Partyflock

Forumonderwerp · 616378

Waarschuw beheerder
donateur
en rookt dus de hele tijd suf jointjes of iets dergelijks? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
neeeh ikke niet..
vind dat gewoon rete achterlijk !
zit of lekker thuis of bij vrienden
Waarschuw beheerder
donateur
vroeger heel veel bij mij in de buurt, nu wat minder en vaker in t bos, veel relaxter en geeft minder overlast :)
Waarschuw beheerder
froegah jah ;)
was wel lekker relaxt

Waarschuw beheerder
Kom al mn hele leven naar hetzelfde plekkie, speeltuintje achter onze straat. is ook MIJN speeltuintje:P

Waarschuw beheerder
ik ga een paar keer per week naar de vaste hangplek --> 'het bruggetje' daar zijn altijd wel mensen, en verder hang ik eigelijk nergens en ik blow ook niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Hang na het uitgaan nog wel es rond ofzo, maar niet heel de avond op een bankje zitten, hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Jah bij 'het bruggetje' ben ik ook nog wel te vinden. Tijdje geleden egt elke dag (weer of geen weer) ongeveer. Beetje blowen. Chillen. Praten. Soms wel gezellig. Maar laatste tijd in ieder geval wat minder. Ff wat meer afwisseling nodig. Hangen op dezelfde plek wordt saai. Met dit weer ga ik ook liever voetballen ofzo. Of bij het Noord-Aa zitten (strandje hiero) bij 'De eilandjes'.

Waarschuw beheerder
's avonds niet, wel 's morgens als we op stap zijn geweest, dan gaan we naar valkenburg, naar de grotten, en dan gaan we abseilen ofzo.... dat is ook een soort hangen toch... of we gaan gewoon naar een open plek in de bossen en en dan gaan we een vuurtje maken.... muziekje erbij... heeeeeeerlijk
Waarschuw beheerder
Ik heb zo rond m'n 18e gehangen buiten :)

Beetje voetballen , muziek luisteren...

Gezellig maar kzie het mezelf nu niet meer doen.
Waarschuw beheerder
Hhahah okeey Lintahh ik zal eens een keer komen checken hoe gezellig het daar is ....:D

Hhaha maar ik ben zkerzz wel een keer s'avonds in Groenlo geweest ...:P

Waarschuw beheerder
Nog steeds elke avond als ik kan. Op een schoolplein hier in de buurt. Jointjes roken voetballen basketballen en gewoon ouwehoeren. Ik kan 's avonds niet thuiszitten bij mij ouders of alleen op mijn kamer. Dan ga ik liever naar buiten

Maar ook als we terugkomen van uitgaan gaan we eerst altijd op het plein om te ontnuchteren.