Partyflock

Forumonderwerp · 617927

Artiest Natazja
Omdat de vrouw achter 2fast4trance op 6 juli jarig is hebben ze besloten op haar een knal feest cadeau te doen op 5 juli.
Het zou ook gehouden worden in het Vat de thuis basis van 2fast4trance.
De toegang is gratis.

Ook wij van Inside komen zeker even langs na afloop van ons feest om haar een fijne verjaardag te wensen en een leuk cadeau te geven.
bij deze wens ik ieder1 die naar jo's feesie gaat veel plezier.ik kan er helaas niet zijn want ik ga naar sensation
Artiest {SHOWLIST artist 10335, 82438}
nou bedankt wil.. maarre geintje zeker??
:P

oewh ik ben net terug van het vat en het was echt GEWELDIG!! echt een top feestje van gemaakt. en het was zekers WEL druk. ow man wat TOP dat SUPERMARCO MAY en Jimmy the Sound ook nog langs kwamen om te draaien!! ECHT SUPER!! ik vond het echt hartstikke leuk en de muziek en sfeer was TOP! het voelde net alsof je op een 2fastfeestje was en dat is GOED! :) nog gefeliciteerd trouwens (heb je ook al bij binnenkomst gefeliciteerd, maar toch nog maar een keer via deze wijze, want het was echt een KNALFEEST!! :D)
laatste aanpassing
was idd een avondje om niet te vergeten:D:D:D:D

super dat supermarco may en jimmy the sound ook langs kwamen om te draaien.geweldig (Y)(Y)
Echt een superfeessie! Ook een beetje mijn birthdayparty ;)
ik HEF MIE best vermaakt! mooi SKEEF allemaal

suals et hoort (Y) !

smm & j.t.s kwame ook nog ff langs.. vet!
Dus hier zaten bijna alle leeuwarders..(ik zelf was in sans) maaruh toen ik in de bus uit Berlikum terug zat was die lang niet vol, maarja nu snap ik het...half leeuwarden zat weer eens in het vat!
laatste aanpassing
HET WAS GEWELDIG!! :D
(Y) zulke birthdayparty's mogen van mij wel vaker :D
was jo maar elke week jarig... :D

t was super! (Y)
2 Martijn! Jahh je hebt echt wel wat gemist!

t was echt (Y)

niet geweest:S jammer me vriendin wou niet meer jo :( nah jah volgende keer beter :(
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 3144, 46647, 122324}
jammer dat ik ook zo laat er was,maar toch nog ff gezellig (y)
Haha het was echt een lekker feessie...
Voelde echt net of ik op 2Fast was!! (Y)
En dat gevoel is altijd geweldig!

Van mij mogen er wel vaker zulke birthdayparty's gegeven worden!!
Vond het echt geweldig!!

:respect: voor de organisatie!!
net alsof je op 2fast was. hmmm

zelfde lokatie zelfde publiek dus ja :P

=)
perfect feesie :)

Jaa idd een 2fast. was echt een geweldige n8 (Y)
Op naar 19 juli :D:D:bounce: