Partyflock

Forumonderwerp · 616698

Waarschuw beheerder
sex met iemand hebben zonder een relatie is een groot probleem. ja niet als je het er bij een houd maar bij meer. vrouwen zijn dan gelijk hoeren. en mannen dan??!!!

Waarschuw beheerder
donateur
mannen zijn dan hoerinnen :P
Waarschuw beheerder
Ja der zijn gewoon verschillen :P

Waarschuw beheerder
Mannen zijn meestal stoer als ze er meerdere vrouwen op nahouden maar als een vrouw zegt dat her en der een schatje heeft zitten is het de grootste bimbo... vaag eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo vaag??
t zijn de mannen die vrouwen gelijk voor HOER uitmaken :P

doe je zelf dus.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
manne zijn oververmoeid als ze er meerdere vrouwen op moeten nahouden.

Waarschuw beheerder
Da's nie waar! Ik denk dat vrouwen elkaar minstens net zo vaak hoer noemen als dat mannen dat doen

Waarschuw beheerder
Mannen zijn dan PATSERS!!! :devil:

Waarschuw beheerder
Omdat ze dan waarschijnlijk liegen bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
vrouwen noemen elkaar al hoer als ze vuil kijken naar elkaar.. mannen daarintegen noemen vrouwen hoeren als ze blauwtje lopen of als een meisje dus sex zonder relatie heeft.. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
tegewoordig zijn de mannen de hoeren en zijn de vrouwen wel stoer met aantal mannen per hand... jullie volgen t nieuws ook nie :P
Waarschuw beheerder
donateur
Grap is, als een vrouw om sex vraagt, zal ze in veel gevallen krijgen wat ze zoekt.
Als een man een vrouw om sex vraagt, kan hij gaan emigreren omdat ze hem uitlacht, vernederd en daarna aan al haar vriendinnen verteld wat voor vunzig mannetje je wel niet bent!

Dat praat het niet goed allemaal, of maakt een vrouw noodzakelijkerwijs hoerig, maar het wekt bij de meeste mensen dus kennelijk terecht wel enige vorm van wrevel op.

Waarschuw beheerder
donateur
dus eigenlijk noemen jullie vrouwen hoeren omdat jullie jaloers zijn? :P

Waarschuw beheerder
Nee, mannen worden als viespeuk neer gezet als ze alleen willen sexen. En vrouwen krijgen wat ze willen als ze willen sexen

Waarschuw beheerder
nee, mannen noemen vrouwen hoeren, omdat ze t fijn vinden om hun eigen glazen in te gooien :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
conclusie: mannen zijn maar jaloerse, niet zulke slimme, vieze wezens...

I love them :D

Waarschuw beheerder
Zolang je dat laatste maar blijft doen Modacha!

Waarschuw beheerder
dus mannen zijn jaloers op de vrouw omdat de vrouw minder moeite heeft te krijgen wat ze wil omdat de man zich niet kan beheersen in zijn seksuele lusten en als wij daar dan dus gebruik van maken zijn wij de hoer!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik al veel over nagedacht, of het nou jaloezie is of niet. Ben ik nog niet over uit.

Waarschuw beheerder
donateur
:slet:

Waarschuw beheerder
:gaap:

weet je toch

vrouwen die neuken zijn een hoer,
en jongens zijn stoer :devil:

Waarschuw beheerder
:slet:

Waarschuw beheerder
:Kneus:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jongens zijn sukkels als ze denken alles te kunnen maken. vrouwen kunnen alles maken..

Waarschuw beheerder
:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
:...:

Waarschuw beheerder
ik heb liever sex zonder een relatie....

dan een relatie zonder sex....:P

Waarschuw beheerder
Ik ben tegen sex...

Maar meestal niet :-)

Chris

Waarschuw beheerder
Ja pinky vrouwen hebben de toekomst

Ik wens je veel geluk :gaap:

:hm:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben tegen sex...

Maar meestal niet

meestal niet, dus soms ben je er wel tegen?!!

ha!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie 't probleem niet..

Waarschuw beheerder
Als iemand wil sexen om de sex moet diegene dat vooral doen. Ik pleit voor meer sex!

Alleen lusten en geen lasten...
Waarschuw beheerder
Ja ik vraag me ECHT af waarom bijna alle vrijgezelle vrouwen minder vaak zin in seks hebben dan vrijgezelle mannen. Dan heb ik het niet over het feit dat ze anders meteen als hoer gezien worden. Maar waarom hebben vrouwen daar minder behoefte aan? Ik kan me niet voorstellen dat vrouwen seks minder lekker vinden! Ik snap het echt niet! Een verklaring dames?!

Waarschuw beheerder
Mannen willen genen doorgeven en vrouwen willen alleen de allerbeste genen voor hun nageslacht
Waarschuw beheerder
Denk je dat? Maar ik bedoel gewone seks zonder de bedoeling om zwanger te worden...

Waarschuw beheerder
Ja ik vraag me ECHT af waarom bijna alle vrijgezelle vrouwen minder vaak zin in seks hebben dan vrijgezelle mannen.

Misschien omdat mannen als ze vrijgezel zijn alles met een kut wel willen neuken (hormoontjes) en vrouwen kieskeuriger zijn. Zoals Housewaus zegt heeft 't met genen te maken.

Inge

Waarschuw beheerder
en zo zit het.
vrouwen willen alleen het beste en aangezien er niet zo veel van het beste rond loopt......

Waarschuw beheerder
Maar ik bedoel gewone seks zonder de bedoeling om zwanger te worden

Seks wil ik alleen met een jongen/man die ik aantrekkelijk vind en dat vind ik van de meeste mannen niet.

