Partyflock

Forumonderwerp · 616873
Sjah waar zal ik beginne.. nahja bij t begin dan maar..

Ik had laatst een halve liter G gekocht in een 7up fles en wilde dit gisteren overgooie in een glazen pot..
Toen ik dat had gedaan bleef er natuurlijk nog wah naplakken in die fles. Dus ik een bietje water erbij gedaan, flink geschud en opgezope :X
ik dacht; was tog vrij die middag en om deh laatste nou weg te kiepere..
nou een klein kwartiertje daarna bogon ik FLINK dol te worre en zwalkte ik door het huis heen. En vanaf dat moment weet ik niks meer te herrinneren. Ik scheen nog de trap afgelopen te zijn en richting de huiskamer gelopen en alles uitgekotst te hebbe :((waar ik allemaal niks meer van weet)
Ineens werd ik wakker int ziekenhuis en vroeg me af wat ik er deeed en WAT ER GEBEURD WAS!! dah wist ik niet meer,... kwas gewoon ff mn geheugen kwijt. Niet lang daarna begon alles terug te komen en schrok er wel ff van.

Vandaag nog vd dokter gehoord dat ut kantjeboord was gister..

maarreh dit wil ik dus nooit meer meemaken dus heb de GHB afgezworen!! heb ut ook beloofd aan mn ouders en mn vriendin.

ok t was een hele fijne drugs waar ik veel plezier mee heb gehad maar ook wel leipe dingen mee heb meegemaakt.. maar bij deze dus byebye G
Ilsje je kan met GHB netals met LSD zomaar ineens een allergische reactie krijgen dus ook met verstandig(ughe ughe)gebruik kan het ZOMAAR fout gaan.
laatste aanpassing

zoals Damien - KontWol b.v. al zeg Ghb is drugs die je niet moet onderschatten..
Vind het erg dom wat je hebt gedaan maar ben blij dat je er van hebt geleerd.. zijn toch veel mensen die ik ken die na zo'n ervaring als jou toch nog doorgaan
hou je kop er bij want drugs is idd geen spelletje!
Balen voor je dat het zo is gelopen....

Maar eerlijk gezegt is het ook niet een bepaald slimme actie. Je had beter dat laatste beetje (aangelengd met dat water) bij in de glazen pot gooien.

Iedereen weet dat GHB gevaarlijk KAN zijn. Voorzichtig ermee zijn is dan ook de boodschap ;)
laatste aanpassing
Ik ben het met Ilsje22 eens. Als je er verstandig mee om gaat is er gewoon nix aan de hand. Veel mensen denken alleen dat het net zo werkt als pillen en dat ze maar door kunnen blijven gooien, maar zo zit het dus niet...
ja ik ben er ECHT van genezen :D tis gewoon te lijp met overdoseren.. tis wel es eerder bijna fout gegaan.

Toevallig was ik vandaag ff ***** halen voor een collega van me en daar waren 2 gasjes en 1 daarvan had dus ook al int ziekenhuis gelegen door G, en wel 4x zei ie waarvan 2x op de IC :S

maar hijs tog nog 'genezen' (dat ie er vanaf blijft bedoel ik)

Precies!!
Ik ben ook weleens een avondje half nuchter terwijl ik wel ghb gebruikt hebt..
Maar dan is het "nieuwe" en dan weet ik niet hoe sterk die is dus neem ik heel weinig.. en dan later blijkt dat ik best wat meer had mogen pakken.. maar doe het niet want heb geen zin om out te gaan.. dan maar half nuchter!!
pff das nou een reden dat ik nooit aan die troep zal beginnen

AMEN!!!!

Al zou ik t gratis krijgen
laatste aanpassing

heb je net een halve liter gekocht, kap je ermee :)

haha Fucking hell :D
heb jij even geluk dat er engeltjes boven je vliegen
ik begin er niet aan aan die troep :kots:
GHB "kan" idd leuk zijn..

Maar ik heb het eigenlijk ook afgezworen sinds vorig jaar toen ik door een combie van hitte en 2 buisjes ook fout ben gegaan... :S:S
Hoe kun je nou praten over: "Zoveel druppels", of: "Zoveel buisjes". Je weet toch nooit zeker wat de dosering is? Dat is gewoon super gevaarlijk!
Ik heb zo al ooit iemand bijna dood zien gaan in een discotheek.
Ik blijf er mooi van af van die rommel.

de eerste x dat ik in aanraking kwam met ghb was in de hemkade ...tijdens lexion ... ik had een klein slokje genomen van een glas ghb... die jongen die ik kende nam de rest in een keer ... nog geen 5 minuten later stort hij helemaal in...schuimbekkend lag hij op mijn schoot... en zakte alleen maar verder weg :(

uit eindelijk hebben een paar gasten hem naar EHBO gebracht...en uit eindelijk lag hij in het ziekenhuis

als ik dat kleine slokje niet genomen had :S

ben er toen zo van geschrokken ...
hoe lekker dat kleine slokje ook voelde ...ik noooooooooooit geen GHB...
Afgelopen weekend heb ik ook weer een leuk verhaal gehoord van een jongen die teveel GHB in had genomen en fout is gegaan. Hij is in het ziekenhuis opgenomen en heeft het net gehaald.

