Partyflock

Forumonderwerp · 617560
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis hem zo...

[img]http://technolusion.reclone.nl/albums/2f4t-07-06-03/2F4T_za_166.jpg[/img]

Wie moet me nu op handen dragen en met wie kan ik nu domme grapjes maken?

M@thys... :hug: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ja Mathys een beetje water bij de rose doen kan geen kwaad he

*vooral voor jou niet he vief, mag je volgende keer misschien helemaal zelf naar huis rijden

:D *proest* WHAHAHAHAHAHAHA!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
JAH :@ erg lache jah NOT

jij loopt voortaan maar KIM :@
Waarschuw beheerder
donateur
:(
Waarschuw beheerder
Ik herinner mij trouwens nog een voorval gisteren, ik noem het de leren armband

nog nooit iemand gezien die zo mutserig een armband probeerde om te doen, ik heb mensen met parkison gezien die minder trillen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja moet niet zoveel drinken, dan zie je ook niet zulke rare dingen ;)
Waarschuw beheerder
Vief, één voorwaarde is wel dat je MOOIE meiden zoekt! En niet van die lijken die je me eerder aanwees:bah:

Dus knoop dat even in je oren, dan doe ik m'n best met dei rijke kerel:D
Waarschuw beheerder
Nee met die :X trek je volle zalen :S

dat meisje was trouwens heel mooi ze was nog jong. Ik ga wel opzoek naar meiden die jouw types zijn wat je eerder gestuurd hebt, gadverdamme wordt weer een avondje cooldown op het Rembrandt, :S

euh rijke jongen geen kerel, daar heb ik niks aan,
Waarschuw beheerder
Met welke :X trek je volle zalen???
Waarschuw beheerder
Met die ene waar ik je een link van gestuurd had, nog bedankt lieve vief dat je dat voor mij gedaan hebt, geen dank hoor Mathysje doe ik met liefde voor je :@
Waarschuw beheerder
nou, IK vind haar mooi! En idd lief dat je aan me gedacht hebt! Maar probeer me voortaan aub niet weer te koppelen aan die horken waar je mee aan kwam zetten!

Ze had de make-up haast onder haar oksels zitten:S
Waarschuw beheerder
HUH?? dat grietje had helemaal geen make-up op hoor, :S

Maarja smaken verschillen dan ben ik toch echt benieuwd met wat voor mannen jij aankomt zetten heb er een hard hoofd in.
Waarschuw beheerder
dan waren 't wallen... ook goed!

Het zag er niet uit iig!!!:bah:

Waarschuw beheerder
hmm even kijken wat heb ik allemaal gemist, ten eerste Mathys natuurlijk, maar dat is standaard, en tja voor de rest eigenlijk de gebruikelijke onzin ;)

oh ja vief, wanneer zoek je dan eens een leuke man voor mij uit he, jij wilt altijd alles maar voor jezelf houden :@
Waarschuw beheerder
Je hebt gewoon geen smaak, tja behalve 1 iemand dan Mathys,

[img cacheid=00000023000b9c2673ff4e081a0020e73b]http://pic8.picturetrail.com/VOL245/1197398/2266959/32831890.jpg[/img]

euh Chant do I have to say more :D

Waarschuw beheerder
nee vief zo makkelijk kom je er niet vanaf, kirk die kon ik toevallig al hoor ;p

*net trouwens als marco*
Waarschuw beheerder
dan moeten we maar snel weer een keertje stappen trouwens ik had laatst toch een lekker ding voor je in de aanbieding, kan ik er wat aan doen dat ie al aan de vrouw is :S

hmmm ach wie weet komen we bij voetbal nog wat lekkers tegen :D

Waarschuw beheerder
haha, ja maar vief alle lekker mannen in en rond amsterdam die ken ik al (van gezicht dan alleen he ;))

ach ja, mannen die voetballen schijnen erg lekker te zijn inderdaad ;)
Waarschuw beheerder
jah conclusie wij gaan buiten de stad sloeren euh ik bedoel eten O:)

jip voetballers zijn meestal erg uh euh ja aardig

Waarschuw beheerder
ja eten is goed, maar ga er niet meer van snoepen hoor, moet nu toch echt op m'n eetgewoonte gaan letten

*goede codetaal hebben wij he vief ;)*
Waarschuw beheerder
Jip niemand heeft ons door ;)

Tja ik denk dat ik ook wat kieskeuriger met mijn eten om zal gaan, anders is de voorraadkast op, ik bedoel leeg O:)

Waarschuw beheerder
uitgeput is misschien een beter woord : onze voorraad raakt uitgeput
Waarschuw beheerder
Hmm ja dat denk ik ook als ik zo door blijf gaan met hem, euh ik bedoel met de voorraadkast natuurlijk O:)