Inge

Waarschuw beheerder
Nou ja zo heeft de natuur het voorzien hè? Maar de mens is een eigenwijze diersoort en houdt zich niet altijd aan de regeltjes van moeder natuur. Daar zijn ontelbaar voorbeelden van.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vrouwen denken maar aan 1 ding en dat is SEX SEX SEX en nog eens SEX..

bedoel.. als hun zin hebben maken ze meestal de eerste move.. dan zet jij een stapje dichter bij en dan zeggen ze.. Ow jij kunt ook aan niets anders denken dan aan seks..

maar ja boeiend...

zelf geen moeite mee mijn "ex" ligt iedere dag met een ander in bed en ik zelf ook heeh :P
Waarschuw beheerder
ok thanks Inge dat klinkt wel aannemelijk... :)
Waarschuw beheerder
ja niet als je het er bij een houd maar bij meer. vrouwen zijn dan gelijk hoeren. en mannen dan??!!!

vrouwen willen dus ook gewoon ssex met meerdere mannen alleen zijn dan bang dat ze voor hoer uiotgemaakt worden, dus dat verhaal van vrouwen willen alleen het beste gaat ook niet op

Waarschuw beheerder
dus mannen de reden waarom wij minder seks willen is omdat jullie niet goed genoeg zijn. hihihi

Waarschuw beheerder
We zijn nu te ver doorgeevalueerd, maar een paar duizend jaar geleden ging het gewoon als volgt: je had een groepje mannen en vrouwen. De mannen gingen met elkaar de strijd aan voor de dames en de sterkste mocht(en) ALLE vrouwen bevruchten.
De rest had lekker pech gehad. Zie je nu nog steeds bij een heleboel diersoorten.

Inge
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja ik heb echt wel flink met mn houten goedendag moeten meppen, voordat Inge van mij was...
Toen wel relaxed aan haar haren naar mn grot gesleept en nu is ze alweer in blijde verwachtin van de 19de(y)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
maar toch denk ik dat vrouwen door een vage reden kieskeuriger zijn. Ik ken zat voorbeelden dat een goed uitziende aardige jongen wordt afgewezen door een spookje! Hoe zit het daar dan mee?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet Inge hierin gelijk geven!! Mannen gaat het om de sex, niet om de dame (in veel gevallen)! Ons gaat het om de sex met een bepaald iemand.. Diegene moet aan de eisen voldoen en meestal zijn dat nogal wat eisen ;p

Maar als een meisje zich er goed bij voelt een sexrelatie te hebben, dan zou ik niet weten waarom dat niet zou kunnen/mogen!

Waarschuw beheerder
maar toch denk ik dat vrouwen door een vage reden kieskeuriger zijn. Ik ken zat voorbeelden dat een goed uitziende aardige jongen wordt afgewezen door een spookje! Hoe zit het daar dan mee?

Je komt er wel overheen jongen (y) ;-)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
uhuh

Waarschuw beheerder
Ik ken zat voorbeelden dat een goed uitziende aardige jongen wordt afgewezen door een spookje!

Misschien heeft de dame geen zin een mooie jongen omdat ze dan de concurrentie met anderen aan moet gaan en misschien is ze wel bevooroordeelt en denkt ze dat ie niet aardig is? Of zo'n Casanova?

Inge

Inge
Waarschuw beheerder
nee serieus, en ik moet toegeven dat ik zelf wel een beetje kieskeurig ben. Waarom meteen aan de 1e de beste toegeven als je met iets meer moeite een leuker meisje kan krijgen

Waarschuw beheerder
Inge je bent :lief:

Chris

Chris
Waarschuw beheerder
donateur
Inge en Chris zijn ineens met z'n vieren zie ik? ;p

En het aan de eerste de beste toegeven als je een betere kan krijgen? Ik ga niet voor beter, ik ga voor het beste (voor mij dan..)!
Waarschuw beheerder
Idd inge, je hebt wel gelijk maar ik denk dat een lelijke jongen niet eens daarover zal nadenken over concurrentie of wat dan ook. En daar zit 'm toch het verschil in.
Waarschuw beheerder
Naz-T, dat bedoel ik ook min of meer ;)

Waarschuw beheerder
Hee darz niet van die "begrijpende" berichtjes naar mn vriendin sturen he, ik heb al gevochten en gewonnen.
Geen zin om nog een keer zeik te gaan bouwen, ze is van MIJ!!! :[

Chris
Waarschuw beheerder
ja ja, maak je niet druk, ik heb zelf ook keuze uit een paar leuke meiden. Ik ben er alleen nog niet uit welke ik zal kiezen!!!! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm nu ik het ff zelf terugzie klinkt het heel arrogant wat ik net zei. Maar ik wil alleen maar een jongen die ik echt super vind, zo bedoel ik het! En niet gewoon omdat ie "wel leuk" is. Het kan net zo goed een sukkel zijn hoor, als ie voor mij maar speciaal is!!!

En dat concurrentie gebeuren heb ik persoonlijk geen last van, vind ik juist lachen ;)! Meiden op m'n vriendje zien geilen en weten dat ie van mij is :$

Waarschuw beheerder
Idd inge, je hebt wel gelijk maar ik denk dat een lelijke jongen niet eens daarover zal nadenken over concurrentie of wat dan ook. En daar zit 'm toch het verschil in.

Nee, ik bedoel het meisje. Lelijk meisje heeft sjans van knappe jongen. Meisje wijst 'm af omdat ze bang is 'm toch weer kwijt te raken.

Inge

Waarschuw beheerder
ja ja, maak je niet druk, ik heb zelf ook keuze uit een paar leuke meiden. Ik ben er alleen nog niet uit welke ik zal kiezen!!!!

