Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 157863x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaa... ;p

Maar wat je zegt, krijg ik vaak te horen...
Veel mensen geloven haast niet dat ik deze smaak heb... Toch is het ECHT zo! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje...eindelijk mensen met smaak op deze site !! ;-)

Ik ben zelf één van de grootste Metallica fans allertijden !! (y) (y)

Vooral de ouwe shit van Kill `Em All (Whiplash, Seek & Destroy), Ride the Lightning (For Whom The Bell Tolls, Fade to Black, Creeping Death), ...And Justice For All (One, Harvester of Sorrow) en The Black Album vind ik übergeil !! :kwijl:

Aanrader: Live Shit: Binge & Purse, 3 live CD´s + 2 live DVD´s...

Verder nog veel Black Sabbath (Paranoid) :respect:, Ozzy Osbourne, Alice Cooper, Megadeth (Countdown to Extincion album), Motörhead (Ace of Spades album), Iron Maiden, ouwe Guns ´N Roses, Aerosmith, Extreme, van Halen, Def Leppard, AC/DC, Pantera, Sepultura, Antrax, Type-O-Negative, Deep Purple, Led Zeppelin :respect:, Meatloaf, Kiss, Thin Lizzy, Slayer, Twisted Sister, Judas Priest, zelfs ouwe foute jaren ´80 glamrockshit van Mötley Crue, Skid Row, Poison, Winger, Whitesnake, Cinderella...noem ze allemaal maar op...

Deze vallen niet echt in het Metal-genre, maar verder nog o.a.: Soundgarden, Audioslave, Faith No More, Limp Bizkit, The Black Crowes, Nirvana, Stone Temple Pilots (Plush !!), Rage Against the Machine, Red Hot Chili Peppers en Alice in Chains (Would?) en natuurlijk Jimi Hendrix...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met jou kan ik praten! ;)

Waarschuw beheerder
Straks ga je me ook nog zeggen dat je met gemak 'Seek & Destroy', 'Master of Puppets', 'War Ensemble' of weet ik wat op je Ibanez-gitaar kan meespelen..!!! ;P

[oftopic]Hoe was je Masters..?? Sorry dat ik en Mar niet binnen zijn gekomen, klote-rij!!! :@[/oftopic]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beste metal-album aller tijden, dames..??

Zeg het me......

Mijne is : Megadeth - Rust in Peace

Waarschuw beheerder
Nee, maar ben wel net begonnen met gitaar spelen... !!

offtopic/
Masters was gezellig en ubervaag! ;p
ontopic/

Waarschuw beheerder
Go girl!!! (y) Als je nog wat (gitaar) tips nodig hebt, dan hoor ik het wel.. :-)

Oude nummertjes als Van Halen - Hot for Teacher, trekken jullie dat ook een beetje..??

Waarschuw beheerder
Nou, jullie zijn 'em alweer gepeerd... :-(

Dan ga ik nu maar echt :z: , de wekker gaat over 5 uurtjes weer.

Ik laat jullie in ieder geval nog één slaapliedje horen ;-)

'Metal up your ass...' ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wow, :respect: voor Miss M en Cosmic :D

Beste metal album aller tijden?
Moeilijk, maar ik ga voor:
1) Live after death - Iron Maiden
2) Reign in blood - Slayer
3) Master of puppets - Metallica

Waarschuw beheerder
Mijn top 3 is:

1) reign in blood - slayer
2) south of heaven - slayer
3) countdown to extinction - megadeth
Over de eerste 2 hoef ik niet na te denken, maar de nummer 3 is moeilijk, er komen er zoveel voor in aanmerking, maar ik kies voor deze topper (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga voor:

Megadeth - Peace Sells... But Who's Buying?
Metallica - Master of puppets
Iron Maiden - Somewhere in time

Nog ééntje hoor!
Sepultura - Arise

Waarschuw beheerder
Slayer - reign in blood
Slayer - God hates us all

Waarschuw beheerder
van Sepultura ga ik dan toch voor Beneath the Remains....die is gewoon té lekker!! :D (vooral primitive future..)

