Partyflock

Forumonderwerp · 618135

Ik hoor wel is van die verhalen om me heen van mensen die geprobeerd hebben om geesten op te roepen.

Ikzelf krijg daar dus een beetje de kriebels van en zal het dan ook NOOOIT doen...
Maar er zullen vast mensen onder ons zijn die het ook geprobeerd hebben, nu ben ik benieuwd wat er zich toen allemaal afgespeeld heeft. (of juist helemaal niks?)

Ben iig benieuwd naar jullie ervaringen op dat gebied :yes: ;D

Ik heb het ook een keer met een paar meiden gedaan
Maar ik vond het echt super eng
Heb paar nachten niet kunnen slapen :S
Dat was eens maar NOOIT meer
ik heb t nog nooit gedaan.. ljkt me wel intressant maar waag me er liever nie aan na alle verhalen.

2 gothfather: heb je pb'tje gestuurd! :kwijl: ben benieuwd! wil nog wel kunne slapen vanacht ha!

heb het wel eens gedaan en doe het echt never nooit meer!!! De deuren gingen op slot terwijl er geen eens een slot op die deur zat vaaaag !!!
Ik heb ook een periode gehad dat we het dagelijks deden met een vast groepje. In het begin ging het allemaal erg giechelig enzo en vonden we het wel spannend en stoer. Tot het moment dat we er wel verslaafd aan leken te zijn en er steeds meer serieusere vragen gesteld werden. Wij zijn er bijna in doorgedraafd zeg maar. Ik ga er hier verder niet dieper op in omdat ik de ervaring voor de rest liever voor mezelf houd, maar ik ben er dus zeker wel van overtuigd dat het mogelijk is. En zoals hierboven al ergens beschreven is, als je bang aangelegd ben, begin er niet aan. Zowieso, sommige dingen kun je beter laten rusten volgens mij. Ik doe het in ieder geval niet meer, terwijl mijn interesse voor het onbekende nog steeds wel bestaat. Ik kan me ook enigzins voorstellen dat mensen er niet in geloven, want het blijft vreemd en onverklaarbaar. Maar ach, het blijft ieder voor zich.
geloof er in
en never doe ik et ooit weer
nog nooit zoveel schrik gehad
ik durf ook nooit meer alleen te slapen
door zoiets stoms te doen

Ik ben echt wel in voor extreme dingen, maar dat zal ik NEVER NOOIT meer doen!!

Bij ons in Purmerend waar nu het stadhuis staat, op dat zelfde grond stond het oude ziekenhuis jaren lang leeg.. (Praten we over 1990) Daar hebben we geesten opgeroepen met vrienden die ouder waren dan wat ik was. Maar allemaal onevaren! Tip: Nooit doen!!!
Ik heb het ook een keer met een paar meiden gedaan
Maar ik vond het echt super eng
Heb paar nachten niet kunnen slapen
Dat was eens maar NOOIT meer

Heej lies, dat hebben wij ook nog wel us gedaan :P
Heb toen heel wat afgelachen, ging echt nergens over.
Geloof er zelf niet echt in maar de verhalen die ik gehoord heb waren toch aardig gek.
toen ik een jaar of 16 was hebben we dat echt veel gedaan, hoop enge en vage dingen meegemaakt.
wil het eigenlijk ook nooit meer doen :/
Ben er best benieuwd naar, maar volgens mij schijt ik in mn broek als er ook echt wat gebeurt! :S
Heb het nog nooit gedaan maar wil het zeker wel een keer gaan doen. Moet alleen wat ervaren mensen erbij hebben.

Werkzaam bij KraakPiep
Ik ben er vroeger goed de fout mee in gegaan, maar wil t toch nog een x doen. Kan t niet laten.

ik heb genoeg meegemaakt,om erin te geloven.
nooit, ook nooit zal ik het doen!

Klink allemaal uiterst RELAXT!!!!