Ja ga dr nog lekker serieus op in zeg :-D

Chris
p.s. keuze uit een paar, toe maar casanova!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou sowieso niet seks kunnen hebben met een jongen die ik gewoon leuk vind. Er moet een magie zijn.
Een man kan wel seks hebben met een vrouw als hij haar alleen maar 'wel aardig' vindt zeggen ze. Ik heb zelfs gehoord dat een man seks kan hebben met een vrouw waar ie eigenlijk een hekel aan heeft! :D

Inge

Waarschuw beheerder
OOh dus ik heb maggie? euh Magie bedoel ik

:bloos:

Dank je :lief:

(k)Chris
Waarschuw beheerder
ik ga er weer ff op in :p

Inge, ik had het voorbeeld bij mij ff omgedraaid. Ik bedoelde dat in een nieuw geval een lelijke jongen niet eens nadenkt en meteen al seks wilt wanneer een knap meisje met hem zou willen sexen
Waarschuw beheerder
oh je hebt hetzelfde antwoord al met andere woorden gegeven :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik bedoelde dat in een nieuw geval een lelijke jongen niet eens nadenkt en meteen al seks wilt wanneer een knap meisje met hem zou willen sexen

Dit kan ik me zo moeilijk voorstellen, dit gebeurd bijna nooit. Alleen als meneer veel geld of macht heeft.

Inge
Waarschuw beheerder
ja daarom juist... vaag eigenlijk he??

Waarschuw beheerder
oh je hebt hetzelfde antwoord al met andere woorden gegeven :bloos:

Doe je het weer :[

Chris
p.s. geintje weer he, tis maar dat je het weet :-D

Waarschuw beheerder
Hehe nog even en je bent "Chris-geassimileerd"

:devil:

Chris

Waarschuw beheerder
ja daarom juist... vaag eigenlijk he??

Is ook weer de natuur. Zo is de vrouw ervan verzekerd dat ze goed wordt verzorgd.

Inge

Waarschuw beheerder
Inge, heb je weer in dat boek van Darwin gelezen toen je naar de wc moest???

Chris

Waarschuw beheerder
Nee hoor Chris, DE KRANT.

Inge

Waarschuw beheerder
Is dat niet lastig?

Chris
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of hier jongens wel eens een leuk meisje, die ook nog eens te kennen heeft gegeven dat ze seks wilt, heeft afgewezen??? (vage zin...)
Het is bij mij wel eens voorgekomen...
En bij jullie? Guys??

Waarschuw beheerder
De krant lezen op de WC?

Doe je zelf toch ook wel 'ns?

Inge

Waarschuw beheerder
Mja dat kleine gedeelte, maar die grote stukken lukt me nooit...

Chris
p.s. je bent echt een :lief: :-D

Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of hier jongens wel eens een leuk meisje, die ook nog eens te kennen heeft gegeven dat ze seks wilt, heeft afgewezen??? (vage zin...)
Het is bij mij wel eens voorgekomen...
En bij jullie? Guys??

Open er een topic over.

Inge
Waarschuw beheerder
Sexrelaties kunnen perfect voor iemand zijn, ik heb op dit moment geen vriendin maar wel een *sexrelatie* en tot nu toe gaat het nog goed...
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap ook niet waarom dat niet zou kunnen
Waarschuw beheerder
nou inge, zo belangrijk was het ook weer niet om er een aparte topic over te openen...
Het schoot me hier ineens te binnen, vandaar

Waarschuw beheerder
Ik wil het ook wel voor je doen hoor. :devil:

Hallo, ik heb namens Duracell-Darz een vraagje. Hij vraagt of er meerdere jongens hier zijn die wel eens een mooi meisje hebben afgewezen. Hij heeft dat namelijk wel eens gedaan. De vraag is natuurlijk: waarom doen jullie dat?

Inge
Waarschuw beheerder
nou ja! nu herhaal je gewoon hetzelfde, alleen nu doe jij het... heeft ook niet veel nut :S

:D

Waarschuw beheerder
Hehehehe LOL.
Nou zal z'n PB box wel extreem belast worden met patsertjes van 15 die dat ook al vaak meegemaakt hebben op TMF :-D

Chris
Waarschuw beheerder
hihi, idd... jongetjes van 15 waarvan net lekker hun schaamhaar een jaartje of wat begint te groeien...
"ja, ik heb ook meegemaakt, Darz!! vet cool!"

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
hoer>> makkelijk, ongedwongen

dus als een vrouw makkelijk te pakken is, is ze volgens de maatschappij een hoer.

stoer>> moeite zweet etc om iets te bereiken, of iets onmogelijks doen, dan ben je stoer

dus als je als man meerdere vrouwen naait, ben je stoer, want vrouwen (de meesten) hebben een rem om veel sex te hebben.

een balans volgt in de huidge sociale situatie:)

Waarschuw beheerder
Ach wat maakt het uit, toch gewoon lekker doen.
Waarschuw beheerder
ik vind het ook vaag dat vrouwen langer droog kunnen staan dan mannen, alleen omdat ze nog niet die leuke jongen zijn tegen gekomen... Waarom kwellen jullie jezelf zo?? :p

Waarschuw beheerder
ach jongens.... vrouwen zullen wij toch wel nooit begrijpen.

en als je eenmaal denkt dat je ze begrijpt doen ze toch weer iets wat je weer niet begrijpt...
het zijn gewoon rare wezens. maar we kunnen niet zonder.. dat is 't vervelende:D
niet dat wij zo makkelijk zijn... luister 's voor de gein naar hans teeuwen:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
2 Duracell-Darz:
Maybe omdat bij jullie de productie doorgaat :P

2 HARDERwijk:
Eerder andersom!!!! :D

Ennuuhh.... jaaa :jaja: tuurlijk kan een sexrelatie wel! als je er allebei maar lol in hebt

