Partyflock

Forumonderwerp · 618195
Waarschuw beheerder
Wat zien jullie mannen graag aan (en daarna uit) bij vrouwen.....
Waarschuw beheerder
eatable g-strings! HAP HAP HAP! :)
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00000fac000ad01e31180bc51a00183258]http://www.big-desire.nl/tl/3977.jpg[/img]

JUMMIE JUMMIE :kwijl:
Waarschuw beheerder
gadver, dat gaat verkleuren die eatable strings!!!

(rare tepels dat vrouwtje, hm?)
Waarschuw beheerder
owjah .. dit niet iedergeval:

[img cacheid=00000fac000ad021aca37de41a00183264]http://www.big-desire.nl/ul/3478-1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto met dat groene babydolletje :(

Zijn die oerlelijke dingen nog verkrijgbaar in deze tijd, dacht dat ze uit de steentijd stamden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!
Waarschuw beheerder
nouja.. de kleur klopt niet... maar ik vind em wel geil opzich...
Waarschuw beheerder
khad iets soorgelijks (groene dingetje) van me jochie gehad, in het wit, ik vind het ook wel geil, maar moet er wel een bui voor hebben om het te dragen (en te showen).....

TheCrow: als je een mooi figuur hebt, staat dat tijgerding heus wel!!
Waarschuw beheerder
die bui maak je maar (6) ;p

Waarschuw beheerder
thecrow: nou ga maar verder met je foto's.....hahahha;)
Waarschuw beheerder
mijn favoboekie: www.pabo.nl

very good!!!!!!!

Waarschuw beheerder
jah hahhahahaha bestel je er ook vandaan Thecrow?
;P

Waarschuw beheerder
naakt..:P
Waarschuw beheerder
jah! ik moet wel is vrouwen aankleden.
Pabo is (y)

Waarschuw beheerder
en voor jezelf ook???;):P
Waarschuw beheerder
hoezo zou die dat niet doen Ewelientje?
Waarschuw beheerder
weet je wat ik altijd aan heb in bed......

de radio....whoehaha

Waarschuw beheerder
jah ik wil weten wat die dan bestelt:P
Waarschuw beheerder
im not telling you anything ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
niet nodig :)
Waarschuw beheerder
ik vind het gewoon leuk, ALS ik een vriendin heb ze te verwennen... en koop leuke dingetjes :)

Waarschuw beheerder
jah dat zijn zeker leuke cadeautjes:D
Waarschuw beheerder
Nou..... dat zijn Ckers leuke kadootjes!!!!!
Waarschuw beheerder
toch maar een beetje meer slijmen bij je vriendje debster ;p
Waarschuw beheerder
hoezo? krijg het toch ook vertel ik je net? kvind het altijd wel ff leuk om me te verkleden voor me jochie, kousen/charatels....­..maar wat ik zei, moet ik wel een bui voor hebben!!!!!!
Waarschuw beheerder
en dildo's?

Waarschuw beheerder
De kwaliteit van Pabo is beroerd! Vind het echt bagger wat ze daar hebben. Kan beter naar de kamasutrabeurs gaan. Hebben ze ook veel meer keuze:D
Waarschuw beheerder
kamasutra :s tjah... ga er regelmatig heen maar vind het echt niks... ze worden steeds kleiner en hebben steeds minder show!
Waarschuw beheerder
kvind het ook wel lachen kamasutrabeus, ben nou 2x geweest.....ik vind de pabo wel tof, kwaliteit?: tja......
Waarschuw beheerder
het is wel lachuh maar 2 jaar geleden was ie veel groter...
Waarschuw beheerder
Wat? toch zo'n ding besteld :D Oh, je bedoelt de Pabo zelf!!

Ik vind het wel een mooi blad, mooie kleding voor dames....!

Waarschuw beheerder
Pabo heeft inderdaad wel mooie kleding, en niet alleen lingerie, ook sexy pakjes! :-p
Maar het ligt aan de dame, bij iedere meid staat het een beter dan bij de ander!
Maar mooie lingerie vind je meestal bij Pabo, Kamasutra beurs of de betere lingerie zaak :-)
Waarschuw beheerder
bij christine le duc hebben ze ook leuke setjes!!
Waarschuw beheerder
nou dat wou ik net zeggen, Christe: maar is niet te betalen man!!...
Pabo heeft altijd van die mooie catsuites enzo...maar ook veel kleren dat ik denk: dat ga ik niet aantrekken, van die cowgirl dingen enzo jihaaa!!!

