen erbij :P) is allebei leuk :D
2 kerels in mn bed als ze van elkaar afblijven geen probleem maar anders moet ze eg snel weg vliegen dat hoef ik, 2 vrouwtjes en een kereltje is zekah wel leuk en 3 vrouwtjes en geen kereltjes is zekah ook leuk!!!! :p
Oh ja zeker kan dat wel naar mijn mening,
Maar dan moeten bij de partijen het eens
zijn denk ik en uiteraard met twee vrouwen haha.
Ik spreek jullie laterzzzz.
hej blondy78 dalijk verpest je het voor mij :@
opzouten :/
 
met in totaal 3 vrouwen wil ik ook nog eens doen ;)
 
volgens mij moet er een nieuwe thread gemaakt worden, "de trio dating thread" waar er tenminste echt spijkers met koppen worden geslagen :D
Inderdaad hamunaptra :D
Artiest Maus
Voor duo`s ben ik ook al blij hoor ;P
als ik geen relatie heb lijkt het me super.
maar in een relatie zou ik te jaloers worden.
 
lijkt me supergeil.....

nooit gedaan, maar zou het heel graag willen
Lijkt me nix.. dat gaat nie goedkomen.. haha..
laatste aanpassing
 
Nee
 
Jah graag vrijwilligers??? pb me maar;) haha
 
Hmmm, weet niet, hoeft niet speciaal voor mij :-)
Ik zou er niet aan moeten denken (dat als ik een vriend zou hebben) om hem met een ander meisje of met een andere gozer ( :kots: ) aan de gang te zien.
En ik hoef zelf nou ook niet per se met een ander meisje bezig te zijn.
Misschien verander ik nog wel is een x van gedachten, maar denk voorlopig niet.

(k)
laatste aanpassing
 
Ja maar dan wel met een vrouw erbij!
2 mannen is denk ik teveel voor me, ik krijg dan denk ik het gevoel dat ik mijn macht kwijt ben...! En ik vind een vrouw ook mooi om te zien!

En stel dat die 2 mannen met elkaar zouden gaan rommelen, dan ga ik over me nek, niets tegen homo's hoor, maar ik wil het gewoon niet zien!

Ik zou het doen als ik al wat langer in een relatie zit, een jaar ofzo! En mensen vragen vaak aan me of ik dan niet jaloers zou zijn... nou nee eigelijk niet, ik denk dat als je als vrouw zoiets doet voor je vriend, dat hij dan nog meer van je gaat houden!

Ik zou zoiets wel goed van tevoren bespreken! Want hij moet ook weten, dat het misschien eenmalig kan zijn, als het me niet zou bevallen!
 
wijze woorden van Lonneke(Y);)
Lekker toch een trio :9 :kwijl: Mij lijkt het heel spannend en lekker, denk dathet er ook nog wel eens van komt :D :P LEKKER LEKKER LEKKER
Maar dan wel met een lekkere meid en mijn mannetje of eventueel met twee meiden ook nooit verkeerd :P
 
ja lekker hoor