Waarschuw beheerder
2 Susan:

dat vinden de vrouwen ja:P maar wij zijn heel makkelijk hoor!!! wij hebben maar een paar dingen nodig om gelukkig te worden:P ahahahahaha

Waarschuw beheerder
Sex zonder relatie kan absoluut!
Er is niks mis met een sex relatie :-p

Alleen heb ik die momenteel niet :devil:
Waarschuw beheerder
2 HARDERwijk

hahahah :P
jajaja... maar wij zijn ook HEEEEL makkelijk!!Alleen anders makkelijk dan manier waarop mannen makkelijk zijn ;p

Waarschuw beheerder
moet kunnen toch?
liever sex zonder relatie, dan een relatie zonder sex!!!
Waarschuw beheerder
als je maar aan die 60% jongeren met SOA denkt!!! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
leg eens uit suus
Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij DevilDoll...........­...........
Waarschuw beheerder
wat moet ik uitleggen??
nou mannen denken altijd dat vrouwen zo moeilijk zijn en andersom ook... dus eehh... ja.. weet ik veel!! :P dan zijn we toch eigenlijk allemaal nie moeilijk?! :D

Waarschuw beheerder
donateur
zijn aantal vrouwen in dit topic die openlijk toegeven dat vrouwen moeilijk doen.

Vooral het 1 zeggen en het ander bedoelen vinden wij mannen nogal storend, voor de verdere rest moet ik zeggen dat ik vrouwen wel enigszins vat:)
Waarschuw beheerder
tjah.. sex zonder relatie is beter! ik heb gewoonweg geen tijd voor een relatie! tijd is geld en geld kost tijd! 8)

Dus bij deze... een oproep! ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het probleem? Dat je iedere keer met een ander ligt te douwen?! euh... :D
Waarschuw beheerder
tja miech... das toch algemeen bekend :P dus dan weet je dat we juist het andere bedoelen ;)

alleen doen we dat niet expres hoor!! niet van bewust in ieder geval maar je leest het inderdaad wel altijd dat dat iets van vrouwen is ja :D

Maar zo hebben mannen ook hun dingen hoor :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
maar kijk, de 'dingen' van een man zijn allemaal vaak met (wetenschappelijke stijl) logica te verklaren. Indien dat niet zo is, ga dr vanuit dat hij wil neuken

Waarschuw beheerder
WIE ZUUT UT OET?????
Waarschuw beheerder
Vrouwen hebben in dat opzicht de macht..die krijgen per dag regelmatig `pik` op een dienblaadje aangeboden! :P
Waarschuw beheerder
Geen probleem mee :bloos:. Beter toch wel de lusten, maar niet de lasten :P
Waarschuw beheerder
Idd jane! natuurlijk moeten beide partijen wel van tevoren weten dat het alleen om de sex gaat, zodat de ander niet voor de gek gehouden wordt..
Trouwens, waarom heb jij als een van de weinige vrouwen hier het licht gezien? :p
Waarschuw beheerder
2 Miech:

HAHAHahahah!!! :D ja dat is ook algemeen bekend ja :P
Waarschuw beheerder
Ja natuurlijk moet je van te voren duidelijke afspraken maken.
En ik heb het licht nog niet gezien hoor ;-), maar ik ben gewoon eerlijk. En ik duik ook niet zomaar met iemand het bed in, maar als je geen relatie hebt en je weet met wie je het kan doen, tja waarom dan niet :-)

Waarschuw beheerder
Een sex relatie is in afwezig zijn van een relatie het meest ideale!
De lusten zijn vaak aanwezig, en moeten gestild worden :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Vrouwen hebben in dat opzicht de macht..die krijgen per dag regelmatig `pik` op een dienblaadje aangeboden!

psies, daarom vertellen we ook niet hoe lekker we t eigenlijk vinden!!! niet verder vertellen hè ;)
Waarschuw beheerder
Ja ketsertje!! Dat hebben de mannen al lang door hoor. Jullie spelen gewoon tegen jullie eigen gevoel in 'hard to get'!! ;)

Waarschuw beheerder
Neuj, ze spelen hard to get omdat ze het leuk vinden dat jongens zo veel moeite doen!
En dan kunnen ze tenminste een goeie keuze maken :devil:

Waarschuw beheerder
vrouwen... zucht...

Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat het gewoon is, er moet gewoon een keer geaccepteerd worden dat vrouwen net zo goed met een man in bed kunnen duiken zonder hoer te zijn, maar ja, dat zal wel nooit gebeuren helaas!

Maar ik denk ook dat het eraan ligt hoe een vrouw zich gedraagd, ken ook best jongens die voor slet worden uitgemaakt, en aangezien dat minder vaak voorkomt vind ik dat toch best lullig, dan doe je het gewoon slecht!
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Sex zonder relatie (Y) :D:D:D

Zoekt nog steeds slachtoffer ;D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie geen probleem in sex relaties...:9

Tenzij een van de twee na een tijd meer gaat voelen voor de ander dan alleen zn lul...:)
Maar dat moet je voor blijven vind ik...

En dan gaat alles best!
Waarschuw beheerder
Tenzij een van de twee na een tijd meer gaat voelen voor de ander dan alleen zn lul...

Dus de vrouwen gaan altijd meer voelen voor de man? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Neej, ik bedoelde het juist andersom...:P!

Normaal gesproken is bij sexrelatie het enige wat man voor vrouw voelt zn lul...
maar andersom zou ook kunnen, maar dat was nu niet het geval...:)
Waarschuw beheerder
heey!
*applaus*

eindelijk een profielpic van jezelf!!
:lief:
Waarschuw beheerder
Normaal gesproken is bij sexrelatie het enige wat man voor vrouw voelt zn lul...
maar andersom zou ook kunnen, maar dat was nu niet het geval..

