Partyflock

Forumonderwerp · 616789
3 volgers · 157440x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
Ik word namelijk UBERgeil :kwijl: van hardrockmuziek. En dan het ik het oa. over:

Metallica
Megadeth

Slayer
Sepultura
Soulfy
Forbidden
Pantera
Rage against the machine
Nirvana (grunge... ;p excuus Doerak!)
Iron Maiden etc, etc...
En Red hot chili peppers natuurlijk, maar dat is meer alternatieve muziek!

Nog meer hardrockfans hierooooooo...??

Zo,ja, aanrader: de nieuwste CD van Metallica... Nog harder, nog beter!
In tegenstelling dat een band er vaak niet beter op wordt als ze commercieel gaan, worden hun steeds vetter! ;)

[img cacheid=0012ef41000aba0a3df9135c1a00171caf]http://www.metallica.com/news/2003/images/cover_pa_jpg.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Joost ook gefeliciteerd als nog met je broertje

Bedankt jongens
Waarschuw beheerder
*iedereen gefeliciteerd die nog gefeliciteerd moest worden.
*Ik heb ook een staatslot..(dat jullie dat even weten)...denk dat het weer 5 euro word...
*Heeft 13-2 een ontmoeting met spanner...wie gaat er nog meer mee?
*@dez: Liz gaat niet naar Spanner. Spanner zuigt enorm! --> ok je hebt niet gezegd dat joozt niet liev was...maar...ik ga wel naar Spanner :D

:kusje2: hierbij geef ik jullie heren het laatste kuzziej van 2003
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga voor de 10 miljoen:D:D hoef ik nooit meer te werken en ga ik emigreren naar canada:D

@DwarV jij ook een [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/dark/smileys/kiss_2.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg Bas lieverd, .....alles na wat wij mee hebben gemaakt samen....laat je me hier toch niet alleen? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Nee natuurlijk niet was meer een grap maar wie weet anders ga je toch gewoon mee:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ga zo naar huis mensen ik wens u allen een heel goed uiteinde en een heel goed begin met alles.

Ik hoop u allen maandag ongeschonden weer te kunnen horen op pf

gr bas
Waarschuw beheerder
donateur
ja en daar is ie weer toch nog ff sta en te pf'en en m'n luchtbed op te pompen aardig gek:vaag:

Waarschuw beheerder
:D Wo bist du denn, herr bas....??!! :P
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Heren en dame, het is bijna zover voor U. Ik mag nog 6 uurtjes langer wachten, maar dat mag de pret niet drukken: het bier staat koud 8)

Waarschuw beheerder
Wat zijn jullie plannen voor vanavond/vannacht en voor wie het wil delen; wie heeft er al leuke plannen/vooruitzicht­en voor komend jaar..??!!

Een kleine selectie uit mijn voornemens:

1: Één van de goede voornemens, waar jullie bij kunnen helpen, is ervoor te zorgen dat Dream Theater volgend jaar ook te horen zal zijn in de Top2000 (waar ik overigens behoorlijk van geniet, al 6 dagen lang!).
2: Weer eens een écht goede band oprichten! :P
3: Meer muziek schrijven
4: Alles op 10 ;D
5: Vrijgezel blijven :9
6: Niet ziek zijn met oud & nieuw 2004/2005 :S

Verder wens ik iedereen een beter-dan-ooit 2004!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect:

