Partyflock

Forumonderwerp · 619451
Betreft: evenement: Lovefields, zondag 17 augustus 2003 om 12:00

Zijn er mensen die ook naar lovefields 2003 op Megaland in Landgraaf gaan....???
Speedy J en DJ RUSH....geen twijfel over mogelijk:

ik ben aanwezig!!!!

xxx

Ik ben er ook!!!!

Moet vuurspuwen daar!
het is f..ing ver weg...en waarom op zondag eigenlijk..?
2 Many dj's :lief:

Ik ben er ook bij!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA­ARRRRRRRRRRGGGGGGGGG­HHHHHHHH

Inge moet werken die dag, godverd*mme, eindelijk een leuk feest in de buurt en dan kan ik niet gaan :-(

Chris
Begin er steeds meer zin in te krijgen!!

Voorproefje voor LowLands!!!
Ja wij gaan dit jaar voor het eerst!!
Ik denk dat dit een perfect alternatief is voor DanceValley!!!
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
2 Chris:
Nog nooit alleen naar een feest gegaan?
Volgens mij moest ik dan voor hertentamens leren, maar 't leek me wel een vet feest... misschien als ik toch op vakantie ga onder m'n hertentamens en 't laat zitten :D

Ben ook van de partij.... vriend van me heeft gratis kaartjes ;-) lekkerrrrrrrr
Morgen ff kaartje halen!!

Oeehh !
:kots: Rush :P na dat ik um 3x in 4weken tijd heb gehoord, en dan ook nog eens 3x "funk you right on up" gaat zingen :( nee sorry! vind Rush echt (Y) maar ff niet meer voor mij op dit moment.. ILT Indoor maar weer :)

Ik ben er ook zeker bij..Met zo´n line-up ben ik niet te missen!!! :D

Rush tja, hoop niet dat ie weer op zijn zinloos gebeuk tour gaat, dat was kut. Straks zetten ze hem nog tussen een Dana en Pavo :S
Artiest Manzel
Ik ga duidelijk voor Surgeon en speedy, rush is maar bijzaak. Ik hoop niet dat hij weer hitjes achter elkaar gaat plakken ,want daar werd ik op ilt outdoor toch wel een beetje ziek van .
I'm there!!! Super line up!!!

:BOUNCE:
Ik zou wel erg graag willen alleen het is zo ver weg en ik zal wel geen gebruik kunnen maken van de auto dus voor mij valt dit feest helaas af :(
Rush blijft voor mij altijd nog wel iets speciaals hebben maar idd, van "funk you right on up" wordt je ook :bah: van!

:bounce:Zin!:bounce:­Zin!:bounce:Zin!

Khoop dat de chill out net zo relaxed is als voorig jaar... lerehangbanken en matrassen om ff bij te kome van de technotrein

:bounce:Zin!:bounce:­Zin!:bounce:Zin!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
C U all there! ik ga pix maken voor love2party.nl ben vooral benieuwd naar 2 Many DJs, die Belgen draaien alles door elkaar, As Heard On Radio Soulwax pt.2 : topcd!!

zo ver weg :|
4 uur en een kwartier met de trein
Werkzaam bij E-Fraga
Artiest {SHOWLIST artist 26896, 6026, 46880}
half uurtje :)
ha kwilde net zeggen dak niet kan kiezen: of strand feest of Lovefields...maat heeft kaartje over...
ah kon ik maar weer eens op 2 plaatsen tegelijk zijn...line up ziet er weer zwaar okey uit...enne zolang het maar lekkerrrrrr buiten is....
:bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing

Dat strandfeestje is ook zeker erg leuk, maar ga toch voor Lovefields, en heb er zeker zin in!!

Ben nu ook wel benieuwd naar 2 many dj's. Kende ze eigenlijk niet, maar zag vandaag een stukje van ze op tv.

Zijn dat niet die 2 gasten die vroeger alter 8 ofzo op TMF presenteerden?

Verder kom ik zeker weer voor Speedy J en Rush. En Secret Cinema is ook zeker de moeite waard!
laatste aanpassing
2 Nikita: Jij bent dan ook zekers te vinden op de pre BBQ party bij Tom,Eric,Rene en Fiet???

Ik zou graag willen dat ik er ook naar toe kon, maar heb geen vervoer, en kan niet blijven slapen daar want ik heb al ander vervoer voor naar lovefields :S :(

2 Technotrut. Ja natuurlijk ben ik dat;)

Misschien is er bij ons nog een plekje over naar Lovefields. Zou je het even moeten vragen.
Neej ik heb wel vervoer, maar niet zaterdag voor de bbq party. That's all ;)

Misschien's tot zondag dan ;)

woeiii ik heb zoveel zin in zondag! 2 many DJ's zijn echt geweldig! Voor mijn gevoel dé ontdekking van dit jaar. Ik heb ze nu twee keer gezien en beide keren was het écht FEEST bij die twee..
Ze draaien alles, maar dan ook alles door elkaar heen, van Destiny's Child tot de Prodigy, van Dolly Parton tot Benny Benassi etceteraaaaaaa

Heen gaan dus!!!
2Many Dj's zie ik op Lowlands

Ga voor Junkie XL, Surgeon en Rush

Geen van allen gehoord
Gaat er nog een Digitale camera naar Lovefields?
Mag je een cam meenemen?!?!?!?

Ik wil echt zooooooo graag :'( Maar ik heb echt niet genoeg geld gewoon.....En als het dichterbij was geweest was ik misschien nog wel gegaan, maar het is zoooooo ver :'(

Geen vervoer het probleem:(

Handig he Ireen, die Limbo-vriendjes van ons ;)
lache altijd, de mensen die vanaf het begin het hardst het roepen zijn dat ze gaan gaan uiteindelijk toch niet
laatste aanpassing

kan je leuk zwaaien misschien zie je mij toch daar dus steek die vinger maar in je aars:D
laatste aanpassing
OVERMORGEN!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-D
Heb er zin in :bounce:

Haha, ja gaan we toch nog met onze limbo vriendjes Marjo:D
limburg:bounce: hahaaaa
laatste aanpassing

Artiest Tom Datema
2 Nikita en Marjo
Ja leuk he limburg :kots: Maar wel leuke vriendje he :D
Heb er zin in gaan we lekker met ons alle uit ons Dak!!!

Trouwens wat is mis met "get on up" van Rush??? is een klassieker....ik vind het nog steeds vet als hij het zelf live doet ookal heb ik het zo vaak gehoord.

2 Technotrut: Jammer dat je zatedrag niet naar de BBQ kunt komen.

Tot zondag.
Ik heb net ff wat mp3 binnen gehaald van 2 many DJ's hmm....... ok

Maar we gaan zondag wel even kijken!
Zinnnnnnnnnnnnnnnnnn­nnnnnnnnnnnnnn
Cono!!!!!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D

(K)
Jaja merel, zondag gaan we weer ff saampjes n Boogy Woogy neerzetten ok???

(k)

IK heb er zin in!!!
Artiest Pie
ik ga nie :(
Bouw mee aan Lovefields' Love Wall

Maken hier nog mensen een lapje van 50X50??

Het lapje stof moet 50 bij 50 cm. zijn en mag verder natuurlijk helemaal naar je eigen fantasieën en filosofieën worden ingevuld.