Volgens mij komt dat over het algemeen wel voor mannen of vrouwen wel even vaak voor.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou zeg..

Wat was er mis met mn gekke koe???:(

Hij komt toch wel weer terug hoor! Gekke koe is veel leuker dan gek meisje...:P!

Waarschuw beheerder
met mijn huidige vriendin was de relatie eerst alleen maar om sex gelukkig hebben we nu al meer als 2,5 jaar wat gewoon.
Waarschuw beheerder
donateur
is geen probleem toch, moet alleen nog iemand vinden die dat wil :p
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals H T zegt Alle vrouwen zijn ...........

Waarschuw beheerder
alle vrouwen zijn dus gewoon beter dan mannen......
mannen hebben de kift op de vrouw en schelden haar uit voor slet of hoer terwijl de man het net zo goed kan zijn.
dus mannen..........jull­ie schuld!
Waarschuw beheerder
donateur
tsja sex zonder relatie....heb ik ook niet altijd problemen mee....anders heb je dan toch gewoon een sexrelatie...heb je toch een soort van relatie :P :P

Waarschuw beheerder
dat bedoel ik en is het toch weer een relatie maar wat nou als je dat niet wil. wel de lusten niet de lasten......

Waarschuw beheerder
dat is juist beter!! je hoeft met niemand rekening te houden!!! en tog kom je aan je trekken!!
nix mis mee dus!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
er bestaan ook manhoeren hoor B)
Waarschuw beheerder
dat is volgens mij ook algemeen bekend...
als een vrouw met 10 mannen gaat is ze een hoer...en als een man met 10 vrouwen gaat is ie stoer...
waarom??? mag joost weten!!!
ik vind het nergens op slaan, maarjah!!!

Waarschuw beheerder
>>> wicked: je hebt helemaal gelijk!! :yes: het slaat echt helemaal nergens op!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou laten we de proef op de som nemen: neuken?? :p
Waarschuw beheerder
Geen sex voor het huwelijk............­.enne.....vrouwen horen thuis te zitten met de kinderen en eten koken.

Dan komt er nog eens bij.............god schiep de vrouw om te baren!!!!!

Waarschuw beheerder
geen sex voor het huwelijk?? hahahahaha die is gek! (k)

Waarschuw beheerder
ja tog?
Waarschuw beheerder
Ieder mens heeft recht op zijn eigen afwijking!!!

Zowel voor de Swingers als voor iedereen!!

Grtz...
Waarschuw beheerder
donateur
relatie zonder sex?

owneej dat was bij mij het geval..

sex zonder relatie, moet gewoon kunnen lijkt mij
Waarschuw beheerder
Ik vind sex zonder relatie gewoon kunnen.
Vind het wel onzin dat wij dat meteen hoeren zijn, wij hebben ook onze behoeftes...
het moet alleen wel voor allebei duidelijk zijn dat het alleen om sex gaat.
Denk wel dat er problemen komen als 1 van de 2 verliefd gaat worden.

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik meteen met jan en allemaal naar bed ga hoor...

(k)

Waarschuw beheerder
Vind dat Linds helemaal gelijk heeft...............­..(K)

Waarschuw beheerder
Sex zonder relatie moet idd wel kunnen... maar laat het dan bij 2 keer want anders komt er gevoel bij kijken en onbewust ga je toch dingen van elkaar verwachten

Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zeker jah
Waarschuw beheerder
Zullen wij dan maar 2 keer gaan sexen ransaapje? ;P

Waarschuw beheerder
ik doe niet aan sex voor het huwelijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik snap je punt!!..

ik denk dat het vaak komt doordat veel vrouwen jaloers zijn en diegene dan uit gaan maken voor hoer en ja het jammere daarvan is dat veel mensen dan mee gaan lullen!!en dat terwijl ze haar bv nog geen eens kennen ofzo!!

heb je het weer vooroordelen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja je hebt ook gelijk...
Moet je je inderdaad eens voorstellen dat je man, als je dus getrouwd bent, er helemaal niks van bakt... Dan zit je daar voor een (meestal) lange tijd aan vast.
Goed idee hoor, geen sex voor het huwelijk! ;p
Waarschuw beheerder
Tja, als je een goed huwelijk hebt (of een goeie relatie) kan je daar neem ik aan gewoon over praten...en alles valt te leren.

(k)
Waarschuw beheerder
Ik zie geen probleem hoor !
Waarschuw beheerder
valt niet te vergelijken toch... sex voor de sex is supergeil... maar sex vanuit een relatie heeft zeker ook weer z'n charmes. Je weet zelf wel waar je aan toe bent!!

Waarschuw beheerder
ik maak er ook geen probleem van :)

en ik vind een vrouw dan echt geen hoer hoor...
mannen doen het ook dus waarom zouden vrouwen dan een hoer zijn!.....
Waarschuw beheerder
donateur
als hier iedereen vind dat vrouwen dan geen hoer zijn.....waarom wordt het dan gezegd...waar komt het dan vandaan.....beetje raar....maar tof dat jullie er ook zo over denken....Kusje voor jullie

Waarschuw beheerder
sex zonder relatie...geen problemen mee....geen gezeik aan je kop
Waarschuw beheerder
misschien wel OVER je kop, als je van plassex houdt tenminste....

Waarschuw beheerder
uiteindelijk willen die HOEEERRRRRRRUHHH toch je geld hebben, daarom werkt het niet

Waarschuw beheerder
sex zonder probleem was ut probleem dan niet toch
Waarschuw beheerder
als hier iedereen vind dat vrouwen dan geen hoer zijn.....waarom wordt het dan gezegd...waar komt het dan vandaan.....beetje raar

Dat is toch altijd zo...altijd zijn er wel mensen met een grote muil die dat soort dingen roepen. Mensen die er niet zo over denken hoor je niet...