1. Daar ga ik je zéker bij helpen! Ik heb de top 2000 op Radio 2 afgewisseld met de Top 500 op ID-T geluisterd en uiteraard ook de Rock 500 op Arrow Classic Rock.. ;-)
2. Daar heb ik geen tijd voor, vrees ik alhoewel het me wel weer leuk lijkt.
3. Ik ga in ieder geval wél weer wat meer tijd besteden aan de muziektheorie en niet doelloos proberen mee te spelen. Dus loopjes, riffjes, patronen etc oefenen en bestuderen. Verder ook maar weer eens proberen die paar klassieke gitaarstukken die ik ooit leerde uit m'n geheugen naar boven graven..! :P Tenslotte de six-stringed bass-animal temmen en ongestoord alle Dream Theater stukken leren.. :9
4. Als je het over volume hebt, zal ik eens een keer gaan proberen wat minder kabaal te gaan maken... :bloos:
5. :jaja: ........................................totdat die allerlaatste zielsverwant íneens tóch voor je neus staat! ;P
6. Beterschap! :flower:

Hier dan nog een keer voor iedereen:

[img cacheid=001301920001f8b86d36b3d61a0034f2d9]http://www.kldr.nl/external/Happy_Wishes_2004.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dankjewel! Goed plaatje...ik heb er nog een voornemen bij:

7: Een fretloze bas binnenhalen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oei, een fretloze bass is inderdaad zéér gaaf..!! :D

John Myung heeft een Yamaha zes-snarige basgitaar en op de DVD Live Scenes From New York zie je hem daar op spelen tijdens het nummer 'Through Her Eyes'. ;-)
In Mexico zag ik dit jaar ook een gozer op een fretloze zes-snarige bas spelen... :respect:

Anyways, hoe was jullie Oud en Nieuw? De mijne was wel OK.. :-)

Met dit groepje gingen we naar de Loveboat 2.0 :
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0XgAfAxcaXqnkw6suZe9*lOebQEIA!usGcrgwmPYctrIhXKUOyqyzW4wY89qEVaXH9nFO8Vn1HgDQkEGnadQPZLf7iwDj5r4nG!BntTdkN*xNw3ohdM52cezCH9vDTf1VSe7WAiyz7AA/Oud%20en%20Nieuw%202003-2004%20009.jpg?dc=4675453755080491621[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe ... Danny "Al" Capone en kornuiten in actie.

Tis rustig hier zie ik. Iedereen nog aan het bijkomen van nieuwjaarsnacht???
Waarschuw beheerder
meer in de zin van: weinig te melden
strax weer werken...*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Danny gekkere dingen zien zeggen 8) Hij is niet zo lief als hij eruit ziet...
Waarschuw beheerder
donateur
die mike de monk...

die's best raar...
Waarschuw beheerder
donateur
Nepgriek 8)

Om even lichtelijk ontopic te blijven: gisteren was de bekendmaking van de world Idol. De winnaar van Idols van Belgie is een metalgast: peter. Hij deed in de finale van world idols Nirvana's Lithium. Geweldig om te zien. Men kraakte hem af, zei dat het geen amateurwedstrijd was, maar werd toch derde.

Tweede werd de amerikaanse Kelly Clarkson, de gedoodvergde favoriet (mede omdat zij amerikaans is), maar ze werd geklopt door de Noor Kurt Nilsen. Een ontzettend lachwekkend figuur met een dikke spleet tussen zijn voortanden. Hij deed U2's Beautiful Day en het klonk met als de echte Bono. Zeer goed.

Prachtig, dat gezicht van kelly clarkson toen zij niet won, maar slechts tweede werd ... :D:D:D

En die metalgast die derde werd: super! roger is er nix bij.
Waarschuw beheerder
donateur
ik weet het.... heb het ook gezien.

vond het erg leuk om te zien dat die gast consequent 3e was. canada was ook goed. kelly clarkson vond ik echt zo'n 13-in-een-dozijn amerikaans delletje...

zelf was ik ook voor Kurt Nilsen, die hobbit vonk erg goed.

en jamai.... ach.....

Waarschuw beheerder
Voor alle pussy's:

Metallica special op MTV ;-) :/

Waarschuw beheerder
zo danny, die taal ben ik van jou niet gewend.. :D

hehe, ik heb echt een fundamentele teringhekel aan dit volk, toch wel één van de redenen waarom ik Hardcore helemaal heb afgezworen. Het is verziekt met de meest in -en in trieste gevallen waar ik écht 0,0% mee te maken wil hebben... :P

Over die world-idols trouwens, JUIST gerechtigheid dat een lelijk iemand die prijs wint. In de wereld is men al zo ver dat volgens mij 80% alleen naar het uiterlijk kijkt en niet eens meer HOORT of iets kwaliteit heeft of niet.
Gelukkig zijn wij er dan nog om die balans een beetje recht te trekken door gewoon een beetje 'in de muziek te duiken' in plaats van alles maar klakkeloos over te nemen wat op de oppervlakte drijft (vandaar de term oppervlakkig? ;P ).
Waarschuw beheerder
de belg had zn sikkiej eraf moeten halen..vet irritant vind ik dat lijkt net een geit, maar ok zingen kondie wel...de jury deed gewoon ook een wedstrijd die de populaiste was...jamai had eg niet als laatste moeten eindigen! die duitser! pff jeemug, en ik geloof er nix van dat men die smsjes heeft meegeteld....bij ons kwam de uitslag 1 week later..en al die lui zeggen dan wel zo leuk gelukkig nieuwjaar, maar voor hun was het nog steeds dezelfde dag, dat kon je ook zien aan het publiek, en 1 jurylid zei ook: ik ben blij dat je vliegtuig morgen vertrekt...dus het is weer eens allemaal een nepzooi, en btje geld binnenhalen...smeert­oetn!
maar ok de Noor heeft terecht gewonnen..ookal is jamai lekkerder :D

Waarschuw beheerder
Lieve Liz,

het is ALLEMAAL doorgestoken kaart! Het gaat niet om de muzikant, het gaat om het geld en de kijkcijfers. Meer niet! :X

Dit soort programma's hoor je te boycotten en tegen te verzetten want het is gewoon moord van de échte muzikant.
Waarschuw beheerder
donateur
danny: (y)

Waarschuw beheerder
:s waar gaat het heen met dit topic... nu gaan ze het over idols hebben... :frusty:
Waarschuw beheerder
Cosmic u heeft gelijk :D
nutty: we hadden het over Peter...die past hier wel
Waarschuw beheerder
donateur
Goeden avond allemaal jeetje wat een weekend zeg.

Ik was zelf in leerdam bij vrienden toen ik het laatst op pf was stond ik gezellie m'n luchtbedje op te pompen ging aardig goed.

HEb ook aardig wat alcohol op en een lekkere sigaar:D

Gisteren een beetje relax gedaan en vandaag lekker aan het klussen geweest bij ons op de vereniging met op de achter-grond.........Lekker veel metal o.a machine-head en maiden werkte een stuk lekkerede.

Vanavond ff lekker karten met vrienden en morgen een beetje leren denk ik maar zo anders komt er weinig terecht van deze studie:vaag:

Ga eind januari lekker weer naar epica heb er nu al zin in:bounce:

Ik spreek u allen maandag wel weer

Oja allemaal een heel goed nieuw jaar en het beste
Waarschuw beheerder
donateur
De krantekoppen van de Toronto Sun (=krant):

Kurt Nilsen: The face of a troll, the voice of an angel :)
Waarschuw beheerder
btje gel in zn haar btje ik ben net uit mn bed kapsel..en het is al een beter gezicht :D
Waarschuw beheerder
Und jezt wieder ein bisschen ontopic..!! :D

18 januari komt nu heel dichtbij (Dream Theater) en voor Sick of it All zal ik nu toch ook echt even een kaartje moeten gaan halen, right Nutty..?! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
als we zo gaan beginnen..

dwerg, halen wij nog kaartjes voor DM ?
en metallica?

Waarschuw beheerder
Kaartje voor DT zou ik niet verkeerd vinden! :9 Ik zou ze nu voor de tweede keer níet zien...alle andere keren wel...
Waarschuw beheerder
donateur
er is nog een naam bevestigd voor Graspop, overigens....

