Partyflock

Forumonderwerp · 618208
1094x bekeken
Waarschuw beheerder
Voordat wij uitgaan gaan we meestal bij iemand thuis even gezellig indrinken. (Nee het is niet triest, maar gewoon gezellig. En ja het is inderdaad iets goedkoper...)

Wie van jullie drinkt er nog meer in voordat ie uitgaat?
Waarschuw beheerder
Wij doen dat altijd. Uitgaan is meestal toch pas leuk vanaf een uur of 00.00/01.00 uur, en wat moet je anders in die tussentijd doen? Ik lust ze wel graag, ook als ik niet uitga drink ik meestal wel dus voor het uitgaan ook.

En het scheelt in de kosten he, ik vind het wel lekker om aangeschoten c.q. lam te zijn met uitgaan en dat ben ik niet zo snel, dus dan kan ik beter een goede alcoholische bodem leggen om niet helemaal failliet te gaan. Als ik dat wil bereiken met uitgaan kom ik echt straatarm thuis.
Waarschuw beheerder
2 phantasia: ik ook altijd voordrinken;)
Waarschuw beheerder
doe het ook nog wel is maar nie meer zo vaak :)voor een party zoizo niet
Waarschuw beheerder
Ja, ik, duidelijk :)
Als ik van plan ben op 't feest veel te gaan drinken drink ik van tevoren al redelijk wat, is STUKKEN goedkoper :) (10 euro ipv 100 euro drank is niet eens overdreven als ik af en toe gin-tonic of wodka-jus tussendoor drink)
En ik ben een arme student :P
Waarschuw beheerder
donateur
jup, same here,
meestal gewoon ff bij iemand verzamelen en daar dan gezellig eerst wat zuipen en vervolgens lekker stappen met je zatte kop....

vraag me soms alleen af wrom ik niet verder dan de deur kom :S
Waarschuw beheerder
Wij drinken idd ook wel wat bij iemand voor we weggaan, of we duiken eerst de kroeg in en daarna op stap. :zuipen: :cocktail: lekkah toch ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Als het gewoon is onder het mom van een gezellig samenzijn is het zeker leuk.

Maar vast thuis beginnen te drinken omdat je per se dronken wilt worden, vind ik echt heel triest!

Ik ben van mening dat dronken worden je min of meer ´overkomt´ Als je elke keer naar een feest gaat met het doel zo lam mogelijk te worden tsja...

Ben ik het mee eens.. Ik drink sowieso al bijna niet en ik vind drinken om het dronken worden echt super triest.. In onze groep zijn er een paar helaas die er anders over denken en alleen maar zo dronken mogelijk willen worden.. :-S Ik vind er niks aan

Waarschuw beheerder
heheh...ik word het gewoon niet, gewenst of ongewenst
Waarschuw beheerder
Ik drink ook vaak een paar drankjes voordat ik uit ga, dat is niet om dronken te worden, maar gewoon omdat het lekker is en voor de gezelligheid :D
Waarschuw beheerder
(Nee het is niet triest, maar gewoon gezellig.

Indrinken is alleen triest als je het daadwerkelijk ook zo noemt.
Maar goed, dat zei Laura ook al lees ik net.