Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 158684x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dark Fearytales in Phalusstein.. die mini-CD bedoel je..!! Die is idd zeker goed :9 Dat was de eerste opvolger van de legendarische CD 'The Principle of Evil made Flesh'... Daarna kwam Dusk and her Embrace uit. Helaas begonnen ze toen echt bandleden te verliezen en zijn ze nooit meer zo goed geworden, vind ik. Vooral dat rauwe stemgeluid van Dani mis ik op het nieuwere spul.. :-(

Die oude Cradle-bandleden hebben nog Hecate Enthroned opgericht, waarvan hun tweede en derde album ook zéker het luisteren waard zijn.. ;-)

Waarschuw beheerder
Live Bait For The Dead :respect:

Wat waren ze trouwens lekker bezig in de HMH een tijdje geleden... godvergeten hard geluid maar wel zo dat je alles gewoon perfect kon horen...
En dan die drummer... wat een snelheid heeft die knakker, dat die nog geen RSI heeft :s
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Hij was er wel weer bij hoor! ...

(Bijna) Nooit ga ik op vakantie. Ik ga eind april 1 keertje weg en ik mis: Cradle of filth, Children of Bodom en Biohazard! ... *HUIL!!!!!*

Gilbert: thanx voor het opfrissen van mijn nevelig ochtendbrein 8)

Waarschuw beheerder
Hehehe jaja was lekker concertje hoor... het voorprogramma vond ik niet veel aan, maar Cradle heb ik heerlijk op de tribune zitten luisteren :)

Waarschuw beheerder
Hehe, no thanks..!! :D

Ik heb ze in de HMH gemist, eigenlijk een beetje met opzet omdat ik me niet meer zo voor Black Metal interesseer en ik Cradle dus niet meer zo goed vind. De show bleek wel heel vet geweest te zijn.. :-)

Children of Boddom heb ik nog niet gezien maar goeie muziek maken ze zeer zeker...

Wanneer komen er nou weer eens dat soort coole bands naar Nederland i.p.v. die slappe hap Metal wat ik nu overal in de metal-agenda's zie staan. Agressie, dát wil ik zien..!!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Agresion?

Waarschuw beheerder
..uit Amsterdam... ;-)
(Waterlooplein..!!! :P )
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ... en ergens uit ... Venezuela was't geloof ik of niet? :S

Waarschuw beheerder
Ja zoiets ja.!! :-)

Een paar jaar geleden was ik (vervangend) supermarktmanager bij de Dirk van den Broek aan het Waterlooplein (KUT-FILIAAL..!!!) en zag die gasten elke dag op de markt staan. In hun clip zie je ook een bordje van 'Waterlooplein' voorbij flitsen ;-)

Ik heb ze één keer LIVE gezien, was VET..!! :D

Waarschuw beheerder
Wat was jou naam ook alweer op slsk?
Paps moest m opnieuw installeren op dat ik het programma op de verkeerde schijf had gezet!!

Ik doe mijn naam weer eer aan! 8)

Waarschuw beheerder
FF opnieuwe downloaden dan hé, dan heb je de nieuwste versie...

Danielito ;-)

Waarschuw beheerder
Ik heb EIN-DE-LIJK op MP3 de Unplugged show van Kiss in 1995 (toen ze totaal onverwacht een grote reunie hadden met Ace Freely en.... *ff z'n naam kwijt* :bloos: ) en hij is verdomd fijn..!! Ooit nam ik ém op video op en speelde met m'n gitaartje mee en nu heb ik 'em eindelijk weer bij de hand!! (die videoband was nog op VCC :P )

- Nothing to Loose
- Every Time I Look At You
- Rock and Roll all night etc.. :D

Waarschuw beheerder
Paul Stanley, Gene Simmons, Ace Frehly en Peter Criss

Waarschuw beheerder
Peter Criss, dat was het..!!! :P

(er wordt nu trouwens Oldschool gedraaid op www.dotf.nl/stream ;-) )

Waarschuw beheerder
Die nieuwe cd is goed! (y) [img]http://www.click-smilies.de/sammlung/musik/music-smiley-005.gif[/img]

[img cacheid=0012f074000aeeb68c27b4e61a001a1eff]http://www.kissonline.com/images/banners/468/alive4_468.gif[/img]

[img]http://www.click-smilies.de/sammlung/huepfen/jumping-smiley-011.gif[/img] Aaaaaaalright Melbourne, you wanted the best,you got the best, the hottest band in the world, KIIIISS!! [img]http://www.click-smilies.de/sammlung/huepfen/jumping-smiley-011.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oprotten met die stream in dit HardrockTopic! Hehehe (joke) ;p

Evanescene-Bring me to life (van nu) Beetje Linkin Park-achtig (dus soft) maar zeker om aan te horen...
Vind je 't wat?

Waarschuw beheerder
Hmmm die ken ik niet...

Waarschuw beheerder
Beetje bij blijven Nut! :S

*heb nu Slayer-Bloodline op staan, genieten!*

Waarschuw beheerder
Van welke Hardrockgroepen "van deze tijd" luister je wel....?