Maar nu komt het trieste gedeelte van het verhaal nog: De jongen had nog een paar buisjes in zijn zak zitten en kon het ziekenhuis verlaten. HIJ HAD NOG GEEN TWEE STAPPEN BUITEN HET ZIEKENHUIS GEZET OF HIJ HAD ALWEER EEN NIEUW BUISJE GHB IN ZIJN MIK GEGOOID :s :s :S :S
laatste aanpassing
Dit lijkt me wel een heel erg sterk verhaal. Of die gast moet echt ontzettend stom zijn...

tja je zult toch wat respect voor je leven moeten hebben, zoniet dan is het natuurlijk gauw gebeurd.
je moet respect hebben voor de drugs dan heeft de drugs ook respect voor jou leven :P

Ja, dat is best wel dom ja!

Het valt me heel erg op, dat de meeste mensen veel te makkelijk over drugs denken! De meeste mensen die drugs gebruiken die denken niet eens na over wat er eigenlijk wel allemaal niet kan gebeuren.. Dat vindt ik best wel dom, ja ik geef wel toe dat ik eerder ook niet goed wist wat ik nou eigenlijk deed, maar nu echt wel!
Appie > Dit verhaal is echt gebeurd, dus die gast is kennelijk zo dom om na een bezoekje aan het ziekenhuis nog een buisje achter over te gooien.
laatste aanpassing
De kans dat ik GHB neem is net zo groot als dat Kerstmis en Pasen op 1 dag vallen --> NEVER NOOIT NIET DUS, ranzige vieze tering troep!

Artiest Dennis Hupla
2 Desk: Geloof dat verhaal wel, ken ook een gast die out was gegaan, naar ziekenhuis toe en toe ie er uit kwam gelijk een pil in zijn mik omdat ie zich nog 'sloom voelde' :vaag:

Ben zelf ook wel eens out gegaan, gelukkig niet al te drastisch maar heb er wel van geleerd!!!

Ik doe nooooooooooooooooooo­oooooooit meer! (zoveel in 1 keer whehehehe :devil: )
laatste aanpassing
Ik dacht al Hupla: WAT IS DIT NOU!!!!

Maar goed, neem met mate, denk nooit, ach, dat kan er nog wel effe bij. En de reden dat je niet na 1 buis de rest van de nacht genoeg hebt is omdat het na 3 uur compleet is uitgewerkt.

dat spul is :puke:

Bah!!!
Gewoon niet nemen die troep!!!!!!!!.....tj­ees wat een domme mensen heb je toch, is een paarde/olifantenmidd­el...pas ook een jongen in de Winkel v. sinel: ik zeg weet je wat voor troep dat is? neej zegt hij, moet je met mate nemen...hmhm :gaap: halverwege de avond lag ie langs de oude gracht en werd ie afgevoerd naar de Intensive Care.........<zucht>
kben niet vies van dope, maar GHB, kom op zeg!!!
JA TUURLIJK, het is een (OEOEOOEOE) O-LI-FAN-TEN-VER-DO-VINGS-MID-DEL (brbrbrrrrr).

Ja, als je een paar liter aan een olifant geeft gaat ie ook out ja. Maar het werd gebruikt in ziekenhuizen voor MEN-SEN hoor. Lekker van die enge verhalen de wereld in brengen om het maar zoveel mogelijk bij mensen vandaan te houden.

Heel goed hoor, want er zijn veel te veel mensen die er niet mee om kunnen gaan, maar als je rustig aan doet, en het niet in je hoofd haalt dat alles wel kan, dan is er niks aan de hand.

Het gevaarlijke is, dat je net als bij alcohol je grenzen verlegt. Oh, nog een buis, kan geen kwaad. Dat moet je dus niet doen.

En van pillen kun je ook ontzettend scheef gaan, ik had een keer een halve verkeerde pil en heb een paar uur lopen kotsen en ben half out geweest. Dus dat dat van pillen allemaal niet kan is ook onzin.

GHB is ROTZOOI!!!!!!!!

Ik heb het nu al 2 jaar niet meer gebruikt. Gelukkig!!!

