11483x bekeken
donateur
ja Mathys een beetje water bij de rose doen kan geen kwaad he
*vooral voor jou niet he vief, mag je volgende keer misschien helemaal zelf naar huis rijden
*vooral voor jou niet he vief, mag je volgende keer misschien helemaal zelf naar huis rijden
donateur
donateur
Ja moet niet zoveel drinken, dan zie je ook niet zulke rare dingen 
Vief, één voorwaarde is wel dat je MOOIE meiden zoekt! En niet van die lijken die je me eerder aanwees
Dus knoop dat even in je oren, dan doe ik m'n best met dei rijke kerel
Dus knoop dat even in je oren, dan doe ik m'n best met dei rijke kerel
Met welke
trek je volle zalen???
nou, IK vind haar mooi! En idd lief dat je aan me gedacht hebt! Maar probeer me voortaan aub niet weer te koppelen aan die horken waar je mee aan kwam zetten!
Ze had de make-up haast onder haar oksels zitten
Ze had de make-up haast onder haar oksels zitten
dan waren 't wallen... ook goed!
Het zag er niet uit iig!!!
Het zag er niet uit iig!!!
ik snap er ook niks meer van
ik kan eindeloos doorgaan

Bij elkaar passen???
ja of anders gaan we met mijn auto, zorg ik wel dat ik die nacht ervoor genoeg geslapen heb oke 
oh ja 21 september is jordaanfestival, en weet je trouwens al welke film je vanavond wil kijken [sorry de huishoudelijke informatie moest er even tussen door]
hey dat godsgruwelijke lekker ding van een linda is er ook
oh ja 21 september is jordaanfestival, en weet je trouwens al welke film je vanavond wil kijken [sorry de huishoudelijke informatie moest er even tussen door]
hey dat godsgruwelijke lekker ding van een linda is er ook
donateur
word ik nog gemist???

lekker
Oooh steur Vief maar even die wil vast wel bier halen voor ons
We zijn altijd ZO lief voor haar!!
Oooh steur Vief maar even die wil vast wel bier halen voor ons
We zijn altijd ZO lief voor haar!!
vreselijk hoor Mathys
maarre vief, ik ging het heus niet express showen aan je hoor, maar wat had ik anders moeten doen, gewoon doorslikken
en stel je voor er had nog wel plastic omheen gezeten, dan had ik hier nu niet meer geweest 
maar goed voordat ik vanavond naar je toe kom, haal ik er wel een paar voor jou, kijken hoe jij het naar binnen krijgt
maarre vief, ik ging het heus niet express showen aan je hoor, maar wat had ik anders moeten doen, gewoon doorslikken
maar goed voordat ik vanavond naar je toe kom, haal ik er wel een paar voor jou, kijken hoe jij het naar binnen krijgt
donateur
Voor mijn doen kon ik prima met dat worstje overweg.. 

![[img]http://technolusion.reclone.nl/albums/2f4t-07-06-03/2F4T_za_166.jpg[/img]](http://technolusion.reclone.nl/albums/2f4t-07-06-03/2F4T_za_166.jpg)