Partyflock

Forumonderwerp · 618402

Waarschuw beheerder
Wie van jullie neemt er de telefoon op tijdens het eten? En dan bedoel ik niet als je in een restaurant zit maar gewoon thuis op de bank met je vriendje of vriendinnetje?

Ik deed dat dus wel, maar gisteren werd ik er op gewezen dat dat niet zo netjes was en eigenlijk moet ik hem wel een beetje gelijk geven....*zucht*

Waarschuw beheerder
donateur
ik neem overal me telefoon op...ook als ik aan het eten bent.......

Waarschuw beheerder
Ligt eraan waar ik ben maar meestal neem ik de telefoon wel op. Als ik thuis ben zowieso. Als ik thuis ben word ik trouwens standaard gebeld onder het eten weet ook niet wat het is

Waarschuw beheerder
Vreet jij heel de dag achter elkaar door dan?

Waarschuw beheerder
Het gaat over in het bijzijn van iemand!
BV je vriendin, als ik alleen vreet neem ik ook op ja!

Waarschuw beheerder
Nah als ik met me vriend eet dan bel ik ook gewoon hoor,

Je eet toch al zovaak samen

Waarschuw beheerder
2 Haas: ben je hardleers??? Ik zag het H woord weer.....

Waarschuw beheerder
2Pardiej: ik schrik zowaar van je taalgebruikt, je eet met je vriend, ik had verwacht dat je met hem zou vreten.

:P sorry
Waarschuw beheerder
2 ransaapje: PIKSTRAF!!

:p
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik bel niet tijdens het eten, maar eet wel tijdens het bellen
Waarschuw beheerder
neuh, niet zo netjes idd...
Als het is om ff snel iets te regelen ok, maar gezellig met iemand hele lulgesprekken gaan houden is toch een beetje flauw zeg maar...

Waarschuw beheerder
HOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEERRREEEEEUUUUUUUH!

:D\_______________

Sos en pep snuiven gaat je neus van open! euh... andere topic wazzzdatttuh niet? :s

:frusty:

Waarschuw beheerder
Pardiej dan zou ik naast je gaan zitten ruften op de bank :P

Waarschuw beheerder
Mus ik ga naar huis...... traine!!!! HHHOOEEEEEEEEEEEEEEE­E uuuhhh Hoe laat is het?

Waarschuw beheerder
Een ook giga mus gaat patsen incasseren voor het gebruiken van het H-woord!

Waarschuw beheerder
HOps beide met de riem!

Waarschuw beheerder
Giga haas 2 juli 2003 16:30
Pardiej dan zou ik naast je gaan zitten ruften op

van mèn mag je, maar onderschat me niet ik ga op je hoofd zitten en ga dan pas beginnen!

Dan probeer je het nooit meer...smerig konijn
Waarschuw beheerder
pff wat erg zeg. telefoneren tijdens het eten %-).Alsof eten iets heiligs is. Wat ik ook zo dom vind is dat iedereen moet wachten tot de laatste klaar is. Gelukkig eten wij nooit gezamenlijk :D. Gewoon eten pakken en naar mn kamer tv kijken. Of beneden bij mn ouders op de bank zitten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ligt er aan wie..

Waarschuw beheerder
2 Sjonnie

Ik weet wel waar het aan ligt aangezien ik degene ben die belt. En voor de mensen die het onfatsoenlijk vinden dat mensen ze onder het eten bellen: Degene die belt kan niet op afstand ruiken dat je aan het eten bent. Als ik zo dichtbij ben dat ik het wel kan ruiken kom ik wel aan de deur. Kan ik gelijk een happie mee eten ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet netjes, maar als het een belangrijk telefoontje is neem ik het toch op.
Waarschuw beheerder
ik vind 't zwaar iri als iemand hem opneemt en gaat zitten kwebbelen.
ik zelf neem op en zeg gewoon bel later terug ben aan 't eten. maar de meeste van mijn vrienden bellen niet om die tijd, omdat ze weten dat ik dat niet waardeer.

Waarschuw beheerder
van mèn mag je, maar onderschat me niet ik ga op je hoofd zitten en ga dan pas beginnen!

Dan probeer je het nooit meer...smerig konijn

Oi , daar zit vast een luchtje aan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het niet uitmaken en mijn moeder gelukkig ook niet.
Of ik nou met haar praat of met de gene aan de telefoon praten doe ik toch.
Maar het eet moeilijk met een hand aan de telefoon en de ander voor je mes en vork.
Dat is een reden dat ik wel zeg dat ik terug bel.

Waarschuw beheerder
2 Getreal

Idd jij bent het meestal. :devil: Haha bij jou heb ik geen nummer herkenning meer nodig. "rond de klok van half zeven belt Getreal mij altijd even"

Waarschuw beheerder
Ik neem gewoon op en zeg dan dat ik aan het eten ben, en of ze later dan ff terug kunnen bellen!
Netjes ofniet!!!

Waarschuw beheerder
Mijn ouders en zussie vinden t altijd leuk als er iemand op mn gsm belt tijdens t eten..
Komen ze tenminste nog eens ergens achter omdat ik dan niet weg kan lopen...

Waarschuw beheerder
donateur
Al belt de koningin mij op tijdens het eten, heeft ze mooi pech!

Waarschuw beheerder
donateur
ik bel niet tijdens het eten vind ik onbeschoft en heel erg storend
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik in een restaurant zit, of bij mijn ouders, zet ik mijn telefoon uit of op stil en neem ik dus niet op. Als ik gewoon thuis ben neem ik op en zeg ik dat ik zit te eten of ze zo ff terug willen bellen...