wat zou jij doen als je 1 miljoen euro wint in een loterij.
Eerst thuis beetje opnieuw aankleden en niet te vergeten de achtertuin, lijkt wel een jungle, maar je wilt niet weten hoe duur dat is "even een tuintje aankleden".
Dan nog een nieuwe auto, dus gelijk maar even de BMW inruilen voor een splinter nieuwe BMW.
Mocht er nog iets overblijven dan daar nog maar even goed van sparen (rentenieren).
Zou eerst lekker een hele nieuwe garderobe aan gaan schaffen, leuk autootje kopen en een leuk huisje, zou op vakantie gaan en natuurlijk ook een flink feest geven, want dat moet natuurlijk ook gevierd worden.
Zou ook wat aan mijn familie en beste vrienden geven.
Verder zou ik het zo even niet weten.
Op mezelf gaan, want word helemaal gek in dit huis
donateur
Koop een vrijstaande villa hier in Krimpen ad IJssel....ga heeeeeel veel kleding kopen.
Geef mijn ouders ook wat,want op dit moment leef ik van hun centen.
En de rest bewaar ik.
Ik denk dat ik de wereld ga rond reizen!
Dan beginnen we in Australie...
mooi huisje laten bouwen, mooi autotje kopen, nog ergens een zomerhuisje kopen. en dan ergens op een tropisch eiland een fokin groot feest geven voor heel partyflock!!!
leuk en vooral groter huis, rijbewijs halen, autootje, ook wel autootje en verbouwing van het huis voor paps en mams, lange vakantie en een hoop leuke feesten uiteraard!!!
een Eclipse GT3.0 en een Yamaha R1 halen, een groot huis kopen een jetski, motor rijbewijs.
en de rest op me rekening zette hehe
snel mn rijbewijs, gelijk een vet karretje kope iets van een sportmodelletje ofzo..verder kaartjes kopen voor alle feesten waar ik normaal ivm geldgebrek niet heen zou gaan. Een zaal huren en goeie DJ's boeken (dat zou t feest zijn wat ik als eerste zou houde whhee) enn verder mn ouders sponsoren in hun vaste lasten en natuurlijk FEESTEN !!! o ja ook nog wel een beetje naar goeie doele, t kankerfonds ofzo weet ik veel
ik zou halen voor mijn studio:
tr-909
4 x tb-303
tr-808
tr-606
tr-626
akai MPC 3000 XL
Apple G3
Alpha juno 2
Juno 106
Juno 60
mischien een MC-505 en een MC-909
Korg triton
Korg MS-20
Yamaha DX 7
nord lead 2
nouwjah....en veel effecten natuurlijk....goeie opname apparatuur(vinyl pers)
en ik zou me eigen feest willen organiseren
ik zet lekker bijna alles op de bank enne
voor de rest koop ik een mooi huisie voor me oma en moeder enzo
Huis kopen............. Zo'n afstandsbestuurbare auto waar een kind in kan zitten loopt ie ook nie weg als we is de buurt in zijn later want hij kan nu nog nie lopen.........
Voor de rest wegzetten en later als me zoon jaartje of 16 is een jaar lang op wereldreis