Ga dit zekerzzzz een keer doen, maar dan wel met een profesional, en mensen als ik die niet hun broek vol poeperen van angst, nu nog die mensen vinden.... meeste vrienden van mij zullen dit nml wel niet doen denk ik.
heb dat een jaar of 13 geleden ook gedaan maar vond het het allemaal maar een beetje fanta moet ik zeggen

Iedereen zegt wel dat er enge dingen gebeurden, maar omschrijf het eens dan. Wat gebeurde er precies??
Ik vind gewoon dat je "ze" met rust moet laten... don't mess with it.
Ik geloof er wel een beetje in, dat er iets is.. kan dus gevaarlijk worden zo'n seance. Waarom zou je ze willen oproepen? Ja voor jou is het spannend, maar voor de andere kant...
ik heb het een aantal jaar geleden op een kamp gedaan met een aantal vriendinnen. in een kring zitten allemaal vinger op het glas, en we hadden een "kwade" geest van in de 50jaar, toen kregen we schrik en iemand zei iedereen doet zn handen van het glas af en alleen mijn vinger en nog iemand zijn zaten nog op het glas en het glas bewoog! ik duwde niet en die vriendin ook niet want dat had ik dan wel gezien. was wel eng en daarna heb ik ook wel schrik gehad. terwijl er niet echt iets gebeurt is gelukkig. k wil het nog wel es doen ma ben veel te para aangelegd ik heb wel eeens een andere ervaring met een soort van "geest" gehad en daarom heb ik nu nog altijd schrik voor zulke dingen.

tip: check www.ghostwatcher.com
freaky
Nee ik doe het niet... vind het maar scary !!

voor mij ook niet weggelegd:S en k geloof er eigenlijk ook niet in.....
hehe, je moet niet spelen met dingen waarvan je niet weet wat der gaat gebeuren.

k hoor egt heel veel als k bij de vriendengroep zit zit van "jaa zullen we dat doen" blablabla of gewoon van mensen die zoiets hebbe van "heej dat lijkt me stoer om te doen..." en kheb egt zoiets van niet spelen met t onbekende... t klinkt heel raar mischien, ik weet t, maar de 1 gelooft erin en de ander niet en je weet idd ook niet wat er kan gebeuren. k heb t wellis gedaan en dat is best wel fout gegaan, egt eng gewoon, dus voor dieghenen die t willen doen kijk r wel mee uit....
(dat klinkt egt erg maar k denk dat je/jullie t wel snappen..:).)
doe het niet.

lijkt me wel vet :devil:

maar niet voor mij :P
nogmaals: doe het niet! (nee ik ga er niet op in, omdat ik dan als goedgelovige kneus in de hoek word gedrukt, maar ik heb et een keer meegemaakt...)

het is fucking scary er gebeuren dingen waarvan je helemaal niet wil dat ze gebeuren en je ziet dingen die je liever niet ziet.

Je kan mazzel hebben en een goede geest op bezoek krijgen maar meestal krijg je die niet op bezoek. Je kan jezelf aanpraten dat de dingen niet bestaan, maar iets dat je niet begrijpt houdt niet ineens op te bestaan

bovendien is het verslavend en dit is geen handige verslaving

leave them alone
laatste aanpassing
Artiest GP
ouders waren er veel mee bezig en heb er veel dingen mee zien gebeuren vond en vind het echt link :( alleen daarom wilde ik al snel uit huis :p als ik er nu nog aan denk moet ik toch even de kamer rondkijken :p en natuurlijk niet slapen vanacht :( damn

TIP: begin er nooit aan ! ook niet voor de grap ofzo want als je een verkeerde hebt wil je het niet weten

brrrr

Tja, ik vind als je eraan begint, sta dan ook niet raar te kijken als er dan wel wat gebeurd wat je niet leuk vind...

Ik bedoel dit resultaat zocht je dan toch, je weet dat het fout kan gaan.
Je zoekt het bewust op, draag dan ook de verantwoordelijkhede­n ervoor.

