Partyflock

Forumonderwerp · 616303

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
als er nou es niemand van die kut opmerkingen maakt blijft dit tenminste nog een overzichtelijk topic. dus reageer alleen ff als je denkt te weten hoe een plaat heet of als je ook op zoek bent naar een naam van een plaat.!!!

ik ben dus op zoek naar een nummer dat een paar keer op de red stage van DEFQON is gedraaid.in het nummer hoor je zon 'duistere valse stem' zeggen: "maaaaaalaalaa you take me baby, you make me crazy"

nummer heet dus: J.T.S - nog een keer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja het was zo'n langharige dj, waarvan ik de naam nie ken eigenlijk.Pavo misschien??

Waarschuw beheerder
donateur
ja da zou ook kunnen hoor, maar je hoort het publiek op een gegeven moment roepen; pavo geloof ik maar kan natuurlijk ook dano zijn.
Waarschuw beheerder
hoorde je een nummertje met the vocal booom bass boom boom bass boom boom ?

Waarschuw beheerder
donateur
nee hij werd daarvoor nog gedraaid.Da nummer dat jij bedoeld komt daarna pas.Het stukje begint met die langharige dj die volgens mij een stukje live at london opzet en meteen daarna komt da nummer wat ik bedoel.

Waarschuw beheerder
Hoe heet dat nummer met dat riedeltje van Beverly hills cop, marco may draaide em op Defqon 1.
En een nummer uit de set van technoboy @ mystery-land, met een sample van "Why must I deal with this sjit everyday" of zoiets, en een nummer met de sample "kickin rocking fucking" ofzo en dan een piep.

Wie kan me helpen??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zat gisterenavond terug in de auto en hoorde toen op ID&T radio een oud nummer met een panfluit erin? Weet iemand hoe deze heet?
thanx....
Waarschuw beheerder
Zat gisterenavond terug in de auto en hoorde toen op ID&T radio een oud nummer met een panfluit erin? Weet iemand hoe deze heet?
thanx....
Carlos - The Silmarillia

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker weten Superknits? Hier hoor je ook panfluiten in :)

Yves de Ruyter - Spiritual Feeling
Darren Tate Vs Jono Grant - Nocturnal Creatures
Waarschuw beheerder
Die jij zegt klopt ook, maar omdat hij een oud nummer zei...

Ik hoorde m laatst nog op fresh fm....

Goed nummer. :) Nu heeft ie 3 titels, het moet echt wel 1 van degene zijn die hij zoekt :)

* Edit * Een trance achtig nummer...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe heet dat nummer met dat riedeltje van Beverly hills cop, marco may draaide em op Defqon 1.
En een nummer uit de set van technoboy @ mystery-land, met een sample van "Why must I deal with this sjit everyday" of zoiets, en een nummer met de sample "kickin rocking fucking" ofzo en dan een piep.

Wie kan me helpen??laatste aanpassing: 14 november 2003 15:15

eerste: Miamy Style - Theme From Beverly Hills Cop
2e: Fanatic Drive - The Exsodisma(trouwus niet door technoboy gedraait @ ML maar door Pavo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klopt...

Waarschuw beheerder
Thx iedereen (y)
Waarschuw beheerder
Sinterknits & Morky, Thanx!
Waarschuw beheerder
Sinterknits hehehe

Waarschuw beheerder
ik zoek zoon nr dat je steeds van die bellen hoort, of klokken..constant ertussendoor...
kan iemand me daar misschien mee helpen?
Waarschuw beheerder
donateur
jinglebells?
Waarschuw beheerder
Sja, wat voor stijl enzo zou wel handig zijn hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand hoe dat nummer heet wat 12 Nov. gedraaid is op Thunderdome radio, waarin een of andere zwaar christelijke droplul een verhaal afsteekt waarin hij zegt dat hardcore gemaakt is voor de duivel, en dat je door jezelf kaal te scheren je alsware afsnijd van jezus, etc, etc.

Dat nummer is bruut, amar ik weet niet hoe dit heet.. Iemand? ;]

Waarschuw beheerder
Ik zoek een nr in deze set: Buzz Fuzz Live @ 100 % Dreamteam (21-03-2003)

Na 77 minuten...

op gegeven moment hoor je zo: MUSICA
Waarschuw beheerder
donateur
musica neurotica - stunned guys. rotterdam records?

Waarschuw beheerder
ik zoek hem ff op slsk
thnx alvast
Waarschuw beheerder
donateur
2 Tozz...

De klootzakken - Dominee Dimitri (Neophyte Remix)

"Als men begint bij het beleid van de housemuziek dan zal men op een gegeven moment moeite gaan krijgen met bidden, men zal ook op een gegeven moment niet meer naar de kerk meewillen met hun ouders...Je ziet veel dat ze hun haar kaalscheren...Ze worden eigenlijk van God afgesneden omdat ze zich laten arresteren eigenlijk door de housemuziek, wat van Satan zelf is."

"Die muziek is meer dan 120 dreunen per minuut, en je raakt helemaal in extase. En dat heeft de Schepper van hemel en aarde nooit gewild. Die wil rust in ons leven."

"U schrijft: 'u zag de jeugd veranderen in een willoze kudde dansend vee.' U meent dat hè?"
"Dat meen ik, anders had ik 't niet geschreven."
"'De duivel kreeg ze in hun greep...'"
"Ja, nou die muziek...daar zit achter eigenlijk de duivel. Die wil zo de jongeren proberen te indoctrineren dat ze alles in onze maatschappij kapotmaken. En dat komt ook in het liedje tot uiting: 'Alles naar de Klote'. Alles kapot!"

"De hartslag wil ook proberen dat ritme op te volgen en dat kan niet..."

Quote van een of andere heilig boontje die bij Jack Spijkerman op bezoek was ;) :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
weet iemand hoe deze plaat heet,

hij is volges mij van paul elstak en staat op die offensive cd...

je hoort iemand roepen Fuck off, en iets van why did you take him away from us you motherfucker??
Waarschuw beheerder
In een uurtje denk ik niet nee...
Waarschuw beheerder
donateur
kben heel ongeduldig.. :/ merja ik w8 nog wel ff
Waarschuw beheerder
Goed man :)
Waarschuw beheerder
Goed man :)
Waarschuw beheerder
donateur
jij weet het niet toevallig :/
Waarschuw beheerder
Nee ik wil het ook weten daarom...
Waarschuw beheerder
Johan Gielen set @ Sensation, nummer op de 70e minuut? (remix van zo'n oud nummer)
Waarschuw beheerder
Nee niet weer een hardstyle remix :/
Waarschuw beheerder
hardstyle remixen zijn goed....
echt hardstyle rockz the world
i (L) hardstyle

Artiest Thanoz
Waarschuw beheerder
donateur
50% van de Nederlande hardstyle wordt gemaakt door (een heleboel verschillende) hardcore DJ's. Niet te vroeg oordelen, eerst echt luisteren en dan pas objectief zeggen of je het lekker vindt klinken of niet.

House = House / Music = Music, as long as it sounds good and makes you feel good...
Waarschuw beheerder
donateur
It's al music! No one style is true er than the other.

Maar jatten is gewoon dom!
Waarschuw beheerder
donateur
@ Vash; (Johan Gielen set @ Sensation, nummer op de 70e minuut? (remix van zo'n oud nummer)):

Nalin & Kane - Beachball (Level K Remix)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Ruud & Sinterknits, normaal ben ik ook niet zo gecharmeerd van hardstyle remixen van goede nummers. Maar deze versie gaf toch wel wat extra's... de gitaarriffs uit het orginele nummer aangevuld met harde bassen. (y) heerlijk nr.
Waarschuw beheerder
Ik hou ook van hardstyle, heel erg zelfs. Ik draai en maak het zelfs. Maar ik word gewoon moe van al die geripte rip off rippers....

Er zijn weinig hardstyle platen waar geen bekende of geripte samples in zitten en daar word ik gewoon moe van...
Waarschuw beheerder
Euhh wie weet het nummer wat gaat van:

"Monday night... we go out to the club"
"Tuesday night.. we go out to the club"
"Wednesdaynight.. we go out to the club"
etc. tot sundaynight"

???

Thanks

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
Jay - C 20 oktober 2003 16:51
weet iemand hoe die remix van satisfaction heet die tom harding zaterdag op HQxl draaide?

555 vs. The Dominator - Pulse
dat is de een na laatste Sigma-release...
Waarschuw beheerder
Jaspère 14 november 2003 14:24

en een nummer met de sample "kickin rocking fucking" ofzo en dan een piep.

--> dit is duidelijk Schwarzende - The Censored Theme
Waarschuw beheerder
Euhh wie weet het nummer wat gaat van:

"Monday night... we go out to the club"
"Tuesday night.. we go out to the club"
"Wednesdaynight.. we go out to the club"
etc. tot sundaynight"

???

Thanks

Is het newe nummer van Zenith DJ - In Da Club

Leuk nummer btw
Waarschuw beheerder
donateur
niemand?

hij is volges mij van paul elstak en staat op die offensive cd...

je hoort iemand roepen Fuck off, en iets van why did you take him away from us you motherfucker??

????????????????????­:/ ????????????????????­??????????

Waarschuw beheerder
Ruud Awakening --> DJ Paul feat Distortion - Why the fuck :)
Waarschuw beheerder
heey fijne gaste ik hoorde laatst een nr met een mannenstem er in die zegt : One by one they will fall, they will fail, they will crawl iemand een idee welk nr dat is ? grtz

Waarschuw beheerder
Ik verwacht em niet, maar plaats em toch:

In het nr van Nederwiet van de O.P. hoor je op het einde een heel verdiend reggae nummertje...

Welke is dit?