Partyflock

Forumonderwerp · 618196
2131x bekeken
Waarschuw beheerder
Voor het fitnessen ben ik sinds kort weer creatine gaan nemen. Maar aangezien er dit weekend weer een goed feest is (Awakenings) moet er ook weer een pilletje worden genomen...

Wie kan mij vertellen of creatine en XTC samen gaat?!
Waarschuw beheerder
Banaan Mac Shakey's??

Waarschuw beheerder
creatine en Cafeïne

creatine en Cafeïne is "g"een goede combinatie,

Cafeïne stimuleert bijvoorbeeld de nieren lichtjes en werkt daardoor urine-afdrijvend. Hierdoor wordt het zelf ook vlug afgedreven. Cafeïne stimuleert heel wat lichaamsfuncties : ook het centrale zenuwstelsel, waardoor de hartslag 'n ietsje toeneemt en de bloedvaten zich verwijden.

Creatinesuppletie zorgt ervoor dat:

Je spieren groter worden. Deels komt dat doordat je harder traint. Het gros van je groei komt op het conto van de toegenomen hoeveelheid creatine (+ aangetrokken vocht) in je spierweefsel.

Dus creatine en Cafeïne kan wel samen, ze werken elkaar niet echt tegen alleen creatine zonder koffie lijk je breder doordat je meer vocht vasthoud...

Maar ik kan ook helemaal mis zitten...

Ik gebruik creatine niet... Ik speel football en ik krijg snellerr kramp tijdens het sprinten als ik creatine gebruik...

Zo dat is wel genoeg onzin...

HEnk

Waarschuw beheerder
donateur
Feit is dat onderzoek heeft uitgewezen dat je per dag 10ml GHB in een banaan moet spuiten en deze aan een kip voeren..
Deze kip 3 weken voeden op deze manier en daarna diagonaal slachten met een lepel..
Het vlees van deze kip zorgt ervoor dat het genoeg creatine bevat welke men kan vermengen met xtc totdat men een goeie verhouding heeft en hiermee maximaal kan trainen en feesten..
www.kan-nog-gekker.nl
Waarschuw beheerder
Cafeine breekt creatine af. Maar dat hadden we al begrepen. Beste om Creatine in te nemen verspreid over de dag 10-12 gram. En half uur na inname een suikerhoudende vruchtensap te nemen. Zorgt voor betere opname. Weekje of 3/4 gebruiken. Dan raakt lichaam verzadigd. Weekje of 2 stoppen, gaat het lichaam om meer creatine vragen. Als je dan weer begint is opname nog beter. Oh ja, een portie (4/5 gram) nemen direct na het trainen is ook beter.

Kan niks zeggen over xtc --> creatine

Waarschuw beheerder
xtc, coke, ketamine enz. breken creatine en anabolen af. Als je een van deze 2 gebruikt kun je het best GHB doen. Dit breekt de creatine en de anabolen niet af. kus
Waarschuw beheerder
Weet niet, klinkt toch wat eng... GHB met het sporten... :-S

Waarschuw beheerder
Géén GHB tijdens het sporten!!! Maar als je creatine of anabolen gebruikt kun je beter GHB pakken op party's or whatever in plaats van coke,xtc etc...
Waarschuw beheerder
xtc en creatine geen probleem creatine houdt alleen vocht vast, en inderdaad creatine lost op met koffie dus als je creatine neemt GEEN KOFFIE! Maar ik adviseer je geen creatine te nemen alles wat je met creatine aan traint aan spier massa ben je binnen no time kwijt als je effe stopt en het werkt schadelijk op je nieren.
Waarschuw beheerder
Groot glas water met Crea met 80gram druivensuiker,,,, thats all

Enneee XTC is altijd slecht!! :) maar wel lekker

Waarschuw beheerder
donateur
traint aan spier massa ben je binnen no time kwijt als je effe stopt en het werkt schadelijk op je nieren

Als je drugs gaat gebruiken ben je je spiermassa idd in no-time kwijt, maar als je gewoon blijft sporten valt het wel mee. Slecht voor je nieren? Is toch een lichaamseigen stof?

Waarschuw beheerder
Ja maar het Schijnt schadelijk te zijn doordat de hoeveelheid zo omhoog gaat. Normaal 2 gram perdag
EN dan 5-15 gram extra per dag. Das een verhoging van mininmaal 250% dus heeft je nier het druk....

Als je teveel water drinkt kan je ook dood gaan... Weet niet hoeveel water je dan moet drinken... Maar het is wel mogelijk :D

Train Naturel is mijn advies...
En train hard en eet goed...
Wat in de suplementen zit kan je ook uit goede voeding halen... En het is nog goedkoper ook...

Henk
Waarschuw beheerder
Sommige mensen trainen ook met eiwitten. Als je gezond eet, neem je natuurlijk ook al eiwitten.

Maar wat is nu het voordeel van het innemen van eiwitten, bijvoorbeeld ten opzichte van creatine?
Waarschuw beheerder
Juist Flo lova snapt het!!!

eiwitten is bouwstof voor je spieren daar groeien ze van creatine houdt alleen vocht vast en je hebt meer energie om te trainen---->maar goed als je traint moet je wel ergens van groeien!

Beste is om gewoon goed te eten van de eiwit suplement heb je kans om snel dik te worden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis maar net of je er aanleg voor hebt en wat voor eiwitsups je slikt

Waarschuw beheerder
Conclusie: hard trainen, niet zeiken en zelf uitzoekuh!
Waarschuw beheerder
donateur
wat is creatine dan precies?

Waarschuw beheerder
donateur
wat is creatine dan precies?

Brandstof voor je spieren
Waarschuw beheerder
donateur
dus als je er teveel van neemt dan verzuipen je spieren?:p

Waarschuw beheerder
conclusie: af en toe eens trainen en kilo's crea naar binnen werken :D
Waarschuw beheerder
Het moraal van het verhaal XTC IS PAS SLECHT voor je........... en hhhhh als je crea gebruikt dan is XTC nog steeds slecht dus gewoon trainen geen probleem als je crea gebruikt, is zelf goed voor je als je maar ok rust pauses er tusse neemt.

Waarschuw beheerder
Maar zoals ik las in de eerste post...

Maar aangezien er dit weekend weer een goed feest is (Awakenings) moet er ook weer een pilletje worden genomen...

MOET????Die regel heb ik nog nooit gelezen op een feest ;)