Waarschuw beheerder
vief sorry hoor, maar wie bedoel je op dit moment met hem?? Mathys/kirk hmm heel verwarrend allemaal :S haha
Waarschuw beheerder
ik snap er ook niks meer van:S
Waarschuw beheerder
Om het nog ff moeilijker te maken geen van beide,

Mathys raakt toch nooit uitgeput he kanjer :D
Waarschuw beheerder
ik kan eindeloos doorgaan:D:jaja:
Waarschuw beheerder
Vandaar dat wij zo goed bij elkaar passen he :lief:
Waarschuw beheerder
Bij elkaar passen???:vaag:
Waarschuw beheerder
Oh dat wist je nog niet euhhhhhhhhh

SURPRISEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEE 8)

Ik weet het dit is de mooiste dag uit je leven :yes:

Waarschuw beheerder
ik denk dat Mathys nog een beetje in z'n ontkenningsfase zit vief :S

oh vief trouwens he, aankomend weekend is er kermis in volendam ;) ken jij niet heel toevallig een jongen op een motor met wie jij daar naar toe moet ;p
Waarschuw beheerder
Hmm tja probleempje de heren gaan misschien niet, R moet werken zondag avond, misschien dat ze maandag overdag gaan maar dat weten ze nog niet zeker.

maar wij kunnen natuurlijk wel ff met zijn tweetjes mensen kijken :devil:
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
*kuch*

Waarschuw beheerder
ja heb alleen zaterdagavond een verjaardag van vrienden, en zondag gaan we toch naar :flower: daal

en wat de rest van het weekend betreft zullen we toch wel met elkaar opgescheept zitten :lief: haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het leeft weer :[

ohja zondag weer, hmm geen drank voor vief meer iig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Linda moppie (L)

:hug:

(K)

:D:D:D

Waarschuw beheerder
ja of anders gaan we met mijn auto, zorg ik wel dat ik die nacht ervoor genoeg geslapen heb oke ;)

oh ja 21 september is jordaanfestival, en weet je trouwens al welke film je vanavond wil kijken [sorry de huishoudelijke informatie moest er even tussen door]

hey dat godsgruwelijke lekker ding van een linda is er ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
tadaaaaaaa (F)

Waarschuw beheerder
pompiedom :kusje:
Waarschuw beheerder
Oh waar is ze dan *kijkt om haar heen*

hmmm geen idee er moet wat lekkers in spelen dat is een vereisten :Devil:

oh oke is ook goed, hahahaaaa zo lang je maar niet aan de bifi gaat :kots: kan ik als nog gaan rijden

Waarschuw beheerder
ja tuurlijk, dat is standaard ;)

en jij niet aan de lichtgevende kip kerrie salade, is er niets aan de hand he ;p

nou ik gooide het wel heel charmant uit het raampje hoor, en trouwens had jij maar meteen moeten vertellen, dat jij het plasticje naar beneden had gedaan
Waarschuw beheerder
donateur
:kusje: :kusje: :kusje:
Waarschuw beheerder
Hmm oke zal ik volgende keer doen, nee idd die kiplichtgevendesalad­e :vaag: als je dat meeneemt naar een feest is leuk in blacklight volgens mij.

Ik krijg nu nog rillingen ervan :kots:

vond trouwens wel erg lief van je dat je mij ff ging showen hoe het er nou uitzag nadat je er op gekauwd had :S
Waarschuw beheerder
word ik nog gemist???

:(
Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

:bier: ????????? :D
Waarschuw beheerder
lekker:kwijl:

Oooh steur Vief maar even die wil vast wel bier halen voor ons:D

We zijn altijd ZO lief voor haar!!

Waarschuw beheerder
vreselijk hoor Mathys

maarre vief, ik ging het heus niet express showen aan je hoor, maar wat had ik anders moeten doen, gewoon doorslikken ;p en stel je voor er had nog wel plastic omheen gezeten, dan had ik hier nu niet meer geweest :(
maar goed voordat ik vanavond naar je toe kom, haal ik er wel een paar voor jou, kijken hoe jij het naar binnen krijgt ;)
Waarschuw beheerder
Mag ik bedanken lieve schat nope geen bifi voor vief

Mathys ik mis je zo erg, dat ik Maus jullie bier laat halen want anders ben ik weer ff weg bij jou en dat kan mijn hartje niet aan :(
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mijn doen kon ik prima met dat worstje overweg.. :bloos:

Waarschuw beheerder
*trots op kimhmm*

nou voor mij voorlopig ook geen bifi meer hoor vief, vind ze toch niet zo lekker als ik dacht ;p

ik moet straks trouwens naar de tandarts :S