Partyflock

Forumonderwerp · 617102
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb hier in Eindhoven dus geen Veronica, The Box, MTV, Cartoon Network en Animal Planet...

zenders die ik toch wel nodig vind eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd vooral Cartoon Network, was altijd lekker als je :vaag: thuiskomt van een feest :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
VEENDAM - De Stichting Kabelnet Veendam (SKV) haalt in de nacht van maandag op dinsdag om twaalf uur RTL4, RTL5 en Yorin van de kabel. De zenders worden vervangen door een soort kabelkrant op lokaal niveau. Dat zei voorzitter J. Tillema van de SKV maandagmorgen na een bestuursvergadering van de Veendamse kabelaanbieder.

zit je daar ... :S
Waarschuw beheerder
donateur
2 summy, ja dat lijkt me nogal kut ja

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ik mis cartoon netwerk wel eigenlijk. The Box en MTV zou je zo van me over mogen nemen. Krijg je TMF er nog gratis bij ook!!
Waarschuw beheerder
Ik ben net antie-kraak gaan wonen en nu heb ik dus alleen nog maar NL 1, 2 en 3. Dus ja ik mis giga veel kanalen!!
Waarschuw beheerder
To scul, ik heb ook een hoop van die zenders .ik heb ook een schotel gehad en die je kon draaien met je afstands bediening mooie nokia ontvanger met illigale software er in ,kon je ook nog naar feds kijken had ongeveer 1000 kanalen. Maar een goeie storm en alles is weg(digitaal)heb alles maar weg gehaald en digitalle televisie genomen.Ik heb nu echt mooi beeld en daar heb ik eerst voor gedaan en een groot gedeelte van die zenders.kijk je toch niet (ik niet)
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
ik kijk ze wel.. (vooral de pay-tv filmzenders).. neem de laatste films op die worden uitgezonden en kan ze via het netwerk kopiëren (dvd-kwaliteit) vervolgens fik ik ze op DVD zonder logo's of reclameblokken en met 5.1 geluid, wat wil je nog meer? :D (krijg ik niet via de kabel voor elkaar hoor :)) .... btw als ie met slecht weer uitvalt was je schoteltje te klein, moet je 90 of 110cm nemen (of nog groter).
Waarschuw beheerder
Nee dat gaat me met kabel niet lukken.maar mijn schotel was niet te klein(volgens mij was de 1 meter) maar ik bedoel dat die dingen zo veel wind vangen, hij stond op het dak op zon platau met vier straattegels er in dus dat was niks. Ik wou hem aan mijn schoorsteen bevestige maar is er nooit van gekomen . Nou ligt hij voor oud vuil op het dak en kan er niet bij.En komt nog eens bij dat het een duure hobby is en die heb ik al zat!!
Waarschuw beheerder
The box en Cartoon Network!

Waarschuw beheerder
We hebben niets te klagen hier in Harmelen(Utr).
Geen zenders meer nodig.
Waarschuw beheerder
Eentje die de hele dag X-treme sports uitzend en Eentje die feesten live uitzend, voor het geval ik een keer niet kan ofzo :p
Waarschuw beheerder
Mis alle zenders, m'n kabel is gebroken.....

Waarschuw beheerder
Einslive :)
Waarschuw beheerder
TechnoTommie heb je geen MTV in Eindhoven?! :kusje2:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
the box en mtv
Waarschuw beheerder
donateur
nee deb, ik heb die hier niet... eindhoven zuigt!!!