Partyflock

Forumonderwerp · 619217

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
ik reed vanmiddag op de scooter van doetinchem naar doesburg. Ik wou weten hoe laat et was, dus ik pak mijn mobiele telefoon, kijk hoe laat et is, en doe em weer in mijn jaszak... net op dat moment rijdt er zo t3r!nG wout langs op een motor, hij slaat af, en gaat achter me rijden op de paralelweg, na een minuutje reed hij langs me heen, en gebaarde dat ik moest stoppen. Dus ik stop, krijg ik een preek dat ik best weet dat ik niet mag bellen en smsen!?
ik ging er tegen in, en zei dus wat ik ECHT deed (kijken hoelaat et was), hij noteerde me gegevens, en zei dat als et strafbaar was, ik door hem gebeld werd en een bekeuring zou krijgen.

ik werd net dus gebeld door die flikker, en hij zei dat et in de wet verboden is, om zelfs nog maar een telefoon in de handen te hebben tijdens et rijden, ook al staat ie uit!!!

maar ik kon er bezwaar tegen aan tekenen... (TOCH WEL?? MONGOOL!? Dat zou er ook nog eens bij moeten komen!) Ik ga dus ZEKEK bezwaar aantekenen, omdat er toen helemaal zo'n campagne op tv enzo was, dat je niet mocht bellen en/of smsen tijdens et rijden (dit vind ik terecht). Maar dat je zelfs niet mag kijken hoelaat et is, of een niet werkende telefoon in je handen hebben, vind ik ronduit belachelijk... BAH!

Als je zelfs de boeken er op na slaat, en iemand opbelt om te zeggen dat hij/zij een bekeuring krijgt, dan ben je er dus echt op uit om iemand te naaien...

een tak in het rijdende voorwiel van een zekere motor agent, zou ik echt niet erg vinden..

(ik kan geen horloge dragen, omdat ik daar uitslag van krijg, aan me polsen)
Waarschuw beheerder
Het is heel lullig :(

Maar bezwaar maken :S

Probeer het maar niet :S
Lukt je toch niet ( het staat in de wet )

en het is zijn woord tegen dat van jou dus kiezen ze toch voor die agent!!
Waarschuw beheerder
donateur
boeie, probeer et toch...
Waarschuw beheerder
manze praatjes weer hier tegenover politieagenten! in de sfeer van: ik wacht m op bij t buro en dan achtervolg ik m naar zijn huis...

jah ? en dan??

whahaha

zal wel heel triest zijn, het zo erg bont maken terwijl t allemaal begon met het naar je mobieltje kijken tijdens t scooterrijden! whehe
Waarschuw beheerder
donateur
Dy-Namic, minder nadenken, meer ouwehoeren...
Waarschuw beheerder
naahhh... ik zeg nix :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb je goed, en ik ben niet opgefokt, en ik gebruik dat dokter verhaal niet als smoesje, maar mensen vroegen et, dus dan geef ik antwoord...
Waarschuw beheerder
jezus wat een flikker he! pff echt super triest! als ik hem tegenkwam op straat woei! :P

erwin
Waarschuw beheerder
donateur
Viptweak 7 juli 2003 20:55
Je moet beide handen vrij hebben zodat je bij het remmen 2 handen aan het stuur hebt.

Als je een gsm ofzo in je handen hebt, kan je niet meer met 2 handen remmen, dus mag het niet

is ook best lastig met schakelen :P

dus je mag ook geen broodje eten tijdens het rijden?

en een peukie mag zeker ook niet?

je kan beter je telefoon laten vallen dan je peuk 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
beter gaan ze mensen aan pakken die een boekje lezen onder het rijden

Waarschuw beheerder
donateur
is ook best lastig met schakelen

dus je mag ook geen broodje eten tijdens het rijden?

en een peukie mag zeker ook niet?

je kan beter je telefoon laten vallen dan je peuk

1) schakelen doe je niet op het moment dat je hard moet remmen (ik niet iig)
2) nee, dat mag eigenlijk niet, sterker nog : je mag niet eens een zender op de radio zoeken of een cd uit een hoesje halen
3) sigaret gaat niemand moeilijk over doen.

Waarschuw beheerder
donateur
beter gaan ze mensen aan pakken die een boekje lezen onder het rijden

Doen ze ook, maar dan krijg je mensen die dan hier gaan klagen omdat ze een boete krijgen voor iets wat ze niet snappen.
Waarschuw beheerder
donateur
jah, en dan kan onze opper woutenlover Viptweak et aan ons, zwakzinnige mensen gaan uitleggen, dat et niet mag! en als je hem dan later tegenkomt, gaat hij zelfs met het vingertje zwaaien!!! foei foei, jongen!!

ff zonder geouwehoer, ik ben er zo pissed om, omdat ik alleen keek hoelaat et was, en dat er met die reclame campagne niet werd duidelijk gemaakt, dat je helemaal nix mag doen met je foon... zelfs niet als et alleen klokkijken is...
Waarschuw beheerder
open je een nieuw topic als je bezwaarschrift in behandeling is genomen?
Dit topic gaat alleen uitdraaien op een ellenlange scheldpartij op politie versus een verdediging van een wetshandhaver.