Rust in Peace van Megadeth doet het 'em bij mij gewoon helemaal, hij gáát gewoon van begin tot eind. Vooral de solo's in Hangar 18.....RRRRR..!! :9

Master of Puppets hoort ook wel in mijn top-drie alhoewel ik eigenlijk geen top drie meer kan samenstellen....daar ken ik teveel goede CD's voor.. :P

Iemand een beetje bekend met Dream Theater toevallig..?? Die DVD van hun concert in New York, dat is gewoon mijn bijbel!! :D

Waarschuw beheerder
Ik heb zelfs nog een paar Maiden albums op plaat, geweldig met dat gekraak erdoorheen...!!! :P

Waarschuw beheerder
Haha, beter zeg!!!!

En wat dacht je van een onvervalste hardrock top 3:

1) GNR - Appetite for destruction
2) AC/DC - Back in black
3) Deep Purple - Machinehead
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 LB> hmmm, ik vind Somewhere in time een van de minste albums van Maiden ooit :S
Maar goed, smaken verschillen he!

Waarschuw beheerder
Absoluut niet Doerak!! :S :9

Heeft iemand hier de DVD Rock in Rio van Maiden??
Heel vetjes!

Waarschuw beheerder
Deep Purple - Machinehead :respect:

Waarschuw beheerder
Die DVD is goed..!! :D

'Everybody scream Rock 'n Roll...!!' :P

Machine Head (als band) is ook niet verkeerd.. :-)

Waarschuw beheerder
Die DVD moet ik nog kopen, zodra ik een speler heb ;p

Kent er iemand trouwens RUSH? Geen hardrock maar wel stevig :9

Waarschuw beheerder
Album : Without Peart???

Waarschuw beheerder
Rush ken ik eigenlijk alleen van naam, maar weet wel dat ze een grote inspiratie voor Dream Theater zijn geweest.. :-)

Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie dan van de bands System of a down en Godsmack ???

Ik ben er helemaal weg van...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De band Rush ken ik wel ja, die gaan ook alweer zo´n jaartje of 30 mee. Ben niet zo heel erg bekend met hun werk, maar ik weet wel dat ze een inspiratiebron zijn geweest voor veel hedendaagse rock/metal groepen....

Net als Jethro Tull, Ted Nugent en Lynyrd Skynyrd, die ook alweer zo´n jaartje of 35 meegaan en veel invloed hebben gehad in de vroegere rockscene...

Verder ben ik trouwens hier in dit topic Suicidal Tendencies nog maar één tegengekomen. Één keer een concert van die gasten bijgewoond...man, wat een bak teringherrie was dat !! :-D

En natuurlijk één van de weinige rockchicks die de metalscene gehad heeft...Lita Ford !! Remember her ?? Hoor je ook nooit meer wat van...

De band Voivod is trouwens ook de moeite waard om te beluisteren...

Hoop trouwens ooit nog eens een keertje festivals als; Ozzfest, Lollapalooza, A Day On The Green, Dynamo Open air, Rock am Ring, Rock Werchter, Donnington en Monsters of Rock (bestaan die 2 laatste eigenlijk nog wel ??) bij te wonen...naja, effe doorsparen nog maar ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Itt housefeesten, heb ik van alle concerten waar ik geweest ben, de kaartjes bewaard...nostalgie...

Haha...same here !! Alle kaartjes van alle concerten waar ik ooit heengeweest ben zitten allemaal netjes in een mapje !! :-D

Wie herinnert zich nog trouwens het wereld tv programma op MTV; Headbangersball!

Yep, uiteraard !! Ik keek er altijd naar en zo heb ik op mijn 16e de metal zo´n beetje ontdekt !!
Jammer dat het programma niet meer bestaat. Je hebt op de maandagavond/nacht wel "Rockzone", maar das toch niet hetzelfde :-(
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop trouwens ooit nog eens een keertje festivals als; Ozzfest, Lollapalooza, A Day On The Green, Dynamo Open air, Rock am Ring, Rock Werchter, Donnington en Monsters of Rock (bestaan die 2 laatste eigenlijk nog wel ??) bij te wonen...naja, effe doorsparen nog maar laatste aanpassing: 23 juni 2003 16:39
-----------------------

Jaja as. donderdag ochtend is het weer zover.. Dan reizen we weer af naar Werchter om 4 dagen lang bandjes te bekijken.. Ik kan bijna niet wachten :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
en Slipknot??

