Partyflock

Forumonderwerp · 618195
Waarschuw beheerder
Wat zien jullie mannen graag aan (en daarna uit) bij vrouwen.....
Waarschuw beheerder
sexy string idd dat is het mooist :D

Waarschuw beheerder
Hmmmm, van die speelpakjes zijn inderdaad wel super jah :kwijl: en die vind je bij Pabo en Christine Le Duc.

En tja, Nicotientje, dat ie weer zo snel uitgaat ligt aan je vriendje hoor, maar ik begrijp je vriendje wel, denk dat mijn 'vriendin' hem ook niet lang aanhoud, het is TE verleidelijk :-p

Waarschuw beheerder
Guerillababe: Jaratels...yep het einde!!! Verder: Kniekousen geweldig!!!

Ik weet niet wat ik met kniekousen heb, maar daar wordt ik wild van!!
Waarschuw beheerder
alleen mn sletterige hoge hakken aan, werkt meestal ook wel goed:)

Waarschuw beheerder
:devil: :-p
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel van die jarratels. Een keer aangehad maar niet echt boeiend die dingen ofzo.

Heb wel zo'n leuk doorschijnend jurkje met een bijpassende string. En van die string met diamantjes heb ik er ook 2 van. Dat zijne cht van die dingen die je alleen aandoet voor een speciaal avondje.

zo die heb ik geloof ik ook al 8 maanden niet meer gezien ofzo .. vooral dat doorschijnjurkje was jummie :P

Waarschuw beheerder
Zijn er hier ook nog mensen die voorkeur hebben voor zijdeactige stoffen of kant?
Waarschuw beheerder
nou kheb een kanten-hotpantsje, super!!
Die zijden-jurkjes vind ik kl*te liggen!
Van t weekend een ander stoffen jurkje van me jochie gehad, met kant bij de borst.....nou al zeg ik het zelf :kwijl:

Waarschuw beheerder
Mijn vriendje vind kant niet zo leuk.....:( Heeft liever gladde stoffies. Terwijl ik kant wel mooi vind.....
Waarschuw beheerder
nounou wat een fantasie hebben die jongens hier.....<zucht> vrouwen moeten zich wel spannend kleden maar zij komen niet met spannende ideën....:-(

Waarschuw beheerder
LOL...wij en spannend. Ik heb ooit eens ondergoed gekocht voor een vriend van me voor zijn verjaardag, met zo'n slurf. Was als geintje bedoelt. Ik hoorde van zijn vriendin de dag erna dat ie het had aangedaan. Ze hebben krom gelegen in bed. De rest heeft ze niet verteld, maar ik denk niet dat ze alleen hebben krom gelegen.
Waarschuw beheerder
Oke , leuk!! Maar het ging om kleding voor de vrouw, (y)
kheb een keer eetbaar ondergoed gehad met me vriend......hmm alles word roze!! :vaag: vaag spul!

Waarschuw beheerder
schaamhaar.. eerst zien, dan afscheren.. :p

Waarschuw beheerder
donateur
uuuuhm... yup... :kwijl:
Waarschuw beheerder
bandjes daarvan zijn aan de achterkang gekruisd.

errug mooi en zit ook lekker :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
En hoe staat ie jou dan?? ;p
Waarschuw beheerder
donateur
hou t voor mij maar simpel: liever sportief dan chique met al dat kant en andere troep

Waarschuw beheerder
Dat ziet er mooi uit Love2Party!! :p maar ikzelf ben ook al tevreden met iets sportiefs
Waarschuw beheerder
wat voor sportiefs dan?! trainingspak!?
Waarschuw beheerder
donateur
neej zon ballet tutu :p
Waarschuw beheerder
donateur
Jarratels kan ik wel voor warm lopen :D Maar ik vind zo`n lief nachthemdje ook wel wat hebben. Gewoon met beertjes erop ofzo :P

Waarschuw beheerder
donateur
Totally nude winter of zomer....
Waarschuw beheerder
Zo'n oversized oma onderbroek met opgedroogte vulva :D

Dat vind ik nou sexy :9

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een string en een topje vind ik ook wel (Y)
of een jurkie...
Waarschuw beheerder
nu ff een serieus antwoord :D

Ik heb en paar van die satijne jurkeis gegeven aan me vrouwtje :D

Vind die wel lekker en zij slaapt er ook lekker in :D
Waarschuw beheerder
???

Euh nog een vrouw

:O
Waarschuw beheerder
Ik geef aan wat ik voor sexy kleding aan me vrouwtje geef :D
Waarschuw beheerder
2 Bassboost

hij staat ook mooi heb ik horen zeggen :bloos:

ik hou zelf niet echt van die nachthemden. ik heb altijd chique lingerie aan, overdag en savonds.
heb niet eens sportieve onderkleding :S
Waarschuw beheerder
kvind ook dat het 'hoort' dat mannen die dingen aan vrouwen geven.....hun eigen smaak wat hun vrouwtje zal staan. vrouw draagt het dan met veel meer plezier....soort kadootje voel je jezelf dan!!

Waarschuw beheerder
Jah, het is voor de vrouw vaak wel een kado! plus dat het dan voor beide genieten is :devil:
Waarschuw beheerder
jah Cker, maar kbedoel dat het voor de man een kado is, en het vrouwtje zelf het kado is!! tenminste zo voel ik me dan als ik iets moois heb gehad, en hij zal het weten ook :kwijl: :p

Waarschuw beheerder
Hahahaha, een kado is het zeker, de moeilijkheid is om zo lang mogelijk te genieten van het gegeven kadotje! Meestal is het zo snel mogelijk weer uit :devil:

Waarschuw beheerder
jarratels!!! ik heb ze en het zit lekker en ik weet dat veel mensen er voor warm lopen... zowel meisjes als jongens
Waarschuw beheerder
Ik loop er nu al warm voor.......
Waarschuw beheerder
donateur
Jarratels :yes: :)

Waarschuw beheerder
Een satijnen jurkje = lekker zacht en snel uit te trekken :D ;)

Waarschuw beheerder
Sweet komt dit weekend bij mij logeren in der satijne jurkje? :-p

Waarschuw beheerder
:bloos: thnx! :D

Waarschuw beheerder
[img width=200]http://data.tmf.nl/fotos/6/1/8/0/0000000816.jpg[/img]
:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beetje jammer dat hij zo vaag is maargoed zo heb je tog nog een beetje een idee :P:P:P
Waarschuw beheerder
ik heb een hele kast vol met jurkjes, sexy lingerie etc...

(maar in de winter slaap ik toch het liefst in mijn joggingsbroek, en in de zomer lekker in een los jurkje...)