Ik zei al eerder in dit topic dat ik het nooit zal doen, maar mensen die het voor de gein doen en er gebeurd wat, daar heb ik dus geen medelijden mee...
1 keer... 1 keer te veel...

en ik weet gewoon zeker dat mensen die dit lezen, zich kapot lachen... "bôh, mietjes"

als je dat denkt, mag je et van mij best doen... ik hoop dan natuurlijk wel dat etzelfde gebeurt als bij mij...
en IK deed et niet, ik zat er toevallig bij...

vertel nou eens wat er gebeurde dan....
stroom viel alleen in dat huis uit, kaarsen gingen door "de wind" uit (met alle deuren en ramen dicht), voetstappen op de bovenverdieping, we zijn naar buiten gerend, en zagen toen op alle kamers lampen knipperen... de helft van alle lampen in dat huis zijn kapot gegaan.
Die jongens die et deden, waren banger als ik, en waren aan et janken... dus ik weet zeker dat ze dit niet zelf gedaan hebben, om mij bang te maken...

Heb er zelf niet veel ervaring mee maar heb nog wel een sappig verhaal er over:

Mn neef ging het leger in met 2 beste vrienden na een jaartje opgesloten te zitten op een basis besloten ze maar ns om het onbekende te verkennen.Met een Ouija bord en kaarsen was het begonnen,toe opeens gebeurde er iets in de kamer wat mn neef niet wil vertellen wat hij wel heeft verteld is dat zn 2 beste vrienden hun polsen hadden doorgesneden! Eentje heeft het niet gered helaas, en de kamer waar het gebeurde is nu nog steeds afgesloten,weet wel niet meer welke legerbasis dit was.....

Dus beware and be carefull

is idd niet verstandig,zorg gewoon dat er iemand bij is die ervaring heeft en niet paniekerig is.

heb je dat niet blijf er dan van af!!!
heb je dat niet blijf er van af

heb je dat wel, blijf er dan OOK van af!

Ik wil er helemaal niks mee te maken hebben.
Dus als mensen in m`n buurt het gaan doen, dan loop ik mooi weg en ga ergens anders heen...

Moeten ze zelf weten.

Ieder levend wezen maakt zn eigen keuzes..
Of deze nou goed zijn of slecht...

!!!!FREEDOM!!!!!
Dj LarZ --> leef je uit... je woont ver genoeg bij me vandaan...

brrr krijg gewoon weer kippevel als ik die verhalen allemaal lees, ik geloof er ook zeker in....
Ik heb 3x geprobeerd om geesten op te roepen met verschillende mensen met een groot tijdsverschil er tussen. De 1e en 2e x toen we ervoor gingen zitten moest ik om een of andere reden weg opeens (waarom precies weet ik niet, maaar het was wel heel toevallig) en de laatse keer hadden we alles al klaar gezet en toen begonnen de gekke dingen al. Lampen die kapot sprongen in verschillende kamers en de volgende dag hingen ze er gewoon nog en nog meer van die bizarre dingen
Heb echt het idee dat ik 3x ben gewaarschuwd voor mij geen 4e x
sommige dingen moet je gewoon met rust laten...
JE MOET WEET HOE OF WAT JE AAN HET DOEN BENT!!!!????

Artiest Natazja
Je moet het laten!!

Je moet een keer voor de spiegel gaan zitten en dan alleen met kaarslicht, en dan alleen maar in je eigen ogen lopen staren.....dan doe je het nooit meer!

Sommige dingen moet je gewoon niet doen!!
http://www.castleofspirits.com/
ook leuke verhaaltjes daar :/

owja moet je snachts met bijv kaarslicht met je linkeroog in de spiegel een tijdje naar je rechteroog staren. hele vreemde beelden krijg je dan..

brrr :P
laatste aanpassing

leuk ga ik doen :P met dat oog dan he...

Echt freaky allemaal.
Ben er super bang voor. Heb gelukkig nooit iets meegemaakt en zo wil ik het houden ook.

Ik geloof er dus mooi niet in.

De mensen die wel iets zien zijn zichzelf gek aan het maken, en beginnen gewoon te hallucineren denk ik.

Ik bedoel, er zijn toch best wat mensen die na glaasje draaien een stem in hun hoofd hoorden zeggen dat ze van het dak moesten springen?

Inge