Wanneer ik het vroeger nam in het weekend, lag ik de dinsdag erop. Vlak voor ik in slaap viel (de remslaap)te trillen in bed. Doktor Bibber noemde we het... :vaag:

Sinds ik die zooi niet meer neem nergens last van... !!!!
Ik ben echt benieuwd hoe jullie daar allemaal mee omgaan/gingen, want dit soort enge dingen daar heb ik nooit last van.
Ze hebben die zooi vorig jaar in mijn drinken gegooid in een discotheek in Rimini, zonder dat ik t zelf wist of wilde. Ben die hele nacht kwijt, mijn vriendinnen ook inmiddels door die onzin. En er kan god weet ik veel wat met me gebeurd zijn, weet alleen dat ik gelukkig in mijn eigen hotelkamer wakker werd met mijn kleren aan.
Koppige mensen heb je toch, blijf je die zooi toch lekker gebruiken joh!!!

Wat ik niet begrijp de je ff ziek worden van een half pilletje vergelijkt met de gevolgen van GHB!!!
Omdat iemand hiervoor zei dat je van een pilletje alleen extra waus kan worden. Nou ja, das dus gewoon niet waar.

En ik snap niet dat, omdat een paar mensen er niet mee om kunnen gaan, het ineens het gevaarlijkste van alles is.

Precies, GHB is troep, crack is beter!!! ;-)
neej of een bolletje bruin joepie!!!
2 M&M
pure ghb is poeder...
dus als het nog vloeibaar was dan was het opgelost in beetje water

Ik had een keer via internet 100 gram ghb poeder besteld, en deed dan per dosis met een schepje 2 gram ghb door mijn drinken, dat is minder dan gemiddeld in een buisje zit (3 gram)
Als ik dan uitging maakte ik met plasticfolie bolletjes van 2 gram. Ik ben nog nooit outgegaan, zelfs niet bijna. Vond het echt lekker, helemaal in combi met xtc. Maar vanaf dat het op was nooit meer gedaan.

Als je ghb met mate neemt is het alleen maar lekker, neem je teveel ok dan is het niet leuk meer, maar dat heb ik nooit gehad
Iedereen moet zelf weten wat ie doet en wat ie gebruikt, maar zelf zou ik het gewoon NOOIT gebruiken!!! Lator! Meuk is het, klaar!

Niet klaar, is hartstikke leuk & lekker ALS je tenminste een beetje verstandig met drugs om kan gaan en dat is het probleem meestal, drugs <==> verstand gaat vaak niet samen...

In ieder geval veel sterkte voor de C@NDYMAN (y)
neej dat bedoel ik: drugs en verstand gaan eigenlijk niet samen.....whaha!

maareh...kben er snel klaar mee...je moet het echt zelf weten!!

2 da noize

ik kan niet uitleggen hoe weinig het was wat ik op had,iedereen lachte me uit van zo weinig,daar voel je niks van!!
echt bijna niks gewoon!!

en een half uur later lag ik KO

dus het is gewoon link spul!!
Ieder komt er wel op zijn eigen manier achter, vroeg of laat.....klinkt cliché maar is wel zo!!

Debster weet het allemaal...
Moet zegge klinkt allemaal leuk die zooi zal het heus zelf nog een keer proberen maar heb het ook naar me zin bij een paar pilletjes!
maar iig wel genoeg voor mezelf te kunnen beslissen dat het meuk is en dat ik het niet hoef!!

2 Debster ---> MEUK IS HET KLAAR!!!!!!!!!!! (y)
in de juiste doseringen is het geen meuk, minder schadelijk als alcohol met een vergelijkbare dosering.

maar ik waag het er niet meer op... sterk spul en zo geweldig is het nou ook weer niet. ik word er nogal snel misselijk van :(

Het is zo moeilijk om te doseren, ik had het afgelopen zaterdag nog.. je denkt dat het is uitgewerkt dus je neemt nog wat extra, maar dan slaat het opeens allemaal tegelijk weer in, is erg link.. Maar het is ook zo lekker!!
het is niet zo dat het dan weer tegelijk inslaat maar het is zo dat je dan al/nog onder invloed bent ervan, en dan mag je maar weinig bijpakken want het gevoel word alsmaar versterkt!

dus als je al een buisje op hebt 2 uur geleden bv.. dan GEEN hele bijpakken!
dat doseren is ook weer zo relatief verschilt ook weer per persoon, de een neemt er 6 op een avond de ander gaat bij 2 al nokkie.
ik blijf er bij dat als je je eigen lichaam kent je weet wat je wel en niet kan hebben dus je hebt het allemaal zelf in de hand
je moet er gewoon mee uitkijken en zeker is het per persoon verschillend de een kan meer hebben dan de ander!
Volgens mij zit het zo: mensen die iets hebben tegen ghb (en uit ervaring spreken), zijn mensen die geen mate kunnen houden. Met speed/coke/pillen kan je veel nemen en het gaat vrij lang goed. Ze weten eigenlijk wel dat het bij ghb wat anders ligt, maar toch vinden ze het weer perse nodig om maar door te blijven gooien. En jah, dan gaat het fout...