Waarschuw beheerder
Geen probleem

Waarschuw beheerder
no problemo
Waarschuw beheerder
nou ik heb ongeveer anderhalf jaar onder de plak gezeten :S niet verkeerd bedoeld maar ik had eerst 6 maand met een jongen en meteen daarna weer met een jongen en dan 9 maand dus tjah
en nu ben ik dus ongeveer een maandje single en das echt zo leuk!!! :D:D lekker ouwehoeren en sjansen,maar als ik een lieve leuke jongen tegen kom die ook nog eens bij me in de buurd woot dan wil ik wel weer een relatie als ik tenminste een beetje door heb of ik wat aan die persoon heb.:D
(K) :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
het feit dat vrouwen hoeren worden genoemd als ze vaak sex hebben met verschillende partners is denk ik afgeleid van het feit dat de persoon die de vrouw zo noemt geen sex krijgt van de gene met wie hij het wel wilt. maar anderen krijgen het wel van haar.

jaloezie doet veel slechts in de samenleving.
in mijn vrienden groep is het gelukkig zi geregeld:

al zou je half stad en land afneuken, zolang je het maar naar je zin hebt. kom je in de problemen? dan kom je naar ons toe...

Waarschuw beheerder
als dat nou eens kon ... sex maar geen relatie ... :D

mar helaas werkt het vaak niet zo ... de een of de ander krijgt vaak toch gevoel voor de ander .,.. en het probleem is geboren :S

Waarschuw beheerder
Mannen zijn dan stoer ;p

Waarschuw beheerder
tsja en vrouwen onderling niet dan :S ..

je moest eens weten wat vrouwen allemaal te vertellen hebben onderling over mannen ... miss soms nog wel erger dan mannen :D:D:D:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Hoe kan je dat nou weten als je zelf geen man bent! :D

Waarschuw beheerder
als je als vrouw zijnde toch meerdere seksrelaties wilt/hebt, moet je er gewoon voor zorgen dat het beetje geheim blijft... krijg je ook geen gezeur en gezeik van buitenstaanders.... zoek ze dan lekker door heel het land, kennen ze elkaar ook niet :D
Waarschuw beheerder
idd gewoon DOEN wat je zelf wilt

Tisje eigen body

Maar gewoon stil houden ;)
Waarschuw beheerder
ach... gewoon doen

Waarschuw beheerder
2 duracell-darz [quote[Hoe kan je dat nou weten als je zelf geen man bent![/quote]

vaak bij mannen gezeten ... mannen hebben vaak grote bek en praatjes ... vrouwen zijn zeg maar vaak gewoon ranzig :D
Waarschuw beheerder
Ik vind dat t gewoon moet kunnen! Niks met slet / hoer te maken... Als je t gewoon bij eentje houdt; totaal niks mis mee! Als je jezelf er fijn onder voelt; why not?!
Waarschuw beheerder
Nou ja als jij erbij bent, zijn het dan niet meer puur mannen onder elkaar, dus houden zij zich misschien een beetje in met hun praatjes...
Maar ik weet wel dat vrouwen idd ook wel op geile details kunnen ingaan.. Daar heb ik ook wel een paar keer bijgezeten. :9
Waarschuw beheerder
Zo is bij mij ook me relatie begonnen!! Maar ik was al meteen verliefd maar hij niet....En gelukkig geld er nu liefde van beide kanten :jaja: :d haha!! En ik laat hem niet meer gaan!!
Waarschuw beheerder
Zo is bij mij ook me relatie begonnen!!

Zo is mijn relatie geeindigd :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij alleen nog de lusten, niet meer de lasten, dat gezeik altijd ;)

Lang leve de lol!
Waarschuw beheerder
Voor mij alleen nog de lusten, niet meer de lasten, dat gezeik altijd

Een vrouw naar me hart (L)

Waarschuw beheerder
*een man met 3 vrouwen is STOER en een vrouw met drie mannen is een HOER* het is raar
Waarschuw beheerder
dank je mark....

Niet lullig bedoeld voor jouw ofzo hoor :kusje2:

Waarschuw beheerder
Loze sex, is maar gewoon loze sex, en lang niet zo leuk als liefdevolle sex.

Waarschuw beheerder
wij zijn sletten! maar je moet het owk niet openbaar maken meissie! gewoon stiekum! Niet de hele wereld hoeft te weten dat je sex hebt!
:S

Waarschuw beheerder
relatie zonder sex is erger dacht ik zo

Waarschuw beheerder
wij zijn sletten! maar je moet het owk niet openbaar maken meissie! gewoon stiekum! Niet de hele wereld hoeft te weten dat je sex hebt!

jongens vertellen het wel door...

piet: he ik heb die gisteren geneukt!
jaap: huh ik laatst ook ook!
joop: gv ik vorige week nog

samen: DE SNOL!

en zo gaat het wel rond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je leeft maar 1x waarom zou je der dan nix van maken????? :S:S
Waarschuw beheerder
Make luv....

Waarschuw beheerder
Sex zonder relatie is handig als je dus ff geen zin in vastigheid hebt....maar denk wel na met wie je t doet...want voor je t weet ben je verliefd.....

Waarschuw beheerder
make luv! Satisfaction...
Waarschuw beheerder
sex zonder relatie is beste wat er is
je hebt daarna geen verplichtingen verder en bij relatie wel gehehehehe
Waarschuw beheerder
sex zonder relatie,is LANG niet het beste! Jij weet niet waarvan je praat ;) :P
Waarschuw beheerder
Sex zonder relatie kan best. Word ook niet verliefd.

