wat ik nog steeds niet helemaal begrijp, mevrouw C, hangt zo wat kostend door het autoraampje en mag rijden en mevrouw V. die na een keertje blazen een rijverbod kreeg maar toch prima kon rijden
oh hoor nou eens, mijn ochtendmisselijk was dit keer alleen wat later uitgevallen
voelde me trouwens het laatste stuk in de auto echt niet lekker hoor, was ook ZO moe, was er helemaal stil van, en dat wil wat zeggen, voelde me net zo'n zombie
JA muts je bent afgevallen hmm hier komen de mini magnums
eh nou 1 probleempje, heb net even de foto's terug gezien dus van vakantie, en ik ben er eigenlijk toch wel heel blij mee hoor, jammer voor kirk dan maar
hmmm, nou ik moet ook eerlijk zeggen vooral op de foto met die fles martini zie jij er heerlijk uit
ja maar dat is al een after foto, wacht maar tot je vanavond de foto's ziet van kreta haha, je kan echt zien dat we het op vakantie er goed van hebben genomen
ook heel fijn dat we alletwee nu heel chagrijnig zijn pff word er zelf gewoon geirriteerd van
en dan die vervelende mensen die met de meest stomzinnige dingen aan je hoofd gaan zeuren, ben normaal altijd even vriendelijk MAAR NU EVEN NIET zo dat moest ik even kwijt *zucht*
is goed schat, ach je had gewoon voor ze kunnen zingen waren ze ook weg gerend
laatste aanpassing
ja oke daar zit natuurlijk wat in
maar weet je wat pas erg is, op bivak moeten in het bos, en daarvoor the blair witch project kijken, geen slimme zet gelukkig had ik een hele grote stoere buddy haha