Partyflock

Forumonderwerp · 616639

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Zoals jullie in dit topic hebben kunnen lezen is Tessa gisteren zeer onverwacht overleden.

We willen dit niet ongemerkt voorbij laten gaan, maar weten tegelijkertijd ook niet echt wat wij als Partyflock kunnen doen.

Hierbij willen wij in ieder geval onze condoleances aanbieden aan familie en vrienden van Tessa en wensen wij hen veel sterkte de komende tijd.

Ik hoop dat jullie hieraan toe willen voegen. Elke vorm van troost is op een dergelijk moment welkom.

De crew van Partyflock
laatste aanpassing door een beheerder
Kheb net alles nagelezen... werd er stil van... heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte toegewenst!!!

ik weet op zich niet zo goed wat ik moet zeggen zeg....ja zo ga je eens goed nadenken he dat het gewoon plotseling over zou kunnen zijn...

17 jaar he..:CRY:..

nou ik wens de nabestaanden familie en iedereen die haar gekend heeft heel veel sterkte toe..met het verwerken van dit grote verlies..

groet johan..(F)...(K)je

gecondoleerd...
Veel sterkte en gecondoleerd .. ut leven is echt oneerlijk.. dat blijkt nu maar weer.. zit al vanaf gisteren met een heel naar gevoel .. kan ut gewoon niet geloven..

Too young to die...

Veel warmte liefde en sterkte voor de familie, kennissen en vrienden...

.......

WTF? dat meen je niet :'(
hmmm :( dit is echt sneu
ouders en na bestaande heel veel sterkte....
:(
Shit man, zonde zonde zonde........

RIP!
Artiest {SHOWLIST artist 44582, 21271, 1145}
Ben ook een soort van stil...

Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden en Laurens (Hackwizzard).

gecondoleerd, groet Richard
;'(

Gecondoleerd met dit grote verlies en veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden voor de komende tijd!
:'(
Nogmaals gecondoleerd, nu het bevestigd is...
nog steeds sprakeloos... het is niet eerlijk...
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en :respect: hoe hackwizzard ermee om is gegaan...
Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!
gecondoleerd.....
lau..familie en vrienden...
ik wens jullie heel veel sterkte en liefde in deze moeilijke perioden :cry:

(k) :knuffel: :flower: veno
Gecondoleerd. Ik wens alle nabestaande heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen.

Gecondoleerd.....en veel sterkte de komende tijd

Pff wat erg!! Weet niet wat k moet zeggen. K kende dr niet maar was al helemaal stil van de topics die ik van dr gelezen had.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden.
laatste aanpassing

hier wordt je stil van....

Heel veel sterkte aan de nabstaande gewenst, gecondoleerd.

Ik zit hier helemaal met een brok in me keel :/ vind het heel erg dat zo'n jong en sterk meisje het toch niet heeft mogen redden :cry:

Bij deze wens ik al haar vrienden en familie heel veel sterkte toe :flower:

:hug:
Gecondoleerd.

ik weet niet wat ik moet zeggen, heb de discussie op de achtergrond gevolgd. Maar dit is echt erg :'(

Sterkte!

Heel veel sterkte aan alle nabestaande :hug:
:( gecondoleerd...
Ik wens iedereen die haar persoonlijk kende heel veel sterkte in deze moeilijke tijd :(

Het leven is gewoon niet eerlijk, ik ben er stil van :'(
Gecondoleerd...
en heel sterkte aan alle vrienden en familieleden!!! :flower:
laatste aanpassing

Rust in vrede! Ik vond je een heel dappere meid hoe je mee omging hier op Partyflock! Je hebt genoeg gestreden, maar de ziekte was helaas te sterk!

Ik wens Hackwizzard heel veel sterkte, dat is echt een gouwe gozer, ik heb heel veel respect voor hem!

Ik wens Familie en verdere vrienden ook heel veel sterkte!
gecondoleerd! Ik ben hier echt stil van.. Ik wens ook iedereen die haar heeft gekent veel sterkte toe..

Sterkte! Miranda
gecondoleerd en sterkte met alles wat nog komen gaat...
ik weet niet goed wat ik moet zeggen nu. had al een paar keer het topic opengeslagen en kon ook toen geen woord getypt krijgen.

ik wil iedereen die haar gekend heeft veel sterkte toewensen en hoop dat hier nog veel mensen een bericht zullen achterlaten.
Heel veel sterkte aan iedereen uit Tessa dr omgeving, ik vind het echt heel erg, en loop nu ook wel half te janken..

Echt vreselijk, veel sterkte!!!!
Dat dat zo'n meisje moet overkomen..
Niet te geloven.. Ben er gewoon stil
van.. Gecondoleerd en heel erg veel
sterkte voor de familie, vrienden en
bekenden.....
zo jong en onschuldig

een vreselijke ziekte zomaar

Je was heel sterk en geduldig

maar het leven loopt raar

niet meer op deze wereld

niet meer verder kunnen gaan

Tessa je moet wel weten

in ons hart blijf je altijd voortbestaan..