Waarschuw beheerder
ja ik heb er geen problemen mee hoor.... maar als anderen dat wel hebben moet ze dat lekker hebben... ik vind het wel chill. geen verplichtingen of iets en toch genieten:D
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook maar onzin, maar een meisje krijgt idd snel een naam.
Waarschuw beheerder
sex met je ex...ook lekker!!

Waarschuw beheerder
idd ook lekker maar ja dan zit er nog altijd dat stukje gevoel.
Waarschuw beheerder
Dan mag je mij ook een hoer noemen....:D:D:D:D:

:respect: to HOEREN !!!!

Laat ze maar komen... Maar geen relatie hè

Waarschuw beheerder
sorry maar het is hiet geen bemiddelings bureau...
Waarschuw beheerder
Dat ding in mijn broek is een 'lovemaker', ik word te snel verliefd! :P
Waarschuw beheerder
Een sexrelatie rules :bounce:

Waarschuw beheerder
je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!­!!! :p

Waarschuw beheerder
snap ik dus ook niet, we zijn toch ook een beetje konijnen... :respect: 2 Tanky & Fanta aka Miss Praying mantis

Waarschuw beheerder
Sex zonder een relatie te hebben gaat perfect!
Als een meisje 3 jongens neukt is ze een hoer en als een jongen 3 meisjes neukt is hij stoer... (word er gezegt) maar dat is duzz echt niet waar!!!!

Waarschuw beheerder
ik vind het echt het beste!! je zit aan niemand vast en je kan nog steeds doen en laten wat je wil!!
wat wil je nog meer??

;)
Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal mee eens. Dat gezeik al tijd! Maar narmate je ouder wordt wordt het minder. Dan weten de meeste wel beter en lopen ze niet meer zo veel te lullen
Waarschuw beheerder
donateur
jullie moeten er niet zo over doorlullen en doordenken, sex on the spot zonder dat je een relatie met die persoon hebt is toch coool of nie??
nou dan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sex met me ex(en) is en blijft het betere werk geen gezeik achter af :D :kusje:
[img cacheid=00000d840000f9dd02206ca41a0026e3e0]http://www.weak-link.nl/forum/html/emoticons/liebe076.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Ik was ook altijd een voorstander van sex met je ex. heb dat bij mn eerste exen altijd gedaan. Je kent elkaar al en zo neem je langzaam afscheid zeg maar. Heb dat een paar keer gehad, gewoon sex met iemand op wie je niet verliefd bent, dan voor een paar keer, maar dat werkt niet echt. Ofwel je bent er snel op uitgekeken of je wordt verliefd.

Mn ex doet t dus wel en die nuekt nu een grietje met wie hij nix heeft maar wel mee sext. Maar ondertussen doen ze precies dezelfde dingen als die ik met hem deed tijdens de relatie. Ik zie dus geen enkel verschil. Ik bedoel, als je zo'n sexrelatie hebt moet je evengoed een soort van trouw zijn anders werkt dat niet, voor je het weet heb je een ziekte.

Anywayz, ik vind sex echt veel toffer als je ook echt wat voor iemand voelt. En eerlijk gezegd, knap ik ook af op vrouwen die zomaar met allemaal kerels hebben liggen rondeuken. Vind ik toch goedkoop ja. Maar hetzelfde geldt voor mannen. Is gewoon goor, ik hoef niet zo'n afgelikte boterham! :kots:

Waarschuw beheerder
donateur
fun + lekker = sex
serieus + gevoelens = liefde

+
--------------
Relatie

(je moet dingen gescheiden kunnen houden)

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm hij doet het niet zoals ik wilde.
maar goed jullie snappen mij verhaal, toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op zich geen probleem, zolang èèn van de twee partijen maar niet verliefd wordt, want dan krijg je al snel ruzie onderling.
Waarschuw beheerder
Moe kunnen toch? Mij bevalt het iig wel ;)
Waarschuw beheerder
Ik zie t probleem niet..

boeiend wat andere mensen er van denken. Het is jou lichaam. Gewoon lekker blijven seksen!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
1 man met 6 vrouwen is stoer
1 vrouw met 6 mannen is n hoer

ik ben daar niet mee eens :)
maar ja!
Waarschuw beheerder
ik ben het met Mike eens..

1 man met 6 vrouwen is stoer
1 vrouw met 6 mannen is n hoer

ik vind het gewoon raar..!
als n meisje dat wilt, dan moet ze dat tog gewoon doen? op t moment zelf, hoor je er niemand over, maar naderhand dan ben je pas de slet!
vaag..

Waarschuw beheerder
als je nou gewoon je mond houdt erover :X
weet niemand dat je een slet bent, als je je toch druk maakt over hoe anderen over je denken..

maar het is eigenlijk ook wel zo
een jongens is dan ruig en waarom? hij prikt hem ergens in (y) en in hoe meer kutjes ze geprikt hebben des te ruiger (..enorm :/ )

maar meisjes laten dus in zich prikken, hoe meer mensen in hun geprikt hebben des te goorder voor de volgende: -->> je bent een slet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:

Neuqen is lkkr dus wrom nie als je vrijgezel bent :D

Waarschuw beheerder
donateur
JUIST !!! (Y)B)

Waarschuw beheerder
ik denk pas dat er een probleem is als je de stelling omdraait: relatie zonder Sex....

Waarschuw beheerder
donateur
Het leven is kort dus doen wat je zelf lekker wil..(lekker cliché :D)
Waarschuw beheerder
nou is ech geen probleem hoor :S
ik heb zon geval ook meegemaakt..

