Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 158286x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind alleen het nieuwe nummer die op tv is wel gaaf maar voor de rest!

St Anger is dat toch?

Waarschuw beheerder
e4t_player: :S

Waarschuw beheerder
e4t_player: :s

Waarschuw beheerder
TechnoJedi > zijn stemgeluid is wel rauwer als voorheen ja, maar ik vind het niet helamaal op dat van Slayer lijken hoor, maar ik snap wat je bedoelt.

By the way, het nieuwe album zuigt echt niet hoor!!
Zeker geen "Master of puppets" maar dat mag je ook niet verwachten!

Maiden zal ook nooit meer "The number of the beast" evenaren, en Slayer ook nooit "Reign in blood" . Dus nieuwe albums hoef je toch niet te meten met oude classics???

Waarschuw beheerder
WAT..?? :o Beginnen ze op Slayer te lijken..?? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is zo Ja, ook sepultura en machinehead zullen hun oude glorie nooit meer halen!
-Sepultura "Arise"
-Machinehead "Burn My Eyes"

En wat dacht je van Guns 'n Roses! Die waren vroeger helemaal het einde! "Use Your Illusion 1&2"

Ook bijvoorbeeld (geen hardrock maar goed) Micheal Jackson heeft nooit meer Thriller gehaald!

Waarschuw beheerder
Michael Jackson.... --> Die solo uit Beat-It door Eddy van Halen is legendarisch! :9

Waarschuw beheerder
Jullie snappen het :D

Al vind ik GNR op zijn top met het debuut: Appetit for destruction :respect:

Waarschuw beheerder
e4t- en met je 16 jaartjes denk jij te weten dat house verder ontwikkeld is dan hardrockmuziek?
Get real pik.. rock is tijdloos...

technojedi: Ik vind het er persoonlijk totaal niet op lijken, ja ietsjes rauwer ja maar meer ook niet... maar het gaat iig wel weer de goede kant op qua sound..

Waarschuw beheerder
Sorry jongens en dame, maar ik moet jullie toch op 1 punt afvallen..... guns n roses=:kots:

Waarschuw beheerder
Eerst hadden ze een andere gitarist voor het Beat it nummer meer dat klonk steeds niet! Van Halen speelde het nummer in één keer en klaar, daar stond de solo op cd :respect:
Destruction was ook goed ja! :)

Het lijkt net waarneer bands ECHT VEEL gaan touren dat hun volgende cd 'n beetje afgeraffeld wordt! :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Misschien geen hardrock maar wel rock (in mijn ogen ;) )....COLDPLAY! :D Ik ben geen fan ofzo..maar meer, ben zwaar :lief: op coldplay! Mijn gevoel voor hun is onbeschrijfbaar, en binnenkort gaan we trouwen :$

Serieus; wie vindt coldplay nog meer :kwijl: ? Ben 3 juli op een concert geweest met Supergrass (waren oook errug goed:D) en Live en Coldplay ofcourse..en tjah was gewoon 1,5 uur kippenvel, bij elk nummer dat ze speelde :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
We hebben hier een serieuse discussie en jij komt aan met coldplay :S

;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, niks mis met Coldplay, maar dit is een hardrock topic! :)

Waarschuw beheerder
Wat/wie is Coldplay..?? :bloos:

Waarschuw beheerder
they play cold! Daar zit 't 'm in ;)

Waarschuw beheerder
Ik ken Coldplay niet, ik neem aan dat het een band is..??

Maar goed, Metallica heeft het voor mij al lang verpest en een koude dag in hel als ik nog de moeite ga nemen om een nieuw album van ze te beluisteren... Ik zal ze altijd blijven waarderen om wat ze hebben gebracht, maar er is zat ander spul dat ik wél pruim..!! :P

Waarschuw beheerder
haha okey..iets harder dan

ehm
Rage Against The Machine? ;D Verder luister ik niet meer zo naar hardrock..vroeger metallica maar das nix meer tegenwoordig :)

Nee, geef mij maar Coldplay, Cranberries,Hootie&T­he Blowfish , Radiohead e.d. :)

*gone* ;D

Waarschuw beheerder
maar das nix meer tegenwoordig ??????

Ze hebben juist eindelijk weer 's een goed album uitgebracht!!! LUISTEREN die hap! ;p

Radiohead vind ik ook top!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee Mandy, het kán gewoon niets meer zijn alhoewel je me nu toch wel een beetje nieuwsgierig maakt... ;P

edit: Ik haat Radiohead :bloos: .............doe mij maar Machine Head ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Machinehead (y)

Waarschuw beheerder
Cosmic > Doe die oogkleppen is af, en luister St.Anger :D

Waarschuw beheerder
Hahaha :D
Vanaf Black Album had Metallica voor mij ook afgedaan, maar St Anger is echt het luisteren waard!
Ik heb em niet voor niets gedownload ;)

Live-cd Machine Head-Hell Alive (y)

Waarschuw beheerder
Motorhead :x

Black album van metallica was nog steeds super! Niet zo hard maar wel super!

Waarschuw beheerder
Black Album vind ik ook zeer lekker, op gitaar zijn sommige nummers zo geil om mee te spelen!!! (Through the Never :9 ). Oké, ik zal vanavond eens kijken of ik wat van het nieuwe album kan downen :devil: ;-)

Maar eh...Live-cd Machine Head-Hell Alive ..?? Dat klinkt goed..! :D
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij dat ie echt slecht is op 3 nummers na, maar wie ben ik hè!

Waarschuw beheerder
welke 3 nrs dan?
Waarschuw beheerder
ik ben zeker wel een hardrockfan!

Greendag (niet echt hardrock)
Nirvana
him (iets meer gothic-kant op)
enz enz.
Waarschuw beheerder
St Anger iig en nummertje zeven van de cd! Weet niet hoe die heet!
Waarschuw beheerder
st. anger van metellica :kwijl: geil zeg! dat gerag! :)

gaat toch over st quentin?

Waarschuw beheerder
Daar is het opgenomen ja, maar het gaat er niet over.
Waarschuw beheerder
lol...

willy nelson (countryzanger, voor diegene die hem niet kennen) heeft daar ook een concert gegeven :)
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
Hardrockfans...? zijn tegenwoordig hetzelfde als hardcore fans.. op hardrock feesten dragen ze ook al aardig lang kisten toch :)??
Waarschuw beheerder
+ op de goeie concerten gaan de dames bloot :) lekker hoor ;p

Waarschuw beheerder
Nirvana is grunge!!!!!!!!!! :@

*doerak-quote*

;p

Waarschuw beheerder
Haha, Rockbitch....dat zijn toch van die zweede blonde grieten op gitaren..?? ;P

Kali, de kisten waren er héél wat eerder in de Metal-scene dan in de hardcore scene.. :-)

Waarschuw beheerder
Rockbitch :kots:

Kali, kisten zijn al jaaaarenlang een gewoonte in de hardrockwereld, aangezien het niet verstandig is om met je gympjes in een moshpit te staan ... :)

Waarschuw beheerder
Juist em LB :D

kisten of werkschoenen is gewoon praktisch, heeft verder geen enkele bijbetekenis!!!!

Rockbitch is engels of amerikaans (ik denk het laatste), en is trouwens slecht, qua muziek dan.

Waarschuw beheerder
Inderdaad...geen politieke bullshit die eraan vast zit...

Nee man Rockbitch komt ergens uit Scandinavie... muziek is slecht, show is slecht, meiden zien er niet uit, eigenlijk is het gewoon bagger .. :)
Waarschuw beheerder
Rockbitch komt uit Engeland en pissen over het publiek heen!
De grap met het gouden condoom is nu ook wel voorbij, aangezien iedereen een gouden condoom van huis meenam! :X

Waarschuw beheerder
7 september komt er ook zoiets als rockbitch naar Hengelo in Innocent
Erocktica ofzo www.erocktica.net

Waarschuw beheerder
Hmm...ik kijk wel naar Canal+ als ik zoiets wil zijn en zet er dan wel een Immortal CD bij op om het een 'evil' karakter te geven... ;P
Waarschuw beheerder
En om de boel nog een beetje op te vrolijken doen we er een tweede tv naast met Faces of death deel 1, 2, 3, en 4!
Romantische bedoening wordt dat ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha!! :D Dat zijn echt ranzige films..

Is iemand ooit bij een concert van GWAR geweest..?? ;P :devil:
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
YES! Een metal-topic! Lekker....

Ben dit weekend op Graspop geweest. Hoogtepunten voor mij daar waren Iron Maiden, Murderdolls, The Haunted, Sick Of IT All, Pro-pain en Stratovarius.

Ook ben ik zeer gesteld op de zoetvloeiende klanken van Dimmu Borgir.

Zelf ben ik al jaren DJ bij Danspaleis te Haakbergen. Daar draai ik doorgaans mn hardcore shit in metal kleding. Ik ben een overtuigd exstreme-muziekfanaat, of dat nou hardcore, darkcore (house) of death metal is, maakt me nix uit....

Waarschuw beheerder
Whahaha GWAR ben ik geweest in Paradiso, gelukkig stond ik niet vooraan ;)

Waarschuw beheerder
Heej Dezstro > Was puik he, Graspop???

Waarschuw beheerder
Deztr0, join the club..!!! :P

Ik begin wel steeds meer te balen dat ik er niet bij was op Graspop alhoewel ik dus eigenlijk Sick of it All en Iron Maiden had willen zien..

Beter gaan we hier even een leuke en handige agenda plaatsen met 'upcoming shows' want ik houdt het eerlijk gezegd nog amper bij.. :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Doerak: Graspop was super. Was nog niet echt nuchter toen Pro-Pain begon. MAar twas zeker lekker. Wie heb jij "bewonderd"???