:cry:

mijn condoleances en veel sterkte gewenst aan haar familie en haar vriend..
Artiest {SHOWLIST artist 46032, 2217}
Gecondoleerd aan alle familie en vrienden....

... to early to die...... :(
wat kan ik zeggen? weinig..

daarom zal ik weinig zeggen
maar wat ik zeg, meen ik met heel mijn hart

Heel veel sterkte aan haar familie en vrienden!

:hug: :flower:
sterkte voor iedereen die haar kende;)
Zijn van die momenten dat je zelf weer gaat nadenken :(

Heel veel sterkte aan vrienden, kennisen, familie etc.

:cry:
Ik lees net pas het andere topic en krijg tranen in mijn ogen maar moet mij inhouden, ben op school in het pc-lokaal...

Alle familie, vrienden en kennissen van Tessa, veel sterkte toegewenst en vooral Hackwizzard: Je bent een kanjer:respect: ; TESSA R.I.P.

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan al haar familie en haar vrienden!!

Kreeg trouwens net gewoon kippevel toen ik het las
laatste aanpassing
Artiest DSpawn
ik ken haar niet...maar vind het verschrikkelijk triest, gecondoleerd..
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst aan alle nabestaanden :flower:

Gecondoleerd en veel sterkte aan familie en vrienden.

Ohh mijn god.. kende haar niet persoonlijk maar wat is dit erg zeg!weet echt niet goed wat ik moet zeggen... gecondoleerd en heel veel sterkte voor iedereen...!
Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, krijg er gewoon kippenvel van als ik dit allemaal lees.
Mijn condoleances gaan in ieder geval uit naar haar familie, vrienden, kennissen!!
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd die komen gaat!!!
Shit, dit is echt erg.....:(

Alle vrienden, familie en kennisen gecondoleerd!
En veel sterkte ermee!
condoleances, dit is echt onwerkelijk, ik heb kippevel..... ik hoop dat niemand het ooit hoeft door te maken wat haar naasten nu mee maken

heel veel sterkte aan familie, vrienden en, eigenlijk iedereen.

:knuffel: voor hackwizzard

RIP
laatste aanpassing
Mijn God...Ik val even helemaal stil.

Al komt het raar over, ik richt dit berichtje toch in de eerste plaats aan Tessa persoonlijk...

Ik heb je topic in de gaten gehouden, en ook al kende ik je niet, ik heb gejuichd toen ik las dat je weer beter was. En gehuild toen ik las dat dat toch niet het geval was.

Ik vind het heel erg dapper van je dat je over wat jou is overkomen zo open een eerlijk gepraat hebt. Je hebt veel mensen laten inzien dat het leven zo ontzettend kostbaar is. Dat het elk moment kan zijn afgelopen. Je hebt je zo sterkg gehouden, na alles wat jou is overkomen hoop ik zo hard dat er werkelijk een hemel bestaat, eentje vol engeltjes en wolkjes waar je voor eeuwig gelukkig zult zijn.

Al heb ik je nooit persoonlijk gekend, je hebt mijn ogen geopend. De wereld begint vandaag. Ik ga er wat van maken. Omdat het zo kort is, en omdat ik daar wel de kans voor krijg.

Ik hoop dat je ergens bent waar je geen pijn meer voelt. Je was en BENT een kanjer!!!

Voor alle familie, nabestaanden en absoluut voor hackwizzard alle sterkte van de wereld. Verschrikkelijk wat jullie hebben moeten doormakn en hackwizzard, ik heb ZEER, ZEER VEEL respect voor jou. Je schreef een week geleden, dat je van elke dag genoten hebt dat ze bij je was, ik hoop dat er ook weer een tijd voor je komt waar je van elke dag zal kunnen genieten met de wetenschap dat je een kanjer bent en dat je Tessa's leven zoveel waarde hebt gegeven. Je hebt haar zo fantastisch gesteund, dat ik blij ben om te weten dat ze in ieder geval; in haar veel te korte leventje heeft geleerd wat Geluk en Liefde is.

Heel veel sterkte allemaal, veel (k)en en knuffels!!!
HAckwizzard,

gecondoleerd met dit grote verlies.
laatste aanpassing
Veel sterkte,
en bedenk: iemand is pas echt dood als je niet meer aan hem/haar denkt.

Ik hoop dat de naasten van Tessa veel fijne herinneringen aan haar hebben en dat ze veel steun krijgen van elkaar de komende tijd.
Artiest Pato
Rust nu maar uit, je hebt je strijd gestreden.
Je hebt het als een moedig mens gedaan.
Wie kan begrijpen, wat je hebt geleden?
En wie kan voelen, wat je hebt doorstaan?

heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden.

Gecondoleerd

Ik wens familie, vrienden, en bekenden heel veel sterkte met dit grote verlies