Waarschuw beheerder
geen probleem, zolang beide personen (of 1 van de 2) maar ni verliefd word! anders krijg je der problemzz mee
Waarschuw beheerder
ik vind dat t gewoon moet kunnen.

anders zou T betekenen dat als je geen relatie hebt je geen sex mag/kan hebben,....? :/

Gewoon doen waar je lekker zelf zin in hebt (Y)

Waarschuw beheerder
Jah het is heerlijk maar je moet wel duidelijk tegenover elkaar zijn dat het echt alleen voor de sex is:yes:
Anders krijg je misverstanden...
En je zit niet aan een man vast dat is het beste eraan:D:D
Waarschuw beheerder
NoW_gO_iNsAnE heeft gelijk,

Als één van de twee dan opeens wel een relatie wil. Als de ander dat dan niet wil, dan heeft hij/zij de ander gelijk 'gebruikt'. :-S

Ook zo fijn...

Waarschuw beheerder
Moet gewoon kunnen. Mannen zijn net zo goed hoeren dan, vind ik.
Een hoer verdient er geld mee, dus ja als je er geld voor vraagt ben je een hoer, simpel he?
Waarschuw beheerder
ik heb wel eens van het omgekeerde gehoord, een jong koppel dat bewust een jaar GEEN seks ging hebben....

ik zou gek worden denk ik :s :s

Waarschuw beheerder
Een jaar GEEN sex?????
Dat kan denk ik niemand dat houdt toch niemand vol?¿?¿?
Ik denk gezonde mensen iig zeker niet hehe
:p
Waarschuw beheerder
Maar moet je eens voorstellen hoe het was toen het jaar om was.... :yes:

Waarschuw beheerder
Hahaha jah dat is ook weer waar....
Maar dat is bij mij na een maand al een explosie hehehe:P
Waarschuw beheerder
dan vlogen de spetters eraf :D

Waarschuw beheerder
Hahaha jah dat zal zeker wel:D

Waarschuw beheerder
Ik heb een jaar lang een sex relatie gehad,.... vast? nee ik moet er niet aan denken alleen maar verplichtingen ( lijkt me niks voor mij )

Waarschuw beheerder
Ik zie het probleem niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, nadientje lust er wel pap van :P

Waarschuw beheerder
Kimmetjuhh denk ik ook wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
hahah ja nadientje met dr pijpbekkie zuigt lekker in het rond :D
Waarschuw beheerder
donateur
O jee, nu floept ie in d'r kont...........
Waarschuw beheerder
donateur
maar das niet erg, want dat gat is groot genoeg......
Waarschuw beheerder
donateur
Het liefst ligt ze met haar benen wijd op de bar in de kroeg.........
Waarschuw beheerder
donateur
met dr enorme ballonen is ze dan even het middelpunt........
Waarschuw beheerder
donateur
ze vind het lekker als je ertussen klaarkomen kunt.
Waarschuw beheerder
donateur
via pf scharrelt ze haar slachtoffers op......

Waarschuw beheerder
donateur
sex relaties sucken :-/
Waarschuw beheerder
donateur
nee nadientje suckt
Waarschuw beheerder
donateur
... ze wil alleen jongens met een flinke dop.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter toch heb je wel de lust maar niet de lasten

Waarschuw beheerder
Een sex relatie..:kots:

Dan ben je echt een KUTHOER
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weer een beetje ver gezocht vind je niet?

Waarschuw beheerder
Ik ken al iemand uit woerden die alleen maar sex relaties heeft,
maar ze wordt alleen maar uitgelachen
en op een gegeven moment hoeft echt niemand haar meer..
omdat er dan al 10 tallen over der heen zijn gegaan!!
Ik noem verder geen namen

Waarschuw beheerder
dat is iets anders dan een sexrelatie

Waarschuw beheerder
nee want ze noemt het nu zelf ook een sex relatie
En zij heeft bijna ook al heel woerden gehad

Waarschuw beheerder
wat jij bedoelt is gewoon slettten

Waarschuw beheerder
Nou ik vind het sowieso gewoon sletterig gedrag, sorry!!

Maar ze moeten het zelf weten

Waarschuw beheerder
ik zou der iedergeval nooit aandoen

Waarschuw beheerder
het is gewoon normaal de natuur stommelingen allemaal zech snappen ook er weinig van.
is gezond voor je sex.

Waarschuw beheerder
en nu in normaal nederlands???

Waarschuw beheerder
Love is a game!
But who would play THE GAME if there where no players?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik zie er geen probleem in, als het voor bijde duidelijk is dat het gewoon voor de sex is, is het ook geen probleem, zo kom je allebei aan je trekken toch??

Waarschuw beheerder
Als je er allebei gelukkig van word en je hoogtepunt haalt, zie ik er geen problemen in.:)

Maar dan moeten er idd niet te veel gevoelens bij zitten :P
Waarschuw beheerder
Mot gewoon kunnen,,,zoals mijn voorgangster het al zei...niet teveel gevoelens..
Waarschuw beheerder
ik zeg: lekker van genieten (y)

Waarschuw beheerder
donateur
wie maakt er een probleem van dan ?

ik niet ;-)

Waarschuw beheerder
Ik ook niet

Waarschuw beheerder
Mensen toch....fuck it zeg.....als je vrijgezel bent en je wil sex....doe het gewoon...vrouw of man...maakt niet uit...Zolang je nog vrijgezel bent moet je dat gewoon lekker doen!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Precies... en dat doe ik ook!!!
Waarschuw beheerder
juust gewoon lekker doen doe ik ook!!!

Waarschuw beheerder
tijden veranderen mensen, de studenten vandaag de dag naajen alles wat beweegt, relatie of niet. Met name de vrouwen zijn echt royaal los geslagen, ik vind 't wel 'n goeje ontwikkeling, maar lang leve de soa, dus naaj er lustig op los zou k zegguh