Waarschuw beheerder
De kamasutrabeurs is de afgelopen jaren juist gegroeid! Denk dat je in de war bent met de Extravaganza beurzen, die zijn echt beroerd.... En de kleine Erotische beurzen zijn ook niet bijzonder.
Waarschuw beheerder
Kamasutrabeurs is best lachuh...maar om de prijs kan je het best laten tjees.....kgeloof 16 euro p.p. en 10 euro parkeren, terwijl we het binnen 1,5 uur wel hadden gezien, da was dus een meier voor nix!!!

Het is wel lachen bij die tentjes waar ze zweepies verkopen, gaan ze je info geven en laten voelen enzo.....je kan er ook leuke goedkopen kousen en stringetjes kopen!! :D

Waarschuw beheerder
Hihi, ik betaal nix:D
En ik vermaak me er wel een dagje hoor! Ken er zo langzamerhand ook wel wat mensen dus ik sta de halve dag te beppen :bloos:

Waarschuw beheerder
Ik ben der 1 keer geweest nah nooit meer..veel te duur voor de kwaliteit van de beurs...
en dan kom je binnen en dan gaan de passie en de foxy vragen of je op de foto wil..(me schoonouders stonden erbij) dus nee ik wil nie :S
Nee is nix voor mij..
pabo vin ik wel goeie spullen hebben
Waarschuw beheerder
Nou jongens, kom op met jullie fantasie....stel je komt vnvnd thuis, waarin wil je je vriendin thuis aantreffen......?

Waarschuw beheerder
niks :D
Waarschuw beheerder
joepieieiei, rijke fantasie heb jij zeg!! tjongejonge!

Waarschuw beheerder
i know i know!
ik ben laatst verrast door me vriendin.
lag ze op bed, met een string en aan de achterkant was het helemaal met diamantjes enzo.
zag er wel vet uit!
Daarover een doorschijnend jurkje ;)
zag er toppie uit!
Waarschuw beheerder
foto?';p whehehe
Waarschuw beheerder
en hoelang bleef het aan elpaso ghehe?

Waarschuw beheerder
we hebben nu drie jaar
Waarschuw beheerder
ach lieverd, ik bedoel haar pakje!!!

Waarschuw beheerder
oooooooooow :S dom dom dom

uhm.......ff denken.....kleine vier minuten :D

Waarschuw beheerder
Mijn vriend vind jarretels het einde......maar ik vind die dingen vreselijk zitten:S
Waarschuw beheerder
ja ik heb dus ook allemaal van die 'speeltjes' thuis, maar wanneer ben je nou echt in een bui dat je die dingen draagt.....wel mooi hoor!! kousen eronder van die lange handshoenen aan hmmmmmm

Waarschuw beheerder
O ja, lange satijnen handschoenen...... dan voel ik dus totaal niet wat ik vastpak......:S
Waarschuw beheerder
:kwijl: hmmmm, moet je misschien met ene jongen gaan met een wat GROTER formaat whoehaha......!!
Waarschuw beheerder
khad met nieuwjaar mooie catsuit (daar een mooie riem om) aan met satijnen handschoenen......he­le klus om naar het toilet te gaan dan ghgeh!!!!

Waarschuw beheerder
Zoiets zou ik dus nooit aantrekken naar een feest!
Het duurt eerst al een half uur voordat je bij de plee bent, dan sta je nog een half uur in de rij, en dan duurt het nog een half uur voordat je alles uit hebt!!!
Maar het is inderdaad wel errug mooi en sexy!
Heb er zelf ook twee, is errug goed voor de kijkcijfers! Hihi!

(k)

Waarschuw beheerder
Haha, alles glipt op de plee uit je handen, hahaaa! Om over het aankleden nog maar niet te praten....

