waar heb je dat vandaan???
Ik heb echt ff zooooo genoeg van ID&T. Het begint al met het registreren van je sensation ticket. Ik krijg dan 10 euro terug en de DVD en het Magazine, omdat k vorig jaar ook al ben geweest. Maar voor die registratie heb je wel je abonneenummer nodig en die had k niet meer. Dus ik mailen, bellen, smse, maar neeee hoor niks van gehoord. Nou heb k ze gister gefaxed maar daar heb k ook nog niks van gehoord. Als er aan t einde van de week nog niks is ga ik echt heeeeel

bellen. Ik hbe ook zo'n mail gekregen van mailland, die zorgen voor de verspreiding van dat Magazine, en via die mail kon k ook mn abonnement verlengen en de dvd krijgen, maar op die manier krijg ik dus geeeeen 10 euro terug. En ik wil dat geld terug, ook al is t maar 10 euro, id&t verdient al genoeg aan ons. Maar ok, leuk mailtje dusss, ik kijk verder in mn mailbox staat daar nog zo'n mail, maar dan met de gegevens van een jongen uit Noord-Holland. Alles staat erin, z'n volledige naam, adres, woonplaats allesssss. Dat kan dus echt NIET gewoon. mijn zus is vorig jaar naar sensation geweest, maar zij heeft dus niet zo'n mail ontvangen, dus waarschijnlijk zitten haar gegevens nu bij iemand anders in de mailbox. Op t id-t forum blijkt trouwens dat heel veel mensen n mail hebben gekregen met de gegevens van iemand anders erin. Ik vind t dus echt zwaaar belachelijk dat er zo met je adres ed. word omgegaan. Ik wil net zoals vorig jaar een rondleiding, n eigen bar en n eigen plee en ik wil ook die goodiebag!!!!!! en anders ga ik

en heeeeel hard slaan. Sorry voor de hele lap tekst maar k moest et ff kwijt