Partyflock

Forumonderwerp · 616764
2 volgers · 124903x bekeken

Waarschuw beheerder
wie wil lid worden van de snorkelcrew ©??

juh kan juh op 1 manier inschrijven, Plaats een orgineel plaatjuh van een snorkel !!! :P:P

:D:D:D tot *snorkels*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik ben ook weer wakker...:9
Waarschuw beheerder
donateur
Hello! :9
Waarschuw beheerder
ik ook :d
wie gaat er vanavond naar zoetermeer?
Waarschuw beheerder
Dooie boel ja, ga nog ff lekker op de bank leggen :9
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je nog naar X-Factor junk? :9
Waarschuw beheerder
Nee geen sin in ook, blijf lekker thuis :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ook nie naar Zoetermeer??? :O
Waarschuw beheerder
Ga jij wel naar Zoetermeer Meissie ???
Waarschuw beheerder
Nee ik zit helemaal in Alkmaar, heb gewoon geen sin om te gaan reizen...heb opzich wel sin om te gaan maar ja :/

Waarschuw beheerder
moe je nie weg jij :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jajajaja! :9

Waarschuw beheerder
nou hup! vort!
Waarschuw beheerder
Sow ik heb der verjaardag van me oma overleefd :9

Waarschuw beheerder
zoetemeer zuigde , alleen maar joden gezien :S ben juh in den haag nu junk ?!
Waarschuw beheerder
Ja ik hoorde het kev! :/

Nee zit in Alkmaar, maare wel overal voor in! Kom maar met je planne!...:devil:

Waarschuw beheerder
ben ik weer :D

Waarschuw beheerder
ghehehe ik ben wel in den haag , zi bij nieko thuis , maar ik ga niks doen ook , hellemaal geen geld , pijn in muh neus van de sossa vangisteren , en heb vanacht om 6 uur opt politiebureau vast gezeten , dus ben een beetjuhh uit muh sjuderbrau © ook !

,restleSs> hoi hoi alls goed ?:P

Waarschuw beheerder
jahoor,maar ga zo weer ff simcity 4spelen...verslaafd ;)
Waarschuw beheerder
Restless-> Ben je al van die knakker af? :9

Kev-> Vastgezeten? Bij nico? Wat ben je allemaal aant doen man? :P:P

Mja ik wil eigelijk wel ff wat gaan doen vanaaf ;) :D

Waarschuw beheerder
whahhahaha,neehj...j­e moet me niet onder druk zetten he ;)

ben weer weg...gezellige avond nog

:kusje: ingrid
Waarschuw beheerder
Hehehe ok sorrie schat, ik hoor het wel als je alles geregold heb :9 :kusje:

Waarschuw beheerder
<---deze pic in de cel genomen vanacht :P ik had net iets teveel alcohol op tijdens het rijden en moest mee naart bureau , heb er een ander half uur gezeten , en moest weer blazuh , had ik 0,6 . en juh mag een promillage van 0,5 hebbendus ben weer t haasie :S:P !!

zit bij niko bier te drinken ! wel gezellie , moet alleen effe een vrouwtjuh voor mij bijkomen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey stelletje snorkels!!

Waarschuw beheerder
heey bl@ster © ! *blub* *snif* _______//;)
Waarschuw beheerder
Mja ga sow maar ff naar de sjop, weinig boeiende plannen...rustweeken­d for me ;) Enne ken geen kwaad ook :) Me ouders komen morge, ze neme die lader mee hierheen mochten ze um vinden...enne dat regele wij wel ff verder dach ik so :P
Volgende week ga ik je wel ergens sien tog kev, gaan we ff paar aardige balke weg trappuh :9

Waarschuw beheerder
sjopsuuh dan :smoke: beters is een rust weekend , zelfde geld voor mij nu :P:D
gaan volgende week wel los ergens, ga wel naar HQ toe :D heb een kaartjuuuh van bianca gehad :P:kwijl: ech lief ook ! :P;)

Waarschuw beheerder
Pfff dit is egt TE erg gewoon.
Me pa is niet thuis = paradijs op aarde dus ik mag eindelijk is weg EN ik heb geld...moet ik gvd me herkansingen leren :@
How ! normaal verveel ik me de pleuris nou heb ik tijd te kort niet lief !