Waarschuw beheerder
Wie..?? ik..?? :bloos:

Ik heb om de een of andere reden de hele tijd de eerste CD van Limb Bizkit in de auto aan staan en die bevalt me SUPERGOED..!!! :D

Maar verder........ :bloos: (ouwe lul hé..?? ;P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja Nutty is een beetje blijven hangen bij kiss, hoe vaak ben jij wel niet naar hun concert geweest :vaag:

Waarschuw beheerder
Hahahhah! Tank!

Limp Bizkit vind ik ook wel goed.... Significant Other
Misschien vind je het niets... Maar Godsmack is ook goed!!
*alive
*awake

Waarschuw beheerder
Hmmm bands van nu..... dat zijn dus bands die nog niet zo lang bestaan... uuuh noem eens wat namen :/

Hehe iets meer :respect: he voor mijn helden...
Ikzelf pas 4x, zo vaak zijn ze niet in Nederland geweest helaas... maar in totasal zijn ze vanaf begin jaren 80 iets van (geloof ik) 6 0f 7x geweest...

Waarschuw beheerder
Maar mochten ze tijdens deze Farewll tour Nederland aandoen dan spreekt het voor zich dat ik daar weer naartoe ga, en als ik het op m'n heupen krijg dan zit een concertje in Belgie en Duitsland er ook wel in :D

Waarschuw beheerder
Significant Other, dat is 'em..!! ;-)

ik heb die CD ooit van 'de liefde van m'n leven' gehad in de periode dat alles nog helemaal koek en ei was maar ik wél voornamelijk naar extremere Metal luisterde. Nadat ik haar ben kwijt geraakt ben ik ooit eens gaan rijden (doe ik altijd als ik even in de put zit :bloos: ) en pakte ik die CD en ben er in die rit echt hélemaal in op gegaan en ben 'em steeds beter gaan vinden.. :P Nu ruled 'ie gewoon vierkant de pan uit..!!! :D

Van de NU bands vind ik trouwens Agresion uit ons aller Mokum ook zeer (y) ...

Waarschuw beheerder
Zeg Legaal Blondje.....waarom zit jij niet op SLSK??

Waarschuw beheerder
Jajajajaja!!! Ik ben eerst alles aan het indelen! ;p
Zooi aan het weg flikkeren... etc...
Staat van alles van paps tussen! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pfffff schiet toch es op meid! :vaag:

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
Zal die ouwe trouwens lekker vinden...al z'n zooi weggooien :S

Waarschuw beheerder
Hard rocks!

Waarschuw beheerder
Nee.... opruimen, en MIJN zooi gooi ik weg! Drol! :D

Waarschuw beheerder
Daar ging z'n collectie van 'The Blue Diamonds' en z'n 'Elvis' collectie..! :devil:

Waarschuw beheerder
Whhhooooooo.......Ma­ndy is kittig..!!!!

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr­rrrr........miauwwww­... ;P

Waarschuw beheerder
Zeg...niet zo brutaal he :@ zal ik je ff uit m'n lijst gooien... ken je mooi fluiten naar je Cradle Of Filth... :|

Waarschuw beheerder
Nut :lief: ... Sorry! (f) ???

Waarschuw beheerder
Cradle of Filth..?? :9

Nou ja, die heb ik allemaal gewoon op CD in van die mooie hoesjes.. :P

Waarschuw beheerder
Niks ervan ..... een :kusje2: wil ik, voor minder vergeet ik het niet... [img]http://www.start2dance.com/forum/html/emoticons/sleep.gif[/img]

Waarschuw beheerder
:kusje2:

;P

Waarschuw beheerder
De hoesjes moet ik nog ff zoeken, en dan heb ik ze ook op cd in doosjes met van die mooie hoesjes ;)

Waarschuw beheerder
Zeg eeeeeh, zitten jullie gewoon voor m'n neus te geilneven ofzo..???

Als ik even weg moet gaan ofzo dan zeggen jullie het wel ff hé..??!!! ;P

Waarschuw beheerder
:bloos:

;)

Waarschuw beheerder
Blijf maar hoor!!! O:)

Waarschuw beheerder
Inderdaad....

We zeggen het wel gewoon als het tijd voor je wordt om op te stappen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihi.. :bloos:

Maar ik vind het de tijd rijp om te gaan :z:

Dag lieve mensjes, tot....de volgende keek..!! (k) :P

Waarschuw beheerder
Hahaha tot de volgende keek op de week :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
<--- Hey, hey Gilbert.. hey joh ... hebbie dat gezien? ... die Nutty en LB? ... jee, man, die zijn zo close met elkaar 8) ... gezien hey?

Waarschuw beheerder
Nutty and Blonde...sitting in a tree...kiss kiss kiss...' ;P

Waarschuw beheerder
Hush, little baby, don't say a word...
It never minds that noise you've heard,
It's just the beast in MY bed...
Yeah, Nutty's in my head!!!

;p

Waarschuw beheerder
'Should have left my pants on this time,
but instead you had to let me dive right in..'
;P