Die gasten met die Pipo de Clown en andere idiote maskers vind ik persoonlijk dus echt helemaal niks (n)

Dan nog liever Marilyn Manson...

Waarschuw beheerder
Whehehhee... Ja, daar hebben ze inderdaad wat van weg! Ik kan 't iig wel waarderen, beetje Fear Factory-achtig!
Marilyn Manson... beter!

Biohazard? Napalmdead? (y)

Waarschuw beheerder
Miss M, 'Suicidal for Live'..!! ;-)
(I'm crazy?? How can you say I'm crazy when I wen't to your schools, I went to your churches, your institutional learning facilities...'

Donington Monsters of Rock bestaat helaas niet meer; het werd op het circuit van Silverstone gehouden maar destijds was ik écht nog te jong. Ik zag dan de beelden op Headbangers Ball (met Vanessa Warwick!). Ik ga wel sinds 1993 naar Dynamo Open Air en keek uit naar de versie van dit jaar die drie dagen zou gaan duren. Helaas gaat 'ie niet door :-( Op Graspop Metal Meeting op 4 en 5 julie spelen ook nog wel wat leuke bands. Iron Maiden en Sick of it All bijvoorbeeld. :-)

Marilyn Manson noem ik geen metal, maar gewoon troep! Commerciële rotzooi dat gemaakt is voor het grote publiek...het is één grote poppenkast.

Mijn alltime favorite band is en blijft voor altijd DEATH. Chuck Schuldiner, de godfather van de death metal en oprichter van Death helaas overleden maar ik zal zijn muziek voor altijd blijven vereren :respect:

Maar eh, wie gaat er trouwens nog geregeld naar concerten..??? Ik ging vroeger om de week bijna, heb zo'n beetje álles gezien waar ik fan van ben en nog véél meer. Maar de laatste jaren zijn het alleen nog de 'oude bands' die me kunnen bekoren. Die nieuwe shit vind ik allemaal niets.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren een picture disc gekocht van Rebellion.

Moest ik gewoon hebben.. is de band van mijn oude klasgenoot! En ik moet zeggen.. hijs gewoon goed! Lekker aggressieve metal. Na house een goed alternatief.

Waarschuw beheerder
DEATH!!!!!!!!!!! Helemaal vergeten!!!! :S Hoe kan ik die nou vergeten op te noemen!!

oa. Spirit Crusher :respect: *kippevel*

Ik ga m meteen opzetten!

Neej Thom-ass, dat zeg je verkeerd! Na metal is house een goed alternatief! :D

Nog een topper btw Slayer - Hell awaits
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Overgehouden van mijn Iron Maiden tik!!! ;) (zelf getekend)

Eddy's!!!!!!!!!!!!!

My Master piece: The TROOPER!
[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Eddy%20003.jpg[/img]

[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Eddy%20004.jpg[/img]

[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Eddy%20001.jpg[/img]

[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Eddy%20002.jpg[/img]

Forbidden:

[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Forbidden%20001.jpg[/img]

Niet af:
[img width=500]http://techno-tom.nl/Images/mandy/Eddy%20005.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Las ik daar Lita Ford [img cacheid=0012975500005f5de86021d31a0017822b]http://www.start2dance.com/forum/html/emoticons/surprise.gif[/img]
:respect: I love you baby!!! :bloos:
[img]http://www.avmdev.com/thepit/article/T%202002%2001%20Images%20Before%20Words/lita.jpg[/img]
ik heb bijna dezelfde gitaar...alleen zit er bij mij een rood zeg maar soortement van spinneweb over de hele gitaar heen...

Helaas maar 1x live gezien, in 1988 als voorprogramma van Bon Jovi
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Trouwens, mijn all time favorieten:
KISS, dankzij hun ben ik hardrocker geworden
Sick Of It All en Suicidal Tendencies, once you've survived an concert...you're hooked...

Memorabel:
Europe, Jaap Edenhal 1987, eerste concert waar ik naartoe ging.
Ramones in Paradiso 1996 Adios Amigos tour, naar ik meen de laatste keer dat ze in Nederland optraden...
RHCP Paradiso 1990 ... enige concert dat ik met een blauw oog thuis kwam...stomme punker met hanekam...
Slayer in Paradiso 1996... w a u w !