Zo weer genoeg lopen zeiken voor vandaag :P
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa, lief ben ik he Kev! :9 :P
Gaan we champagne drinken in de HMH! :9

Waarschuw beheerder
jah jah . juh bent lief jaaah :P:D :kwijl:

weinig champange ! :( alleen in de v.i.p en ik ben geen vip :(;):)
Waarschuw beheerder
Avond :) Aangepakt ook weer :9

Jaaaaa Houseqlassics besluit bij deze dak ook ga, bring bek the fokking oldschool beats :Devil:

:D:D:D

Waarschuw beheerder
juist , vind wel dat jij niet ken ontbreken ook dan junky , old school aan de macht , zo heb net even een balk getrapt , en was wel moeilijk lekker ook ! :D:P :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey junk denk dak ook ff km kijken op houseclassics :9

Waarschuw beheerder
gaat nog gezellig worden dan ! old school vet aan de macht ook , en maximaal snorkolen dan ©

Waarschuw beheerder
ik snap er niks van HardcoreSpookje , junkie belde muh net , en had volop balk in ze neus zitteh douweh , en zou ons hier eens komen vervelen op het snorkol topic © !!! maar weinig junky :S maar alles wel verders goed met jouw dan ?! niet feesten ! ? ;):)
Waarschuw beheerder
Nah gister naar x-factor geweest en da was wel weer ff goed voor dit weekeind :o
eigenlijk decibel vanaaf mar geen kaartje:(

maar met mij gaat altijd alles goed hoor :9

en met jouww?
Waarschuw beheerder
Hehehe ik ben ook iedereen per PB lastig aan valle kev! Maare maximaal actief aanwezig hier hoor :9

Zit lekker met me koptelefoon een mix van darkraver @ global hardcore nation te luistere, ja laatste tijd als ik aan de snorkol ben kenk de ouwe sound wel waarderen...Liefst deel ik het met de hele buurt :devil:

Maare HQ word een geil feest, maximaal door het kankergeluid daar...ik ga zeker :) Maandag ff kaartje halen :) Enne zal ik je nog es wat vertellen, ik doe me aussie aan ook :9

Hehehhee :devil:
Waarschuw beheerder
oeehh junk in aussie:9

ennuh junk...
waar blijft men pep :devil:

Waarschuw beheerder
jah met mij ook alles goed , hoorde dat x factor maximaal beukuh was ook ?:D :bounce:

ik hou juh eraan junk , gaan we er samen heen dan !? ik doe ook muh aussie aan dan , en muh nikes , wel even het stof ervan af blazen dan :D:D

jah junk waar blijft de pep , heb net wat van gideon gehad maar die is weer weg , maar hij heeft wel wat laten leggen en komt zo strax weer terug volgens mij ?:S hij had sjans aan de telefoon met dames , maike en nancy enzo , maike met die groote balluh zegt niko ;)
Waarschuw beheerder
Hehehe ja collega's zijn dat van um, maare gie sjans...weinig kans :P If you ask me :9
Maare anders wens ik um veel geluk, meschien kunnen ze um van zen maagdelijkheid beroven :bloos: :devil: Hehehehee :devil:

Ja PeP PeP ben wel maximaal actief ook, blijf nog wel ff hange achter de pc denk 8)

Maare Houseqlassics is een 100% deal bij deze, ik stel voor dak dan naar denhaag kom in aus en al...bij tijds ook ;) Enne dan lekker met jou mee naar Am*dam! Lijkt me een zwaar aangepakt plan ook, ff kijken wat we daarna gaan doen :9

Hehehheee komt goed! Heb der sin in ook weer :O ;)

Waarschuw beheerder
ben even lindaaatjuh van de treinhalen he , ben er zo weer .... oi oi oi oi oi oi

en die deal staat dan junk , :D gaat aangepakt worruuuuuh ! :D:P
Waarschuw beheerder
Hehehe lindaaatje? Welke die ex van tim? Hehehe een vrouwtje voor juh :P Spreek je sow nog neem ik aan ;) :P
Waarschuw beheerder
Haaai leo :) Wat zijn jou plannen dan voor aankomend weekend?
Waarschuw beheerder
he junk :P
nog weinig...en moet ff kijken hoeveel geld ik vrijdag heb dan zie ik wel waar ik heen ga..

En jij dan