Maar mijn vriend heeft het juiste formaat hoor, ik ben gewoon nogal onhandig met die dingen aan:D

Waarschuw beheerder
ik zie vrouwen graag naakt:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geen kleren aan...
Waarschuw beheerder
neej kdraag het verder ook niet maar met nieuwjaar was het errug goede aanleiding, en Ckers goed voor de kijkcijfers gheheh ;-)

Waarschuw beheerder
Kijkcijfers? Bij mij wordt het dan een soort van de leukste thuis........:S
Waarschuw beheerder
hoezo dat?! door die handschoenen? kwil je wel fftjes een cursusje geven......
Waarschuw beheerder
donateur
ik draag het liefst niks, al dat gedoe met die onhandige dingen :S

Waarschuw beheerder
Een paar handboeien is ook wel leuk ghehehe :P

Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel van die jarratels. Een keer aangehad maar niet echt boeiend die dingen ofzo.

Heb wel zo'n leuk doorschijnend jurkje met een bijpassende string. En van die string met diamantjes heb ik er ook 2 van. Dat zijne cht van die dingen die je alleen aandoet voor een speciaal avondje.

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad! Je ziet mij op de dag na een feest echt niet altijd sexy in een kante jurkje met hakjes lopen om mijn vriend op te geilen.
Ik voel me dan meer zoiets als "The exorcist".
Hihi!
Die jarratels zijn wel leuk, maar ook alleen leuk voor thuis of onder een langere rok. Ik had ze dus aan onder een kort rokje, niet ECHT een succes. Beetje hoerig als die bandjes te zien zijn. Maar ik deed het niet expres. (echt niet!)
Waarschuw beheerder
Strakke boxer en voor de rest niets :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iets onzichtbaars vind ik altijd wel leuk 8)
Waarschuw beheerder
donateur
tja, gewoon, iets moois en doorschijnend...
mn ex wist me vaak te verassenmet van die doorschijnende zijde jurkjes:)

Waarschuw beheerder
2 Debster: doe me maar een cursusje "hoe pak ik een stuk wc-papier met handschoenen" dan:D
Waarschuw beheerder
whaha, neej maar daarom zei: dat het een half uur duurde voor ik OP het toilet zat....kdeed ze wel uit! jarratels en die handschoenen draag ik verder alleen als ik me jochie wil verassen!!
Kdacht dat je iets anders bedoelde met vastpakken ;-)
Waarschuw beheerder
hmm. misschien een stukkie plakband aan je handschoen bevestigen en zo die rol pleepapier een stuk rollen ghehe!!

Waarschuw beheerder
Of de vingertoppen van die dingen afknippen.....

Maar eerst oefenen met de onbelangrijke dingen voordat we aan het echte werk beginnen he:D
Waarschuw beheerder
whaha, ja da's good!! wat noem jij onbelangrijk?
Waarschuw beheerder
Kwil weleens weten hoeveel meisjes er idd in een stringetje slapen?! kheb hele mooie exemplaartjes, maar vind het niet lekker om constant te dragen.........

Waarschuw beheerder
lekker naakt in bed liggen..

Waarschuw beheerder
:S Je kont afvegen is idd niet echt onbelangrijk...hahah­aha!!:D

Ik slaap trouwens meestal in string met zo´n slaapjurkje.

Waarschuw beheerder
Ik draag niks in bed.

Inge
Waarschuw beheerder
M'n vriendin slaapt in zo'n eetbare slip zodat als ik s'nachts honger krijg niet helemaal naar de keuken hoeft te waggelen. ;D
Waarschuw beheerder
kslaap in de zomer in een lief hotpantsje (jaja, me vriend is niet te houden als ik naakt naast hem ga liggen ghehe!!) en verder nix......

die jurkjes is niet echt wat voor mij!!! kvind die kanten broekies veel leuker, lekker met de rest bloot!!!!

Waarschuw beheerder
Lastige van die jurkjes is dat ik er nog wel es in verstrikt raak........:D
Waarschuw beheerder
ja ik vind ze klote!!
geef mij maar andere leuke pakkies enzo!

Waarschuw beheerder
Speelpakjes.........­..:P

Waarschuw beheerder
alles uit!!!

Waarschuw beheerder
nee juist niet alles uit!!
dat is niet spannend meer..
uitpakken is juist zo leuk :)

Waarschuw beheerder
Wil je er een lintje omheen?:D
Waarschuw beheerder
donateur
Een string & een transparant topje :k :k :k :k :k
Waarschuw beheerder
Hmmm Kimhmm dus het is je niet ontschoten, ach misschien morgen transparanttopje met transparantestring :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, dat soort dingen onhou ik WEL (verwijst naar de kerstverlichting ;) )

Is het al morgen?? :k :k :k :k

Maarre, het viel onder dierenmishandeling he... :@

;)
Waarschuw beheerder
hmmm je weet toch wat je moeder je geleerd heeft :@
Kijken doe je met je..................­.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.....Handen O:)

Dat weet ik ja :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb een speelpakje:D
uit de pabo, gekregen van me vriend:bloos:echt superlief...

halternek, is helemaal van kant, blote rug, en zit een hotpants aan vast zeg maar...

maar iid, ik wil em wel vaak aandoen, maar hij gaat altijd zo snel weer uit:S

heb ook welles jarretels gehad maar dat vind ik ookl niet echt fijn zitten...kanten broekje is iid wel geil:)

;)
Waarschuw beheerder
Hebben wij nou ECHT over ALLES dezelfde smaak!!!!

:lief:
Waarschuw beheerder
kheb van hem een wit 'toga-jurkje' gehad zo heet ie in het blad...moet je ff kijken, best leuk
Waarschuw beheerder
in de pabo??
weet ik gelijk welke je bedoelt:)

tenminste dat denk ik:)

staan cker leuke lapjes stof in:kwijl:

een sexy stringetje is ook goed lijkt mij;)
Waarschuw beheerder
sexy string idd dat is het mooist :D

Waarschuw beheerder
Hmmmm, van die speelpakjes zijn inderdaad wel super jah :kwijl: en die vind je bij Pabo en Christine Le Duc.

En tja, Nicotientje, dat ie weer zo snel uitgaat ligt aan je vriendje hoor, maar ik begrijp je vriendje wel, denk dat mijn 'vriendin' hem ook niet lang aanhoud, het is TE verleidelijk :-p

Waarschuw beheerder
Guerillababe: Jaratels...yep het einde!!! Verder: Kniekousen geweldig!!!

Ik weet niet wat ik met kniekousen heb, maar daar wordt ik wild van!!
Waarschuw beheerder
alleen mn sletterige hoge hakken aan, werkt meestal ook wel goed:)

Waarschuw beheerder
:devil: :-p
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel van die jarratels. Een keer aangehad maar niet echt boeiend die dingen ofzo.

Heb wel zo'n leuk doorschijnend jurkje met een bijpassende string. En van die string met diamantjes heb ik er ook 2 van. Dat zijne cht van die dingen die je alleen aandoet voor een speciaal avondje.

zo die heb ik geloof ik ook al 8 maanden niet meer gezien ofzo .. vooral dat doorschijnjurkje was jummie :P

Waarschuw beheerder
Zijn er hier ook nog mensen die voorkeur hebben voor zijdeactige stoffen of kant?
Waarschuw beheerder
nou kheb een kanten-hotpantsje, super!!
Die zijden-jurkjes vind ik kl*te liggen!
Van t weekend een ander stoffen jurkje van me jochie gehad, met kant bij de borst.....nou al zeg ik het zelf :kwijl:

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje vind kant niet zo leuk.....:( Heeft liever gladde stoffies. Terwijl ik kant wel mooi vind.....
Waarschuw beheerder
nounou wat een fantasie hebben die jongens hier.....<zucht> vrouwen moeten zich wel spannend kleden maar zij komen niet met spannende ideën....:-(

Waarschuw beheerder
LOL...wij en spannend. Ik heb ooit eens ondergoed gekocht voor een vriend van me voor zijn verjaardag, met zo'n slurf. Was als geintje bedoelt. Ik hoorde van zijn vriendin de dag erna dat ie het had aangedaan. Ze hebben krom gelegen in bed. De rest heeft ze niet verteld, maar ik denk niet dat ze alleen hebben krom gelegen.
Waarschuw beheerder
Oke , leuk!! Maar het ging om kleding voor de vrouw, (y)
kheb een keer eetbaar ondergoed gehad met me vriend......hmm alles word roze!! :vaag: vaag spul!

Waarschuw beheerder
schaamhaar.. eerst zien, dan afscheren.. :p

Waarschuw beheerder
donateur
uuuuhm... yup... :kwijl:
Waarschuw beheerder
bandjes daarvan zijn aan de achterkang gekruisd.

errug mooi en zit ook lekker :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
En hoe staat ie jou dan?? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
hou t voor mij maar simpel: liever sportief dan chique met al dat kant en andere troep

Waarschuw beheerder
Dat ziet er mooi uit Love2Party!! :p maar ikzelf ben ook al tevreden met iets sportiefs
Waarschuw beheerder
wat voor sportiefs dan?! trainingspak!?
Waarschuw beheerder
donateur
neej zon ballet tutu :p
Waarschuw beheerder
donateur
Jarratels kan ik wel voor warm lopen :D Maar ik vind zo`n lief nachthemdje ook wel wat hebben. Gewoon met beertjes erop ofzo :P

Waarschuw beheerder
donateur
Totally nude winter of zomer....
Waarschuw beheerder
Zo'n oversized oma onderbroek met opgedroogte vulva :D

Dat vind ik nou sexy :9

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een string en een topje vind ik ook wel (Y)
of een jurkie...
Waarschuw beheerder
nu ff een serieus antwoord :D

Ik heb en paar van die satijne jurkeis gegeven aan me vrouwtje :D

Vind die wel lekker en zij slaapt er ook lekker in :D
Waarschuw beheerder
???

Euh nog een vrouw

:O
Waarschuw beheerder
Ik geef aan wat ik voor sexy kleding aan me vrouwtje geef :D
Waarschuw beheerder
2 Bassboost

hij staat ook mooi heb ik horen zeggen :bloos:

ik hou zelf niet echt van die nachthemden. ik heb altijd chique lingerie aan, overdag en savonds.
heb niet eens sportieve onderkleding :S
Waarschuw beheerder
kvind ook dat het 'hoort' dat mannen die dingen aan vrouwen geven.....hun eigen smaak wat hun vrouwtje zal staan. vrouw draagt het dan met veel meer plezier....soort kadootje voel je jezelf dan!!

Waarschuw beheerder
Jah, het is voor de vrouw vaak wel een kado! plus dat het dan voor beide genieten is :devil:
Waarschuw beheerder
jah Cker, maar kbedoel dat het voor de man een kado is, en het vrouwtje zelf het kado is!! tenminste zo voel ik me dan als ik iets moois heb gehad, en hij zal het weten ook :kwijl: :p

Waarschuw beheerder
Hahahaha, een kado is het zeker, de moeilijkheid is om zo lang mogelijk te genieten van het gegeven kadotje! Meestal is het zo snel mogelijk weer uit :devil:

Waarschuw beheerder
jarratels!!! ik heb ze en het zit lekker en ik weet dat veel mensen er voor warm lopen... zowel meisjes als jongens
Waarschuw beheerder
Ik loop er nu al warm voor.......
Waarschuw beheerder
donateur
Jarratels :yes: :)

Waarschuw beheerder
Een satijnen jurkje = lekker zacht en snel uit te trekken :D ;)

Waarschuw beheerder
Sweet komt dit weekend bij mij logeren in der satijne jurkje? :-p
Waarschuw beheerder
donateur
string of idd wat sweet zegt...

2SweetBihatch: je ziet r nog steeds leuk uit....

Waarschuw beheerder
:bloos: thnx! :D

Waarschuw beheerder
[img width=200]http://data.tmf.nl/fotos/6/1/8/0/0000000816.jpg[/img]
:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beetje jammer dat hij zo vaag is maargoed zo heb je tog nog een beetje een idee :P:P:P
Waarschuw beheerder
ik heb een hele kast vol met jurkjes, sexy lingerie etc...

(maar in de winter slaap ik toch het liefst in mijn joggingsbroek, en in de zomer lekker in een los jurkje...)