Waarschuw beheerder
Hehe, die gitaar;

BC Rich Warlock. (toch...??)

:respect: Legally Blonde :respect:

Alleen eh, met [img width=500 ] kan je ze wat kleiner en overzichtelijker krijgen.. ;-)

Waarschuw beheerder
Done!

Waarschuw beheerder
Héél netjes hoor...!!! Ik tekende vroeger op eenzelfde manier, maar ben later voornamelijk motorcross- tekeningen gaan maken (die sport deed ik vroeger ;-) ).

Hoe oud was je toen je deze tekeningen maakte, Mandy..??

Waarschuw beheerder
BC Rich Warlock it is :)

Waarschuw beheerder
Ik heb een ander model BC RICH gehad, maar ben de naam even kwijt. George Kooijmans van de Golden Earring speelt op hetzelfde model... :frusty: Hoe heet 'ie nou...

Voor m'n andere gitaren, zie profiel. ;-)

Maar eh, Legally Blonde...een echte Maiden-fan als jij is dus 5 juli eigenlijk op Graspop.. :-)

Waarschuw beheerder
Ik moet ff kijken hoe ik er dan financieel voorsta! :D

Maarre anders gaan we samen???

(Die tekeningen zijn van +/- 1 1/2 jaar geleden)

Waarschuw beheerder
To Cosmic Gilbert wanneer is Chuck Schuldiner overleden dan ?
Dat wist ik nog geeneens...Death was 'vroeger' 1 van mijn favoriete bands alleen ik volg het de laatste jaren niet meer :bloos:
Vooral 'spiritual Healing' vind ik echt een geweldig album :respect: ..wat een strot had die vent...zonde dat ie er niet meer is :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Baleco, kijk ff in mijn profiel, daar staat een link nar zijn memorandum-pagina.. Ik heb hem in Nederland een paar keer gesproken en toen hij ziek was ben ik 'em wezen opzoeken in Florida.

Elk album was echt helemaal TOP. Symbolic vind ik eigenlijk toch wel de beste en kan ik grotendeels meespelen op gitaar. :-) *trots* :P

Mandy, lijkt me wel heel gezellig alhoewel ikzelf eigenlijk niet van plan was te gaan...

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00044cf3000ac326f7cb64a51a0017896b]http://www.emptywords.org/ASmemorial03-2002Chuck1_smaller.JPG[/img]
[img cacheid=00044cf8000ac33248f02c1f1a0017896b]http://www.emptywords.org/ASmemorial03-2002Chuck2.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
Legally blonde> Eddies tekenen, ik deed vroeger niks anders :D al tekende ik wel een stuk beroerder dan jij ;)

Death!! :respect: Ik vind "Human" de beste, alhoewel sommige stukken van "Leprosy" ook aardig gek zijn (Pull the plug :D )

Waarschuw beheerder
Chuck Schuldiner :respect:

Wie verwacht nou bij zo'n man, zo'n gruwelijk duistere stem!.......

Waarschuw beheerder
Zeker een vette grunt ja.

Maar wat dacht je van Jan-Chris de Koeyer in vroeger tijden???
Of Chris Barnes!!!!

Waarschuw beheerder
John Tardy van Obituary en David Vincent van Morbid Angel kunnen anders ook een aardige strotje opzetten...

Waarschuw beheerder
Ja zeker! Het enige verschil is, dat deze man ook nog eens super lekker is/was! ;)

Waarschuw beheerder
Weet je wat nog het domste is..... ik had de Death cd Human met handtekeningen...

Toen heb ik een keer grote schoonmaak gehouden in m'n cd collectie, en alle cd's die ik zelden tot nooit meer luisterde van de hand gedaan... en daar zat die dus ook bij :frusty:

Gelukkig bestaat er iets als Soulseek, alleen die handtekening krijg ik nooit meer terug :(

Waarschuw beheerder
Ja zeker! Het enige verschil is, dat deze man ook nog eens super lekker is/was!

Er is dus nog hoop voor me! :D