| Betreft: | evenement: Lovefields, zondag 17 augustus 2003 om 12:00 |
2 Many dj's
Ik ben er ook bij!!
Ik ben er ook bij!!
Morgen ff kaartje halen!!
Oeehh !
Oeehh !
Ik zou wel erg graag willen alleen het is zo ver weg en ik zal wel geen gebruik kunnen maken van de auto dus voor mij valt dit feest helaas af 
Dat strandfeestje is ook zeker erg leuk, maar ga toch voor Lovefields, en heb er zeker zin in!!
Ben nu ook wel benieuwd naar 2 many dj's. Kende ze eigenlijk niet, maar zag vandaag een stukje van ze op tv.
Zijn dat niet die 2 gasten die vroeger alter 8 ofzo op TMF presenteerden?
Verder kom ik zeker weer voor Speedy J en Rush. En Secret Cinema is ook zeker de moeite waard!
Ben nu ook wel benieuwd naar 2 many dj's. Kende ze eigenlijk niet, maar zag vandaag een stukje van ze op tv.
Zijn dat niet die 2 gasten die vroeger alter 8 ofzo op TMF presenteerden?
Verder kom ik zeker weer voor Speedy J en Rush. En Secret Cinema is ook zeker de moeite waard!
laatste aanpassing
woeiii ik heb zoveel zin in zondag! 2 many DJ's zijn echt geweldig! Voor mijn gevoel dé ontdekking van dit jaar. Ik heb ze nu twee keer gezien en beide keren was het écht FEEST bij die twee..
Ze draaien alles, maar dan ook alles door elkaar heen, van Destiny's Child tot de Prodigy, van Dolly Parton tot Benny Benassi etceteraaaaaaa
Heen gaan dus!!!
Ze draaien alles, maar dan ook alles door elkaar heen, van Destiny's Child tot de Prodigy, van Dolly Parton tot Benny Benassi etceteraaaaaaa
Heen gaan dus!!!
Heb er zin in 
2 Nikita en Marjo
Ja leuk he limburg
Maar wel leuke vriendje he 
Heb er zin in gaan we lekker met ons alle uit ons Dak!!!
Trouwens wat is mis met "get on up" van Rush??? is een klassieker....ik vind het nog steeds vet als hij het zelf live doet ookal heb ik het zo vaak gehoord.
2 Technotrut: Jammer dat je zatedrag niet naar de BBQ kunt komen.
Tot zondag.
Ja leuk he limburg
Heb er zin in gaan we lekker met ons alle uit ons Dak!!!
Trouwens wat is mis met "get on up" van Rush??? is een klassieker....ik vind het nog steeds vet als hij het zelf live doet ookal heb ik het zo vaak gehoord.
2 Technotrut: Jammer dat je zatedrag niet naar de BBQ kunt komen.
Tot zondag.