Wederom Alice Cooper.

Waarschuw beheerder
dat spreekt voor zich TOD...

Waarschuw beheerder
Alice Cooper eindigde weer prachtig hoog in de afgelopen Top2000! :respect:
Waarschuw beheerder
Die gast houdt maar niet op, hoe oud is íe onderhand wel niet..?? :o

Mandarijntje, waarom ga je niet naar Dream Theater dan..??

Waarschuw beheerder
Ik ben niet helemaal lekker geweest met het bijhouden van komsnertagenda's afgelopen jaar...

Zij er nog kaartjes? Wat kosten die? Dan overweeg ik evengoed te gaan...toch iedere keer een muzikantenfeestje! ;)

Ik weet niet hoe oud Alice Cooper is...dik pensioengerechtigd zou ik gokken! :P
Waarschuw beheerder
donateur
wel heel vervelend is dat het gemiddelde AC publiek 40+ is (dat is op zich nog niet zo erg) en helemaal geil naar het podium rent als AC begint... en je hardhandig aan de kant drukt op de arm waar net je nieuwe tattoage staat.. :-)

nu had paul me daar ook al genoeg mee gepijnigd die dag....
Waarschuw beheerder
Voor Dream Thetar kan je voor € 37,- nog een zitje op de tweede rang bemachtigen:

www.ticketservice.nl

Beter dan niets en eigenlijk een must om bij te zijn voor iedereen die een beetje (technisch) verstand van muziek heeft... ;P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tweede rang...hmmm...in De Melkweg stond ik vooraan, in Den Bosch stond ik vooraan, daartussendoor, ik weet niet meer waar, stond ik vooraan...ik weet niet of ik mij tevreden zou stellen met een tweederangs plekje! ;)

Waarschuw beheerder
hahahaha!! B) verwend kreng zul je bedoelen! :P
Waarschuw beheerder
How 'bout deze foto trouwens van Maiden op Graspop 2003;

[img]http://www.graspop.com/pics/gallery/2003/mainstagesat/rdironmaiden01.jpg[/img]

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
He, kijk, daar sta ik wel 8)

Waarschuw beheerder
Geef mij maar een slecht gevoel ja..... :S

Ik ben gewoon een beetje anti-Mojo geraakt...

Een paar jaar geleden zag ik DT voor 25 gulden in de Melkweg, daarna voor 50 gulden in Den Bosch, en nu moet ik zeker € 37,- neertellen voor een tweederangs plaatsje? Ze hebben wat concurrentie nodig, en geen kasspekkerij!
Waarschuw beheerder
donateur
Een paar jaar geleden zag ik DT voor 25 gulden in de Melkweg, daarna voor 50 gulden in Den Bosch, en nu moet ik zeker € 37,- neertellen voor een tweederangs plaatsje? Ze hebben wat concurrentie nodig, en geen kasspekkerij!

En die gaan ze ook krijgen want ik heb plannen gehoord dat er een belgie's bedrijf genaamt FNAC zich ook in nederland wil gaan vestigen het is een gedeelte kaartverkoop wat ze willen gaan doen voor o.a concerten en een aantal winkels zoals media-markt dus ook een concurent erbij voor media-markt en ticketservices en mojo
Waarschuw beheerder
Tja, hier in Nederland is men met feesten al veel sneller die belachelijke weg ingeslagen. Vroeger ging je voor een geeltje naar Hellraiser en nu wil ik niet eens weten wat ik voor een feest moet neertikken. Kleine nuance; voorschriften maken de boel wel een stuk duurder.

Maar concerten waren ooit leuk betaalbaar, nu toch ook niet echt meer.. :-(
Waarschuw beheerder
donateur
IDD hoorde van een vriend van mij dat ie vroeger voor een habbekrats naar dynamo ging en de laatste keer zich groen en geel betaalde:vaag: